quote:
Kortom, als je geen vrouwen hebt om mee te pronken, dan pronk je met je Applemeuk. Misschien moet je die post van Q. nog es quoten en voor ieder apparaat dat hij opnoemt een foto van één van je chicks posten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:18 schreef Barbusse het volgende:
En de ervaring leert dat in hun geval goedkoop geen duurkoop is
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:19 schreef Barbusse het volgende:
Gezien de Iprijzen van die Imeuk heb je voor het Igeld wat een Ipad kost hier minimaal drie van die Ichicks in je bed liggen btw.
As ever, baby. As ever. En met jou?quote:
Wat als je beide hebt?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, als je geen vrouwen hebt om mee te pronken, dan pronk je met je Applemeuk. Misschien moet je die post van Q. nog es quoten en voor ieder apparaat dat hij opnoemt een foto van één van je chicks posten.
Ja goedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
As ever, baby. As ever. En met jou?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, als je geen vrouwen hebt om mee te pronken, dan pronk je met je Applemeuk. Misschien moet je die post van Q. nog es quoten en voor ieder apparaat dat hij opnoemt een foto van één van je chicks posten.
Heb je het over jezelf toevallig?quote:
Ik heb weinig iMeuk hoorquote:
Ik ben geen octopus. Als ik een mooie vrouw in mijn bed heb liggen heb ik geen hand over om Imeuk te bedienen hoor.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geen octopus. Als ik een mooie vrouw in mijn bed heb liggen heb ik geen hand over om Imeuk te bedienen hoor.
Jammer, je was zo leuk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:28 schreef missbehavin het volgende:
ik begin aan de iShizzle te wennen..
I knowquote:
Fixed.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
hier geen apple te vinden, nooit niet
Wel mooie vrouwen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
hier geen apple te vinden, nooit niet
Wat jammerquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:51 schreef ArTiC het volgende:
Gewoon de iChick app ff downloaden uit de app store.
Gepost vanaf mijn Google Galaxy Nexus @ android 4.0.3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |