Jouw vriendje houdt er nog andere vriendinnetjes op na? En jij vind dat goed? Damn, deed mijn meisje dat maarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:54 schreef missbehavin het volgende:
Huuuh, ik ga zaterdag koken voor de beste vriendinnetjes vanen ik vind het best spannend
Ach zolang hij ze niet batst..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jouw vriendje houdt er nog andere vriendinnetjes op na? En jij vind dat goed? Damn, deed mijn meisje dat maar
Ze gaat zelfs voor hen koken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:55 schreef Barbusse het volgende:
Jouw vriendje houdt er nog andere vriendinnetjes op na? En jij vind dat goed? Damn, deed mijn meisje dat maar
I'm such an awesome girlfriendquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze gaat zelfs voor hen koken.
Zie je het al voor je? Missb in de keuken, hij als een baas op de bank tussen die chickies en dan pochen: kijk, mijn wijf staat in de keuken, waar ze hoort.
Wat een held!
Ik had 'm zelf de keuken ingeschopt; jouw vrienden, jij kookt. Jij lekker met een wijntje op de bank kennis maken.quote:
Neuh, ik heb het zelf voorgesteldquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had 'm zelf de keuken ingeschopt; jouw vrienden, jij kookt. Jij lekker met een wijntje op de bank kennis maken.
Klinkt als een beter plan. Mag ik erbij zijn? Mits eten en dames lekker zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had 'm zelf de keuken ingeschopt; jouw vrienden, jij kookt. Jij lekker met een wijntje op de bank kennis maken.
Makkelijk.. ajam ketjap met rijst en atjar en ik bak er wat kroepoek bijquote:
Indonesisch etenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Makkelijk.. ajam ketjap met rijst en atjar en ik bak er wat kroepoek bij
Lekker!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Makkelijk.. ajam ketjap met rijst en atjar en ik bak er wat kroepoek bij
Als missb hun namen nou ff noemt, zoek ik ze zelf wel op via Facebook.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:01 schreef Barbusse het volgende:
Klinkt als een beter plan. Mag ik erbij zijn? Mits eten en dames lekker zijn natuurlijk.
Vodka chicks!quote:
Ik zit al de hele tijd uit verveling de foto´s op FB te checken van mooie vrouwenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als missb hun namen nou ff noemt, zoek ik ze zelf wel op via Facebook.
Nuhuh, ik wil ze te vriend houdenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als missb hun namen nou ff noemt, zoek ik ze zelf wel op via Facebook.
Wat een zware taak.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd uit verveling de foto´s op FB te checken van mooie vrouwen
Had je nu maar Apple TV gehad he?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit al de hele tijd uit verveling de foto´s op FB te checken van mooie vrouwen
Je twijfelt aan mijn integriteit?quote:
He, niet kwijlen op mijn Facebookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Living Hell, my life isquote:
En dan?quote:
Nee, aan die van mij. En gelijk heeft zequote:
Geen idee.quote:
Nopequote:
Ik ga op alfabetische volgorde. Ik ben nog niet bij de D.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, niet kwijlen op mijn Facebook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |