quote:
Ik hoef alleen het ras wat ik nu heb, maar ik heb wel heul veel rassen die ik leuk vind.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het zijn mijn rassen niet. Ik vind alleen de bullterriėr leuk, de grote en de kleine![]()
Maar die zou ik zelf ook nooit willen hebben hoor.
Te eigenwijs
Windhonden zijn in huis de rust zelve, heb je je daar wel eens in verdiept?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoef alleen het ras wat ik nu heb, maar ik heb wel heul veel rassen die ik leuk vind.
Ik aai alles wat er te aaien valtDeense Dog en Bloedhond vind ik geweldig, maar niet voor in huis. Basset is te aanhankelijk en kwijlt. Windhonden vind ik superlief maar ik wil een huishond en niet een die 24/7 wilt bewegen. En is ook wel erg dunnetjes. Shar-pei vind ik ook erg lief, en zo kan ik nog wel een uur doorgaan
Maar ik zou ze allemaal graag te logeren hebben![]()
Ik bedoel met huishond een hond die gewone beweging nodig heeft, een windhond heeft toch wel flink wat beweging op een dag nodig? Normale beweging noem ik 'huishond'quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Windhonden zijn in huis de rust zelve, heb je je daar wel eens in verdiept?
Oh nou, je moet er een uur mee lopen elke dag, en wat kleinere blokjes, maar dat valt echt wel reuze mee hoor. Ik ken een paar galgo's, die hebben minder beweging nodig dan de mijnes, en die zijn rustiger dan mijn spul in huisquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoel met huishond een hond die gewone beweging nodig heeft, een windhond heeft toch wel flink wat beweging op een dag nodig? Normale beweging noem ik 'huishond'![]()
Dat ze niet buiten los kunnen en jagen, dat vind ik ook niet 'huiselijk'quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Windhonden zijn in huis de rust zelve, heb je je daar wel eens in verdiept?
Ik wil ze niet omdat ik geen zichthonden wil hebben die nergens los mogen en kunnen, maar het zijn echt perfecte honden in huis hoor, heel lief rustig en aanhankelijk .
Al die andere rassen hebben mij teveel gezondheidsproblemen.
Zou ik nooit voor kiezen, een ras dat een lage gemiddelde leeftijd heeft.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:17 schreef Barbaaf het volgende:
https://blog.xs4all.nl/2012/01/13/bij-de-krombank/
Oh dat wist ik niet, dan valt dat idd reuze mee als ze niet zoveel beweging nodig hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou, je moet er een uur mee lopen elke dag, en wat kleinere blokjes, maar dat valt echt wel reuze mee hoor. Ik ken een paar galgo's, die hebben minder beweging nodig dan de mijnes, en die zijn rustiger dan mijn spul in huis
Nee man, dat zijn echt lijers, die werkhonden, die mot je niet hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, dan valt dat idd reuze mee als ze niet zoveel beweging nodig hebbenIk zag een onrustige Border Colie voor me.
Ja ik zet honden in 2 groepen; huishonden en werkhonden. Werkhonden hoef ik pas als ik 100 schapen hebquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee man, dat zijn echt lijers, die werkhonden, die mot je niet hebben
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik zet honden in 2 groepen; huishonden en werkhonden. Werkhonden hoef ik pas als ik 100 schapen heb
Ja ik normaal ook wel, maar nu om snel uit te leggen en ik weer zit te ouwehoerenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Ow, ik deel ze altijd in in de rasgroepen van de Raad voor Beheer
Jaquote:
Neequote:En heb je al geboekt???
Owjeequote:
Vanavond, zit nu nog op m'n werk. Een samenvatting kan je vast lezen in de F&F SC van gisteravondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |