Wat doen ze daar dan precies?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:04 schreef stefanhaan het volgende:
Fuck yyeah, uitzendbureau gaat voor me solliciteren bij Pocos in eindhovenWaar ik dan aan de slag mag als PHP programmeur als ik aangenomen word
Onderhouden/maken van webwinkels.quote:
Ik had even zitten kijken op de website, maar had meer het idee dat het een beetje een bedrijf was wat systeembeheer verzorgde.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Onderhouden/maken van webwinkels.
Dingen met hosting ed. Dat soort dingen.
Nja ze doen eigenlijk alles met IT zo'n beetje welquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had even zitten kijken op de website, maar had meer het idee dat het een beetje een bedrijf was wat systeembeheer verzorgde.
Hopelijk wordt je aangenomen en betalen ze je goed
Een Sinosappel pakken, in tweeën splitsen, het sap eruit persen en van 't sap genieten?quote:
Wat waar?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:31 schreef heloef het volgende:
Echt wat een niveau mensen zit er soms op FOK!![]()
Mwah was een topic van een jochie van 14 die een vriendinnetje wou toen zei ik dat ik toen ik die leeftijd had hetzelfde wou alleen dat gebeurde niet omdat ik spuuglelijk was in die tijd.quote:
Wat is er?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:41 schreef Murdera het volgende:
De tering, ik begin het zwaar te krijgen.
Nee joh, geen fittie, ze denkt alleen grappig te zijn that's all.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:43 schreef Royco1 het volgende:
Heb je een fittie met een puber Heloef?
Dat is net te doen. Het begin deed me denken aan Love is a Battlefield van Pat Benatar trouwensquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hater. Nog eentje, om je het haten af te leren:
Ahjoh, omdat je een paar nummers niet leuk vind keur je zijn hele muzieksmaal afquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is net te doen. Het begin deed me denken aan Love is a Battlefield van Pat Benatar trouwens![]()
Je muzieksmaak is niet benzin-approved
Ook, maar zeker niet alleen hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:08 schreef kutkloon7 het volgende:
Jij bent meer van de akoestische dingen of niet?
Enorm fan ben ik niet, maar ik vind het ontzettend muzikaal en heel erg relaxte muziek. Muse is in elk geval wel benzin-approvedquote:
Ik zit mobiel. Kom vanavond wel effe kijken. Moet er dan ook de webcam aan?quote:
van mij niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zit mobiel. Kom vanavond wel effe kijken. Moet er dan ook de webcam aan?
Mooi, want ik ben anoniemquote:
Ballonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:03 schreef twi het volgende:
Googlen naar HallonOstkaka met hallonsyltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
kutdag?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:05 schreef ValHallen het volgende:
BAM GODVERDOMME! Hier had ik effe zin in na een kutdag op werk.
quote:
Ik had vanmiddag ook al wat gepost!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:19 schreef ValHallen het volgende:
[..], heb ik je toch smaak bijgebracht
. De 16-bit remix is ook cancerhard.
Die is echt om te huilen zo lelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ook al wat gepost!
Ik vond em wel tof.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die is echt om te huilen zo lelijk.
Iedereen liep te haten, maar ik denk dat het best lekker was. kudo's.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet net de sterren van de hemel hebben gekookt
Ja het was best lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen liep te haten, maar ik denk dat het best lekker was. kudo's.
Kan ook gewoon in een koekenpan toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja het was best lekker![]()
Ik ga dit vaker maken denk ik wanneer ik thuis een wok heb
Komop man. In een beetje koekepan past pastasaus voor minimaal 4 personen. Je gaat me niet wijsmaken dat je voor meer dan 4 personen eet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Denken dat mijn eten in een koekepan past
Wow, zo vet als een gefrituurde puistenkop.quote:
Kan ook prima jaquote:
Ken je drommels youtube kanaal niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Komop man. In een beetje koekepan past pastasaus voor minimaal 4 personen. Je gaat me niet wijsmaken dat je voor meer dan 4 personen eet.
Mooi in de vriezer doen en dan tot in de lengte der dagen vergeten dat je daar nog eten hebt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik maak dan direct pasta voor een paar dagen duh!
Neem een burger:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:10 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik heb echt een faaldag vandaag
Naar uni gaan -> tentamenopgave niet begrijpen -> naar huis gaan -> tentamenopgave bekijken en wel snappen
FUUUUUUUUUU enzo, dan maar de herkansing doen
Nu hebben we ze wel gezienquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:11 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Neem een burger:
[ afbeelding ]
Bwhehehequote:
die ziet er best lekker uitquote:
Er bestaan een hoop zwakzinnige mensen he?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Muse is tof, geen andere meningen mogelijk...
Zwakstroompjes.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er bestaan een hoop zwakzinnige mensen he?
True that. Ik vind de meeste nummers van die bands inderdaad veeeel te zeikerig. Soms past het wel mooi in een nummer, maar dat is eerder een uitzondering.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
Radiohead daarentegen is kut, althans de zanger is kut. Idem dito met Kane, Red Hot chili peppers, Coldplay, U2, Oasis. Jankerige zangers die eigenlijk niet op het niveau van de band zijn, maar er op 1 of andere manier mee wegkomen. Dat hoor je ook als er een cover wordt gedaan van deze bands, altijd beter dan het origineel.
Ohja.. en verder heb ik nergens een mening over.
Klopt, ambient kant opquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij had ook nog een eigen cd toch?
Ik luister Gossip - Love Long Distancequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:59 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Echte bazen luisteren naar deze bazen.
Wie zijn dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:59 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Wel eens van gehoord.quote:
Heb je nog iemand in het bijzonder op het oog of ... ?quote:
Oh...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:59 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
OK, wanneer is de volgende meet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Van mij mag alles, ik ga toch voor het vrouwelijke geslacht.
Royco wou partyen bij hem in de kroeg zei die, wat wil je doen dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
OK, wanneer is de volgende meet?
Zie de OP.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:43 schreef clevy het volgende:
owja.. wanneer is dat ook weer bij kroegbaas?
check!. merciquote:
Dacht dat je zei dat van jouw alles mocht?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Royco wou partyen bij hem in de kroeg zei die, wat wil je doen dan?
Ik ga wel voor het vrouwelijk geslacht zei ik hè.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dacht dat je zei dat van jouw alles mocht?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga wel voor het vrouwelijk geslacht zei ik hè.
Tcquote:
ergensquote:
wow wat een mooi nummer, ken ik helemaal niet. Maar vind het geweldig.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:58 schreef DigitalGirl het volgende:
Wel meer depressieve liedjes zijn welkom... is goed voor de mensen in deze thread,
Bij mij ook niet, mar kan aardig depri zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Mooi nummer jah, raakt bij mijn echter niet die gevoelige om er depressief van te worden.
Bij mij dus wel, maar dat heeft vaak ook met herinneringen van mij te maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:59 schreef ook_gek het volgende:
Ik kan niet depri worden van muziek volgens mij.
'zoveel' valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:07 schreef benzin het volgende:
Ik vind het niet prettig dat er zoveel vreemde mensen in de tinychat zitten, weet niet echt wat ik ermee aan moet en heb het gevoel dat ik er niet echt in pas
Ken bijna niemandquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
'zoveel' valt wel mee toch?
Radio49 en dit topic komen ook samen op de meet volgende week, gaat dat net zo'n autistische zooi worden als vanavond op de tc?
Alsof je het erg vindt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Radio49 en dit topic komen ook samen op de meet volgende week, gaat dat net zo'n autistische zooi worden als vanavond op de tc?
Mwa vooral veel te veel mensen is irritant. Een normaal gesprek is onmogelijk, maar goed het heeft ook wel charme.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik doe niks anders met muziek. MAar ik laat het niet mijn stemming verranderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:08 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Bij mij dus wel, maar dat heeft vaak ook met herinneringen van mij te maken.
Ik associeer bepaalde nummers met gebeurtenissen in mijn leven, net zoals jij dat doet met dat nummer van Di-rect.
DAt boeit toch niet? Meng je in het gesprek. Dump een eigen mening waar mensen op in kunnen gaan. Reageer op mensen, soms iets wat agresief, dan reageren ze wel op je. Nee indien je dat wilt het gesprek over.quote:
Ik hou van akoestische bluesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:14 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind trouwens acoustic muziek helmaal geweldig. Of perfecte cover van een bekend nummer door andere artiesten. Soms is dat beter dan het orgineel.
ja helemaal top dit.Kan ik zeer zeker van genieten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:18 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik hou van akoestische blues
Daar word ik eigenlijk altijd vrolijk van
Mondharmonica is ook altijd vet:
Ja, ik hou van oude lullen muziek
Maar ik luister net zo goed naar Seether:
Het komt dan wel goed.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:07 schreef benzin het volgende:
Ik vind het niet prettig dat er zoveel vreemde mensen in de tinychat zitten, weet niet echt wat ik ermee aan moet en heb het gevoel dat ik er niet echt in pas
appeltje eitje verhaal. Zitten leuke gezellige users in tc zo te zienquote:
Clapton is wel gaaf idd, heb ik ook een keer live gezien.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja helemaal top dit.Kan ik zeer zeker van genieten.
Eric Clapton mtcv unplugged, helemaal top. Net als zo goed als elke mtv unplugged cd.
WHAT'S WRONG WITH YOU?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:34 schreef stefanhaan het volgende:
Het is zo erg dat ik twilight breaking dawn aant downloaden ben
Zal ik mijn geweer maar halen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:34 schreef stefanhaan het volgende:
Het is zo erg dat ik twilight breaking dawn aant downloaden ben
doe maarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:39 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Zal ik mijn geweer maar halen?
Not sure, het bewijst voor mij dat ik helemaal niet echt kan meekomenquote:
Ik vind het juist gezellig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:07 schreef benzin het volgende:
You fuckin murdera!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:44 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
It will all be over soon my friend.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Not sure, het bewijst voor mij dat ik helemaal niet echt kan meekomenIk had ook helemaal nooit zoiets moeten overwegen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:48 schreef debeterebob het volgende:
Niet te veel waarde aan een chat gaan hechten, benzin.
[..]
Niemand kan echt meekomenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Not sure, het bewijst voor mij dat ik helemaal niet echt kan meekomenIk had ook helemaal nooit zoiets moeten overwegen.
Ga slapen. Morgen zal het beter zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:50 schreef benzin het volgende:
Mwaah, ben gewoon teleurgesteld in mezelf.
De laatste week sowieso veel tegenslagen gehad en ik ben gewoon moe. Heb het wel gehad.
[..]
Oeh, hopelijk ga je snel beter voelen. Sterkte met het omgaan met die tegenslagen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:50 schreef benzin het volgende:
Mwaah, ben gewoon teleurgesteld in mezelf.
De laatste week sowieso veel tegenslagen gehad en ik ben gewoon moe. Heb het wel gehad.
[..]
Waarheidquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:51 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ga slapen. Morgen zal het beter zijn
Nee ik ga hem gewoon kijkenquote:
Morgenochtend wel weer iets, maar uiteindelijk blijft elke dag weer dezelfde doffe ellende.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:51 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ga slapen. Morgen zal het beter zijn
Wat maakt het speciaal nu zo rot dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Morgenochtend wel weer iets, maar uiteindelijk blijft elke dag weer dezelfde doffe ellende.
Ik heb mezelf al maanden niet zo rot gevoeld.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee ik ga hem gewoon kijkendan voel ik me vast beter na zo'n triest slechte film
Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Morgenochtend wel weer iets, maar uiteindelijk blijft elke dag weer dezelfde doffe ellende.
mjah ze is wel lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:57 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit de reden?
Geen zin om elke dag mijn ritueel te herhalen, zonder dat er iets nuttigs in mijn leven is waarvoor ik kan levenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, je moet meer tekeningen maken.
Het punt is dat je helemaal niet weet hoe het uiteindelijk zal zijn. Het lijkt nu alleen maar zo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoi Angel. Lekker gegamed gister?quote:
Waarheid.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:59 schreef l3east het volgende:
[..]
Geen zin om elke dag mijn ritueel te herhalen, zonder dat er iets nuttigs in mijn leven is waarvoor ik kan leven
Jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Angel. Lekker gegamed gister?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat maakt het speciaal nu zo rot dan?
Ik weet niet waarom. Afgelopen maanden voelde ik mezelf aardig.quote:
Bullshit. Praat jezelf niet de grond in.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:02 schreef benzin het volgende:
Ik ben gewoon één grote teleurstelling
Ik was ook gamen, maar toen was ik ineens door een bug de helft van mijn gear kwijt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaEn vanavond ook
En ik ben aanwezig op de Royco-meet
Het is niet raar om af en toe een beetje een dipje te hebben. Helemaal als je jezelf de afgelopen maanden beter voelde. Zolang je je maar beseft dat je je ook anders kunt voelen dan slecht.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:02 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet waarom. Afgelopen maanden voelde ik mezelf aardig.
Het voelt alsof niemand me mag. Ik zit met heel veel dingen en dat komt nooit meer goed. Veel stress gehad de afgelopen week.
Ik heb mezelf niet onder controle, ik zal nooit goed worden met mensen. Dat vriendinnetje komt nooit. Ik zal me nooit goed voelen. Ik haat alles gewoon even en wil rust van al dat gedoe. Ben het zat om te denken, ben het zat om alles te doen wat ik moet doen.
misschien moet je wanhopige dingen gaan proberen, en dan komt misschien alles ineens goed.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:02 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet waarom. Afgelopen maanden voelde ik mezelf aardig.
Het voelt alsof niemand me mag. Ik zit met heel veel dingen en dat komt nooit meer goed. Veel stress gehad de afgelopen week.
Ik heb mezelf niet onder controle, ik zal nooit goed worden met mensen. Dat vriendinnetje komt nooit. Ik zal me nooit goed voelen. Ik haat alles gewoon even en wil rust van al dat gedoe. Ben het zat om te denken, ben het zat om alles te doen wat ik moet doen.
Mijn gedacht.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:02 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet waarom.Tijd om daar achter te komen Afgelopen maanden voelde ik mezelf aardig. Mooi
Het voelt alsof niemand me mag. Hier op FOK mogen mensen je wel en ik denk dat je in gewone leven ook sympathiek overkomt. Ik zit met heel veel dingen en dat komt nooit meer goed. Soms kan je alles niet meer overzien. Maar niks is onoverkomelijk. Veel stress gehad de afgelopen week. Dat verklaart misschien wel je slechte gevoel
Ik heb mezelf niet onder controle, ik zal nooit goed worden met mensen. Niet iedereen is even sociaal en dat geldt ook voor. Toch is dat geen reden om je minderwaardig te voelen en daarnaast is er op dit gebied best veel winst te behalen. Dat vriendinnetje komt nooit.Afwachten he, maar als het niet gebeurd is je leven niet mislukt of zo. Ik zal me nooit goed voelen.Waarom niet? Ik haat alles gewoon even en wil rust van al dat gedoe. Even afstand nemen is vaak goed en alles even kut vinden is prima. Niet alles is mooi in het leven. Ben het zat om te denken, Zoek dan maar wat afleiding ben het zat om alles te doen wat ik moet doen. Zoek opties om daar onderuit te komen.
Ik ben gewoon één grote teleurstellingOnzin. Elk mens is het waard te bestaan en je komt sympathiek over.
Nee. Je moet gewoon niet naar de hoeren gaan MLIG.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
stel ik ga na de meet bij royco dit weekend op de terugweg langs de hoerenbuurt van den haag, bij voorkeur doubletstraat enzo. en daar ga ik gesprekken hebben in deuropeningen en op straat met de hoeren. En dan ga ik zo doen zoals royco en anderen tegenwoordig in dit topic.
is dat een goed plan?
Da's wel een heel slecht geplaatste spelfoutquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Je moet gewoon niet naar de hoeren gaan MLIG.
Je hebt nu ervaring met sex, dus je weet wat je moet doen als het ooit zover mocht komen met een meisje. Misschien kun je de tijd, moeite en geld die je aan hoeren besteed beter besteden aan wat leuke kleding en wat gaan sporten ofzo. Dan zie je er dalijk leuker uit en krijg je langzaam wat meer contact met andere (nieuwe) mensen. Dit kan dan misschien weer tot iets anders lijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wel waarheid overigens.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Da's wel een heel slecht geplaatste spelfoutIk ben veel te slecht in spelling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wel waarheid overigens.Bedankt dat je me er op wees.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Je moet gewoon niet naar de hoeren gaan MLIG.
Je hebt nu ervaring met sex, dus je weet wat je moet doen als het ooit zover mocht komen met een meisje. Misschien kun je de tijd, moeite en geld die je aan hoeren besteed beter besteden aan wat leuke kleding en wat gaan sporten ofzo. Dan zie je er dalijk leuker uit en krijg je langzaam wat meer contact met andere (nieuwe) mensen. Dit kan dan misschien weer tot iets anders leiden.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Da's wel een heel slecht geplaatste spelfoutJa het is inderdaad 'seks' in plaats van 'sex'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wel waarheid overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook nog een d/t-fout...
Ok, ik ken je nauwelijks, dus misschien is dit een idioot voorstel, maar waarom ga je niet eens speeddaten?quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh oke, het was maar een idee.
maar (ik ga even eerlijk zijn). het ging altijd vet slecht bij de raamhoeren, want dan wil ik nooit hun tijd verdoen, want ik dacht wegens minderwaardigheidscomplexen van mij dat ze het vervelend vinden als je lang praatjes maakt aan het raam en dat ik dan snel naar binnen moet. en dan gaat alles vervelend en awkward enzo.
dus ik had het plan om daar zo heel zelfverzekerd en alleen maar chill heen te gaan, en gewoon op hun domme avances ingaan (dat ze je aandacht trekken) zoals hier in het topic door royco en die anderen wordt gedaan.
ja somehow heb ik dat idee gehad inderdaad de laatste week, toen ik weer naar me relatieplanetprofiel zat te kijken (geld betaald voor abbonement , en 0 vieuws, en 0 berichten en alles, het is echt nutteloos)quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok, ik ken je nauwelijks, dus misschien is dit een idioot voorstel, maar waarom ga je niet eens speeddaten?
Gewoon zonder verwachtingen enzo, en elke 5 minuten krijg je weer een nieuwe kans om zelfverzekerd en chill te doen, zoals je schrijft. Als het niet lukt, pech dan, next. Wie weet is het verder niks, maar leer je er wel wat van, wie weet komt er nog wat uit ook.
Meer kan op dat laatste in ieder geval dan bij een hoer.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad 'seks' in plaats van 'sex'.Taal-nazi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook nog een d/t-fout...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfverzekerd zijn is goed.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh oke, het was maar een idee.
maar (ik ga even eerlijk zijn). het ging altijd vet slecht bij de raamhoeren, want dan wil ik nooit hun tijd verdoen, want ik dacht wegens minderwaardigheidscomplexen van mij dat ze het vervelend vinden als je lang praatjes maakt aan het raam en dat ik dan snel naar binnen moet. en dan gaat alles vervelend en awkward enzo.
dus ik had het plan om daar zo heel zelfverzekerd en alleen maar chill heen te gaan, en gewoon op hun domme avances ingaan (dat ze je aandacht trekken) zoals hier in het topic door royco en die anderen wordt gedaan.Maar dan niet alleen tegen hoeren zelfverzekerd doen, maar gewoon tegenover iedereen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
is het dan een goede taktiek voor jou om een meid daarte vinden die het ook vermoeiend vind.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:22 schreef debeterebob het volgende:
Weet je speeddaten is echt het vermoeiendste wat er bestaat vind ik, voor je hersenen he...
Licht dat laatste eens wat nader toe, welk maatschappelijk belang?quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja somehow heb ik dat idee gehad inderdaad de laatste week, toen ik weer naar me relatieplanetprofiel zat te kijken (geld betaald voor abbonement , en 0 vieuws, en 0 berichten en alles, het is echt nutteloos)
zo speeddaten, aan tafel, en dan om de paar minuten zo wisselen naar iemand anders.
ja idd. maar dat kan niet hoor, wegens maatschappelijk belang enzo.
dat mannen wanhopig zijn, en dat er meer mannen dan vrouwen op de speeddates zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Licht dat laatste eens wat nader toe, welk maatschappelijk belang?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is het dan een goede taktiek voor jou om een meid daarte vinden die het ook vermoeiend vind.
dan moet je elke keer zo heel chill gaan zitten, en niets gaan zeggen.
en als zij het ook vermoeiend vind enzo, kan ze netals jou gaan uitrusten, en dan dikke klik enzo
Volgens mij valt dat wel mee. En anders nog, da's toch niet jouw probleem?quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat mannen wanhopig zijn, en dat er meer mannen dan vrouwen op de speeddates zijn.
oh en ik kan beter niet daarheen gaan, en beter niet met ze praten, wegens de gedachtes die kunnen opdoemen dat er veel mannen daar alleen maar zitten voro seks. dat altijd
het is een maatschappelijk probleem, wat ik marginaal oplos door niet te gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. En anders nog, da's toch niet jouw probleem?
oh ja. dat is wat de zelfverzekerde man zou doen.quote:Je logica loopt voor mij een beetje stuk. Je gaat daarheen voor jezelf, en om vrouwen te ontmoeten. Die andere mannen moet je je niet eens een heel klein beetje van aantrekken. Wat hun daar doen is toch niet jouw probleem? Dat is wat die vrouwen daar doen en wat jij met hun gaat doen!
Tenzij het een bi-speeddate event is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. En anders nog, da's toch niet jouw probleem?
Je logica loopt voor mij een beetje stuk. Je gaat daarheen voor jezelf, en om vrouwen te ontmoeten. Die andere mannen moet je je niet eens een heel klein beetje van aantrekken. Wat hun daar doen is toch niet jouw probleem? Dat is wat die vrouwen daar doen en wat jij met hun gaat doen!
Dat snap ik ja, maar je zei net dat je zelfverzekerd wilde gaan doen. Op het moment stel je je achter álle 8 mil andere mannen in Nederland. Het zou maar een kleine stap hoeven zijn om je niet helemaal achteraan, maar iets verder naar voren te zetten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is een maatschappelijk probleem, wat ik marginaal oplos door niet te gaan.
want dan iets minder meer mannen.
[..]
oh ja. dat is wat de zelfverzekerde man zou doen.
maar heb nog wat teveel midnerwaardigheidsgevoelens zo thuis, en ik wordt nerveus van mensen
Toen je in Leiden was, ging het toch prima?quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh ja. dat is wat de zelfverzekerde man zou doen.
maar heb nog wat teveel midnerwaardigheidsgevoelens zo thuis, en ik word nerveus van mensen en ga dan dom doen waar ik me weer thuis voor schaam. echt niet leuk ben ik
Ik ga dan samen met jou en dan vergeten we stiekem de speeddate.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:33 schreef SiIk het volgende:
Btw, als er meer mannen zijn dan vrouwen, dan geldt een vrouw erbij als waardevoller dan een man erbij hè? Ik stel voor dat we samen naar dezelfde speeddate gaan dan. Met een vrouw erbij kan er ook minstens 1 man extra
ja inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:33 schreef SiIk het volgende:
Btw, als er meer mannen zijn dan vrouwen, dan geldt een vrouw erbij als waardevoller dan een man erbij hè? Ik stel voor dat we samen naar dezelfde speeddate gaan dan. Met een vrouw erbij kan er ook minstens 1 man extra
oh ik had het NOG niet opgezocht. dat klinkt echt serieus en gevaarlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
MLIG, er is 26 januari een speeddate bij je in de buurt.
http://www.singlefeesten.(...)Enschede+23-42+jaar+
Ja, stel je voor dat je er nog een vriend aan over houdt die ook nog eens in jouw stad woontquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik had het NOG niet opgezocht. dat klinkt echt serieus en gevaarlijk.
ik weet niet, hoogstwaarschijnlijk ga ik er niet heen
en waarom enschede, ik heb hier 0 vrienden.
en @ noordholland bij me ouders kan ook niet, want daar ben ik niet zovaak meer.
Dan kun je toch nieuwe mensen leren kennen op zo'n evenement?quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik had het NOG niet opgezocht. dat klinkt echt serieus en gevaarlijk.
ik weet niet, hoogstwaarschijnlijk ga ik er niet heen
en waarom enschede, ik heb hier 0 vrienden.
en @ noordholland bij me ouders kan ook niet, want daar ben ik niet zovaak meer.
dit is een klein voorbeeld van bewijs:quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat snap ik ja, maar je zei net dat je zelfverzekerd wilde gaan doen. Op het moment stel je je achter álle 8 mil andere mannen in Nederland. Het zou maar een kleine stap hoeven zijn om je niet helemaal achteraan, maar iets verder naar voren te zetten.
Die andere mannen hebben echt niet meer recht om daar te zijn dan jij, en zo groot is dat 'maatschappelijk probleem' echt niet.
Anders zie ik daar graag eerst wat nieuwsbronnen van, ik heb ze in ieder geval nog nooit gelezen.
het plan was zo te gaan doen tegen de hoeren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ga dan samen met jou en dan vergeten we stiekem de speeddate.
Einde.
Vrouw in kwestie heeft ook nog wat te zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dit is een klein voorbeeld van bewijs:
[..]
het plan was zo te gaan doen tegen de hoeren.
Precies. De gemiddelde hoer is waarschijnlijk even hard opzoek naar een relatie als ik, en zal er dus net als ik niet op ingaan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vrouw in kwestie heeft ook nog wat te zeggen natuurlijk
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Precies. De gemiddelde hoer is waarschijnlijk even hard opzoek naar een relatie als ik, en zal er dus net als ik niet op ingaan.
Nu echt weg![]()
En het is fok, waar dit soort type reacties eerder gemeengoed zijn dan uitzondering...quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Precies. De gemiddelde hoer is waarschijnlijk even hard opzoek naar een relatie als ik, en zal er dus net als ik niet op ingaan.
Nu echt weg![]()
Slaap lekker.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nu echt weg![]()
ja maar dat is omdat vrouwen gemiddeld langer leven. onder een leeftijd van 45 ofzoiets zijn er meer mannen dan vrouwen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:50 schreef SiIk het volgende:
17% is bang dat er meer mannen zijn dan vrouwen.
http://nl.wikipedia.org/w(...)en_mannen_en_vrouwen
Het tegendeel blijkt waar
Lekker krom weer dit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is een maatschappelijk probleem, wat ik marginaal oplos door niet te gaan.
want dan iets minder meer mannen.
ja nee als je langsloopt gaan ze soms naar je schreeuwen enzo bij die ramen, of ze gaan tegen je praten als je al dichterbij bent.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lekker krom weer dit.
80% van de hoeren in nederland werkt tegen hun zin in en zijn gedwongen. De andere bijna 20% van de vrouwen doe. Het omdat ze bijna geen andere keus hebben.
Maar opeens is dat stukje maatschappelijk belang niet meer belangrijk en ga jij je lusten botvieren op een hoer.
Nee top! Gelukkig denk jij aan het maatschappelijk belang.
Je lult er lekker onheen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nee als je langsloopt gaan ze naar je schreeuwen enzo bij die ramen.
dus dan wat terugzeggen ipv verontschuldigen en weggaan, of meteen naar binnen gaan is misschien een goed plan.
alleen iets terugzeggen!
hmmm ik zou ook nieuwe dekens kunnen gaan uitdelen aan de raamhoeren. dat doet het leger des heil toch dus dan moet het wel goed zijn?quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je lult er lekker onheen.
Ten eerste, ga er dan niet lopen
Ten tweede, je gezeik over maatschappelijk belang is zo krom als wat.
Want je trekt wel een hoer uit elkaar die als het even tegen zit de tering in geslagen word wanneer ze weigert te werken.
Nee top! Gelukkig heb jij het beste voor met de maatschappij.
Ga je eens verdiepen in vrouwen handel. Daar werk jij indirect aan mee wegens het gebruik maken van de damens.
Maar oh oh oh wat heb jij het toch het beste voor met de maatschappij.
Waarom in gods naam hoeren? En nee dat doen ze niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hmmm ik zou ook nieuwe dekens kunnen gaan uitdelen aan de raamhoeren. dat doet het leger des heil toch dus dan moet het wel goed zijn?
Buenas, ken jij dit pareltje:quote:Op woensdag 18 januari 2012 02:15 schreef El_Matador het volgende:
Hier is het 19:15.
En hier is Mexico
Nee, die staat op mijn aan te schaffen films lijst! Heb inderdaad al gehoord dat ie goed is. Misschien kan ik hier een exemplaar op de kop tikken. Gracias for reminding me, gekke koe.quote:Op woensdag 18 januari 2012 02:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Buenas, ken jij dit pareltje:
http://www.imdb.com/title/tt1692190/
?
Ik denk dat ik me teveel zou irriteren aan het spaanse gepraatquote:
Beetje kortzichtigquote:Op woensdag 18 januari 2012 03:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me teveel zou irriteren aan het spaanse gepraat
Nja ik kijk altijd ondertitelingloos, dus aangezien ik geen spaans spreek word dat niet veelquote:Op woensdag 18 januari 2012 03:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig
Paar uitstekende films:
http://www.imdb.com/title/tt1305806/
http://www.imdb.com/title/tt1242422/
http://www.imdb.com/title/tt0378284/
http://www.imdb.com/title/tt0457430/
http://www.imdb.com/title/tt1164999/
http://www.imdb.com/title/tt0245712/
http://www.imdb.com/title/tt1422032/
http://www.imdb.com/title/tt0369702/
http://www.imdb.com/title/tt0318462/
http://www.imdb.com/title/tt0256009/
http://www.imdb.com/title/tt0464141/
http://www.imdb.com/title/tt0287467/
http://www.imdb.com/title/tt1157631/
http://www.imdb.com/title/tt1038988/
http://www.imdb.com/title/tt0390221/
edit: kut fok met al zn functies doet geeneens urls parsen
Jammer is dat. Zal hem zeker checken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:00 schreef VacaLoca het volgende:
Toen ik vorig jaar in Mexico was werd ie me aangeraden door 2 grietjes. Zag later dat ie ook goed scoort op imdb en trailer ook prima. Jammer dat ie verder nergens is uitgebracht, alleen Frankrijk paar filmfestivalletjes.
Ik kijk ook hier naar uit:
Waar zit je ergens btw
paas mij wat enchilada's.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jammer is dat. Zal hem zeker checken.
DF. Heerlijke stad. Zo es lekker gaan eten met de studenten.
Heerlijk gekke stad idd. Staat me nog een schitterende nacht op Plaza Garibaldi bijquote:Op woensdag 18 januari 2012 03:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jammer is dat. Zal hem zeker checken.
DF. Heerlijke stad. Zo es lekker gaan eten met de studenten.
Secreto de Sus Ojosquote:Op woensdag 18 januari 2012 03:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig
Paar uitstekende films:
http://www.imdb.com/title/tt1305806/
http://www.imdb.com/title/tt1242422/
http://www.imdb.com/title/tt0378284/
http://www.imdb.com/title/tt0457430/
http://www.imdb.com/title/tt1164999/
http://www.imdb.com/title/tt0245712/
http://www.imdb.com/title/tt0369702/
http://www.imdb.com/title/tt0318462/
http://www.imdb.com/title/tt0256009/
http://www.imdb.com/title/tt0464141/
http://www.imdb.com/title/tt0287467/
http://www.imdb.com/title/tt1157631/
http://www.imdb.com/title/tt1038988/
http://www.imdb.com/title/tt0390221/
edit: kut fok met al zn functies doet geeneens urls parsen
Ik heb elke keer mooie avonturen hier. Dit keer moet dat nog komen, maar komt goed.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Heerlijk gekke stad idd. Staat me nog een schitterende nacht op Plaza Garibaldi bij
Alleen Spanje vaak en Mexico dan... en Miami telt ook wel beetjequote:Op woensdag 18 januari 2012 03:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb elke keer mooie avonturen hier. Dit keer moet dat nog komen, maar komt goed.
Ben je veel in Spaanstalige landen geweest? En welke?
Ik woon in Bogota, maar werk in heel Latijns-Amerika. Mexico bezoek ik dus regelmatig.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Alleen Spanje vaak en Mexico dan... en Miami telt ook wel beetje
2014 hopelijk Zuid-Amerika, tripje door Spaanstalige landen en WK Brazilië
Jij dan? Zat je pas niet nog in Colombia? wat brengt je naar Mexico?
titels bij links geëdit overigens, maar je had ze al gecheckt dus. Celda, Amores Perros en El Secreto zeker de beste van het rijtje. Zelf vond ik También la Lluvia ook wel érg sterk. Biutiful ook wel.
Buenos dias.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Spanje
Ow wat zou ik er graag willen wonen
Ik wil dan wel op Tenerife wonen, vrienden en kennissen wonen daar. En wat familie, maar het gaat niet echt fantastisch, het enige wat op dit moment echt goedkoper wordt zijn de huizenquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Buenos dias.
Wat houdt je tegen?
Ja lekker dus. Zo es slapen. Het is verdomme half 3.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Hey Mata! Hoe is het met jou dan? (jaja SC , nu mag het)
Begin een piet patat, geen spaans voor nodigquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil dan wel op Tenerife wonen, vrienden en kennissen wonen daar. En wat familie, maar het gaat niet echt fantastisch, het enige wat op dit moment echt goedkoper wordt zijn de huizen
Daarnaast veel werkeloosheid, en dan kom ik als buitenlander even werk zoekenDat gaat niet zo makkelijk
Enige voordeel misschien is, dat een kennis van ons 4 restaurants heeft en een discotheekMaar ik spreek nog geen Spaans
Haha ga jij dan eens pitten! (waar zit je momenteel?)quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:29 schreef El_Matador het volgende:
Ja lekker dus. Zo es slapen. Het is verdomme half 3.
Jij bent eindelijk bezet? Of mag het nog steeds die naam niet hebben?
Weet wat je zegt. Een eiland, daar word je snel gek hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil dan wel op Tenerife wonen, vrienden en kennissen wonen daar. En wat familie, maar het gaat niet echt fantastisch, het enige wat op dit moment echt goedkoper wordt zijn de huizen
Daarnaast veel werkeloosheid, en dan kom ik als buitenlander even werk zoekenDat gaat niet zo makkelijk
Enige voordeel misschien is, dat een kennis van ons 4 restaurants heeft en een discotheekMaar ik spreek nog geen Spaans
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Begin een piet patat, geen spaans voor nodig
Mexico.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha ga jij dan eens pitten! (waar zit je momenteel?)
Nee, nog steeds niet
Bassiequote:Op woensdag 18 januari 2012 09:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mexico.Ja, ik drink mijn biertje op en ga de wereld eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken...
Die pedofiele idioot heeft nog wel iets zinnigs gezegd. Heb hem ooit ontmoet trouwens.quote:
Dit is toch de slowchat?quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:40 schreef Faxie het volgende:
Silk, jij problemen met versieren?![]()
![]()
Tevens goedemorgen
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Waarom lees ik toch telkens de nick Silk als Slik... ?
Het is tegenwoordig weer op tvquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die pedofiele idioot heeft nog wel iets zinnigs gezegd. Heb hem ooit ontmoet trouwens.
Haha dat zegt iedereen, maar ik hou ervan!quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet wat je zegt. Een eiland, daar word je snel gek hoor.
Tuurlijk, werk is bijna onmogelijk. Zeker zonder Spaanse kennis.
Die kennis moet ik warmhouden, voor een keer vakantie dan. Hoe heet die discotheek?
Dat zal niet zo snel gebeuren, volgens mij is ie redelijk geblesseerdquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Haha dat zegt iedereen, maar ik hou ervan!
Geen idee, in santa Cruz zit de discotheek. Volgens mij behoorlijk bekend, komen ook wel bekende Spanjaarden en voetballers een avondje stappen
Oeeeee je zal maar opeens David villa tegen het lijf lopen
Dat heb je niet eens door joh, die is 1.75m....quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
Oeeeee je zal maar opeens David villa tegen het lijf lopen
Enig idee nog welke? Al heb ik er toch maar weinig gezien in mijn weekjequote:Op woensdag 18 januari 2012 09:40 schreef El_Matador het volgende:
In Madrid ook in zo'n discotheek geweest. Wrang sfeertje, veel zien en gezien worden door weinig interessante mensen.
Ben de naam ff kwijt. Zit vlakbij Puerta del Sol.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enig idee nog welke? Al heb ik er toch maar weinig gezien in mijn weekje
Ja ik weet het, ik volg hem op Facebookquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zal niet zo snel gebeuren, volgens mij is ie redelijk geblesseerd
In Madrid ook in zo'n discotheek geweest. Wrang sfeertje, veel zien en gezien worden door weinig interessante mensen.
En dat eiland gaat je vervelen, echt.
Ik weet hetquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:41 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb je niet eens door joh, die is 1.75m....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |