Wat doen ze daar dan precies?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:04 schreef stefanhaan het volgende:
Fuck yyeah, uitzendbureau gaat voor me solliciteren bij Pocos in eindhovenWaar ik dan aan de slag mag als PHP programmeur als ik aangenomen word
Onderhouden/maken van webwinkels.quote:
Ik had even zitten kijken op de website, maar had meer het idee dat het een beetje een bedrijf was wat systeembeheer verzorgde.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Onderhouden/maken van webwinkels.
Dingen met hosting ed. Dat soort dingen.
Nja ze doen eigenlijk alles met IT zo'n beetje welquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had even zitten kijken op de website, maar had meer het idee dat het een beetje een bedrijf was wat systeembeheer verzorgde.
Hopelijk wordt je aangenomen en betalen ze je goed
Een Sinosappel pakken, in tweeën splitsen, het sap eruit persen en van 't sap genieten?quote:
Wat waar?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:31 schreef heloef het volgende:
Echt wat een niveau mensen zit er soms op FOK!![]()
Mwah was een topic van een jochie van 14 die een vriendinnetje wou toen zei ik dat ik toen ik die leeftijd had hetzelfde wou alleen dat gebeurde niet omdat ik spuuglelijk was in die tijd.quote:
Wat is er?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:41 schreef Murdera het volgende:
De tering, ik begin het zwaar te krijgen.
Nee joh, geen fittie, ze denkt alleen grappig te zijn that's all.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:43 schreef Royco1 het volgende:
Heb je een fittie met een puber Heloef?
Dat is net te doen. Het begin deed me denken aan Love is a Battlefield van Pat Benatar trouwensquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hater. Nog eentje, om je het haten af te leren:
Ahjoh, omdat je een paar nummers niet leuk vind keur je zijn hele muzieksmaal afquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is net te doen. Het begin deed me denken aan Love is a Battlefield van Pat Benatar trouwens![]()
Je muzieksmaak is niet benzin-approved
Ook, maar zeker niet alleen hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:08 schreef kutkloon7 het volgende:
Jij bent meer van de akoestische dingen of niet?
Enorm fan ben ik niet, maar ik vind het ontzettend muzikaal en heel erg relaxte muziek. Muse is in elk geval wel benzin-approvedquote:
Ik zit mobiel. Kom vanavond wel effe kijken. Moet er dan ook de webcam aan?quote:
van mij niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zit mobiel. Kom vanavond wel effe kijken. Moet er dan ook de webcam aan?
Mooi, want ik ben anoniemquote:
Ballonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:03 schreef twi het volgende:
Googlen naar HallonOstkaka met hallonsyltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
kutdag?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:05 schreef ValHallen het volgende:
BAM GODVERDOMME! Hier had ik effe zin in na een kutdag op werk.
quote:
Ik had vanmiddag ook al wat gepost!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:19 schreef ValHallen het volgende:
[..], heb ik je toch smaak bijgebracht
. De 16-bit remix is ook cancerhard.
Die is echt om te huilen zo lelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ook al wat gepost!
Ik vond em wel tof.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die is echt om te huilen zo lelijk.
Iedereen liep te haten, maar ik denk dat het best lekker was. kudo's.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet net de sterren van de hemel hebben gekookt
Ja het was best lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen liep te haten, maar ik denk dat het best lekker was. kudo's.
Kan ook gewoon in een koekenpan toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja het was best lekker![]()
Ik ga dit vaker maken denk ik wanneer ik thuis een wok heb
Komop man. In een beetje koekepan past pastasaus voor minimaal 4 personen. Je gaat me niet wijsmaken dat je voor meer dan 4 personen eet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Denken dat mijn eten in een koekepan past
Wow, zo vet als een gefrituurde puistenkop.quote:
Kan ook prima jaquote:
Ken je drommels youtube kanaal niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Komop man. In een beetje koekepan past pastasaus voor minimaal 4 personen. Je gaat me niet wijsmaken dat je voor meer dan 4 personen eet.
Mooi in de vriezer doen en dan tot in de lengte der dagen vergeten dat je daar nog eten hebt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik maak dan direct pasta voor een paar dagen duh!
Neem een burger:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:10 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik heb echt een faaldag vandaag
Naar uni gaan -> tentamenopgave niet begrijpen -> naar huis gaan -> tentamenopgave bekijken en wel snappen
FUUUUUUUUUU enzo, dan maar de herkansing doen
Nu hebben we ze wel gezienquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:11 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Neem een burger:
[ afbeelding ]
Bwhehehequote:
die ziet er best lekker uitquote:
Er bestaan een hoop zwakzinnige mensen he?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Muse is tof, geen andere meningen mogelijk...
Zwakstroompjes.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er bestaan een hoop zwakzinnige mensen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |