quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:59 schreef Waaghals het volgende:
Deze bevat wel een hint naar de titel
[ afbeelding ]
quote:
nopequote:
nopequote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:00 schreef picodealion het volgende:
Poeh, wie zaten er ook alweer in de Rat Pack..
James Cagney?
Sinatra is goedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:01 schreef DragonFodder het volgende:
Sinatra?
Gespeeld door James mcAvoy?
heel goed! Lijkt me een interessante film te worden, alleen leo zingenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:05 schreef Gillingham het volgende:
Leonardo Di Caprio. Scorsese gaat 'm regisseren.
Alweer een biopic van dat duo?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:05 schreef Gillingham het volgende:
Leonardo Di Caprio. Scorsese gaat 'm regisseren.
De vorige was van Eastwood en Di Caprio.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Alweer een biopic van dat duo?
ojaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:08 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De vorige was van Eastwoord en Di Caprio.![]()
The Aviator hebben ze natuurlijk wel samen gedaan.
Stand januari 2012:quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:37 schreef Dopekoe het volgende:
Lijkt me Barb Wire met Pamela Anderson
Tsja..... Dat gaat me echt niet lukken denk ik....quote:
Tis geen Baywatchquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:47 schreef RanTheMan het volgende:
david charvet
erika eleniak![]()
jeremie jackson
david hasselhoff
De bekendste naam zat ook in Melancholiaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:47 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Tsja..... Dat gaat me echt niet lukken denk ik....
Zat er echt niemand van baywatch in? kan nog wel een rijtje trekobjecten opnoemen anders, mij staat overigens bij dat er veel oosterse typen inzittenquote:
Wiequote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:53 schreef Dopekoe het volgende:
Heb melancholia niet gezien....
Weet alleen dat Kirsten Dunst daarin zit...
Kris Kristofferson ?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:56 schreef hornage het volgende:
[..]
Wie
[..]
Bekendste persoon speelt ook in Blade
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:59 schreef hornage het volgende:
Allemaal
Hij zat ook in Armageddon en Dogville
Oh die!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:05 schreef RanTheMan het volgende:
of fuck, ik weet het! die vent met die enge ogen, die duitser
Ja, zover was ik ook, maar zijn naam....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:05 schreef RanTheMan het volgende:
of fuck, ik weet het! die vent met die enge ogen, die duitser
zo gaat t straks wel als je m zietquote:
nope, veel enger is die gastquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:08 schreef dyonvbaal het volgende:
die zelfde duitser die in Inglorious bastards zit?
Zijn rol in Armageddon is volgens imdb "Psychologist"quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:05 schreef Dopekoe het volgende:
Hij speelt toch 1 van die mensen die de crew van Harry Stamper test of ze astronaut mogen worden ?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:08 schreef dyonvbaal het volgende:
die zelfde duitser die in Inglorious bastards zit?
Wat doet ie in Blade dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:09 schreef hornage het volgende:
[..]
Zijn rol in Armageddon is volgens imdb "Psychologist"
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:11 schreef Dopekoe het volgende:
Hij zit ook in Ace Ventuara: Pet detective...
Hij is "Dragonetti"quote:
Jawelquote:
Had ik nooit opgekomenquote:
dat is dus niet de bedoeling...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zoveel belangrijke geestelijken hebben geen karakter in een moderne film. Mocht het goed zijn dan mag iemand anders iets plaatsen, want ik ben bezig met huiswerk.
quote:
Dan plaats ik wel even een vraag en dan kijk ik af en toe.quote:
quote:
Beide antwoorden onjuist.quote:
Correct.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:51 schreef picodealion het volgende:
Tering. Ik wilde net een extra plaatje uploaden omdat deze wel heel vaag is. Heb je nog snel gegoogled dus.
Het was juist een leuke filmquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:56 schreef dyonvbaal het volgende:
wat een kutfilm was dat, maar met dat sinterklaas kado'tje had ik em ook wel geweten
Trivia van welke filmquote:There are approximately only 1,000 words of dialog throughout the entire film.
quote:Selected by the Library of Congress for preservation in the National Film Registry in December 2011 as being "culturally, historically, or aesthetically significant."
the human centipedequote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:27 schreef RanTheMan het volgende:
vraag me serieus af wat als een smaakvolle film wordt gezien.. beetje weird
.quote:CASTLE THUNDER: Heard a few times when the storm in the "April Shower" sequence is about to start. It's also heard when the storm clouds are beginning to part and the sun begins coming out
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:38 schreef FireFox1 het volgende:
Sands kennende, zal de film wel uit 1920 komen ofzo
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:38 schreef RanTheMan het volgende:
het is toch gene picachu the movie ofzo he?
quote:To design's scenes,
traveled to Argentina in 1941, and there he was inspired in the forests of Neuquén's province, southwest of Argentina.
Wat is dat nou weer voor een kut hint?quote:
quote:"Man" was ranked the #20 villain on the American Film Institute's list of the 100 greatest heroes and villains - the only character on the list not to appear on-screen.
Moet het natuurlijk niet te makkelijk makenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:56 schreef RanTheMan het volgende:
ow tering zat ik toch dichtbij.. (had je ook wel ff mogen zeggen
T moet bambi zijn...
ik had er nog nooit van gehoord..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ook al is hij al tig keer gevraagd, ik weet ze nog steeds niet uit me hoofd
mcclane![]()
frank![]()
darth vadereen slechte
niet in de top 10quote:
Sam overdrijftquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:02 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik had er nog nooit van gehoord..
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Indiana Jonesgoeie
Hannibal Lectorslechte
Norman Batesslechte
HAL - niet in top 10
Monster van Frankenstein - nope
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef De-Sombrero het volgende:
Han Solo - niet in top 10
Harry potter![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:04 schreef picodealion het volgende:
Alexander DeLarge? - niet slecht genoeg
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:04 schreef Baszh het volgende:
Hans Gruberbungelt onderaan
Keyzer Soze![]()
Clark Kent![]()
Luke Skywalker![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:06 schreef De-Sombrero het volgende:
Rambo![]()
Rocky![]()
Heks van Sneeuwitje -bijna
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
corleone? - helaas geen top 10, nr 11
de aller slechtste iddquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:09 schreef Michelangelo2 het volgende:
Gregory Peck als Atticus Finch is de grootste held.
george bailey maakt nr 8quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
strangelove?
heb je hem weer met z'n stewart
Moet eigenlijk Meets zijnquote:
Is een musical.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
5 lijkt wel bijna uit een tekenfilm cq een film a la ella enchanted
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:33 schreef Asap het volgende:
2 Almost Famous?![]()
4. 500 days of Summer?maar staat er wel tussen
5 Your Highness?Klinkt meer als animatie idd
een musical
8 Yes Man?maar staat er wel tussen
Meer films weet ik zo even niet
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
ik vind 10 meer iets voor yes man dan 8
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:39 schreef wyccie het volgende:
2. 500 days of summer?hier danst ze het Bande à part dansje met de lieveling van een van de andere fmt-ers hier
7. Almost Famous?film gaat over een nog jonger iemand
9. Our Idiot Brother?
Nog 2quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet niet meer of ze daarin zingt, maar bij 3 denk ik aan Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:47 schreef wyccie het volgende:
2. Your Highness?niet Natalie, maar JM
Ik ken niet genoeg Zooey-films.
Jenaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:54 schreef wyccie het volgende:
Zooey met Julianne Moore in 1 film? Ik weet zelfs niet wat het Bande à Part-dansje is.
met die pinguins?quote:
Ik denk die anderequote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:02 schreef picodealion het volgende:
Youth in Revolt, of die andere. Haal ze altijd door elkaar qua titel.
quote:
je had t gister al aangekondigd, dus had toen al gespiekt, maar ben de helft vergetenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik denk die andere
[..]ze heeft hier alleen de soundtrack gedaan.
Nee het is een hint naar de titel voor 4, die je nu dus al bijna hebtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:08 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat is The New Girl. Had niet door dat er een serie bij zat.
Nope.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:20 schreef Asap het volgende:
The Happening was ik vergeten, maar daar zingt ze vast niet
lol, ik had dr lijst gister speciaal voor deze vraag uit mn hoofd geleerd, maar kan drniets van maken....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het zijn hints, geen letterlijke voorzeg plaatjes
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
lol, ik had dr lijst gister speciaal voor deze vraag uit mn hoofd geleerd, maar kan drniets van maken....
quote:
Welke film en 4 acteurs uit deze film.quote:: My name is a killing word.
goede weg, maar zo heet de film noch de acteursquote:
da's Kyle mcLachlan. Maar je was er al met de rest.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:10 schreef Asap het volgende:
Ok, ok... Dune,Sting
, Patrick Stewart
, Paul Atreides..., Brad Dourif
, Max von Sydow
en David Lynch als regisseur.
Vergeet altijd hoe Paul in het echt heet...
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:31 schreef Asap het volgende:
Plot:
A young man searches for the "master" to obtain the final level of martial arts mastery known as the glow. Along the way he must fight an evil martial arts expert and an rescue a beautiful singer from an obsessed music promoter
Hehe, inderdaad geniale plotquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]je zou bijna blij zijn dat er tegenwoordig bijna geen originele concepten meer worden uitgewerkt in Hollywood
Ik ben zo weer een tijdje weg...quote:
sumthing sumthing Dragon?quote:
Fist of is niet goed, en tussen the en dragon moet nog een woord.quote:
Nope.quote:
quote:
en als in ..of the mohicans.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nope.
The ... Dragon. Als in Samurai, of starfighter.
nopequote:
nopequote:
inderdaad, dat is m nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:27 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm... na die lijst kan cowboys and aliens niet meer
nopequote:
Tuurlijk DF +1 vermoedde al dat jij het wel zou weten, wat een slechte film manquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:31 schreef dyonvbaal het volgende:
hadden we ook wle kunnen weten aangezien je gister nog vroeg of iemand die film gezien had... dom dom dom
Dat schoot me ook ineens te binnen. Ik heb Skyline nog niet durven kijken vanwege alle slechte berichten erover.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:31 schreef dyonvbaal het volgende:
hadden we ook wle kunnen weten aangezien je gister nog vroeg of iemand die film gezien had... dom dom dom
een vriend van me liet me een stukje zien dat zo slecht was dat ik em niet meer hoef te zienquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat schoot me ook ineens te binnen. Ik heb Skyline nog niet durven kijken vanwege alle slechte berichten erover.
och t was best vermakelijk tijdens het eten, als je met 0 verwachting dr in gaat is t best wel vermakelijk, lekker plat enzo.. Eigenlijk een nog slechtere versie van war of the worlds of battle LA, maar dan met een einde dat een deel 2 mogelijk maaktquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat schoot me ook ineens te binnen. Ik heb Skyline nog niet durven kijken vanwege alle slechte berichten erover.
Ik vind het altijd erg fijn als mensen met deze argumenten komen. Dan weet ik namelijk zeker dat 'ie niet aan mij is besteedquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
och t was best vermakelijk tijdens het eten, als je met 0 verwachting dr in gaat is t best wel vermakelijk, lekker plat enzo.. Eigenlijk een nog slechtere versie van war of the worlds
Film?quote:The synthesizer that [gespeeld door Stephen Colbert] uses to communicate with the giant robot is a Yamaha DX7.
Want daar zit een giant robot in?quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:37 schreef picodealion het volgende:
Close Encounters of the Third Kind?
quote:
Wat best bijzonder is.quote:When the government arrive at the church to investigate the crash site when the camera pans to the back of their van when the door closes you can see a camera crew visible in the reflection of the door.
Jep, goede conclusie!quote:
quote:For the scenes ofwandering the streets of San Francisco, a replica of the set was built and supervising animator Line Korsgaard Andersen was videotaped walking around it as reference for the animators.
quote:
quote:In the scene during the closing credits, the President asks the audience if anyone wants to freeze his head. Stephen Colbert, who provided the voice of the President, gives detailed outlines on how to unfreeze his head in an apocalyptic future in his book, 'I Am America and So Can You'.
quote:
die bedoel ik iddquote:
Julie is fout, we zitten op 5.quote:
6quote:
7quote:
8quote:
9quote:
En dat maakt 10.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |