Je bent een lief klein boerinnetjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet?
Ik doe nog wel zo m'n best vandaag
Die was al weg toen ik fokkers op m'n verjaardag had uitgenodigdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
daar gaat je geloofwaardigheid tegenover je echte vrienden
Dan nog accepteer ik die niet automatisch als ze mij toevoegenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Dat is wel het nadeel van fokkers op je fb.. je komt in connectie met nog meer fokkers
Dat je vanochtend in de eerste plaats nog afkeurdequote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Babs, ik luister vandaag al voor de derde keer naar dat nummer van train
Volgens mij heb ik maar 5 fokkers.. waarvan ik er al 3 niet meer als fokker ziequote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:13 schreef stbabylon het volgende:
Dan nog accepteer ik die niet automatisch als ze mij toevoegen
Toen had ik nog niet geluisterdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je vanochtend in de eerste plaats nog afkeurde
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee die hou ik er in, te veel naaktfoto's
Ik 9, en heb ook de bitch gevonden om te verwijderen. En idd, vele zijn niet meer als fokker.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik maar 5 fokkers.. waarvan ik er al 3 niet meer als fokker zie
Maar jij bent geen FB vriendjequote:
Ik heb ook geen hoedje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jij bent geen FB vriendje
Wat een eerlijkheid vandaagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:34 schreef Cue_ het volgende:
barb
mag ik even zeggen dat ik dat een heel irritant zinnetje begin te vinden.. en niet eens om de inhoud.. maar gewoon![]()
Ik houd me nog in.. maarja middagdip, werk dat niet lukt.. achja wie weet wat er allemaal nog uit komt.quote:
Laat maar komen hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik houd me nog in.. maarja middagdip, werk dat niet lukt.. achja wie weet wat er allemaal nog uit komt.
Nee dat mag niet!quote:
Cue_quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:34 schreef Cue_ het volgende:
barb
mag ik even zeggen dat ik dat een heel irritant zinnetje begin te vinden.. en niet eens om de inhoud.. maar gewoon![]()
Hej lekker ding!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cue_![]()
En je hebt helemaal gelijk, maar mijn matige creativiteit laat me in de steek, ik kan niks anders verzinnen![]()
Moeten we allemaal jouw mening gaan verkondigen dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat mag niet!
Het is nooit je eigen mening!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |