Had het topic dan ook even gelijk gereekst want dit is natuurlijk drie keer niets.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:41 schreef Daskaar het volgende:
ik zal een echte OP bouwen, maar later deze week.
de fuck is gereekst?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Had het topic dan ook even gelijk gereekst want dit is natuurlijk drie keer niets.
Dat het nieuwe topic hier tussen staat: Topicreeks: Family Guyquote:Op maandag 16 januari 2012 22:45 schreef Daskaar het volgende:
[..]
de fuck is gereekst?
zo'n lijssie met alle vorige topics?
stond ook niet in vorig deel..
o..quote:Op maandag 16 januari 2012 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat het nieuwe topic hier tussen staat: Topicreeks: Family Guy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond EPs 5 en 6 de beste van dit seizoen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:09 schreef Mandéra het volgende:
Serieus, laatste aflevering was de beste van dit seizoen tot nu toe. Die trap er steeds tussendoor hahahaha.
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 13:24 schreef Daskaar het volgende:
eeeeeennn daar gaan we weer met het geloofbashen...
De klacht is juist dat ze die reli-idioten zo soft aanpakkenquote:Op maandag 30 januari 2012 13:24 schreef Daskaar het volgende:
eeeeeennn daar gaan we weer met het geloofbashen...
tof...toffe reaktie. bedankt!quote:Op maandag 30 januari 2012 17:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De klacht is juist dat ze die reli-idioten zo soft aanpakkenBrain die opeens begripvol is ook.
![]()
Deze aflevering had veel harder gemogen. Nog enig begrip voor die gekken opbrengen
Superbowl gisteren he? Daar gaat niemand met enig verstand wat nieuws tegenover programmeren.quote:
Ow ja... das waar ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Superbowl gisteren he? Daar gaat niemand met enig verstand wat nieuws tegenover programmeren.
Eens, vond m beter dan de vorige.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond hem juist wel weer aardig. Zaten een paar geslaagde grappen in.
wat vind jij leuk aan FG? ben je juist van de eerste seizoenen of erna? een specifieke aflevering die je leuk vind?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:41 schreef Ritmo het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar dit is echt een van de minst leuke afleveringen ooit. Twee hele slechte op rij dus.
Die achterlijke dolfijn
De eerste seizoenen vooral idd, met de flashbacks. En Peter die weer een domme actie heeft, en heel overtuigd opeens jood wil worden ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:28 schreef Daskaar het volgende:
[..]
wat vind jij leuk aan FG? ben je juist van de eerste seizoenen of erna? een specifieke aflevering die je leuk vind?
ik ben zelf ook fan van het eerste moment en vooral de eerste seizoenen zijn heerlijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De eerste seizoenen vooral idd, met de flashbacks. En Peter die weer een domme actie heeft, en heel overtuigd opeens jood wil worden ofzo.![]()
Maar ook in dit seizoen en het afgelopen seizoen zaten b.v. wel een paar leuke. Maar om die hele dolfijn vandaag b.v. heb ik geen enkele keer gelachen..
Precies, deze aflevering zaten weer erg veel foute, op-het-randje grappen zoals FG vroeger deed..quote:Op maandag 20 februari 2012 22:28 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ik ben zelf ook fan van het eerste moment en vooral de eerste seizoenen zijn heerlijk.
grappig, ik had nl verwacht dat je andere dingen leuk zou vinden aangezien ik deze aflevering wel leuk vond.
strange world.
op het randje, bedoel je controversieel? want dat ben ik juist niet met je eens, de eerste seizoenen was FG helemaal niet bezig tegen schenen aan te schoppen, maar juist met hele scherpe grappen te maken, telkens de onverwachte kant te kiezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:11 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Precies, deze aflevering zaten weer erg veel foute, op-het-randje grappen zoals FG vroeger deed..
Ha!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:
SP vind ik op een aflevering of 10 na totaal niet grappig.
FG de eerste seizoenen vooral wel, later wordt het wat minder maar ik kijk wel nog iedere week naar de nieuwste. Vind dit seizoen tot nu toe beter dan het vorige iig.
Maar er gaat niets boven American Dad.
ja precies, dat was een bittere pil.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:05 schreef MacorgaZ het volgende:
De eerste paar seizoenen zijn ook geschreven door hele andere schrijvers, alle goede schrijvers waren gestopt toen het bekend werd dat Family Guy gecancelled was, maar een jaar later werd de serie toch weer vernieuwd, maar dus met helemaal nieuwe schrijvers.
Waarom moet er elke keer als er in Amerika iets groots is (SB, Oscars) direct Family Guy geschrapt worden?quote:
Ja, ik vind het kut.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom moet er elke keer als er in Amerika iets groots is (SB, Oscars) direct Family Guy geschrapt worden?
Ook alles goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:34 schreef MacorgaZ het volgende:
http://www.fox.com/familyguy/quiz/quagmire-trivia
Ik had alles de eerste keer goed, 10 van de 10
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:10 schreef Mike het volgende:
Voor degenen die de lopende band referentie niet kennen:
Welk seizoen je er ook bij pakt ( en ik heb ze allemaal) van FG, er zitten echt mindere afleveringen tussen. Ook toen had men het over 'schrijvers die er geen zin meer in hadden', 'oude schrijvers die beter waren', 'neergaande lijn'. Het is zo'n constante fanboygeklaag dat je hier in elk topic vind, vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mijn verwachtingen zijn tegenwoordig niet meer zo hoog. Ben dan blij als ik positief verrast wordt zoals vorige week. Maar deze viel zelfs met lage verwachtingen tegen.
Zo zag die kerel er ook uitquote:Op maandag 12 maart 2012 03:37 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Wat nep zeg; een Japanner (Yamamoto) maar op dat bordje staat ㄱㅚ 믈 wat monster betekent in het Koreaans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |