Ja leuke draai, maar je ontwijkt mijn vraag.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja, ga even met z'n tweeën te keer.
Je weet het dus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef heartz het volgende:
[..]
Ja leuke draai, maar je ontwijkt mijn vraag.
Ook.quote:
Ben je zo snel jaloers?quote:
Je gaat er te serieus op in. Garpje is kaput nu.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:04 schreef heartz het volgende:
Geef het gewoon toe. Waarom niet gewoon ja of nee?
Oh wacht mijn neus bloed, ik ben zo terug?
Oke sorry dan TS en Gray.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je gaat er te serieus op in. Garpje is kaput nu.
Dit is ook echt een sprankelende toevoeging aan het topic he...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:00 schreef HyperViper het volgende:
Jezus wat een goor tuig in dit topic. Een toeristendel die interessant komt doen met haar suffe reisjes en een arbeider die grappen probeert te maken. Dit topic is kapot.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
gezien de hele insteek van het oorspronkelijke verhaal niet klopt.
Helemaal gemist inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Met dit topic bega je toch best wel een blunderZullen je volgelingen vast niet leuk vinden.
Je hebt weinig vrienden he?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:00 schreef HyperViper het volgende:
Jezus wat een goor tuig in dit topic. Een toeristendel die interessant komt doen met haar suffe reisjes en een arbeider die grappen probeert te maken. Dit topic is kapot.
Het zit jou dwars dat jouw humor niet aanslaat hè? Misschien de volgende keer niet zo pochen, dan sla je ook niet zo'n modderfiguur.quote:
Ik moet bij jou altijd denken aan een pretentieus delletje met een tekort aan aandacht.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:14 schreef oompaloompa het volgende:
Ik moet bij hypervyper altijd denken aan dat duitse kind dat slecht in fps is.
Komt denk ik door de combinatie naam & zijn temper tantrums bij het posten.
Niet pretentieus, wel elitairquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het zit jou dwars dat jouw humor niet aanslaat hè? Misschien de volgende keer niet zo pochen, dan sla je ook niet zo'n modderfiguur.
[..]
Ik moet bij jou altijd denken aan een pretentieus delletje met een tekort aan aandacht.
Hmm, lekker.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:22 schreef HyperViper het volgende:
Ik moet bij jou altijd denken aan een pretentieus delletje met een tekort aan aandacht.
Dus toch. Daten?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Afhankelijk van je gebruikte definitie ben ik ook wel pretentieus =]
Sgoed, kom je langs?quote:
Sure.quote:
Je weet dat het eigenlijk een man is he?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sure.
Eerst lekker schransen in die groentebakken van je en dan...
Mijn falafel kan wel wat extra saus gebruikenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sure.
Eerst lekker schransen in die groentebakken van je en dan...
Gewoon de oogjes dicht doen. Allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je weet dat het eigenlijk een man is he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |