Wat gebeurde er dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:53 schreef GSbrder het volgende:
Zeldzaam goed van NEC tegen onthutsend zwak Groningen.
Maar wat gebeurde er na het fluitsignaal?
Hebben wij als publiek iets verkeerd gedaan?
Het kostte de selectie nogal wat moeite om het publiek te bedanken.quote:
Waarschijnlijk omdat ze bij een mindere wedstrijd uitgefloten worden?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het kostte de selectie nogal wat moeite om het publiek te bedanken.
Om dan vandaag, als het publiek er wel de hele wedstrijd achter staat, je gram te halen, is niet zo handig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze bij een mindere wedstrijd uitgefloten worden?
Arrogante voetballers van tegenwoordig
Inderdaad, ik vond het echt zwak. Pure arrogantie, zeker met het oog op de andere uitslagen. Had je verloren dan had je nog maar 1 punt boven pro/deg-pleeoffs gestaan. Ben je blij met de overwinning of niet dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Om dan vandaag, als het publiek er wel de hele wedstrijd achter staat, je gram te halen, is niet zo handig.
Het was nogal onbeschoft, vond ik.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:32 schreef Kruitdampje het volgende:
Ik heb vertrouwen, groningen presteert buiten de euroborg vrijwel niks...
Hopelijk is Pastoor niet koppig en speelt hij volgende week weer.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Mis ook een keer een wedstrijd.. Helaas dus niet van een uitblinkend Foortje kunnen genieten.
Ik denk dat voorlopig iedere wedstrijd cruciaal blijft. Winnen van Utrecht betekend op dit moment een gat met 4 punten naar de onderste plaatsen. Mochten we vandaag winnen dan krijgen we tenminste weer aansluiting met de middenmoot.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:38 schreef BasNijmegen het volgende:
Wordt vandaag n cruciale wedstrijd. Als de concurrentie blijft winnen.......
Het verschil tussen N7 (Vitesse) en N16 (VVV) bedraagt maar 7 punten. Wat zou jij de middenmoot noemen dan? Lastig een lijn te trekken.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:22 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Ik denk dat voorlopig iedere wedstrijd cruciaal blijft. Winnen van Utrecht betekend op dit moment een gat met 4 punten naar de onderste plaatsen. Mochten we vandaag winnen dan krijgen we tenminste weer aansluiting met de middenmoot.
Het is gewoon een bizarre competitie. Punten zijn gewoon nodig, want voor je het weet sta je ergens onderin. Het kan echt alle kanten op dit seizoen. Ik heb het idee dat je zomaar nog linkerrijtje kan halen maar ook ineens als het effe tegenzit plee-offs om degradatie moet spelen.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:22 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Ik denk dat voorlopig iedere wedstrijd cruciaal blijft. Winnen van Utrecht betekend op dit moment een gat met 4 punten naar de onderste plaatsen. Mochten we vandaag winnen dan krijgen we tenminste weer aansluiting met de middenmoot.
Mochten wij winnen van utrecht dan is het gat 5 punten, dan loopt de middenmoot van NEC tot en met die arneppers.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het verschil tussen N7 (Vitesse) en N16 (VVV) bedraagt maar 7 punten. Wat zou jij de middenmoot noemen dan? Lastig een lijn te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |