Is het ook, net zoals minecraft, even leuk voor een paar uurtjes, maar daarna heb je het wel gezien. Is het opzetten van een server inmiddels makkelijker geworden? want dat was nogal een bitch....quote:Op maandag 16 januari 2012 20:32 schreef FS1986NL het volgende:
Ik weet echt niet wat ik me moet voorstellen van Terraria.![]()
In mijn eentje lijkt me dat spel echt oersaai om te doen.
Man, in Minecraft kun je dagen op dagen (op dagen) slijten.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:52 schreef bigbass het volgende:
[..]
Is het ook, net zoals minecraft, even leuk voor een paar uurtjes, maar daarna heb je het wel gezien. Is het opzetten van een server inmiddels makkelijker geworden? want dat was nogal een bitch....
Ik heb echt nooit een idee wat ik in godsnaam moet gaan bouwenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Man, in Minecraft kun je dagen op dagen (op dagen) slijten.
http://en.wikipedia.org/wiki/Noah's_Arkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:52 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit een idee wat ik in godsnaam moet gaan bouwen
Iemand toevallig een ideetje?
Eehm, lijkt me nog net iets te moeilijk (groot)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Noah's_Ark
incl beesten
ach.. wat is moeilijk...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:22 schreef rubbels het volgende:
[..]
Eehm, lijkt me nog net iets te moeilijk (groot)
Ik heb gehoord dat het als Minecraft is, er bosses te verslaan zijn, en het leuker is om het met iemand te spelen. En je hebt het ongeveer ' uit' als je alle bosses verslagen hebt.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:32 schreef FS1986NL het volgende:
Ik weet echt niet wat ik me moet voorstellen van Terraria.![]()
In mijn eentje lijkt me dat spel echt oersaai om te doen.
Kan je ook via de online modus spelen met mensen via het internet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef Marnixos het volgende:
Jup. Ik heb Terraria veel voor die "nieuwere" versie (edit: dus toen hij nog "beta" was ofzo) gespeeld en het is in je eentje geen kut aan. Het is leuker met max. 5 vrienden een stadje op te bouwen en van daaruit ondergronds te gaan exploren en bosses zoeken etc.
Alleen als je het IP-adres van de host hebt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:28 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Kan je ook via de online modus spelen met mensen via het internet?
2,50 voor een ouwe game is geen geld?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:05 schreef fwokker het volgende:
[..]
Fout, de orginele Painkiller (Black) is een bazenspel en 2,50 is geen geld.
Voor Painkiller is 2,50 nog wel een koopje, jammer van een verschrikkelijke bug. Vroeg in het spel kom je een touwbrug tegen waarvan de fysics kut zijn. Na 10 pogingen ben ik er 5 keer doorheen gevallen, 4 keer gelanceerd en dood gevallen en 1 keer langsgekomen en neergeknald.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
2,50 voor een ouwe game is geen geld?
Ik zou enkel voor Flatout Ultimate Carnage gaan, FO3 vond ik teleurstellend.quote:
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:25 schreef rubbels het volgende:
Klopt het dat dit de goede volgorde is:
Half-Life 2
Half-Life 2 Episode 1
Half-Life 2 Episode 2
Heb je al je downloadregio veranderd? Misschien helpt dat!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:51 schreef Salamando het volgende:
Als ik Sonic Generations wil installeren zegt ie 'no Steam content servers are currently configured to deliver content for this game. This will be corrected soon. Please try again in a few minutes. Is nu al een uur zo.
Ja net twee keer geprobeerd, helpt nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb je al je downloadregio veranderd? Misschien helpt dat!
Ja bij mij krijg ik Steam ook niet opgestart, something happening?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:53 schreef Salamando het volgende:
Op het forum stond dat je dan een .blob file moest verwijderen en je steam opnieuw op moest starten, nu kan ie mijn steam niet updaten omdat steam unavailable is.
Hij heeft bij mij wel geupdate, steam zelf doet het ook gewoon bij mij. Maar kan het nog steeds niet installeren vanwege dezelfde error messagequote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja bij mij krijg ik Steam ook niet opgestart, something happening?
eff ctrl+f5quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:36 schreef Hooidraad het volgende:
Ik kan niet inloggen, krijg steeds dit te zien:
[ afbeelding ]
steam is gewoon aan het kutten nuquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:38 schreef VelitoX het volgende:
\o/ Ik heb 3e prijs gewonnen bij de steam holiday gift pile... (met 5 kooltjes die ik overhad ofzo).
Valve Complete Pack.... Nou had ik daar al sommige dingen van, maarja, bijvoorbeeld portal 1 en 2 nog nie (en left4dead 1/2 nog nie) enzo. (Nou heb ik wel Orange Box voor ps3, maarja nu ook voor pc dus haha).
Kan nu alleen niet Portal installeren "steam server is busy", wil ut op pc doen ipv ps3 hahaha.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:45 schreef FS1986NL het volgende:
Ik heb nog een 50% en een 33% bon van Valve
Zou ik van beiden de 50% off Valve kunnen krijgen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef Boe-man het volgende:
Hier ook nog 50% en 33% op valve games, en 50% op Black ops
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:45 schreef rubbels het volgende:
[..]
[..]
Zou ik van beiden de 50% off Valve kunnen krijgen?
Moet je mijne hebben? Kan hem nu geven.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:45 schreef rubbels het volgende:
[..]
[..]
Is goed, ik add je wel even op steam danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:45 schreef rubbels het volgende:
[..]
[..]
blackops heb ik ook wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:53 schreef FS1986NL het volgende:
Heeft hier iemand toevallig nog een 50% coupon voor COD Black Ops over?
Ik heb nog een 33% en 50% Valve coupon, en een 50% Oddbox coupon.
niets, geef je steamnaam maar, dan trade ik hem wel.quote:
Ferry_1986NL is mijn Steamnaam.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:01 schreef Boe-man het volgende:
[..]
niets, geef je steamnaam maar, dan trade ik hem wel.
Of je moet football manager hebben
Vermakelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:39 schreef borisz het volgende:
Titan Quest. Is het wat?
Dagaanbieding..
Te kort, saai en het is uitgebracht door Ubisoft, nuff said.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:17 schreef Marnixos het volgende:
From Dust voor 5 euro! Iemand misschien ervaringen met dit spel?
Jep. Erg leuk. Heb me zeker een uur of 30 vermaakt met dat spel. Het is wel smaak-afhankelijk, maar als je Black & White etc. leuk vindt, zeker doen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:17 schreef Marnixos het volgende:
From Dust voor 5 euro! Iemand misschien ervaringen met dit spel?
Niets moet hequote:Op woensdag 25 januari 2012 09:22 schreef Morthill het volgende:
Moet ik een bundel kopen terwijl ik Double D en The First Encounter al heb liggen
Het is een beetje goedkoop dat het niet de HD-versies zijn van The First/Second Encounter...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Serious Sam: The Random Encounter is érg tof trouwens, en nu goedkoop te krijgen via www.indieroyale.com !
Ik speelde vroeger geregeld Populous wat op Black & White lijkt, dus ik ga 'm halenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:22 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Jep. Erg leuk. Heb me zeker een uur of 30 vermaakt met dat spel. Het is wel smaak-afhankelijk, maar als je Black & White etc. leuk vindt, zeker doen!
Ook is er een soort sandbox-level, waarin je zelf een wereld kan maken met vulkanen, tsunami's, bergen, rivieren.
de gameplay video's lijken anders meer op een standaard platformer?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:22 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Jep. Erg leuk. Heb me zeker een uur of 30 vermaakt met dat spel. Het is wel smaak-afhankelijk, maar als je Black & White etc. leuk vindt, zeker doen!
Ook is er een soort sandbox-level, waarin je zelf een wereld kan maken met vulkanen, tsunami's, bergen, rivieren.
Ja dat is lame idd....quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het is een beetje goedkoop dat het niet de HD-versies zijn van The First/Second Encounter...
Daar zitten tenminste nog wat mensen op de servers.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het is een beetje goedkoop dat het niet de HD-versies zijn van The First/Second Encounter...
niet het maken kan je echt uitschakelen, maar shortcut key kan je wel weg halen..quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:45 schreef FS1986NL het volgende:
Bestaat er een optie of een tooltje om in Steam de screenshots uit te schakelen?
Ik wou net even GTA IV online spelen, maar Steam blijft maar screenshots maken. Terwijl het bij andere spellen niet gebeurd, en ik word er nu toch wel een beetje gestoord van.
Want voor je het weet heb je 5000 screenshots op je PC staan.
DRMquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:38 schreef Eenskijken het volgende:
Meh... ik wil dus Kingdom of Amalur op steam kopen, maar nu lees ik weer dat je dat moet activeren met een EA account en je online moet zijn enzo >.< ik heb daar helemaal geen zin in. het is toch een single player RPG? Waarom heb ik dan internet connectie nodig met activation?
origin is niet per definitie slecht.. het grootste nadeel tot nu toe vind ik het feit dat ze inconsistent zijn met het download systeem:quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:52 schreef fwokker het volgende:
Omdat Steam een bazenprogramma is en Valve wil je leven beter maken. En 12 euro is veel te weinig geld om Origin te gaan gebruiken.
Originquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:08 schreef mschol het volgende:
[..]
origin is niet per definitie slecht.. het grootste nadeel tot nu toe vind ik het feit dat ze inconsistent zijn met het download systeem:
bij het merendeel van de spellen download je een ISO en vervolgens installeer je het spel (alle sims 3 delen tot nog toe)
en bij sommige download je het spel a la steam (dus na download direct spelen)
Meeste mensen vergeteb dat Steam al een DRM is. Waarom lui doen en EA Account nodig hebben + activatie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
DRM
zolang het voor activation is, blah. Je moet het toch ook downloaden via steam, dan moet je heel wat langer online zijn en daarna activeer je direct. Volgens mij ben je nu echt problemen aan het zoeken.
Downloaden als ISO? Lolquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:08 schreef mschol het volgende:
[..]
origin is niet per definitie slecht.. het grootste nadeel tot nu toe vind ik het feit dat ze inconsistent zijn met het download systeem:
bij het merendeel van de spellen download je een ISO en vervolgens installeer je het spel (alle sims 3 delen tot nog toe)
en bij sommige download je het spel a la steam (dus na download direct spelen)
Www.gaikai.com, probeer het uit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:42 schreef rubbels het volgende:
Is er hier iemand die The Witcher 2 heeft?
Is ie leuk/goed?
Ja, één van de beste (Oost-)Europese RPGs van vandaag.quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:42 schreef rubbels het volgende:
Is er hier iemand die The Witcher 2 heeft?
Is ie leuk/goed?
Even iets meer uitleg, want gaikai is awesome, vbia gaikai kan je de demo uitproberen zonder het spel te hoeven downloaden of te installeren, het is zo'n streaming service, een beetje gaming on demand zeg maar. Je speelt het spel niet op je eigen PC, maar je stuurt je muis+keyboard input naar de servers van Gaikai, daar draait het spel en die stuurt de beelden weer terug naar jouw PC. Beeldkwaliteit is dus wat minder dan als je het spel op je eigen PC draait, maar voordeel is dat je binnen een paar seconden de demo aan het spelen bent!quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Www.gaikai.com, probeer het uit.
Heel het spel is wennen, het gebruiken van potions is een ritueel op zich en het vechten/de besturing gaat in het begin vaak gepaard met een parade aan scheldwoorden, maar op den duur lukt het wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:23 schreef rubbels het volgende:
Ik vind de besturing best wel moelijk als ik de demo speel, maar dat went toch nog wel?
mja, je download niet een iso bestand maar wel de inhoud van een iso..quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:32 schreef rubbels het volgende:
[..]
Downloaden als ISO? Lol
Alleen nog maar direct spelen na downloaden gehad...
Heb je dan geen enorme lag?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Even iets meer uitleg, want gaikai is awesome, vbia gaikai kan je de demo uitproberen zonder het spel te hoeven downloaden of te installeren, het is zo'n streaming service, een beetje gaming on demand zeg maar. Je speelt het spel niet op je eigen PC, maar je stuurt je muis+keyboard input naar de servers van Gaikai, daar draait het spel en die stuurt de beelden weer terug naar jouw PC. Beeldkwaliteit is dus wat minder dan als je het spel op je eigen PC draait, maar voordeel is dat je binnen een paar seconden de demo aan het spelen bent!
Wel een beetje, maar ik vond het best uit te houden! Het is natuurlijk wel beter op je eigen PC, maar om ff een indruk van een spel mee te krijgen is het best sjiek!quote:
off topic muchquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:57 schreef 2Happy4U het volgende:
Het moment van de waarheid is aangebroken.
Sith Inquisitor of Jedi Consular?
De caster versie trouwens.
Briljant!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Even iets meer uitleg, want gaikai is awesome, vbia gaikai kan je de demo uitproberen zonder het spel te hoeven downloaden of te installeren, het is zo'n streaming service, een beetje gaming on demand zeg maar. Je speelt het spel niet op je eigen PC, maar je stuurt je muis+keyboard input naar de servers van Gaikai, daar draait het spel en die stuurt de beelden weer terug naar jouw PC. Beeldkwaliteit is dus wat minder dan als je het spel op je eigen PC draait, maar voordeel is dat je binnen een paar seconden de demo aan het spelen bent!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:38 schreef Wooninck het volgende:
Valve, het bedrijf achter het populaire gamedistributienetwerk Steam voor Windows en Mac heeft een mobiele app uitgebracht. Steam Mobile is op iPhone en Android te installeren en brengt je in contact met de Steam-community. Je kunt chatten met je Steam-vrienden, bladeren door de communitygroepen en gebruikersprofielen en het laatste gamenieuws lezen. Ook blijf je op de hoogte van koopjes op het Steam-netwerk.
http://store.steampowered.com/mobile![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Je krijgt binnenkort een mailtje met je beta code, werd je volgens mij ook verteld toen je inlogde.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:47 schreef Bart het volgende:
Hij zegt dat ik niet part of the beta ben, wat is dat nou weer voor klets.
Nee, ik zie alleen een rode tekst: Account not part of the betaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:54 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Je krijgt binnenkort een mailtje met je beta code, werd je volgens mij ook verteld toen je inlogde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |