NECquote:Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef Devil010 het volgende:
Niets is sterker dan dat ene woord! Feyenoord!!
Ajaxquote:Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef Devil010 het volgende:
Het eerste excuus is alweer een feitquote:Op maandag 16 januari 2012 19:23 schreef Pedroso het volgende:
Nu Boerrigter er ook niet bij is denk ik ook dat Ajax het niet gaat redden. Aanval is te middelmatig om potten te breken.
geen excuus, een voorspelling.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:29 schreef eight het volgende:
[..]
Het eerste excuus is alweer een feit
Kijken of jou basiself het deze week overleeft zonder uitvallers (blessures)quote:Op maandag 16 januari 2012 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Sulejmani - de Jong - Lukoki
Janssen - Anita - Eriksen
Boilesen - Verto-Alder-Greggie
Vermeer
Blijft er, buiten Vertonghen, nog iemand over achterin?quote:Ook Ooijer geblesseerd bij Ajax
Uitgegeven: 23 januari 2012 14:59
Laatst gewijzigd: 23 januari 2012 14:59
AMSTERDAM - Trainer Frank de Boer van Ajax kan minimaal twee weken geen beroep doen op André Ooijer.
De verdediger liep afgelopen vrijdag op de training een kuitblessure op.
Een MRI-scan wees maandag uit dat hij een spiertje heeft verrekt.
Ooijer mist daardoor de competitiewedstrijden tegen Feyenoord en FC Utrecht.
De Boer kan voorlopig ook niet beschikken over de gekwetste Kolbeinn Sigthorsson, Derk Boerrigter, Toby Alderweireld, Gregory van der Wiel en Nicolai Boilesen.
Die valt ook nog wel af let maar opquote:Op maandag 23 januari 2012 15:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Blijft er, buiten Vertonghen, nog iemand over achterin?
Van Rhijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Blijft er, buiten Vertonghen, nog iemand over achterin?
Het blijft voetbal...quote:Op maandag 23 januari 2012 17:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik blijf het voornamelijk mezelf vertellen. Soort ontkenning is het denk ik.
Niet meer, hij is al bijna 50.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:06 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vervelend voor Ooijer. De zoveelste blessure. Wanneer houdt het toch eens op.
Tsja, de medische staf is idd ruk op het moment bij Ajax. Zoveel ( spier ) blessures is geen toeval.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:22 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Niet meer, hij is al bijna 50.Ajax
Haha, overmoed komt voor de val. Aardige speler, ik geef het toe en waarom ook niet, maar Guidetti gaat echt de klassieker niet beslissen.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:38 schreef Stokstaart het volgende:
Het is simpel. Als Guidetti mee doet winnen we, anders verliezen we.
Spartaquote:Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef Devil010 het volgende:
Dit keer geen dubbele cijfers voor Ajax ?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:40 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Haha, overmoed komt voor de val. Aardige speler, ik geef het toe en waarom ook niet, maar Guidetti gaat echt de klassieker niet beslissen.
Ik gok op 1-2 of 1-3 voor Ajax, waarvan 2 doelpunten van Lodeiro.
Zou ook zomaar kunnen, maar gezien Ajax érg slecht speelt dit gehele seizoen, denk ik niet dat Ajax met dubbele cijfers zal winnen. Maar Ajax gaat wél winnen.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dit keer geen dubbele cijfers voor Ajax ?
Zo een grote muil had je ook met de wedstrijd in de arena. Valt gewoon niks zinnigs over te zeggen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zou ook zomaar kunnen, maar gezien Ajax érg slecht speelt dit gehele seizoen, denk ik niet dat Ajax met dubbele cijfers zal winnen. Maar Ajax gaat wél winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
Ooijer is anders een harde mofo hoor. Speelde fabiano eruit toenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
De back up van Ooijer staat er toch in?
Moet je nagaan, de back up van Ooijer. Ben je dan een prutser.
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:24 schreef TheFatLady het volgende:
Dit is dé kans voor Feyenoord, voor eigen publiek tegen een Ajax wat dit jaar alleen nog maar wist te winnen tegen Almere City met 1-0.
Bovendien heeft Feyenoord wat goed te maken.
Ze zullen El Ahmadi missen, maar ik hoop wel dat Guidetti meedoet.
Wordt denk ik een mooie wedstrijd, ik heb er zin an
"dit jaar"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je het gek, we hebben alleen nog maar 2x tegen AZ gespeeld.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
En 2 x vriendschappelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"dit jaar"
Vind je het gek, we hebben alleen nog maar 2x tegen AZ gespeeld.
Huh , dat zeg jij als Ajacied ?quote:
4-0 Als Guidetti mee doet. Als hij niet mee kan doen zou het misschien mogelijk zijn om het te beperken tot 2-0, en misschien wel een counter 2-1.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:25 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Huh , dat zeg jij als Ajacied ?
Ze spelen uit hé
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord
Niets is groter dan dat ene woord.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord
Niets is groter dan dat ene woord.
Ik mag zondag niet voor Feyenoord zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Naast Ajax en Twente nu ook Feyenoord op je rug.
Wat heeft het voor zin. Twente wordt toch kampioen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik mag zondag niet voor Feyenoord zijn?
Concurrentie met puntverlies.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin. Twente wordt toch kampioen.
Hihihihitwitter:paroolamsterdam twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 14:45:44Deel treinverkeer rond Amsterdam plat door gaslek: Door een lek in een gasleiding rijden vanmiddag geen treinen ... http://t.co/AFYxijfH reageer retweet
Uitslag is al bekend; 4-0.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:49 schreef Happel het volgende:
Wat een rust trouwens. Dat is wel anders geweest zo een paar dagen voor de Klassieker.
Elk nadeel heeft zijn voordeel. Ajacieden zullen ook nooit op het trainingsveld een verlies eisen (Twente). Oh wat slecht, maar je vroeg er zelf om.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft zijn voordeel. Ajacieden zullen ook nooit op het trainingsveld een verlies eisen (Twente).![]()
Nee, jullie juichen wanneer de aartsrivaal gescoord heeft..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft zijn voordeel. Ajacieden zullen ook nooit op het trainingsveld een verlies eisen (Twente). Oh wat slecht, maar je vroeg er zelf om.![]()
Neequote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, jullie juichen wanneer de aartsrivaal gescoord heeft..
Weet je niet hoe koud het isquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:22 schreef Caland het volgende:
Volgens teletekst kwamen er maarliefst 50.000 man af op de training van de haakneuzen
Die vallen ook alleen spelers aan inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft zijn voordeel. Ajacieden zullen ook nooit op het trainingsveld een verlies eisen (Twente). Oh wat slecht, maar je vroeg er zelf om.![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Die vallen ook alleen spelers aan inderdaad.
Trollende mod, i like it.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het hier om 1 van de koplopers draait?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:33 schreef Nober het volgende:
De koploper heeft niet eens 40 punten na 18 wedstrijden, wat een faalcompetitie.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Jullie verliezen niet. 4-0.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:18 schreef Muto het volgende:
Als we morgen verliezen plaats ik 1 bericht hier en heb dan een ban, geloof ik.
Wedje leggen? Als het 4-0 wordt krijg jij een kratje, wordt het geen 4-0 krijg ik een kratje?quote:
Ach ja... liever sympathieke spelers, maar verlies morgen. Dan arrogante mannetjes als Vlaar en Achahbar in je selectie hebben en een keertje winnenquote:
Verzendkosten voor een kratje bier zijn te hoog, sorry.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Wedje leggen? Als het 4-0 wordt krijg jij een kratje, wordt het geen 4-0 krijg ik een kratje?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Verzendkosten voor een kratje bier zijn te hoog, sorry.
Nee dan kun je beter een jeugdtrainer van Feyenoord bedreigen met een mes.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wat ben ik blij dat ik niet in de Arena zit momenteel. Dat had ik niet overleefd.
Gastquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... liever sympathieke spelers, maar verlies morgen. Dan arrogante mannetjes als Vlaar en Achahbar in je selectie hebben en een keertje winnen
Precies, kijk jij snapt het.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee dan kun je beter een jeugdtrainer van Feyenoord bedreigen met een mes.
wss niet. Hij gaat er morgen 3 maken. Hattrick.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:43 schreef Caland het volgende:
Ik vond Guidetti trouwens niet echt scherp vanmorgen, maar dat zegt wss. niet zo heel veel.
Ik heb nog nooit een training gezien van hem waar hij echt scherp was.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:43 schreef Caland het volgende:
Ik vond Guidetti trouwens niet echt scherp vanmorgen, maar dat zegt wss. niet zo heel veel.
Dat is opzich wel waar ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een training gezien van hem waar hij echt scherp was.
Dat roep ik pas als we 7 punten boven de rest staan.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
4-0. hattrick Guidetti. Komt goed, voor jullie
Als Ajax verliest heb je de komende tijd alleen nog last van AZ. Maar die zitten in een dipquote:Op zondag 29 januari 2012 00:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat roep ik pas als we 7 punten boven de rest staan.
Waarom zo negatief man. We missen El Ahmadi op het middenveld. Die Eriksen moet Mokotjo toch kunnen pakken?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
4-0. hattrick Guidetti. Komt goed, voor jullie
Blind wordt sowieso opgesteld.quote:Op zondag 29 januari 2012 08:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom zo negatief man. We missen El Ahmadi op het middenveld. Die Eriksen moet Mokotjo toch kunnen pakken?
Volledige training afgewerkt, maar dinsdag at hij nog vloeibaar eten dus zal wel niet 100% fit zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 08:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind wordt sowieso opgesteld.
En misschien wel ebecilio.
Maaré. Hoe zit het met de speelminuten van Guidetti?
Koeman moet dan slim zijn en Guidetti in de 2e helft inzetten. 1e helft zou dom zijn naar mijn meningquote:Op zondag 29 januari 2012 08:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volledige training afgewerkt, maar dinsdag at hij nog vloeibaar eten dus zal wel niet 100% fit zijn.
Ben bang dat hij geen serieuze rol gaat spelen vandaag. Zeker nu El Ahmadi niet voor aanvoer zorgt en Clasie zijn handen vol zal hebben aan Janssen/Eriksen ben ik bang dat zijn optreden tegen gaat vallen.quote:Op zondag 29 januari 2012 08:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koeman moet dan slim zijn en Guidetti in de 2e helft inzetten. 1e helft zou dom zijn naar mijn mening
Ik denk niet dat dit Ajax gaat winnen. Heb al de hele week niet gedacht aan een winstquote:Op zondag 29 januari 2012 08:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben bang dat hij geen serieuze rol gaat spelen vandaag. Zeker nu El Ahmadi niet voor aanvoer zorgt en Clasie zijn handen vol zal hebben aan Janssen/Eriksen ben ik bang dat zijn optreden tegen gaat vallen.
Desondanks scoort hij wel. Eerste kopgoal, en een intikkertje via een corner door Clasie. 2-1![]()
Wat zegt jouw glazen bol?
ik ga 'ns buiten rondhobbelen.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:09 schreef Stokstaart het volgende:
K ga ook weer verder zuipen en dan na de kuip
Dan ben je dus geen Ajacied. Die denken altijd dat ze makkelijk van ons winnen.quote:Op zondag 29 januari 2012 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit Ajax gaat winnen. Heb al de hele week niet gedacht aan een winst![]()
Hoezo van Clasie? Had Janssen/Eriksen ook in zn broekzak tijdens de thuiswedstrijd van afca.
quote:Op zondag 29 januari 2012 10:18 schreef muzas het volgende:
Iedereen die doet alsof dit spannend isFeyenoord wat na 2 leuke potjes denkt kans te maken
![]()
0-3, easy. Tussendoortje dit. Volgende week utrecht.
Eriksen pakt iedereen. Maar er zijn nog 10 anderequote:Op zondag 29 januari 2012 08:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom zo negatief man. We missen El Ahmadi op het middenveld. Die Eriksen moet Mokotjo toch kunnen pakken?
Wat een kutelftal. Feyenoord gaat hier gehakt van maken.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer; Anita, Van Rhijn, Vertonghen, Blind; Janssen, Enoh, Eriksen, Sulejmani, De Jong en Ebecilio.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zomgquote:Op zondag 29 januari 2012 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer; Anita, Van Rhijn, Vertonghen, Blind; Janssen, Enoh, Eriksen, Sulejmani, De Jong en Ebecilio.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ricardootjequote:
Heerlijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Nachtmerrie dit, Blind en Ebecilio in de basis
Zo slecht vind ik die basis-elf nog niet eigenlijk. Had verwacht dat het erger zou zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Nachtmerrie dit, Blind en Ebecilio in de basis
Blind, Ebecillio...echt hoor, waarom spelen die nog bij Ajax?quote:
Sulejmani, Janssen, Eriksen, Enoh, Ebecilio, Blind, Anita.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo slecht vind ik die basis-elf nog niet eigenlijk. Had verwacht dat het erger zou zijn.
Dit dus, Ajax speelt met een verkapt jeugd/B elftalquote:Op zondag 29 januari 2012 11:59 schreef S0nic het volgende:
Als Feyenoord nu niet wint , winnen ze nooit meer van Ajax.
Omdat Ajax net niet in staat was om C. Ronaldo en A. Cole te halen.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Blind, Ebecillio...echt hoor, waarom spelen die nog bij Ajax?
Christiano Ronaldo zou ik niet eens willenquote:Op zondag 29 januari 2012 12:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat Ajax net niet in staat was om C. Ronaldo en A. Cole te halen.
Idd...moet je weer heel je systeem omgooien.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Christiano Ronaldo zou ik niet eens willen
Ons hele team is uit vorm gast.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
Wat lopen jullie hier weer allemaal treurig te doen kleine neusjes van me? Ajax heeft maar 2 mindere spelers in het veld staan en dat zijn Blind en van Rhijn. Alsof het bij ons zo geweldig is.
Makkelijk indekken tegen een nederlaag heb ik 't idee.
Bij Ajax is er niemand zo goed als Guidetti.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
Wat lopen jullie hier weer allemaal treurig te doen kleine neusjes van me? Ajax heeft maar 2 mindere spelers in het veld staan en dat zijn Blind en van Rhijn. Alsof het bij ons zo geweldig is.
Vooral dat laatste jaquote:Op zondag 29 januari 2012 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...moet je weer heel je systeem omgooien.Kutspeler.
Onze twee zwakke schakels zijn verdedigers, dat kan wel bepalend zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
Dat sowieso, maar dat is altijd zoquote:
Het is niet zo dat de Europese topclubs de deur in Rotterdam platlopen voor Fernandez en Schaker.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:05 schreef S0nic het volgende:
Fernandez vs Anita
Schaken vs Blind.
Tel uit je winst.
Maak er maar 3zwakke schakels van in de verdediging..quote:Op zondag 29 januari 2012 12:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onze twee zwakke schakels zijn verdedigers, dat kan wel bepalend zijn.
Dit. 'Ajacieden' die roepen "we gaan verliezen"quote:Op zondag 29 januari 2012 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
Dat roepen we niet, lees wel goed. We zeiden alleen maar: Als Feyenoord echt een grote kans heeft om te winnen van Ajax, dan is het vandaag.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit. 'Ajacieden' die roepen "we gaan verliezen"
Ook gelezen idd, dat is iets realistischer. Maar er zijn er een paar hier die al een week lopen te huilen dat 'we' gaan verliezen...quote:Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat roepen we niet, lees wel goed. We zeiden alleen maar: Als Feyenoord echt een grote kans heeft om te winnen van Ajax, dan is het vandaag.
Klopt, ze zullen helemaal gek gespeeld worden door m'n boi Schaken!quote:Op zondag 29 januari 2012 12:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onze twee zwakke schakels zijn verdedigers, dat kan wel bepalend zijn.
Dat is 6 euro toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb 'm bij EL maar gekocht vandaag. Wil niks missen namelijk.
Maar dat loopt die dus geen seconde achter?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, asociaal veel geld. Maargoed, ik heb 't nu maar ff gedaan.
Slechte speler inderdaad.quote:
Niet zo erg als sopcast iig.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar dat loopt die dus geen seconde achter?
Waarom post je een zwart plaatje?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, ze zullen helemaal gek gespeeld worden door m'n boi Schaken!
[ afbeelding ]
En laten we BMI niet vergeten die deze wedstrijd weer soeverein zal spelen. Als een Afrikaanse koning!![]()
[ afbeelding ]
Achterlopen is achterlopen, niets is erger dan dat je op de radio al hoort dat er gescoord is terwijl de bal nog binnen moet vallen op je stream.quote:
Radio uit.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Achterlopen is achterlopen, niets is erger dan dat je op de radio al hoort dat er gescoord is terwijl de bal nog binnen moet vallen op je stream.
Ik dacht pas weer in seizoen 2013/2014quote:Op zondag 29 januari 2012 12:13 schreef S0nic het volgende:
Wanneer mogen er eigenlijk weer wel uitsupporters in het stadion?
Jij bent 12, en woont thuis. Wacht maar tot je gaat studeren, dan is 12,50 per maand ineens veel geld.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ergens anders streams vragen jongen. Had je maar EL moeten kopen
Ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeiemiddag VBL.
Speelt Guidetti?
Niets is erger dan dat je op je stream al ziet dat er gescoord is terwijl je de commentators nog moeten horen schreeuwen op je radio.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Achterlopen is achterlopen, niets is erger dan dat je op de radio al hoort dat er gescoord is terwijl de bal nog binnen moet vallen op je stream.
Jaquote:Op zondag 29 januari 2012 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeiemiddag VBL.
Speelt Guidetti?
Denken dat Ajacied422 gaat studeren.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij bent 12, en woont thuis. Wacht maar tot je gaat studeren, dan is 12,50 per maand ineens veel geld.
Ik ga lekker darten. Schijn je veel mee te verdienenquote:Op zondag 29 januari 2012 12:16 schreef Aguero het volgende:
[..]
Denken dat Ajacied422 gaat studeren.
Met Guidetti niet hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Als we met deze opstelling winnen moet Feyenoord zich schamen
Hier niet. Niet nodig, feyenoord gaat gebukt vandaag.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:17 schreef Halcon het volgende:
Het valt me op dat de neusjes zich al aan het indekken zijn voor de aankomende nederlaag.
Hopelijk heb jij geen stream, want je Fok loopt al 5 minuten achterquote:Op zondag 29 januari 2012 12:17 schreef Halcon het volgende:
Het valt me op dat de neusjes zich al aan het indekken zijn voor de aankomende nederlaag.
En terecht.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:17 schreef Halcon het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:18 schreef icebodhi het volgende:
Feyenoord gaat winnen , WIJ STAAN BOVENAAN !
Afgelopen vrijdag wel jaquote:
Nee man veel te slecht.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:19 schreef icebodhi het volgende:
Eindhoven de gekste ,god wat hoop ik dat feyenoord gaat winnen van die kut neuzen !
Om nog maar te spreken over jullie gedrag. Vooral jullie logica. Het gek vinden van Wijnaldum uitfluiten en zelf Reis uitfluitenquote:Op zondag 29 januari 2012 12:19 schreef icebodhi het volgende:
Eindhoven de gekste ,god wat hoop ik dat feyenoord gaat winnen van die kut neuzen !
Zeg toch hoop dat feyenoord wint domboquote:Op zondag 29 januari 2012 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot eens op met je PSV Talk. Heb je de TT wel gelezen? FEYENOORD - AJAX
Heb je ogen nodig? Ik quote niet jou sulleke.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:20 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Zeg toch hoop dat feyenoord wint dombo
Gaat goed daar bij je clupie he , soap ajax pfffffquote:Op zondag 29 januari 2012 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om nog maar te spreken over jullie gedrag. Vooral jullie logica. Het gek vinden van Wijnaldum uitfluiten en zelf Reis uitfluiten
Kunnen wij niks aandoen jochie.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:20 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Gaat goed daar bij je clupie he , soap ajax pfffff
Niks mis met me ogen , als je voor ajax ben dan kan je beter naar specsavers gaan !quote:Op zondag 29 januari 2012 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je ogen nodig? Ik quote niet jou sulleke.
Ik vond het niet gek dat Gini werd uitgefloten.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om nog maar te spreken over jullie gedrag. Vooral jullie logica. Het gek vinden van Wijnaldum uitfluiten en zelf Reis uitfluiten
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:21 schreef Shreyas het volgende:
Nou de spanning hier neemt met de minuut toe merk ik
Ja wij staan gelukkig toch wel bovenaanquote:Op zondag 29 januari 2012 12:21 schreef Shreyas het volgende:
Nou de spanning hier neemt met de minuut toe merk ik
Sommigen vonden het wel gekquote:Op zondag 29 januari 2012 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het niet gek dat Gini werd uitgefloten.
Dan heb ik zeker naar 2 duivels gekeken. En als je voor PSV bent kan je beter naar het platteland gaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:21 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Niks mis met me ogen , als je voor ajax ben dan kan je beter naar specsavers gaan !
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja wij staan gelukkig toch wel bovenaan
En maar klagen over Feyenoord supportersquote:Op zondag 29 januari 2012 12:20 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Gaat goed daar bij je clupie he , soap ajax pfffff
Steven ten Have hé. Een zuigende trollquote:Op zondag 29 januari 2012 12:22 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Juist zelf het dreigen van een man van ajax lukt niet ,kansloos dat ajax volk !
Maar dat boeit ons niet. Ons boeit 010 vs 020quote:Op zondag 29 januari 2012 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja wij staan gelukkig toch wel bovenaan
Kom met wat beters neusje !quote:Op zondag 29 januari 2012 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sommigen vonden het wel gek
[..]
Dan heb ik zeker naar 2 duivels gekeken. En als je voor PSV bent kan je beter naar het platteland gaan.
Dat zijn de hypocrietjes.quote:
Totdat 010 met 3-0 voor staat.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat boeit ons niet. Ons boeit 010 vs 020
Kan je het niet winnen , net als ajax HELEMAAL NIKS IN AMSTERDAM !!!!!quote:Op zondag 29 januari 2012 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat ik hierm aar niet op in gaan
Waarom ben je zoveel met Ajax bezig als je psv fan bent?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:24 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Kan je het niet winnen , net als ajax HELEMAAL NIKS IN AMSTERDAM !!!!!
Ja. Als het 3-0 wordt, dan kan je me niet irriteren voor een tijdjequote:Op zondag 29 januari 2012 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totdat 010 met 3-0 voor staat.
Wat zeiden ze?quote:
Dat een stel kinderen zich in VBL niet kunnen gedragen.quote:
Helemaal niets in Amsterdam?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:24 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Kan je het niet winnen , net als ajax HELEMAAL NIKS IN AMSTERDAM !!!!!
Lekker kotsen op Anita, is een middenvelder en was onze beste speler afgelopen seizoen.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Blind, Ebecilio, AnitaAjaxonwaardig.
Ricardo
Omdat we gewonnen hebben en bovenaan staan , en dan kan ik even die neuzen trollen.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:24 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom ben je zoveel met Ajax bezig als je psv fan bent?
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:25 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat een stel kinderen zich in VBL niet kunnen gedragen.
De PSV'ers zijn toch echt de neuzen hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:25 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Omdat we gewonnen hebben en bovenaan staan , en dan kan ik even die neuzen trollen.
Ga maar even een nieuw account maken Leon, iedereen weet alweer dat jij het bent.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:25 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Omdat we gewonnen hebben en bovenaan staan , en dan kan ik even die neuzen trollen.
rot aub op naar het PSV of EL topic, hier is het Fey-Ajaquote:Op zondag 29 januari 2012 12:25 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Ik merk het.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:25 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat een stel kinderen zich in VBL niet kunnen gedragen.
Misschien is het wel psvcoach.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga maar even een nieuw account maken Leon, iedereen weet alweer dat jij het bent.
Nee rot zelf op .quote:Op zondag 29 januari 2012 12:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
rot aub op naar het PSV of EL topic, hier is het Fey-Aja
Doe gewoon een perm ip banquote:Op zondag 29 januari 2012 12:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga maar even een nieuw account maken Leon, iedereen weet alweer dat jij het bent.
Is helaas voor hem de hoer van het elftal geworden dankzij Frank. Zonde idd want als nummer 6 was hij idd uitstekend vorig seizoen.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lekker kotsen op Anita, is een middenvelder en was onze beste speler afgelopen seizoen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe gewoon een perm ip banverrekte downie.
Logisch als je bij feyenoord speeltquote:Op zondag 29 januari 2012 12:27 schreef kapiteintje het volgende:
Guidettti ziet er niet fit/happy uit.
Oprotten joh.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:28 schreef icebodhi het volgende:
[..]
haha net zo zielig als een voetballer die om een gele kaart vraagt losers
Hij is een tovenaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoe snel kan jij al die data bij elkaar krigjen man
Ja grappig kun je ook weg?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:28 schreef icebodhi het volgende:
[..]
kom uit de kast jongen.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:28 schreef icebodhi het volgende:
[..]
maar janssen is beter dan lodeiro want die is groter !!!!1quote:Op zondag 29 januari 2012 12:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Blind, van Rhijn, Anita, de Jong, Janssen, Ebecilio [ afbeelding ]
Ik kan alles.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoe snel kan jij al die data bij elkaar krigjen man
Ga tegen je moeder schreeuwen joh.quote:
Heb jij uberhaupt wel een vrouw of zoon? Jij zit nog in groep 8quote:Op zondag 29 januari 2012 12:29 schreef icebodhi het volgende:
zelfs mijn vrouw en zoon hebben een hekel aan dat ajax !!!!!
haha ben 39 en werk al 16 jaar sukkel al 10 jaar getrouwd en een zoon.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt wel een vrouw of zoon? Jij zit nog in groep 8
Ik heb geen douche jongen. Goed geprobeerd!quote:Op zondag 29 januari 2012 12:31 schreef icebodhi het volgende:
[..]
haha ben 39 en werk al 16 jaar sukkel al 10 jaar getrouwd en een zoon.
Ga jij maar lekker rukken onder de douche loser
Raar he dat niemand je gelooft.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:31 schreef icebodhi het volgende:
[..]
zoeen volwassen reactiequote:Op zondag 29 januari 2012 12:31 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Heeft die zoon net zoals jij down syndroom? Zielig voor dat kind zeg.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:31 schreef icebodhi het volgende:
[..]
39 zijn en deze taal gebruikenquote:Op zondag 29 januari 2012 12:31 schreef icebodhi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft die zoon net zoals jij down syndroom? Zielig voor dat kind zeg.
trololololololquote:Op zondag 29 januari 2012 12:31 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Ja maar dat kunnen ze alleen als ze invallen.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik snap de Boer echt niet meer. Weeeer Ebecilio er in, en Enoh, en Blind. Waarom niet lodeiro en bulykin, Ajax begon vorige week ook pas te voetballen toen zij er in kwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |