NECquote:Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef Devil010 het volgende:
Niets is sterker dan dat ene woord! Feyenoord!!
Ajaxquote:Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef Devil010 het volgende:
Het eerste excuus is alweer een feitquote:Op maandag 16 januari 2012 19:23 schreef Pedroso het volgende:
Nu Boerrigter er ook niet bij is denk ik ook dat Ajax het niet gaat redden. Aanval is te middelmatig om potten te breken.
geen excuus, een voorspelling.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:29 schreef eight het volgende:
[..]
Het eerste excuus is alweer een feit
Kijken of jou basiself het deze week overleeft zonder uitvallers (blessures)quote:Op maandag 16 januari 2012 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Sulejmani - de Jong - Lukoki
Janssen - Anita - Eriksen
Boilesen - Verto-Alder-Greggie
Vermeer
Blijft er, buiten Vertonghen, nog iemand over achterin?quote:Ook Ooijer geblesseerd bij Ajax
Uitgegeven: 23 januari 2012 14:59
Laatst gewijzigd: 23 januari 2012 14:59
AMSTERDAM - Trainer Frank de Boer van Ajax kan minimaal twee weken geen beroep doen op André Ooijer.
De verdediger liep afgelopen vrijdag op de training een kuitblessure op.
Een MRI-scan wees maandag uit dat hij een spiertje heeft verrekt.
Ooijer mist daardoor de competitiewedstrijden tegen Feyenoord en FC Utrecht.
De Boer kan voorlopig ook niet beschikken over de gekwetste Kolbeinn Sigthorsson, Derk Boerrigter, Toby Alderweireld, Gregory van der Wiel en Nicolai Boilesen.
Die valt ook nog wel af let maar opquote:Op maandag 23 januari 2012 15:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Blijft er, buiten Vertonghen, nog iemand over achterin?
Van Rhijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Blijft er, buiten Vertonghen, nog iemand over achterin?
Het blijft voetbal...quote:Op maandag 23 januari 2012 17:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik blijf het voornamelijk mezelf vertellen. Soort ontkenning is het denk ik.
Niet meer, hij is al bijna 50.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:06 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vervelend voor Ooijer. De zoveelste blessure. Wanneer houdt het toch eens op.
Tsja, de medische staf is idd ruk op het moment bij Ajax. Zoveel ( spier ) blessures is geen toeval.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:22 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Niet meer, hij is al bijna 50.Ajax
Haha, overmoed komt voor de val. Aardige speler, ik geef het toe en waarom ook niet, maar Guidetti gaat echt de klassieker niet beslissen.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:38 schreef Stokstaart het volgende:
Het is simpel. Als Guidetti mee doet winnen we, anders verliezen we.
Spartaquote:Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef Devil010 het volgende:
Dit keer geen dubbele cijfers voor Ajax ?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:40 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Haha, overmoed komt voor de val. Aardige speler, ik geef het toe en waarom ook niet, maar Guidetti gaat echt de klassieker niet beslissen.
Ik gok op 1-2 of 1-3 voor Ajax, waarvan 2 doelpunten van Lodeiro.
Zou ook zomaar kunnen, maar gezien Ajax érg slecht speelt dit gehele seizoen, denk ik niet dat Ajax met dubbele cijfers zal winnen. Maar Ajax gaat wél winnen.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dit keer geen dubbele cijfers voor Ajax ?
Zo een grote muil had je ook met de wedstrijd in de arena. Valt gewoon niks zinnigs over te zeggen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zou ook zomaar kunnen, maar gezien Ajax érg slecht speelt dit gehele seizoen, denk ik niet dat Ajax met dubbele cijfers zal winnen. Maar Ajax gaat wél winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
Ooijer is anders een harde mofo hoor. Speelde fabiano eruit toenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
De back up van Ooijer staat er toch in?
Moet je nagaan, de back up van Ooijer. Ben je dan een prutser.
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:24 schreef TheFatLady het volgende:
Dit is dé kans voor Feyenoord, voor eigen publiek tegen een Ajax wat dit jaar alleen nog maar wist te winnen tegen Almere City met 1-0.
Bovendien heeft Feyenoord wat goed te maken.
Ze zullen El Ahmadi missen, maar ik hoop wel dat Guidetti meedoet.
Wordt denk ik een mooie wedstrijd, ik heb er zin an
"dit jaar"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je het gek, we hebben alleen nog maar 2x tegen AZ gespeeld.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
En 2 x vriendschappelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"dit jaar"
Vind je het gek, we hebben alleen nog maar 2x tegen AZ gespeeld.
Huh , dat zeg jij als Ajacied ?quote:
4-0 Als Guidetti mee doet. Als hij niet mee kan doen zou het misschien mogelijk zijn om het te beperken tot 2-0, en misschien wel een counter 2-1.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:25 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Huh , dat zeg jij als Ajacied ?
Ze spelen uit hé
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord
Niets is groter dan dat ene woord.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord
Niets is groter dan dat ene woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |