Ga toch fietsen man.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:49 schreef Schanulleke het volgende:
Jammer van het resultaat, maar wel een vermakelijke wedstrijd.
Wedstrijd helaas vooral verloren op mentaliteit. Vervelend dat de scheids daar weer een rol in speelde. Als Feyenoord die pingel niet cadeau had gekregen, denk ik niet dat ze het nog om hadden weten te buigen. Maar goed, doorgaan nu voor ten minste de tweede plek, er is nog niks beslist. Ook FC gemeentesubsidie gaat nog zat punten laten liggen.
Jankbalquote:Op zondag 29 januari 2012 14:49 schreef Schanulleke het volgende:
Vervelend dat de scheids daar weer een rol in speelde.
Janken janken zoals ajacieden dat altijd doen als ze verliezenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:49 schreef Schanulleke het volgende:
Jammer van het resultaat, maar wel een vermakelijke wedstrijd.
Wedstrijd helaas vooral verloren op mentaliteit. Vervelend dat de scheids daar weer een rol in speelde. Als Feyenoord die pingel niet cadeau had gekregen, denk ik niet dat ze het nog om hadden weten te buigen. Maar goed, doorgaan nu voor ten minste de tweede plek, er is nog niks beslist. Ook FC gemeentesubsidie gaat nog zat punten laten liggen.
Je kamt iedereen over één scheerquote:Op zondag 29 januari 2012 14:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Janken janken zoals ajacieden dat altijd doen als ze verliezen
Mijn god wat een websitequote:Tegen een onterechte gele kaart kan je overigens niet in beroep gaan.
En dan staat het nog allemaal schots en scheef.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
hoelang ben je daar mee bezig geweest gast?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |