Zonder slecht over mijn ex te willen spreken, heeft ze al meer dan haar deel van die rekening gehaald. Zonder mijn medeweten.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gezamelijke rekening? Hoe lang had je een relatie dan?
Ik zal als ik jou was die hele rekening leeg trekken op 50cent na
Me zusje heeft ons toen mee uit eten genomen en betaald van de gezamelijke rekening. We hebben toen goed gegetenwas leuk als wraak. We zijn begonnen en geindigt met champagne.
haar ex was vreemd gegaan
Ik heb al wat leuke dingen die ik wil kopen en er komt morgen als het goed is al een pakketje aan. Heb ook al een nieuwe jas. Ik ga denk ik morgen voor schoenen shoppen.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt met het uitgeven hoor ik het wel
Nope, sorry.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:26 schreef Myraela het volgende:
Hallo heeft iemand mijn huiswerk toevallig al gemaakt?
Zolang het maar geen vnrouwenjas isquote:Op maandag 16 januari 2012 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al wat leuke dingen die ik wil kopen en er komt morgen als het goed is al een pakketje aan. Heb ook al een nieuwe jas. Ik ga denk ik morgen voor schoenen shoppen.
Ik ben een beetje een vrouw, wat dat betreft.
Je kent mij duidelijk nog nietquote:Op maandag 16 januari 2012 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]Dat heb ik niet nodig.
![]()
Maar dat zal allemaal blijken op onze date.
Kun je nagaan hoe jaloers Murdera op jou is wanneer je het opblaasbed deelt met Silk.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben jaloers op zowel Silk als Murdera dan.
Vuige playerquote:Op maandag 16 januari 2012 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Insgelijks.
Dan is het dus zaak dat we elkaar zsm leren kennen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ik deel met liefde alles wat ik bezit met Kaneeltje. <3quote:Op maandag 16 januari 2012 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe jaloers Murdera op jou is wanneer je het opblaasbed deelt met Silk.
Wie zijn er nu allemaal een stelletje hier dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:32 schreef twi het volgende:
Er worden hier in recordtempo stelletjes gevormd.
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vuige playerVuige slet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vuige slet.Pertinent onwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Loka en newb, pala en Myra en straks dus Murdera en Silk voor een week. Beast en Musa, maar dat kwam niet door FOK! en Musa komt hier niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:34 schreef Royco1 het volgende:
Wie zijn er nu allemaal een stelletje hier dan?
[..]
Vuige slet.HEUJ! Niks over silkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamMiley
Typefoutquote:
[..]
Vuige schat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Loka en newb, pala en Myra en straks dus Murdera en Silk voor een week. Beast en Musa, maar dat kwam niet door FOK! en Musa komt hier niet.
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik deel met liefde alles wat ik bezit met Kaneeltje. <3
ja dit dusquote:Op maandag 16 januari 2012 16:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezeiket me exen. Ik leef namelijk gewoon door ipv stil
Blikven staan, of in te gaan op acties van me ex
Not sure.quote:
Ik heb altijd bijzonder intensieve relaties, waarbij een eind om meerdere redenen lastig te verwerken is.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
ja dit dus
Trouwens wonen mijn exen verspreid ober het hele landKleine kans dat ik ze tegen kom
Dat moet dan op part-time basis, want als je erover nadenkt is het moeilijk te bedenken op welk punt je zou moeten gaan beginnen met zagen.quote:
En wie krijgt welke helft..quote:Op maandag 16 januari 2012 16:53 schreef twi het volgende:
[..]
Dat moet dan op part-time basis, want als je erover nadenkt is het moeilijk te bedenken op welk punt je zou moeten gaan beginnen met zagen.
Ben ik ook wel blij mee ja, geen exen in de buurtquote:Op maandag 16 januari 2012 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dit dus
Trouwens wonen mijn exen verspreid ober het hele landKleine kans dat ik ze tegen kom
Vanwege de brandweerbijl in haar hand of de honkbalknuppel in de jouwe?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb altijd bijzonder intensieve relaties, waarbij een eind om meerdere redenen lastig te verwerken is.
TWIquote:Op maandag 16 januari 2012 16:54 schreef twi het volgende:
[..]
Vanwege de brandweerbijl in haar hand of de honkbalknuppel in de jouwe?
Ik wil de bovenste helft. Kusjes.quote:
ik was alleen heel even bang dat ik me ex toen in Amsterdam tegen zou komenquote:Op maandag 16 januari 2012 16:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ben ik ook wel blij mee ja, geen exen in de buurt
Je bent vergeten te zeggen dat je lief bent.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gewoon geen ex'en. Makes life easy.
Whut echt?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gewoon geen ex'en. Makes life easy.
Dat weten we nu allemaal toch wel.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent vergeten te zeggen dat je lief bent.
Ja, nooit een serieuze relatie gehad. Dus ook nooit een relatie verbroken. Alles is gewoon een beetje verwaterd.quote:
Tuurlijk, wist je dat niet?quote:
Dat is ook wel weer waar.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat weten we nu allemaal toch wel.
We houden haar heel, maar dan wil ik nr 19 zijn, dan mag jij haar 20e zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik geloof dat mijn exen allemaal nog in de buurt wonen. Kom ze in ieder geval wel eens tegen. Geen probleem natuurlijk, want ik ben lief.
[..]
Ik wil de bovenste helft. Kusjes.
Ik zal het jullie laten weten als het zover isquote:Op maandag 16 januari 2012 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
We houden haar heel, maar dan wil ik nr 19 zijn, dan mag jij haar 20e zijn.
Neuh wist ik niet. Kan het me ook moeilijk voorstellen eigenlijk.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, wist je dat niet?
[..]
Dat is ook wel weer waar.
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
We houden haar heel, maar dan wil ik nr 19 zijn, dan mag jij haar 20e zijn.
Mag ik niet nummer 5 zijn?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zal het jullie laten weten als het zover is
Dan weet je het nu.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh wist ik niet. Kan het me ook moeilijk voorstellen eigenlijk.
Nee, sorry.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Dat duurt nog een tijdje.
[..]
Mag ik niet nummer 5 zijn?
[..]
Dan weet je het nu.
4???quote:Op maandag 16 januari 2012 17:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zal het jullie laten weten als het zover is
Waar leid je dat uit af dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
4???
Dan kan ik je nooit meer slet noemen
Ik ben te doorzichtig.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:15 schreef SiIk het volgende:
Kaneel doet gewoon een gekke gok in de hoop dat ie meer te weten komt
hoi. Alles goed?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
Gaat het nu alweer over Silk der 20ste...
Tis toch wat.
Hallo mensen
Vandaag 2 tentamens gemaakt die beide een beetje lam gingen.... Engels ging super slecht (moest een of ander artikeltje schrijven over de natuur ofzo)quote:Op maandag 16 januari 2012 17:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nu wel ok. Morgen fokking moeilijk tentamen though.
Maar wat is er dan. Winterdipje?
Ohh, gelukkig maar sletchatquote:Op maandag 16 januari 2012 17:15 schreef SiIk het volgende:
Kaneel doet gewoon een gekke gok in de hoop dat ie meer te weten komt
tentamens zijn bitchesquote:Op maandag 16 januari 2012 17:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vandaag 2 tentamens gemaakt die beide een beetje lam gingen.... Engels ging super slecht (moest een of ander artikeltje schrijven over de natuur ofzo)
Ik heb liever bitches dan dat ik tentamens heb hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bitches zijn ook net tentamens. Dus dat klopt wiskundig gezien wel.
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb liever bitches dan dat ik tentamens heb hoor
Ok. geen tentamens voor mn plezier, maar ik heb liever een tentamen dan dat ik zo'n berg werk moet opleveren als ik nu moet. Ik ben zo iemand die maar half hoeft te leren en toch een goed cijfer haalt.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Had ik maar bitches.
Maar je mag denk ik wel meedoen bij onze tentamens
rij voorzichtigquote:Op maandag 16 januari 2012 18:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja, nu de auto in naar huis, latersss
Ligt er maar net aan welke winkelquote:Op maandag 16 januari 2012 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, er zit voor 149, 16 euro in mijn winkelwagentje. Dat is een beetje overdreven.
Koop je deze voor me?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, er zit voor 149, 16 euro in mijn winkelwagentje. Dat is een beetje overdreven.
hm daar kan je wel ff mee vooruitquote:Op maandag 16 januari 2012 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True. Het zijn 14 boeken en een kalender.
Ik zou die linker wel raken.quote:
Link van de site waar ie te koop is?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:20 schreef SiIk het volgende:
Als de dollar binnenkort nou vreselijk keldert koop ik em.
http://www.etsy.com/listi(...)de&ga_facet=handmadequote:Op maandag 16 januari 2012 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Link van de site waar ie te koop is?
Ja, dat is waar. En ik mag nog 1tje gratis uitzoeken, (keuze uit 3).quote:
85 dollar maar in totaal. Wanneer ben je jarig?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
http://www.etsy.com/listi(...)de&ga_facet=handmade
Ja, dat is op het moment 65 euro, als dat nou even zakt naar 50 ofzoquote:Op maandag 16 januari 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
85 dollar maar in totaal. Wanneer ben je jarig?
Ooow, dat kan ik het ook (nog) niet voor je verjaardag geven.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, dat is op het moment 65 euro, als dat nou even zakt naar 50 ofzo
Eind augustus pas
Jongen, ik zou een vrouw (mits niet lelijk) zo hard raken als ze dit soort kleding aan zou hebben.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:26 schreef twi het volgende:
Zo'n lelijk ding is wel een goed excuus om 't snel uit te trekken.
Lekker boeie of ze kleren aan heeft.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ooow, dat kan ik het ook (nog) niet voor je verjaardag geven.
[..]
Jongen, ik zou een vrouw (mits niet lelijk) zo hard raken als ze dit soort kleding aan zou hebben.
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, ik zou een vrouw (mits niet al te lelijk) zo hard raken als ze dit soort kleding aan zou hebben.
Ja best wel. Toffe kleding is een pré. Sexy kleding is ook een pré.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekker boeie of ze kleren aan heeft.
quote:
Eéns een keer als gimmick, maar als één van de vaste outfits? Geef mij maar gewoon een wat chiquer jurkje.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ooow, dat kan ik het ook (nog) niet voor je verjaardag geven.
[..]
Jongen, ik zou een vrouw (mits niet lelijk) zo hard raken als ze dit soort kleding aan zou hebben.
Niet dagelijks, maar wel gewoon tijdens uitgaan enzo.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:30 schreef twi het volgende:
[..]
Eéns een keer als gimmick, maar als één van de vaste outfits? Geef mij maar gewoon een wat chiquer jurkje.
Goedzo meidquote:Op maandag 16 januari 2012 18:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet dagelijks, maar wel gewoon tijdens uitgaan enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:32 schreef SiIk het volgende:
Maar jij mag deze voor me kopen hoor twiYou failSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prima, nog een stuk goedkoper ook. Augustus he?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ik zie het.
Zo dan
http://www.yesstyle.com/e(...).html/pid.1025689199
Het probleem is dat ie niet gaat passenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:34 schreef twi het volgende:
[..]
Prima, nog een stuk goedkoper ook. Augustus he?
Wow, zou jij dat dragen?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het probleem is dat ie niet gaat passen
Als ik em echt wil hebben moet ik em ergens laten maken... En da's duur
Ja, moet je niet wekelijks dragen.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:30 schreef twi het volgende:
[..]
Eéns een keer als gimmick, maar als één van de vaste outfits? Geef mij maar gewoon een wat chiquer jurkje.
Sexy dingetje wel. Die is niet duur. Heb je het al besteld?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ik zie het.
Zo dan
http://www.yesstyle.com/e(...).html/pid.1025689199
Ik vind het echt een prachtig jurkje jaquote:
UNDERSTATEMENTquote:Op maandag 16 januari 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sexy dingetje wel. Die is niet duur. Heb je het al besteld?
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind het echt een prachtig jurkje ja
Hoezo?
Tsja, je hebt in elk geval nog een maand of acht om iets uit te zoeken wat wel past.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:35 schreef SiIk het volgende:
Het probleem is dat ie niet gaat passen
Als ik em echt wil hebben moet ik em ergens laten maken... En da's duur
Hoezo?quote:
Ik wil wel een wijntje drinken met die slet dan.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:37 schreef Faxie het volgende:
Ik vind 'm een beetje sletterig.... maar dat kan ook aan het model liggen....
quote:
Hoe hoog ben jij?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:38 schreef SiIk het volgende:
Dit is het probleem:
Bust: 66cm, Waist: 50cm, Hips: 66cm, Hem: 38cm
Kom ik niet in
Wat is er verkeerd aan?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:38 schreef SiIk het volgende:
Dit is het probleem:
Bust: 66cm, Waist: 50cm, Hips: 66cm, Hem: 38cm
Kom ik niet in
Niet met iedereen heeft ze toegegeven.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Silk zit ons allen tegelijk te versieren in de hoop dat we spullen voor haar kopen.
Ik ben te dikquote:
1.73quote:
Komt me bekend voor, ik voel je broeder.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet met iedereen heeft ze toegegeven.
Ze flirt met iedereen behalve met mij.
Arme jongen wil je er over pratenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet met iedereen heeft ze toegegeven.
Ze flirt met iedereen behalve met mij.
Baaaaawwww. Hihi, ik ben groter dan jij.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, ik voel je broeder.
Ik vind het niet erg.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme jongen wil je er over praten
Wat doe jij hier flikker opquote:
Dan niet huillie doen hierquote:
Ik wilde zeggen dat ik chocola voor je heb gehaald. Maar ik ben alweer weg hoor.quote:
Ik huil heul niet.quote:
Chocolaquote:Op maandag 16 januari 2012 18:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik chocola voor je heb gehaald. Maar ik ben alweer weg hoor.
Gelukkigquote:
Oh, je wil me gewoon dik hebben, dat is hetquote:Op maandag 16 januari 2012 18:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik chocola voor je heb gehaald. Maar ik ben alweer weg hoor.
Ja hij wil gewoon meer om van te houdenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, je wil me gewoon dik hebben, dat is het
Slim hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is mij verteld dat Silk mooie vrouwelijke rondingen heeft op alle goede plekken. Ik geloof niet dat ze een chubby is.
Tevens, als ik voor meer dan 200 euro koop, krijg ik nog steeds maar 1 boek gratis. Kutstreek.
Dan doe ik de bestelling wel in meer onderdelen, hihi.
Wat ga je bestellen?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is mij verteld dat Silk mooie vrouwelijke rondingen heeft op alle goede plekken. Ik geloof niet dat ze een chubby is.
Tevens, als ik voor meer dan 200 euro koop, krijg ik nog steeds maar 1 boek gratis. Kutstreek.
Maar met die maten, is dat juist een goede zaak. Toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:47 schreef SiIk het volgende:
Ik heb zo'n 25 cm extra nodig op de maten van dat jurkje.
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, je wil me gewoon dik hebben, dat is het
Silk chubbyquote:Op maandag 16 januari 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Feederquote:
Wel pics posten als je hem hebt...quote:Op maandag 16 januari 2012 18:48 schreef SiIk het volgende:
Ik ga maar opzoek naar een ander jurkje met een mooie open rug om het goed te maken.
En dan postenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel pics posten als je hem hebt...
Of aantrekken en meeten.
Jeweets. Je kunt zien dat ik hoger opgeleid ben.quote:
Boekjes.quote:
Zie je.quote:
Gewoon zo blijven doen joh... Vrouwen moeten gewoon snappen dat jij man bent.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef twi het volgende:
Wat blijf ik verschrikkelijk slecht in het luisteren naar zeurende vrouwen zonder in m'n hoofd bezig te zijn om oplossingen te bedenken en aan te dragen...
Gewoon je toverstaf tevoorschijn halen en daar een kunstje mee doen. Als je het goed doet zijn ze al hun problemen daarna vergetenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef twi het volgende:
Wat blijf ik verschrikkelijk slecht in het luisteren naar zeurende vrouwen zonder in m'n hoofd bezig te zijn om oplossingen te bedenken en aan te dragen...
Ja, dat is een lastig verschil tussen mannen en vrouwen.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef twi het volgende:
Wat voor boeken?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeweets. Je kunt zien dat ik hoger opgeleid ben.
[..]
Boekjes.
Haha! Goede grap!quote:Op maandag 16 januari 2012 18:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon zo blijven doen joh... Vrouwen moeten gewoon snappen dat jij man bent.
Gewoon in je achterhoofd houden dat frustraties uiten tegen jou ook een soort oplossing is. Meestal lucht het op.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef twi het volgende:
Arm er omheen en een welgemeend 'komt wel goed schatje' dusquote:Op maandag 16 januari 2012 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon in je achterhoofd houden dat frustraties uiten tegen jou ook een soort oplossing is. Meestal lucht het op.
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Arm er omheen en een welgemeend 'komt wel goed schatje' dus
Soms moeilijk om dat geduld op te brengen voor problemen die zo makkelijk op te lossen lijken, of zelfs volkomen irrelevant lijken. Maar ach, m'n geduld is ook compleet afhankelijk van wie er tegenover me zit.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon in je achterhoofd houden dat frustraties uiten tegen jou ook een soort oplossing is. Meestal lucht het op.
Dat is toch het enige wat ze willen horen.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Arm er omheen en een welgemeend 'komt wel goed schatje' dus
Mooi dus niet zwangerquote:
Je bedoelt dat je jezelf een barrière oplegt voor masturberen terwijl je het graag wilt?quote:
Nou fijn hoorquote:
Je wil wat?quote:
Precies. En een dag later krijg je het dan te horen dat je het nog niet opgelost hebt, maar dat terzijdequote:Op maandag 16 januari 2012 19:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is toch het enige wat ze willen horen.
Ze willen het kwijt en dan horen dat het goed komt.
Bedankt voor de infoquote:
Barrière? Dat is toch geen barrièrequote:Op maandag 16 januari 2012 19:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je jezelf een barrière oplegt voor masturberen terwijl je het graag wilt?
Die kun je doorslikken?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou fijn hoor
Eerst was ik ook bijna nooit ongesteld en niet zwanger.
Nu met die pillen blijkbaar wel.
Voor dat je Newbi ziet is het wel weer over schatjequote:Op maandag 16 januari 2012 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou fijn hoor
Eerst was ik ook bijna nooit ongesteld en niet zwanger.
Nu met die pillen blijkbaar wel.
Denk niet dat hij dat bedoeldquote:Op maandag 16 januari 2012 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van mijn hoofd? Ik heb altijd puisten als ik ongesteld ben.
BLOED AAN DE VINGERSquote:Op maandag 16 januari 2012 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Barrière? Dat is toch geen barrière
Zo erg ongesteld ben ik nu ook weer niet hoor.
Ja kan wel. Ga ik ook doen maar eerst wilde ik eens proberen zoals het werd aangeraden met stopweek.quote:
Bloed aan de paal!quote:
Nee, van je borsten!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van mijn hoofd? Ik heb altijd puisten als ik ongesteld ben.
Ik heb heul geen pics van mijn borsten.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bloed aan de paal!
[..]
Nee, van je borsten!
MAKEN DANquote:Op maandag 16 januari 2012 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb heul geen pics van mijn borsten.
quote:
Jammer, dit.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb heul geen pics van mijn borsten.
Alleen omdat ze ongesteld is?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bloed aan de paal!
[..]
Nee, van je borsten!
Dat lijkt mij ook niet. Het is niet zo dat je hem vraagt om je te beffenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij zou dan gewoon een weekje seks overslaan
Zo vies is het nu ook weer niet hoor.
Ik...quote:Op maandag 16 januari 2012 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand die professioneel fotograaf is mag ze van mij best maken.
Nee, seks met jouquote:Op maandag 16 januari 2012 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij zou dan gewoon een weekje seks overslaan
Zo vies is het nu ook weer niet hoor.
Nee, maar dit leek een goed moment om het te zeggen.quote:
Ja, want professionele fotografen zitten heus niet te geilen op de jonge meisjes voor hun camera hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand die professioneel fotograaf is mag ze van mij best maken.
Hahahquote:Op maandag 16 januari 2012 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar dit leek een goed moment om het te zeggen.
Ik moet er natuurlijk wel op mijn voordeligst uitkomen zodat ik iedereen de pics durf te showen, vandaar dat het een professional moet zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar dit leek een goed moment om het te zeggen.
[..]
Ja, want professionele fotografen zitten heus niet te geilen op de jonge meisjes voor hun camera hoor.
En dat record is?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
Ik heb nog 4 uur mijn faprecord te verbeteren.
Wtfquote:Op maandag 16 januari 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
Tijdens de seks?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik foto's van je borsten mag maken.
4 keer.quote:
Go loefje!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
Ok. Laat newb fotografie studeren!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet er natuurlijk wel op mijn voordeligst uitkomen zodat ik iedereen de pics durf te showen, vandaar dat het een professional moet zijn.
Dat is mij gister ook geluktquote:
Lijkt mij toch wat onpraktisch een camera vasthouden tijdens de seksquote:
Ja maar ik hoef nu nog maar 1 keer te fappen voor 5 x op 1 dag.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is mij gister ook gelukt4 keer
Tmiquote:Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef nu nog maar 1 keer te fappen voor 5 x op 1 dag.
Je hebt nog 4,5 uur dus ga er voorquote:Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef nu nog maar 1 keer te fappen voor 5 x op 1 dag.
Ik doe ook nog graag andere dingen dan de godganse dag met mijn pik.quote:
Zeikerd. Ik zou het graag doen.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wat onpraktisch een camera vasthouden tijdens de seks
My thoughts exactlyquote:
De helft van die porno's van op dat Kim Holland kanaal word zo gemaakt.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wat onpraktisch een camera vasthouden tijdens de seks
Ik zeg toch niet dat het onmogelijk isquote:Op maandag 16 januari 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeikerd. Ik zou het graag doen.
quote:
Gister op tc moesten we allemaal vergelijken natuurlijk.quote:
Zoals?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe ook nog graag andere dingen dan de godganse dag met mijn pik.
Om te delen juist met mijn fok vrienden.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het onmogelijk isalleen wat lastig, maar wel geil om de foto's later terug te kijken
FOK!ken natuurlijk.quote:
Dat sowiesoquote:Op maandag 16 januari 2012 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Om te delen juist met mijn fok vrienden.
Waarschijnlijk wel.quote:
Trouwens ik heb een van die "achievments" gehaald.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gister op tc moesten we allemaal vergelijken natuurlijk.
Welke?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens ik heb een van die "achievments" gehaald.
Welke?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens ik heb een van die "achievments" gehaald.
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mag zelfs van mijn ouders de 28e
Niet naar de meet, maar ik zeg gewoon een weekendje Newb. Toen mocht het.
Drying Paintquote:
En hoe gaat Newb dat doen?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mag zelfs van mijn ouders de 28e
Niet naar de meet, maar ik zeg gewoon een weekendje Newb. Toen mocht het.
Niet moeilijk, wel irritant.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
Filmen tijdens seks lijkt me helemaal niet zo moeilijk eigenlijk.
Wasda?quote:
Gok eens?quote:
Handigquote:Op maandag 16 januari 2012 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die gaat een weekendje naar mij natuurlijk
Geen ideequote:
Proberen dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt. Je hebt toch meestal wel een hand vrij.
Valt ook wel mee, je hoeft je handen niet per se te gebruiken met seks, dus je hebt altijd wel minimaal 1 hand vrij, en filmen & fappen kan ook en dan heb je ook een hand vrij.quote:
Newb weet.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, je hoeft je handen niet per se te gebruiken met seks, dus je hebt altijd wel minimaal 1 hand vrij, en filmen & fappen kan ook en dan heb je ook een hand vrij.
Mij lijkt het in ieder geval niks.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, je hoeft je handen niet per se te gebruiken met seks, dus je hebt altijd wel minimaal 1 hand vrij, en filmen & fappen kan ook en dan heb je ook een hand vrij.
En anders gewoon de camera op een standaard neerzettenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dus we moeten KPD in de gaten houden?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kiddiepr0n.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus we moeten KPD in de gaten houden?
Choken hoeft ook alweer niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heloef heeft zijn handen niet vrij als hij die chicks domineert en ze gaat choken enzo.
We hebben geduldquote:
No one cares...quote:
Dan is het nog steeds strafbaar volgens mijquote:Op maandag 16 januari 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Hij hoeft er niet op met zijn hoofd.
Hmm dan moet je de hele tijd op die camera letten dat je niet uit beeld gaatquote:Op maandag 16 januari 2012 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En anders gewoon de camera op een standaard neerzetten
Dus... Ik zal het niet doorvertellen hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds strafbaar volgens mij
Klopt.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik huur altijd een cameraploeg in.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hmm dan moet je de hele tijd op die camera letten dat je niet uit beeld gaat
Gewoon helemaal in de hoek van de kamer, dan kan je niet missen.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hmm dan moet je de hele tijd op die camera letten dat je niet uit beeld gaat
Ik ga geen Ai Se Tu Pego doen.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooi.... ik ken een leuk dansje
Wil je die met mij doen?
Polygamie for the winquote:Op maandag 16 januari 2012 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog even 1,5 jaar ofzo wachten totdat Newbie jarig is. Dan kan het.
Ik moest toevallig aan dat nummer denken vanochtend.quote:
quote:
Pfff, je geeft toch niet zo makkelijk op? Als jij gedaggerd wilt worden meisje, moet je daar gewoon voor gaan!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok dan weet ik nog wel een ander dansje
Ik wil Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego met Heloefje doenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pfff, je geeft toch niet zo makkelijk op? Als jij gedaggerd wilt worden meisje, moet je daar gewoon voor gaan!
Nee ik ga het niet doen.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego met Heloefje doen
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar begint die met dansen dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zonder verspreiden is dat het al.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Waar begint die met dansen dan?
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie gekke praktijken voor me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |