Zonder slecht over mijn ex te willen spreken, heeft ze al meer dan haar deel van die rekening gehaald. Zonder mijn medeweten.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gezamelijke rekening? Hoe lang had je een relatie dan?
Ik zal als ik jou was die hele rekening leeg trekken op 50cent na
Me zusje heeft ons toen mee uit eten genomen en betaald van de gezamelijke rekening. We hebben toen goed gegetenwas leuk als wraak. We zijn begonnen en geindigt met champagne.
haar ex was vreemd gegaan
Ik heb al wat leuke dingen die ik wil kopen en er komt morgen als het goed is al een pakketje aan. Heb ook al een nieuwe jas. Ik ga denk ik morgen voor schoenen shoppen.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt met het uitgeven hoor ik het wel
Nope, sorry.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:26 schreef Myraela het volgende:
Hallo heeft iemand mijn huiswerk toevallig al gemaakt?
Zolang het maar geen vnrouwenjas isquote:Op maandag 16 januari 2012 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al wat leuke dingen die ik wil kopen en er komt morgen als het goed is al een pakketje aan. Heb ook al een nieuwe jas. Ik ga denk ik morgen voor schoenen shoppen.
Ik ben een beetje een vrouw, wat dat betreft.
Je kent mij duidelijk nog nietquote:Op maandag 16 januari 2012 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]Dat heb ik niet nodig.
![]()
Maar dat zal allemaal blijken op onze date.
Kun je nagaan hoe jaloers Murdera op jou is wanneer je het opblaasbed deelt met Silk.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben jaloers op zowel Silk als Murdera dan.
Vuige playerquote:Op maandag 16 januari 2012 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Insgelijks.
Dan is het dus zaak dat we elkaar zsm leren kennen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ik deel met liefde alles wat ik bezit met Kaneeltje. <3quote:Op maandag 16 januari 2012 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe jaloers Murdera op jou is wanneer je het opblaasbed deelt met Silk.
Wie zijn er nu allemaal een stelletje hier dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:32 schreef twi het volgende:
Er worden hier in recordtempo stelletjes gevormd.
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vuige playerVuige slet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vuige slet.Pertinent onwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Loka en newb, pala en Myra en straks dus Murdera en Silk voor een week. Beast en Musa, maar dat kwam niet door FOK! en Musa komt hier niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:34 schreef Royco1 het volgende:
Wie zijn er nu allemaal een stelletje hier dan?
[..]
Vuige slet.HEUJ! Niks over silkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamMiley
Typefoutquote:
[..]
Vuige schat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Loka en newb, pala en Myra en straks dus Murdera en Silk voor een week. Beast en Musa, maar dat kwam niet door FOK! en Musa komt hier niet.
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik deel met liefde alles wat ik bezit met Kaneeltje. <3
ja dit dusquote:Op maandag 16 januari 2012 16:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezeiket me exen. Ik leef namelijk gewoon door ipv stil
Blikven staan, of in te gaan op acties van me ex
Not sure.quote:
Ik heb altijd bijzonder intensieve relaties, waarbij een eind om meerdere redenen lastig te verwerken is.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
ja dit dus
Trouwens wonen mijn exen verspreid ober het hele landKleine kans dat ik ze tegen kom
Dat moet dan op part-time basis, want als je erover nadenkt is het moeilijk te bedenken op welk punt je zou moeten gaan beginnen met zagen.quote:
En wie krijgt welke helft..quote:Op maandag 16 januari 2012 16:53 schreef twi het volgende:
[..]
Dat moet dan op part-time basis, want als je erover nadenkt is het moeilijk te bedenken op welk punt je zou moeten gaan beginnen met zagen.
Ben ik ook wel blij mee ja, geen exen in de buurtquote:Op maandag 16 januari 2012 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dit dus
Trouwens wonen mijn exen verspreid ober het hele landKleine kans dat ik ze tegen kom
Vanwege de brandweerbijl in haar hand of de honkbalknuppel in de jouwe?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb altijd bijzonder intensieve relaties, waarbij een eind om meerdere redenen lastig te verwerken is.
TWIquote:Op maandag 16 januari 2012 16:54 schreef twi het volgende:
[..]
Vanwege de brandweerbijl in haar hand of de honkbalknuppel in de jouwe?
Ik wil de bovenste helft. Kusjes.quote:
ik was alleen heel even bang dat ik me ex toen in Amsterdam tegen zou komenquote:Op maandag 16 januari 2012 16:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ben ik ook wel blij mee ja, geen exen in de buurt
Je bent vergeten te zeggen dat je lief bent.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gewoon geen ex'en. Makes life easy.
Whut echt?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gewoon geen ex'en. Makes life easy.
Dat weten we nu allemaal toch wel.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent vergeten te zeggen dat je lief bent.
Ja, nooit een serieuze relatie gehad. Dus ook nooit een relatie verbroken. Alles is gewoon een beetje verwaterd.quote:
Tuurlijk, wist je dat niet?quote:
Dat is ook wel weer waar.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat weten we nu allemaal toch wel.
We houden haar heel, maar dan wil ik nr 19 zijn, dan mag jij haar 20e zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik geloof dat mijn exen allemaal nog in de buurt wonen. Kom ze in ieder geval wel eens tegen. Geen probleem natuurlijk, want ik ben lief.
[..]
Ik wil de bovenste helft. Kusjes.
Ik zal het jullie laten weten als het zover isquote:Op maandag 16 januari 2012 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
We houden haar heel, maar dan wil ik nr 19 zijn, dan mag jij haar 20e zijn.
Neuh wist ik niet. Kan het me ook moeilijk voorstellen eigenlijk.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, wist je dat niet?
[..]
Dat is ook wel weer waar.
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
We houden haar heel, maar dan wil ik nr 19 zijn, dan mag jij haar 20e zijn.
Mag ik niet nummer 5 zijn?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zal het jullie laten weten als het zover is
Dan weet je het nu.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh wist ik niet. Kan het me ook moeilijk voorstellen eigenlijk.
Nee, sorry.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Dat duurt nog een tijdje.
[..]
Mag ik niet nummer 5 zijn?
[..]
Dan weet je het nu.
4???quote:Op maandag 16 januari 2012 17:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zal het jullie laten weten als het zover is
Waar leid je dat uit af dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
4???
Dan kan ik je nooit meer slet noemen
Ik ben te doorzichtig.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:15 schreef SiIk het volgende:
Kaneel doet gewoon een gekke gok in de hoop dat ie meer te weten komt
hoi. Alles goed?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
Gaat het nu alweer over Silk der 20ste...
Tis toch wat.
Hallo mensen
Vandaag 2 tentamens gemaakt die beide een beetje lam gingen.... Engels ging super slecht (moest een of ander artikeltje schrijven over de natuur ofzo)quote:Op maandag 16 januari 2012 17:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nu wel ok. Morgen fokking moeilijk tentamen though.
Maar wat is er dan. Winterdipje?
Ohh, gelukkig maar sletchatquote:Op maandag 16 januari 2012 17:15 schreef SiIk het volgende:
Kaneel doet gewoon een gekke gok in de hoop dat ie meer te weten komt
tentamens zijn bitchesquote:Op maandag 16 januari 2012 17:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vandaag 2 tentamens gemaakt die beide een beetje lam gingen.... Engels ging super slecht (moest een of ander artikeltje schrijven over de natuur ofzo)
Ik heb liever bitches dan dat ik tentamens heb hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bitches zijn ook net tentamens. Dus dat klopt wiskundig gezien wel.
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb liever bitches dan dat ik tentamens heb hoor
Ok. geen tentamens voor mn plezier, maar ik heb liever een tentamen dan dat ik zo'n berg werk moet opleveren als ik nu moet. Ik ben zo iemand die maar half hoeft te leren en toch een goed cijfer haalt.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Had ik maar bitches.
Maar je mag denk ik wel meedoen bij onze tentamens
rij voorzichtigquote:Op maandag 16 januari 2012 18:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja, nu de auto in naar huis, latersss
Ligt er maar net aan welke winkelquote:Op maandag 16 januari 2012 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, er zit voor 149, 16 euro in mijn winkelwagentje. Dat is een beetje overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |