SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
En hier het bewijs:quote:Op maandag 16 januari 2012 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol, de kinderen zijn ineens net zo groot als de volwassenen, en tanken net zo hard bier weg aan de bar![]()
Toen stuurde je ze terug naar de kroeg?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:55 schreef daftme het volgende:
Er kwamen anders wel een paar kleine koters op me afrennen in Whiterun. Zonder bier.
hoe ken dat danquote:Op maandag 16 januari 2012 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even een quote van mezelf uit het vorige topic aanhalen:
[..]
En hier het bewijs:
[ afbeelding ]
Ben gebugged denk ik. Ik heb in totaal 4 kinderen afgeslacht sinds ik die killable_children-mod heb, en die kan ik vervolgens selecteren in het Race-menu als ik een nieuw char wil makenquote:
Nee. Heb ze afgeslacht. Ik verwacht natuurlijk bier.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toen stuurde je ze terug naar de kroeg?
Waarschijnlijk is de AI ingesteld op de groep wel killable, en dus ook bierdrinkend + groot en niet killable, ergo kind.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben gebugged denk ik. Ik heb in totaal 4 kinderen afgeslacht sinds ik die killable_children-mod heb, en die kan ik vervolgens selecteren in het Race-menu als ik een nieuw char wil maken
neequote:Op maandag 16 januari 2012 16:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan je in de PS3 versie van deze game ook mods gebruiken ?
welke exp?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Was gisteren aan het rondlopen zonder vaste bestemming zie ik ineens een draak vuur spugen bij een berg. Ik er naartoe, zijn er 2 mammoets en een soort reus keihard aan het vechten met dat beest. Leuk schouwspel! Uiteindelijk dat beest maar afgemaakt voor de xp. Komt die reus op me af. Meteen een instakill.
Of ziel ofzo.quote:
Nee jammer genoeg niet. Ik speelde hem eerst op de Xbox 360 en daar kan je volgens mij ook geen mods gebruiken. Nou sinds ik op de PC speel en allemaal mods gebruik wil ik echt niet meer terug naar console. Wat een lelijk spel is dat dan vergeleken met wat je met de PC kan doen.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan je in de PS3 versie van deze game ook mods gebruiken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 8 van die Dragon Souls nog niet gebruikt. Is er buiten het standaard Fus-ro-dah een andere nuttige shout?quote:
Fire Breath is wel oké.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb 8 van die Dragon Souls nog niet gebruikt. Is er buiten het standaard Fus-ro-dah een andere nuttige shout?
Firebreath, dragonrend (pas halverwege de MQ beschikbaar) en marked for death zijn ook hier de meest gebruikte, waarbij marked for death alleen door mij gebruikt wordt om een beetje te "spelen" met de prooiquote:Op maandag 16 januari 2012 17:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb 8 van die Dragon Souls nog niet gebruikt. Is er buiten het standaard Fus-ro-dah een andere nuttige shout?
Fire breath, Ice form, Marked for Death, Fire Breath en Whirlwind sprint is ook wel fijnquote:Op maandag 16 januari 2012 17:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hey kakpizza, speel je nog steeds minecraft?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:52 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Fire breath, Ice form, Marked for Death, Fire Breath en Whirlwind sprint is ook wel fijn
Whirlwind sprint ben je overal een stuk snellerquote:Op maandag 16 januari 2012 17:52 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Fire breath, Ice form, Marked for Death, Fire Breath en Whirlwind sprint is ook wel fijn
Hey manquote:Op maandag 16 januari 2012 17:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hey kakpizza, speel je nog steeds minecraft?
Haha, skyrim is ook leuk idd.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:37 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Hey man. Weinig
Skyrim is beter.
LeukER.quote:
Nou niet overdrijven.quote:
Become Ethereal is ook wel handig als je van een hoge klif af wil springen.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:52 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ik kon anders een Ward casten als een baas hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat blijft die College questchain toch belachelijk slecht7 quests doen en de nobody die niet eens een ward kon casten is arch mage!
Beetje jammer jaquote:Op maandag 16 januari 2012 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat blijft die College questchain toch belachelijk slecht7 quests doen en de nobody die niet eens een ward kon casten is arch mage!
Ik zocht een reden om die questline niet te doen , gevonden. Bedankt manquote:Op maandag 16 januari 2012 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat vond ik inderdaad ook al zo stom. Maar ja, ben nu wel mooi Arch-Magequote:Op maandag 16 januari 2012 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar moet ik ook nog altijd 'n keer heenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
WHOA, eerste keer in Blackreach![]()
Mijne doen 50 p.s.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Da's kut... ik dacht dat je met Dragon Smithing ook de Daedric perk kon pakken, is dus niet zoZit ik hier nog steeds met m'n Blades Swords (wel legendary, doen 64 dmg per stuk).
Ik net 37quote:Op maandag 16 januari 2012 23:12 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Mijne doen 50 p.s.
Ik ben ook nog maar lvl 24 ofzo
Ik dacht ook echt WAUW toen ik daar binnenliep om een lexicon te ontcijferen ofzo.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lvl 65 Daedric Sword, 333 damage. Fortify one-handed alles.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:12 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Mijne doen 50 p.s.
Ik ben ook nog maar lvl 24 ofzo
Wat doe je straks bij mogelijke expansions/DLC als het Empire vs Dominion wordt?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed... uitgespeeld op m'n lvl 38 Drizzt. Alduin is dood, Ulfric is dood, de Dark Brotherhood uitgeroeid en ik ben de baas van de Mages... ik had geen zin om weerwolf te worden, hoe kort dan ook, dus ben bij de Companions gekapt toen ik in de Underforge stond
De Thieves join ik sowieso niet op deze good guy, dus ik denk dat ik nu wel klaar ben
Met Drizzt uiteraard de Empirequote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat doe je straks bij mogelijke expansions/DLC als het Empire vs Dominion wordt?
Ik heb meer magic prot met shield perk en alteration perkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met Drizzt uiteraard de Empire
Best erg trouwens dat ik nu alweer een nieuw figuur wil makenEen Breton tankwarrior ofzo, die +25% magic prot is handig.
Zie m'n editquote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb meer magic prot met shield perk en alteration perk
Detect life en teleke. spam + enchants zoals "25% less mana for alteration skills".quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ja, die Magic Resistance perk is geil, maar hoe heb jij die skill (alteration dus) gelvld? Candlelight spammen ofzo?
Denk dat je beter restoration kan doen, alteration is meer voor fulltime mages heb ik het idee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, ik ga nu een tegenhanger van Drizzt maken. Als ik de Forgotten Realms-lore doortrek zou ik automatisch op Artemis Entreri of een willekeurige Drow uitkomen, maar dat betekent weer een light armor/sneak/dualwield figuur
Ik ga dit doen:
Char: Breton, One-Handed, Block, Heavy Armor, Alteration.
Factions: Dark Brotherhood, Thieves Guild, Companions, Stormcloaks, alle Daedra Princes.
Best een verschil met Drizzt, die is:
Char: Dark Elf, One-Handed, Light Armor, Sneak, Archery.
Factions: Companions, Bards, College, Empire, alleen Azura en Meridia.
edit: waarom een thief/assassin de wereld wil redden? Ik wil die zooi vermoorden, ik weiger het over te laten aan die klotedraak
Mja, ik heb toch armor genoeg als ik heavy aantrek. Denk dat ik restoration minimaal doe (net die 2 of 3 geinige perks) en weer lekker bound sword (dus conjuration) ga gebruiken tot ik extreme wapens kan makenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:16 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Denk dat je beter restoration kan doen, alteration is meer voor fulltime mages heb ik het idee.
Spoilers ><quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed... uitgespeeld op m'n lvl 38 Drizzt. Alduin is dood, Ulfric is dood, de Dark Brotherhood uitgeroeid en ik ben de baas van de Mages... ik had geen zin om weerwolf te worden, hoe kort dan ook, dus ben bij de Companions gekapt toen ik in de Underforge stond
De Thieves join ik sowieso niet op deze good guy, dus ik denk dat ik nu wel klaar ben
Man, hou opquote:
Nu nog maar 3:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:18 schreef vosss het volgende:
Hoeveel chars heb je inmiddels wel niet?!
Ik ben en blijf maar met 1 persoon bezig. Ik wil gewoon met 1 persoon zoveel mogelijk ontdekken in die wereld.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met mijn eerste.
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:44 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ik ben en blijf maar met 1 persoon bezig. Ik wil gewoon met 1 persoon zoveel mogelijk ontdekken in die wereld.![]()
Daarom elke 5 minuten savenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:01 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme, speel ik weer eens voor het eerst in 10 dagen, krijg ik na een dik uur spelen meteen een freeze.
Je hoeft niets, ik heb de main quest uit en nooit een keuze gemaakt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
dat je niet weet dat je of de ene generaal of de andere moet doden
ik was ook nog niet zoverquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Man, hou opHet spel is al 2 maanden uit, je gaat me niet vertellen dat je nog niet zover was bij de companions, dat je niet weet dat je of de ene generaal of de andere moet doden, of zelfs Alduin
Dat wist ik ook niet en er zullen hier vast nog meer zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Man, hou opHet spel is al 2 maanden uit, je gaat me niet vertellen dat je nog niet zover was bij de companions, dat je niet weet dat je of de ene generaal of de andere moet doden, of zelfs Alduin
O-DAH-VINGquote:Op maandag 16 januari 2012 17:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Mooi he...quote:Op maandag 16 januari 2012 22:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is wel erg kort door de bocht he Drizzt.. Quest gevoelige informatie hoort nou eenmaal in spoilers, dus ook jouw tekstquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
OMG KLOOTZAK IK MOEST OBLIVION NOG UITSPELEN!!! SPOILERS GRAAG!!!!!!!quote:
Bounded sword een optie?quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:12 schreef ambiance het volgende:
Ik ben vorige week begonnen met skyrim.
Ik probeer nu een beetje de battlemage uit te hangen, hebben jullie nog tips voor must-have spells of equipment hiervoor?
Gebruik nu vooral oakflesh & atronach en dan shield/enchantent sword.
Wel handig ja, die blijft ongeveer qua damage gelijk met gewone zwaarden. Nadeel: je kunt hem niet enchanten. Voordeel: soultrap + banish summoned creaturesquote:
Ik ook, ik doe alles. Ally met elke Daedric Prince en doe elke quest die er maar isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:44 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ik ben en blijf maar met 1 persoon bezig. Ik wil gewoon met 1 persoon zoveel mogelijk ontdekken in die wereld.![]()
Wel vervelend als je even snel wat wilt opzoeken..quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik schrok me rot! WIlde even op de elder scrolls wikia kijken voor de factions en zag dat ie door SOPA geblockt was. 1 sec later herinnerde ik me dat wikipedia een dag op zwart gaat wegens datzelfde SOPA.
Pff...
En dat noemt zich de Skyrim-helpdesk...quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik schrok me rot! WIlde even op de elder scrolls wikia kijken voor de factions en zag dat ie door SOPA geblockt was. 1 sec later herinnerde ik me dat wikipedia een dag op zwart gaat wegens datzelfde SOPA.
Pff...
Whehequote:Op woensdag 18 januari 2012 14:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
En dat noemt zich de Skyrim-helpdesk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:45 schreef Sloggi het volgende:
Die skeleton key,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Tot lockpick boven de 80 is krijgen ze hem echt niet terug hea!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:02 schreef Nezhi het volgende:
Hoe werken die locks dan?
Ik steek hem er willekeurig in en dan pielen en hopen dat het open gaat xD
Ik dacht dat de lockpick een stukkie naar links of rechts beweegt als je fout zit om aan te geven welke kant je op moetquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:20 schreef Nezhi het volgende:
Ja, dat weet ik wel, maar bij een master lock breekt mijn pick altijd na 1 seconde oid. Het is dus puur geluk? Niet iets te zien waardoor je weet welke kant je moet opdraaien? (in Morrowind was het ook alleen maar prikken en hopen dat die open ging)
Consolequote:Op woensdag 18 januari 2012 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Druk je dan te lang op A of D dat 'ie met 1 sec kapot is? Ik tik altijd ff heel licht op die knoppen en zet de lock dan ergens anders, rinse & repeat
De Unofficial Elder Scrolls Pages zijn gewoon nog onlinequote:Op woensdag 18 januari 2012 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff...
Je moet bij high level locks maar heel kort aantikken anders breekt ie. Als je dicht bij komt gaat het iets draaien (dan kan je iets langer (maar nog steeds erg kort) draaien). Afhankelijk van hoe ver hij draait kan je zien of je er bijna bent of nog veel verder moet draaien. Als je veel ervaring hebt kun je hieraan eigenlijk ook zien hoever je je pick moet verplaatsten om goed te zitten (je ziet alleen niet welke kant maar als je van de ene kant bent aangekomen heb je daarvoor als het goed is gemerkt dat je dichterbij kwam. Bij master locks vind ik dit laatste overigens nog wel moeilijk omdat de range erg klein is maar bij adept en lager kan ik vaak als ik van de ene kant aan kom en ik zie voor het eerst dat er iets gaat draaien inschatten waar ik mijn pick daarna moet plaatsen om het slot te openen (bij expert wisselende resultaten).quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:20 schreef Nezhi het volgende:
Ja, dat weet ik wel, maar bij een master lock breekt mijn pick altijd na 1 seconde oid. Het is dus puur geluk? Niet iets te zien waardoor je weet welke kant je moet opdraaien? (in Morrowind was het ook alleen maar prikken en hopen dat die open ging)
Die site gebruik ik ook al sinds Morrowindquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:28 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
De Unofficial Elder Scrolls Pages zijn gewoon nog online
Die gebruik ik eigenlijk altijd, sinds Morrowind al. En sinds Oblivion is de UESP ook gewoon een wiki
Die gebruik ik normaal ook ja, maar de eerste link was de wikiaquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:28 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
De Unofficial Elder Scrolls Pages zijn gewoon nog online
Die gebruik ik eigenlijk altijd, sinds Morrowind al. En sinds Oblivion is de UESP ook gewoon een wiki
Kan je geen hardsaves maken op de console, of doe je het gewoon niet?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:26 schreef Toilutpaper het volgende:
ik dacht, kbegin een nieuw spel op de ps3
jahooor, laad hij over dat andere spel heen... waar ik alle trofeeën mee wou halen xd
ik had wel gewoon een normale savequote:Op woensdag 18 januari 2012 16:37 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Kan je geen hardsaves maken op de console, of doe je het gewoon niet?
Een maat van me heeft ook altijd alleen z'n auto en quicksaves bij TES games.. Ik ben daar veel te paranoide voor
SOPA is nog maar het tipje van de sluier.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff...
Ik had nog een save-game van een paar minuten eerder maar dan word ik er nog stapelgek van.quote:
Ben ik nou gek maar er zit toch een quicksave functie in.. op F5?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:25 schreef SosuaCafe het volgende:
Ze moeten gewoon f5 hotkey / autosave maken.
...watquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:25 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:25 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:25 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat zeur je nou.. je hebt toch ook allerlei gewone grotten die echt wel een heel stuk mooier ingericht zijn dan in morrowind. En in Morrowind is behalve de Dwemer ruins alles ook zo'n beetje hetzelfde.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:29 schreef Nezhi het volgende:
Ik start Morrowind weer op, loop willekeurige Daedric ruins binnen als noobje met dezelfde stats in het begin en mep alles dood. Pak ik een item op wordt ik in een keer neergestoken door een Dremorade sfeer is heel anders dan Skyrim...
Vind het jammer dat er in Skyrim alleen maar Dwemer en Nord ruins zijn en niet iets anders.
- Doe normaal. -quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:01 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Wat zeur je nou.. je hebt toch ook allerlei gewone grotten die echt wel een heel stuk mooier ingericht zijn dan in morrowind. En in Morrowind is behalve de Dwemer ruins alles ook zo'n beetje hetzelfde.
Ben je kwaad?quote:
Je had Dwemer Ruins, Dunmer Forts, Ancesteral Tombs, Daedric Ruins en grotten.. En die waren zeker niet zo'n beetje hetzelfde..quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:01 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Wat zeur je nou.. je hebt toch ook allerlei gewone grotten die echt wel een heel stuk mooier ingericht zijn dan in morrowind. En in Morrowind is behalve de Dwemer ruins alles ook zo'n beetje hetzelfde.
In Morrowind was er wel een grotere diversiteit qua grotten, ruins, "vage gebouwen" en omgevingenquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:01 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die zo'n beetje vervangen door Dwemer ruins.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:55 schreef zatoichi het volgende:
Ik vond het zo vaag dat in cyrodill overal van die ayleid ruins liggen, maar in skyrim, dat direct grenst aan cyrodill er geen enkele te vinden is...
hahaha ik had zojuist hetzelfdequote:Op woensdag 18 januari 2012 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff...
Gaat het niet om. Ik ken 't allemaal wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is niet zo heel raar toch? De Ayleid hebben de Imperial City tenslotte gesticht.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:55 schreef zatoichi het volgende:
Ik vond het zo vaag dat in cyrodill overal van die ayleid ruins liggen, maar in skyrim, dat direct grenst aan cyrodill er geen enkele te vinden is...
Je hebt hier ijsgrotten, reguliere grotten, forten (bandit, forsworn, vampire en necromancers als je het over sausjes wil hebben), Dwemer ruins, ancient nordic ruins. Das evenveel volgens mij... en dan qua inrichting wel iets meer variatie.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:17 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Je had Dwemer Ruins, Dunmer Forts, Ancesteral Tombs, Daedric Ruins en grotten.. En die waren zeker niet zo'n beetje hetzelfde..
Oh, en sommige van die Ruins kregen ook zo'n 6th House sausje ter onderscheiding
Kusjekroelquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:53 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Ik ken 't allemaal wel.
Maar lees de OP man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de bedoeling dat ik zijn kleren pak voor mijzelf? Toen ik naar buiten kwam stormen na het event zag ik zn corpse wel liggen maar ik kon het niet looten. Toen ik even later terugkeerde was het corpse al weg![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:39 schreef GlenSpey het volgende:
Is het na de dood van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de bedoeling dat ik zijn kleren pak voor mijzelf? Toen ik naar buiten kwam stormen na het event zag ik zn corpse wel liggen maar ik kon het niet looten. Toen ik even later terugkeerde was het corpse al wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik zeg nergens dat Skyrim geen variatie heeft, ik wijs er alleen op dat Morrowind het wel degelijk OOK hadquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:55 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Je hebt hier ijsgrotten, reguliere grotten, forten (bandit, forsworn, vampire en necromancers als je het over sausjes wil hebben), Dwemer ruins, ancient nordic ruins. Das evenveel volgens mij... en dan qua inrichting wel iets meer variatie.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]SeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel jammer dat ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet kan disenchanten. Ik ga namelijk glass armor voor mezelf bakken en een van die superenchants erop was natuurlijk fijn geweest. Maarja, misschien is het maar beter zo... ik wil ook helemaal niet zo overpowered worden op hoog level. Ik werk ook nog steeds met de 'flames' spell(lvl 22). Ik denk ook dat ik geen spells ga kopen en enkel gebruik wat ik vind.
Ik heb nog geen enkele keer een companion meegenomen. Tis wel even kut soms qua inventory als je een flinke dungeon aan het uitmesten bent, maar ach... het meerendeel is voor de verkoop bestemt en poen is er toch al zat. Gewoon lekker thuislaten dusquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:22 schreef Jeff89 het volgende:
Lydia staat nu al een tijdje in Whiterun geparkeerd, wat op zich wel relaxed is, want nu kan ik ongestoord paardrijden (je kan je follower niet ook een paard geven, toch? of mis ik iets?) en loopt ze niet steeds in de weg als ze Kamikaze-aanvallen op Draken en giants doet enzo, maar ik mis dr toch wel een beetje hoor..![]()
Eigenlijk mis ik vooral d'r inventory.. Een slaafje die oneindig Dragonbones & m'n boekenverzameling & pickaxe kan meeslepen is echt onmisbaar
Ik mis de extra inventory space alleen als ik 'n draak dood maak.. Ik wil die bones en scales altijd bewaren, maar dat is 90 weight bij elkaar (3 bones, 3 scales)..quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:29 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele keer een companion meegenomen. Tis wel even kut soms qua inventory als je een flinke dungeon aan het uitmesten bent, maar ach... het meerendeel is voor de verkoop bestemt en poen is er toch al zat. Gewoon lekker thuislaten dus
Oneindig???????quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:22 schreef Jeff89 het volgende:
Lydia staat nu al een tijdje in Whiterun geparkeerd, wat op zich wel relaxed is, want nu kan ik ongestoord paardrijden (je kan je follower niet ook een paard geven, toch? of mis ik iets?) en loopt ze niet steeds in de weg als ze Kamikaze-aanvallen op Draken en giants doet enzo, maar ik mis dr toch wel een beetje hoor..![]()
Eigenlijk mis ik vooral d'r inventory.. Een slaafje die oneindig Dragonbones & m'n boekenverzameling & pickaxe kan meeslepen is echt onmisbaar
Soms heb ik er gewoon zin in en lees er er 1, of een paar.. Soms lees ik een hele serie uit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Als ik ze midden in een dungeon/quest tegenkom dan raap ik ze alleen op en neem ze mee. Lezen doe ik dan niet, zit net midden in wat anders.
Soms lees ik ze later, maar vaker vergeet ik ze.
Volgens mij ben je best veel tijd kwijt als je al die boeken nog wil gaan lezen, of niet?
Jep, oneindig.. Als je items transfert door de dialogue zegt het spel op 'n gegeven moment iets als "Item too heavy" ofzo.quote:
Succes daarmee.. In Morrowind waren followers irritant, in Oblivion waren ze kut en in Skyrim hebben ze wederom het IQ van een pindaquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:41 schreef ambiance het volgende:
Pff, kom ik in een ford met 3-4 mages,och lastig met die ice- en firebolts die op je af blijven komen. Ternauwernood overleeft met behulp van teveel potions, maar helaas heef Lydia het niet overleeft.
Jammer dan, nu maar een follower gaan zoeken die niet zo in de weg loopt bij de battles.
Als je zelf houthakt, blijftie dan niet eindeloos doorgaan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:52 schreef delano.888 het volgende:
Ok, goeie tip voor BEGINNERS, later is het waarschijnlijk niet meer de moeite waard.
-Zodra je in Riverwood bent aangekomen, doe daar de missie zodat je een follower hebt.
-Vervolgens ga je naar het stukje naast Riverwood waar die houthakker met al die bomen staat. Op een tafel daar ligt een woodcutter's axe.
-Geef die axe aan je follower.
-Ga op zoek naar een woodcutter block (er liggen er daar genoeg in de buurt)
-Geef je de follower de opdracht hout te hakken. Vervolgens hou je je view gericht op het blok.
-Elke 5 seconden druk je op de knop, je follower blijft nu oneindig hout hakken. Na een aantal minuten trade je het hout naar jezelf toe, en lever je het in bij die houthakker (die staat op diezelfde plek overdag)
Terwijl je dit alles doet kan je tv kijken of iets anders doen, als je maar op de knop blijft drukken af en toe.
Als je net begint is dit dus een erg handig trucje om bijvoorbeeld je eerste huis van te betalen!!
Aight, beter. Die ga ik onthouden!quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:34 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Jep, oneindig.. Als je items transfert door de dialogue zegt het spel op 'n gegeven moment iets als "Item too heavy" ofzo.
Gooi dan een paar zware items op de grond, en ga in het command-menutje van je follower en geef ze opdracht de items op te rapen. Op die manier kan je ze eindeloos dingen laten meeslepen.. Alleen losse items tho, want het schijnt te buggen als je piles neer gooit.
Jammer dat Skooma niet meer doet wat 't vroeger deed eh? =Pquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Best vervelend om een nieuw char te hebben die in heavy gear rondsjouwt, ik ben het inmiddels gewend om in light gear lekker lang te kunnen sprinten
Ik heb het nooit gebruikt, wilde niet zoals Caius eindigenquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:08 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Jammer dat Skooma niet meer doet wat 't vroeger deed eh? =P
Ik vraag me af hoe je dat wil doen, 5000 looten in een half uur, terwijl je net in riverwood bent aangekomen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik verdien liever geld met zooi looten dan met houthakken
Laat ik het dan anders formuleren: ik ga liever exploren, doden en looten dan hersenloos houthakken (of op z'n minst elke 5 sec klikken, wat 360 keer in dat halve uur betekent)quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je dat wil doen, 5000 looten in een half uur, terwijl je net in riverwood bent aangekomen.
Ok, ieder voor zich natuurlijk. Ik zelf heb nu ongeveer 10 uur gespeeld en heb al mijn geld hard nodig gehad tot nu toe. Kreeg het ook absuluut niet voor mekaar om makkelijk 5000 te krijgen. Dus vind dit wel errrug handig, even een serie gekeken op tv en X gebash, en na me serie had ik 5000 binnenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders formuleren: ik ga liever exploren, doden en looten dan hersenloos houthakken (of op z'n minst elke 5 sec klikken, wat 360 keer in dat halve uur betekent)
Doe je goedquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, ieder voor zich natuurlijk. Ik zelf heb nu ongeveer 10 uur gespeeld en heb al mijn geld hard nodig gehad tot nu toe. Kreeg het ook absuluut niet voor mekaar om makkelijk 5000 te krijgen. Dus vind dit wel errrug handig, even een serie gekeken op tv en X gebash, en na me serie had ik 5000 binnen
Tja, ben klaar met Drizztquote:
Light armor als je niet sneaked is echt dom. Als je melee gaat moet je heavy armor nemen tenzijn je gaat sneaken en backstabben (en dat kun je denk ik ook beter doen met archery). En conjuration alleen voor bound sword... waarom.. Gebruik dan de summons ook of laat het zitten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, ik ga eens een chickie maken denk ik, kijken hoe dat speelt (qua opmerkingen enzo). Ik maak haar het volgende:
- One-Handed
- Conjuration (bound sword)
- Light Armor
- Block
- Archery
Lichte infanterie dus, met een snufje magie (beetje Resto erbij naast Conju). Zal er later wel Smithing en Enchanting tegenaan gooien.
rechterknuppeltje indrukken, dan de linker naar boven of beneden bewegenquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:24 schreef daftme het volgende:
Is er een mogelijkheid om de camera verder van je af te doen? In sommige situaties heb je dan beter overzicht.
Xbox 360.
Alle quests lukt volgens mij niet, er zijn quests die zich blijven herhalen in een nieuwe vorm.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:59 schreef delano.888 het volgende:
Is het eigenlijk bekend hoeveel uur je ongeveer bezig bent als je ALLE quests wil doen?
Zoals? En die blijven zich oneindig herhalen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:19 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Alle quests lukt volgens mij niet, er zijn quests die zich blijven herhalen in een nieuwe vorm.
Je kunt bij de Thieves guild bijvoorbeeld oneindig veel inbreken doen, of die bedlam jobs ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zoals? En die blijven zich oneindig herhalen?
Hier ook, level 26 en solitude en morthal nog niet gezien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:37 schreef wise het volgende:
zo, gister voor het eerst in winterhold aangekomen. Moet nog dawnstar,falkreath en morthal bezoeken voor het eerst![]()
zoveel te doen 50 uur en level 28
Nehh, past niet in de sfeer vind ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Da's toch gewoon een leuke quest?
Wabbajack Wabbajack Wabbajack Wabbajackquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:46 schreef delano.888 het volgende:
Net "the mind of madness" gespeeld. Hadden ze er wel uit mogen laten van mij, beetje te belachelijk..
De beloning is dan wel weer tof (de wabbajack)
Dankuquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:32 schreef boik het volgende:
[..]
rechterknuppeltje indrukken, dan de linker naar boven of beneden bewegen
Misschien kent het Sheogorath nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Da's toch gewoon een leuke quest?
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik hem tot nu toe alleen van die eilandengroep in het noorden van Morrowind kende (heb de Shivering Isles nooit gekocht)quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik hem tot nu toe alleen van die eilandengroep in het noorden van Morrowind kende
Bazenomgeving, dat sowiesoquote:
Hoe flik je dat?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:52 schreef delano.888 het volgende:
22 uur gespeeld, bijna level 9wtf dit gaat lang duren
Geen idee eigenlijkquote:
Het gaat om het gebruik van wapens en spells he, je krijgt geen xp van questsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkdoe iig nauwelijks main quests, moet me eerste draak nog zien (dat is nu de komende main quest) heb wel aardig wat side quests gedaan maar blijkbaar geeft dat weinig xp.
Ahzo, ik doe voornamelijk nog de quests met weinig vechten dus daar kan t aan liggen..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het gaat om het gebruik van wapens en spells he, je krijgt geen xp van quests
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ahzo, ik doe voornamelijk nog de quests met weinig vechten dus daar kan t aan liggen..
Akavir zou tof zijn ja, dat continent is echt gestoordquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:35 schreef kdrietjeh het volgende:
Ik hoop dat Bethesda, nadat ze blackmarsh enzo hebben gedaan, een The Elder Scrolls: Akavir gaan maken. Ik heb daar zoveel ideeën voor.
Een idee is dat het gebied in het midden door de akaviri word bestuurd en dat de tamrielians daar geemigreerd zijn. Gezien het feit dat de akaviri zeer gevaarlijk zijn rust er een machtige spell op de grens tussen de twee groepen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Akavir zou tof zijn ja, dat continent is echt gestoord
quote:No mer have ever lived there; the men that did live in Akavir were all "eaten"[Note 1] long ago by the Vampiric Serpent Folk of Tsaesci. There are four major nations on Akavir, each with its own race: Kamal, Tsaesci, Tang Mo and Ka Po' Tun.[3]
Kamal is translated as "Snow Hell", and many armies of demons call it their home. Every summer they thaw out and attempt to invade Tang Mo, but are always driven back by the courageous monkey-folk who live there. Once Ada'Soom Dir-Kamal, a king among the demons, tried to invade and conquer Morrowind, but was destroyed by Almalexia and the Underking at Red Mountain.[3][4]
Tsaesci is translated as "Snake Palace", and was once the strongest kingdom in Akavir. It is home to the Vampire Snake people who ate the men of Akavir long ago. They are described as beautiful, with golden scales, a human upper body and a snake like lower body. The goblin tribes of Akavir are their source of food and labor. Potentate Versidue-Shaie was a Tsaesci who ruled Tamriel in the second era for 400 years before being assassinated by the Morag Tong.[3]
Tang Mo is translated as "The Thousand Monkey Isles". It is inhabited by many breeds of monkeys who are described as kind and brave. The other nations of Akavir have tried to enslave them at some point, but the monkeys can make armies if they must. They are apparently allies of the tiger people of Ka Po' Tun.[3]
Ka Po' Tun is translated as the "Tiger-Dragon Empire". The inhabitants are a cat-like people and are ruled by the great ruler Tosh Raka, a tiger dragon. They are the greatest empire in Akavir, but are not skilled at fighting at sea. After the Serpent people ate the men, they tried to eat the dragons. They managed to make the red dragons slaves, but the black dragons fled to Po Tun. A great battle was fought, and it left both the cats and the snakes weak, and the dragons extinct. Since then, the cats have always tried to become dragons. Tosh Raka is the first and only so far to have accomplished this. Covered in orange and black scales, he is the largest dragon on Nirn, and it's believed that his eventual goal is to invade Tamriel
[/quote]quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Nou ja, dat zou wel een hele rare plottwist zijn, op het moment is Akavir al door verschillende groepen bezet, en dat is al best geschift
[quote=http://www.uesp.net/wiki/Lore:Akavir]
No mer have ever lived there; the men that did live in Akavir were all "eaten"[Note 1] long ago by the Vampiric Serpent Folk of Tsaesci. There are four major nations on Akavir, each with its own race: Kamal, Tsaesci, Tang Mo and Ka Po' Tun.[3]
Kamal is translated as "Snow Hell", and many armies of demons call it their home. Every summer they thaw out and attempt to invade Tang Mo, but are always driven back by the courageous monkey-folk who live there. Once Ada'Soom Dir-Kamal, a king among the demons, tried to invade and conquer Morrowind, but was destroyed by Almalexia and the Underking at Red Mountain.[3][4]
Tsaesci is translated as "Snake Palace", and was once the strongest kingdom in Akavir. It is home to the Vampire Snake people who ate the men of Akavir long ago. They are described as beautiful, with golden scales, a human upper body and a snake like lower body. The goblin tribes of Akavir are their source of food and labor. Potentate Versidue-Shaie was a Tsaesci who ruled Tamriel in the second era for 400 years before being assassinated by the Morag Tong.[3]
Tang Mo is translated as "The Thousand Monkey Isles". It is inhabited by many breeds of monkeys who are described as kind and brave. The other nations of Akavir have tried to enslave them at some point, but the monkeys can make armies if they must. They are apparently allies of the tiger people of Ka Po' Tun.[3]
Ka Po' Tun is translated as the "Tiger-Dragon Empire". The inhabitants are a cat-like people and are ruled by the great ruler Tosh Raka, a tiger dragon. They are the greatest empire in Akavir, but are not skilled at fighting at sea. After the Serpent people ate the men, they tried to eat the dragons. They managed to make the red dragons slaves, but the black dragons fled to Po Tun. A great battle was fought, and it left both the cats and the snakes weak, and the dragons extinct. Since then, the cats have always tried to become dragons. Tosh Raka is the first and only so far to have accomplished this. Covered in orange and black scales, he is the largest dragon on Nirn, and it's believed that his eventual goal is to invade Tamriel
Waarschijnlijk zullen ze alleen veel groter zijn en strepen hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:27 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen tiger men en de Katjes die we nu hebben. Een van die rassen mag ook een invasie doen trouwens das al grappig genoeg.
het verbaast me dat iemand dat kiestquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat kan ik nou ècht niet he, een kitty spelen
Mij boeit het niet of ik nu met een kat speel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat kan ik nou ècht niet he, een kitty spelen
Hij heeft in het echt ook nog nooit met een poes gespeeld dus is er bang voor denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:35 schreef FS1986NL het volgende:
Edit: En waarom kan jij dan niet met een ''kitty spelen''?
voor zoiets op de man spelenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hij heeft in het echt ook nog nooit met een poes gespeeld dus is er bang voor denk ik.
(sorry, moest even)
Sorry, was te makkelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:41 schreef leeell het volgende:
[..]
voor zoiets op de man spelen
ik vind immersie in een spel belangrijk, als kat lukt me dat niet
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hij heeft in het echt ook nog nooit met een poes gespeeld dus is er bang voor denk ik.
(sorry, moest even)
Het is wel heeeeul nuttig als lydia weer eens in de deurpost staat...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:54 schreef Aezeal het volgende:
Weet je ik heb die in 180 uur eigenlijk behalve 2 keer in het begin niet gebruikt. Als mage ging ik meer voor mijn direct damage ongein. Is het voor warriors veel nuttiger?
Je kunt dan ook gewoon tegen haar aan sprintenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het is wel heeeeul nuttig als lydia weer eens in de deurpost staat...
Werkt lang niet altijd hoor! Soms staan ze echt steenvastquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kunt dan ook gewoon tegen haar aan sprinten
Hmm, dan moet je idd FUS RO DAH-enquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Werkt lang niet altijd hoor! Soms staan ze echt steenvast
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.smosh.com/smosh-pit/lists/fus-ro-dah
Wat is daar zo erg aan? Gaat ze niet dood aan hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, dan moet je idd FUS RO DAH-en
Dat niet, maar als er iemand achter staat heb je meteen een boetequote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan? Gaat ze niet dood aan hoor.
Heb jij toevallig pindakaas in je broekzakken ?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind die hond irritant met zijn geblaf en dat geduw tegen je aan.
Blijf gewoon eens stilstaan stom beest.
Daar ben ik ook met de main quest gestopt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:16 schreef daftme het volgende:
Main story heb ik opgegeven nadat die orc me niks meer over de elder scrolls wilde vertellen in Winterhold. Toen level 8 ofzo en inmiddels met ongeveer 30 uur gameplay level 21.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde voor de eerste optie gaan, maar daar kom ik ook niet verder. Vergelijkbaar probleem... NPC geeft me geen nieuwe dialoogopties.
Zeer grote bugs en het stoort me enorm dat deze in de volgende patch nog steeds niet gefixt worden.![]()
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heb jij toevallig pindakaas in je broekzakken ?
ja die ben ik ook eens tegengekomen, had m opgezocht op google maar is verder eik niks bijzonders mee.. er vliegen er een paar rond met een naam blijkbaarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef DeHovenier het volgende:
Wtf? Ik loop 's nachts buiten, vliegt er een draak rond die me aanvalt. Maar hij heet Fultjotnaak. Waarom heeft deze een naam? Ik krijg normaal Ancient, Fire, Blood en Frost Dragons.
Idd. Ik dacht alquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:38 schreef boik het volgende:
[..]
ja die ben ik ook eens tegengekomen, had m opgezocht op google maar is verder eik niks bijzonders mee.. er vliegen er een paar rond met een naam blijkbaar
quote:Vujotnaak
There is also another dragon named Vujotnaak which may randomly appear; it may be found by Bloated Man's Grotto protecting the unique sword in that area.
Kijk eens naar die twee boeken voor op zijn bureau, dat is zijn manier om je verder te helpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:16 schreef daftme het volgende:
Main story heb ik opgegeven nadat die orc me niks meer over de elder scrolls wilde vertellen in Winterhold. Toen level 8 ofzo en inmiddels met ongeveer 30 uur gameplay level 21.
In je console kun je je perks verwijderen/toevoegen met de juiste codesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:29 schreef Terriroty het volgende:
Is het mogelijk om je perks ( desnoods met een hack of mod ) te resetten?
Whehe, de "console" open je met de ~ knop, naast de 1, en kan dus alleen op de PC. Ik weet dat de naam console op die manier verwarrend isquote:
Ow haha dankjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehe, de "console" open je met de ~ knop, naast de 1, en kan dus alleen op de PC. Ik weet dat de naam console op die manier verwarrend is
Doe wat je wil!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb het spel vandaag gekocht voor de PS3
Wat is een leuke class en race om mee te beginnen?
Ik ook! Level 64 inmiddelsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:44 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Nord, en dan lekker 2-handed gaan lopen prieken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb het spel vandaag gekocht voor de PS3
Wat is een leuke class en race om mee te beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Even gespoilerd
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:33 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nord, en dan lekker 2-handed gaan lopen prieken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Even gespoilerd
En qua lore? Wat prefereer jij? De 'buitenlanders' of de 'natives'?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:30 schreef Aezeal het volgende:
Hmm aan degene die vroeg wel ras te kiezen: ras is nauwelijk relevant, alleen de eerste paar levels misschien en zelfs dan nauwelijks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb Dark Brotherhood, Companions, Thieves Guild, Winterhold, imperial/stormcloak oorlog etc. gedaan. Sommige ook meerdere keren op andere characters. Meeste crypts heb ik al gedaan en ik heb alle dragon priest masks.
Het enige wat ik nu nog kan bedenken is alle Barenziah steentjes zoeken.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:54 schreef BoerBert het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Grielen op 22-01-2012 00:13:03 ]hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Met elk ras kun je eigenlijk zonder probleem alle kanten kiezen (Dunmer en beast races misschien minder snel bij Ulric). Als Nord zijn er voldoende redenen om Ulric niet te steunen en die hoor je ook wel als je rondloopt, de zoon van de Jarl van Riften die huisarrest heeft bv.. Ik ben in mijn playthrought als Altmer de Empire gaan steunen. Ik ben tegen racisten als Ulric en de Thalmor.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:44 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
En qua lore? Wat prefereer jij? De 'buitenlanders' of de 'natives'?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:47 schreef Nezhi het volgende:
Weten jullie iets leuks te doen nadatIk heb er 18 of zo maar ik denk niet dat ik de rest kan vinden zonder me gruwelijk te vervelen of een guide te pakken... en voor beide geld: waarom zou ik. Het lijkt me niet echt spannend en de reward boeit nog minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb Dark Brotherhood, Companions, Thieves Guild, Winterhold, imperial/stormcloak oorlog etc. gedaan. Sommige ook meerdere keren op andere characters. Meeste crypts heb ik al gedaan en ik heb alle dragon priest masks.
Het enige wat ik nu nog kan bedenken is alle Barenziah steentjes zoeken.I'm right and you know it
Wellicht handig om de topics eens door te bladeren?quote:
Alle 65?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:37 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wellicht handig om de topics eens door te bladeren?
Tja, download 'm eerst ff en speel de eerste 20 minuten.quote:
Het is een prachtig spel, er zijn bepaalde onderdelen iets minder uitgewerkt dan in FO: NV (dat is de benchmark voor dit soort spellen bij mij atm want die is beter dan FO:3) maar andere delen zijn beter, graphisch prachtig, goede gameplay, altijd mooie lore natuurlijk.. Zeker je tijd waard als je oblivion ook goed vond (FO:3 is natuurlijk geen klassieke fantasy) Maar als je FO:3 goed vond en je hebt niets tegen klassieke fantasy dan kan dit niet fout gaan.quote:
Volgens mij speel jij een ander spel.. je hoeft bijvoorbeeld helemaal niet meteen naar whiterunquote:Op zondag 22 januari 2012 13:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Het downloaden daargelaten, de eerste 20minuten vond ik persoonlijk geen goede indruk geven van het spel.
Je bent vooral een filmpje aan het af kijken(afgezien van je char maken en die halve keuze als je helgen verlaat).
Het spel had me toen allesbehalve gegrepen, vond het (tot mijn verbazing) zelfs tegenvallen. Pas later, toen ik zo'n beetje in whiterun kwam, zat ik goed in het verhaal en heeft het me ook niet meer los gelaten.
Maar ik vind het dus wel een beetje langzaam op gang komen
T is hetzelfde als fallout, al ziet t er wel wat beter uit. En je hebt geen VATS.quote:
neequote:
En sloten picken is hetzelfde.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
T is hetzelfde als fallout, al ziet t er wel wat beter uit. En je hebt geen VATS.
De setting etc. is anders, maar de mechaniek achter de game is bijna hetzelfde. Je hebt ook hiermee perks zoals in fallout, al gaat het levelen een tikje verschillend. De verhaallijn doet ietwat epischer aan
Ik vind Skyrim toch wel beter dan Fallout 3 en NV hoor. Heb erg veel lol gehad met beide Fallouts, maar ik voel me toch veel meer thuis in Tamriel. Vooral ook omdat ik al TES speel sinds Morrowind, en me inmiddels ook een soort 'thuis' voel in de wereld.. Er is ook meer te doen in TES voor mijn gevoel. Meer manieren op te spelen, meer classes, steden, factions etc..quote:
Die hoef je toch niet te picken? Volgens mij is die gewoon open overdag..quote:Op zondag 22 januari 2012 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kom ik in het East Empire Company Warehouse zonder sleutel, lockpicking lukt niet, want dan ziet de guard mij steeds.
Edit: al gelukt.
Leidt elk Treasure Map dan naar een schat? Je moet ze toch allemaal verzamelen en die stukjes combineren tot 1 grote kaart?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:42 schreef Barbewire het volgende:
Eindelijk een Treasure map gevonden (nummer IV) en die was simpel te doen, maar de beloning stelde jammer genoeg ook niet veel voor
Zie het als DE mogelijkheid om een nieuwe, betere start te maken.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:38 schreef Captainp00face het volgende:
Kutzooi, door een gebroken HDD ben ik mijn savegame verloren.. 62 uur voor niks.![]()
Ik wel, maar blijft leuk.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:21 schreef Killjoy het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze nog niet voorbij zien komen
Bij mij niet, ik kan er niet in.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:38 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Die hoef je toch niet te picken? Volgens mij is die gewoon open overdag..
Idd, foutje van mij! Elke map is afzonderlijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:11 schreef Barbewire het volgende:
Deze map geeft een stad aan met de letters WR en dan moet je een paadje volgen naar de X, dus ik neem aan dat samenvoegen geen nut heeft.
Ha, alsof ik daar het geduld nog voor heb.. Misschien over een jaar weer.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:26 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Zie het als DE mogelijkheid om een nieuwe, betere start te maken.
Nadat je een tijd niet gegeten hebt.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:16 schreef Terriroty het volgende:
hoe kom je uit een weerwolf transvormatie
ik ben namelijk weerwolf. Alleen ik kan niet terug veranderen
Ik heb nog niet eens gezocht naar zo'n schatquote:Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan alleen de plek van map 1 vinden
oelalal sexy hahaquote:Op zondag 22 januari 2012 20:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aangezien ik de Tytanis-mod heb en toch eens wilde zien hoe de Holy Gold Daedric Cuirass me zou staan heb ik hem even aan m'n inv toegevoegd met de console, dit is hem:
[ afbeelding ]
Wel tof
Heb hem na de screenie uiteraard weer keurig verwijderd aangezien ik niet op lvl 3 al in Daedric gear rond ga sjouwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |