JOURNEY!!!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb me totaal niet verdiept in de aankomende releases, maar komt er nou nog wat interessants uit dit kwartaal of hoe zit dat?
En nee, kom niet met Mass Effect 3.
Zou toch in spring uitkomen!? Dus hopelijk Maart. Zweettruffel.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
@ bovengenoemde titels: not my cup of tea.
[..]
Ik zei eerste kwartaal druiloor.
April of mei lijkt me meer waarschijnlijker aangezien het wat betreft releases dan vrij rustig is. Release voor Hitman = ''fall 2011''.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zou toch in spring uitkomen!? Dus hopelijk Maart. Zweettruffel.![]()
Oh, en de nieuwe SSX zou ook best goed kunnen worden. En Syndicate.
Wanneer komt trouwens de nieuwe Hitman uit!?
Moet ik een hele verhaal erbij zetten?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:08 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Antwoorden vind jij niet leuk?
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet ik een hele verhaal erbij zetten?
Ja het kan.___!
Klikquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Skyrim begint wat saai te worden. Mainquest gehad, ben nu bij de weerwolf cure quest van de Companions en de leger verhaallijn ook al uitgespeeld.
Maar weer BF3 spelen en binnenkort TinTin kopen.
Ik heb geen CC maar thanks voor 't aan me denken.quote:
Je was wel enthousiast over The Darkness toch? Deel 2 komt in februari.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb me totaal niet verdiept in de aankomende releases, maar komt er nou nog wat interessants uit dit kwartaal of hoe zit dat?
En nee, kom niet met Mass Effect 3.
Haal je er toch twee games bij voor twee euroquote:Op maandag 30 januari 2012 23:17 schreef Chaos-Zero het volgende:
Godver, geldt die actie dus niet voor 2 games die daar staan, maar dus 1 van dat lijstje + elk ander spel uit t assortimentWilde Mario Kart en MGS dus wel
En dan twee keer een full-retail-priced game kopen. Zo naaien ze je.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:22 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Haal je er toch twee games bij voor twee euro
Vandaar dequote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:24 schreef Façade het volgende:
[..]
En dan twee keer een full-retail-priced game kopen. Zo naaien ze je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |