Thanks.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
Artikel van 4 pagina's over The Last Of Us in de Power Unlimited deze maand
[spoiler=openklappen voor het artikel] Verwijderd vanwege copyright gedoe./spoiler]
Leuk om te lezen! Scannen ging voor geen meter, dus heb ik het met een fotocamera gefixed. Kwaliteit is niet supergeweldig, maar het is wel te lezen!
Gister gekocht, vandaag mijn waardebon ontvangenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef xminator het volgende:
20 euro PSN tegoed via bol. com voor 10 euro.
Bol. com 20 euro waardebon voor 10 euro:
Livingsocial (Dit is inclusief mijn referral, als deze gebruikt wordt zou ik het op prijs stellen, als bedankje)
Goedkoper dan dit zul je ze niet krijgen denk ik.
Wel leverbaar: 20 euro versiequote:Op maandag 23 januari 2012 23:03 schreef msnk het volgende:
Hij bedoelt waarschijnlijk dat de 20 euro versie niet meer leverbaar is bij bol. Maar je kunt die vouchers ook op een later moment gebruiken als het goed is, dan zijn ze wellicht weer leverbaar.
Mèn, sucks. Ik hoop zoooo dat ik er geen last van ga krijgenquote:
6 maand na een fix is best netjes hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:29 schreef Fallen het volgende:
Ik heb nog een launch PS3. Die is in juni bij MultiMedia Point geweest ivm met een YLoD, maar helaas dus iets langer dan 6 maanden uitgehouden.
Zit nu te kijken naar nieuwe PS3's, maar heb het geld er eigenlijk niet voor en niet voor over.
Ik heb de PS3 laten reballen, dus de GPU opnieuw vast laten zetten, nieuwe koelpasta en dat soort dingen. ¤ 89,-quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe duur is zo'n fix? En wat is/was er precies kapot, of is dat niet bekend?
quote:Downloaded the japanese demo this afternoon, and just now played it and finished it.
It looks great, with especially an improvement in the backgrounds.
There are 3 fights.
- Sasuke (with support)
- Pain (without support, as Sage Naruto)
- Tobi.Madara (without support)
The stage for Sasuke is cool, as is the snow level for Tobi/Madara. A huge improvement over the boring stages in NUNS2.
ONLY 1 slight complaint about the snow level: The falling snow is a bit too transparant, so it hardly shows, sadly. I only noticed it at the end of the fight that it was actually snowing.
Gameplay itself is familiar as NUNS2, but I saw some new combo's, and the log-replacement seems a bit easier now to pull off.
Difficulty was just normal, so not too hard. I only had to re-do the Pain fight once to win, but other than that it was pretty easy, which is OK cause you want people to just play the demo and try the gameplay.
It all seems very nice and lovely.
Just 1 complaint overall: The cutscenes. There are plenty in this demo, and luckily I could skip them to just get to the gameplay, but I hope in the final game there's a quick-button to skip them, instead of start-button, and then selecting the option to skip.
Anyway, very very pleased with the look and the feel of this new demo. Haven't tried any ultimate ending attacks or anything cause frankly I didn't get into that position where I could use them. I'm sure there will be vids of them hitting YT in the next 24 hours orso.
Great demo, well worth downloading, and very excited about the new game
Geloof me, die games kun je beter op Marktplaats zetten. Belachelijk hoe die inkoopprijzen van gamewinkels zijn voor tweedehandsgames.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb de PS3 laten reballen, dus de GPU opnieuw vast laten zetten, nieuwe koelpasta en dat soort dingen. ¤ 89,-
Ga zo maar eens bij de lokale GameMania kijken of ik nog wat games en een PSP kan inruilen, wellicht verzacht dat de pijn van een nieuwe PS3.
Maar het gemak telt (voor mij) ook mee. Je loopt winkel in, krijgt waardebon en hoppa, korting op nieuwe aankoop. Via Marktplaats duurt het dagen, zeker voor oudere games.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Geloof me, die games kun je beter op Marktplaats zetten. Belachelijk hoe die inkoopprijzen van gamewinkels zijn voor tweedehandsgames.
Thx.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Goed, verschilt per persoon uiteraard maar ik heb iets meer moeite graag over voor het geld wat daar tegenover staat.
Overigens Fallen:
[TK] Splinternieuw (in doos) PS3 Playstation 3 320 GB + FIFA 12
Hoeveel bonnen heb je inmiddels aangeschaft?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Gister gekocht, vandaag mijn waardebon ontvangen.
[..]
Wel leverbaar: 20 euro versie
Nicequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:00 schreef Fallen het volgende:
Zei ik nog dat ik het te weinig vond?
Nieuwe PS3 aangeschaft voor ¤ 50,-
Voor ¤ 179,90 aan games ingeruild. In eerste instantie alle PS2 games die ik nog had en wat loze PS3 games die ik nooit meer speelde en/of uitgespeeld had.
Met pijn in het hart, maar eerlijk is eerlijk. Verkopen via MartkPlaats had ik toch nooit gedaan. Geen zin in om daar tijd en moeite voor te moeten doen.
De afweging was natuurlijk snel gemaakt toen ik mij realiseerde dat ik al die PS2 games toch nooit meer zou kunnen gaan spelen op mijn nieuwe PS3. En een PS2 nog kopen voor de nostalgische gevoelens, nou nee. Dus die konden wel weg.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:00 schreef Fallen het volgende:
Voor ¤ 179,90 aan games ingeruild. In eerste instantie alle PS2 games die ik nog had en wat loze PS3 games die ik nooit meer speelde en/of uitgespeeld had.
Met pijn in het hart, maar eerlijk is eerlijk. Verkopen via MartkPlaats had ik toch nooit gedaan. Geen zin in om daar tijd en moeite voor te moeten doen.
De afweging was natuurlijk snel gemaakt toen ik mij realiseerde dat ik al die PS2 games toch nooit meer zou kunnen gaan spelen op mijn nieuwe PS3. En een PS2 nog kopen voor de nostalgische gevoelens, nou nee. Dus die konden wel weg.
Zelf maar 3 stuks en vandaag ontvangen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoeveel bonnen heb je inmiddels aangeschaft?
Mooi voor elkaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:00 schreef Fallen het volgende:
Heb 1 t/m 3 te koop.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik Woon nu op mezelf en heb amper ps3 games..
Iemand uncharted 1 of 2 voor mij in de aanbieding? Of een need for speed spelletje
Ik wil er maar eentje, verhuizen was namelijk een doodsteek voor mijn portemonneequote:
Ik zou wel deel 2 kopen, just saying. 1 is leuk, maar 2 is geniaal. Je hoeft 1 niet te spelen om 2 te snappenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:52 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ik wil er maar eentje, verhuizen was namelijk een doodsteek voor mijn portemonneehoeveel voor deel 1 of deel 2 inc. Verznden
Je mag God of War 3 wel van me hebben, als je de verzendkosten maar betaald.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik Woon nu op mezelf en heb amper ps3 games..
Iemand uncharted 1 of 2 voor mij in de aanbieding? Of een need for speed spelletje
wow, tof! Ik stuur je even een pm!quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:59 schreef Façade het volgende:
[..]
Je mag God of War 3 wel van me hebben, als je de verzendkosten maar betaald.
Het heeft me niet kunnen boeien, helaas.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:49 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
wow, tof! Ik stuur je even een pm!
Ik heb zelf alleen fifa 11 en een demo hahaquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:58 schreef Façade het volgende:
[..]
Het heeft me niet kunnen boeien, helaas.
Edit: het spel dan.
Waar review jij voor dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Review exemplaar van Final Fantasy XIII-2 onderweg.
Tezamen met een huge embargo list haha
Ik denk dat het, geplaatst in het game-subforum, wel goed zou lopen. Ik vind het niet de moeite om een V&A topic aan te maken om van wat games af te komen, maar als het met regelmaat in 1 centraal topic gebeurd, is het wel wat aantrekkelijker.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:09 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we een ruiltopic buiten het vraag/aanbod forum om aanmaken.
Dan kan je deze reeks beter in GAM gooien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het geen slecht idee en gooi het achter neer zodat de mods er over kunnen nadenken.
Ik wist niet eens dat die bestond.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:07 schreef Façade het volgende:
[..]
Dan kan je deze reeks beter in GAM gooien.
[CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 21
Hier heeft het, mijns inziens meer allure.
Goeie keuze want het was klote.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zal niet protesteren in ieder geval.
Wel een man met klasse, die Ted.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |