Mooi voor elkaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:00 schreef Fallen het volgende:
Zei ik nog dat ik het te weinig vond?
Nieuwe PS3 aangeschaft voor ¤ 50,-
Voor ¤ 179,90 aan games ingeruild. In eerste instantie alle PS2 games die ik nog had en wat loze PS3 games die ik nooit meer speelde en/of uitgespeeld had.
Met pijn in het hart, maar eerlijk is eerlijk. Verkopen via MartkPlaats had ik toch nooit gedaan. Geen zin in om daar tijd en moeite voor te moeten doen.
De afweging was natuurlijk snel gemaakt toen ik mij realiseerde dat ik al die PS2 games toch nooit meer zou kunnen gaan spelen op mijn nieuwe PS3. En een PS2 nog kopen voor de nostalgische gevoelens, nou nee. Dus die konden wel weg.
Heb 1 t/m 3 te koop.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik Woon nu op mezelf en heb amper ps3 games..
Iemand uncharted 1 of 2 voor mij in de aanbieding? Of een need for speed spelletje
Ik wil er maar eentje, verhuizen was namelijk een doodsteek voor mijn portemonneequote:
Ik zou wel deel 2 kopen, just saying. 1 is leuk, maar 2 is geniaal. Je hoeft 1 niet te spelen om 2 te snappenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:52 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ik wil er maar eentje, verhuizen was namelijk een doodsteek voor mijn portemonneehoeveel voor deel 1 of deel 2 inc. Verznden
Je mag God of War 3 wel van me hebben, als je de verzendkosten maar betaald.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik Woon nu op mezelf en heb amper ps3 games..
Iemand uncharted 1 of 2 voor mij in de aanbieding? Of een need for speed spelletje
wow, tof! Ik stuur je even een pm!quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:59 schreef Façade het volgende:
[..]
Je mag God of War 3 wel van me hebben, als je de verzendkosten maar betaald.
Het heeft me niet kunnen boeien, helaas.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:49 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
wow, tof! Ik stuur je even een pm!
Ik heb zelf alleen fifa 11 en een demo hahaquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:58 schreef Façade het volgende:
[..]
Het heeft me niet kunnen boeien, helaas.
Edit: het spel dan.
Waar review jij voor dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Review exemplaar van Final Fantasy XIII-2 onderweg.
Tezamen met een huge embargo list haha
Ik denk dat het, geplaatst in het game-subforum, wel goed zou lopen. Ik vind het niet de moeite om een V&A topic aan te maken om van wat games af te komen, maar als het met regelmaat in 1 centraal topic gebeurd, is het wel wat aantrekkelijker.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:09 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we een ruiltopic buiten het vraag/aanbod forum om aanmaken.
Dan kan je deze reeks beter in GAM gooien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het geen slecht idee en gooi het achter neer zodat de mods er over kunnen nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |