oké, dan was ik onterecht verward door die "neukmove", die zit daar dan blijkbaar ook inquote:
Hiermee kun je gewoon niet falen in de kroeg, onbeperkt smatjes hosselen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ja daar had ik het ook over...
Edit:
Na de klap komt ie...
- Wijzen ene vinger
- Wijzen andere vinger
- Doen of je het heet hebt
- Wijzen ene vinger
- Wijzen andere vinger
- Klap
- Neukmove
Graag gedaan jongenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:05 schreef robuust89 het volgende:
Heren, bedankt voor de aids in dit topic
x2quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:05 schreef robuust89 het volgende:
Tegenwoordig wel ja helaasquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wat een koning!Kan zich meten met de besten in de scene!
Geniaal ditquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wat een koning!Kan zich meten met de besten in de scene!
Nope, dat ben ik niet, maar op 0.27 welquote:
Dacht al dat je daar was ja, zag je na "ik ga even wat rondjes lopen" nergens meerquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nope, dat ben ik niet, maar op 0.27 wel![]()
Was echt een heerlijk feestje, die melodieuze platen klonken heerlijk![]()
En JoS echt LOMPE afsluiter![]()
Ah jah dat bedoelde ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nope, dat ben ik niet, maar op 0.27 wel![]()
Was echt een heerlijk feestje, die melodieuze platen klonken heerlijk![]()
En JoS echt LOMPE afsluiter![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij die titel moet ik altijd denken aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door mstx op 19-01-2012 18:26:42 ]Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Nais!quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:15 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dacht al dat je daar was ja, zag je na "ik ga even wat rondjes lopen" nergens meer
Ey Sethje, zelfs in Australië is het Rebirth anthem van 2011 een hit:
Over Australië gesproken, eerste feestje daar voor mij is zo goed als zeker! Godspeed met o.a S-Dee, A-lusion, Prophet, Negative A en Angerfist
Ik wou 'kanker' zeggen .. Maar die ziekte heeft ook zo z'n trots.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:05 schreef robuust89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |