Echt een megaplaat ja. Dat album gaat zo ontzettend, achterlijk, godsgruwelijk vet worden!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:19 schreef ElDani het volgende:
Ik ga helemaal kapot als deze plaat er zaterdag opgaat..
Ja ik had wel iets gevonden op een Portugese evenementensite!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:01 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Haha, dat kennen ze daar wel hoor !
Voor mij geen carnaval, vind daar niets aan...
Hahaha! Ik stel bij deze m'n jurkje beschikbaar!! (maar Tirol ligt toch in Oostenrijk en niet in Duitsland)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Als je dan ook Claudia's jurkje aantrekt zijn we een Duits koppeltje!
+1quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
makkelijker om Remco te quoten dan zelf overal op te reageren.
Bij deze.
Die gasten zijn echt droogquote:Working in the studio. Producing phat beats. LIKE A BUS!! Good day everyone!
TNTquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:58 schreef eQuaL het volgende:
TNT op Facebook:
[..]
Die gasten zijn echt droog
Durf het niet te zeggen rond die tijd ben ik nog nooit daar geweest, dus heb het nog nooit mee gemaaktquote:Op woensdag 18 januari 2012 06:54 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ja ik had wel iets gevonden op een Portugese evenementensite!!Maar alleen in Lissabon! Maar das dus overal?En wat moet ik me erbij voorstellen? (anders stuur maar ff pm
)
Nou dan zie ik wel wat er gebeurt rond die tijdquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:22 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Durf het niet te zeggen rond die tijd ben ik nog nooit daar geweest, dus heb het nog nooit mee gemaakt
Alles is beter dan:quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Krullie; één nummer in het Portugees zul je daar wel vaker horen gok ik... en nee, het is alles behalve hardstyle
jij snapt hetquote:
Heb ik al vaker van mensen gehoord, is een of ander top40 nummer wat ik tot nu toe nog geweigerd heb te luisterenquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Krullie; één nummer in het Portugees zul je daar wel vaker horen gok ik... en nee, het is alles behalve hardstyle
ik denk niet dat je er straks omheen kunt in Portugalquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:33 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Heb ik al vaker van mensen gehoord, is een of ander top40 nummer wat ik tot nu toe nog geweigerd heb te luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Schijnt ook nog een leuk dansje bij te horen welke ik afgelopen week op personeelsfeestje heb moeten leren...en, heeft het nog wat opgeleverd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Haha helaas, maar ik kan m nu wel dus wellicht de volgende keer meer succesquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en, heeft het nog wat opgeleverd?![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha helaas, maar ik kan m nu wel dus wellicht de volgende keer meer succes
ik moet je teleurstellen, ik kan het hele dansje niet, de clip nooit gezien (hoor hem alleen elke dag op de radioquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Die "neukmove" in het midden van het dansje beheerste ik trouwens prima
we hadden het niet over LMFAO (i'm sexy and i know it), maar over Michel Telo (of hoe je dat ook spelt)quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ehm ik heb die clip ook nog nooit gezien![]()
Dansje was iets als:
- Doen of je het heet hebt
- Wijzen ene vinger
- Wijzen andere vinger
- Neukmove
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |