okquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:37 schreef luckass het volgende:
k ben van de straat ouders hebben geen doekoes joh.
Wiens kant kies je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:42 schreef wimjongil het volgende:
Ah, het maandelijkse knorren vs. ledentopic.
gwn thuis chille in osso die boelers op de scorro ik maak gwn fatoequote:Op woensdag 18 januari 2012 00:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wejoooooooow hard doe eff normaal alé mattie we sitte op scorro jweeet
Vet chill so jwait.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:45 schreef luckass het volgende:
[..]
gwn thuis chille in osso die boelers op de scorro ik maak gwn fatoe
'vo voor de leden.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zit wat in... Maar dan moet ze eerst haar corpsballenvriend dumpen. Ach, ik lees binnenkort wel de pm met datesuggesties, of niet esperanza
Dit dus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:11 schreef Kutstudent het volgende:
Waarschijnlijk vooral dichtgetikte kutsjaarsch en autistische spoorknorren in dit topic.
Veritas schijnt wel leuk te zijn. Geen corporale vereniging, maar heeft geloof ik wel ontgroening. Albertus Magnus in Groningen heeft dat in ieder geval wel en dat is een zustervereniging van Veritas.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Als iemand deze spoorknoor even wat informatie zou willen verstrekken. Welke studentenvereniging in Utrecht is gewoon gezellig, met normale mensen en zit niet vol Diederickjes? Het USC ga ik sowieso niet bij, Veritas lijkt me echter wel wat.
Whaha feyenoordfan het balletjequote:Op woensdag 18 januari 2012 11:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Als iemand deze spoorknoor even wat informatie zou willen verstrekken. Welke studentenvereniging in Utrecht is gewoon gezellig, met normale mensen en zit niet vol Diederickjes? Het USC ga ik sowieso niet bij, Veritas lijkt me echter wel wat.
Ik zeg toch juist dat ik niet zoveel op heb met van die Diederickjes. Daarbij denk ik er bijvoorbeeld ook niet over om mijn haar langer te laten groeien. Gewoon een gezellige SV zonder van die ballerige, quasi-elitaire toestanden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:07 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Whaha feyenoordfan het balletje
En morgen weer de geharde havenboi spelen.
Tuurlijk Lodewijk-Janquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:11 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat ik niet zoveel op heb met van die Diederickjes. Daarbij denk ik er bijvoorbeeld ook niet over om mijn haar langer te laten groeien. Gewoon een gezellige SV zonder van die ballerige, quasi-elitaire toestanden.
Dit over jezelf zeggenquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]Don't feed the troll en zulks..
Je hebt vast wel een of andere alto vereniging.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:11 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat ik niet zoveel op heb met van die Diederickjes. Daarbij denk ik er bijvoorbeeld ook niet over om mijn haar langer te laten groeien. Gewoon een gezellige SV zonder van die ballerige, quasi-elitaire toestanden.
Dit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:11 schreef Kutstudent het volgende:
Waarschijnlijk vooral dichtgetikte kutsjaarsch en autistische spoorknorren in dit topic.
Ajax - feyenoord. Lijkt me top! :cheer:quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hy begint hoooorrr.Moettie klappe kome vange dan
Dat niet kennenquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Bekend zijn met dat soort termen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |