Ah. Maar welke student heeft dat nou? En meestal kun je niet eens parkeren bij de opleiding, dus is het ook niet handig.quote:
Ik had er iig wel eentje.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ah. Maar welke student heeft dat nou? En meestal kun je niet eens parkeren bij de opleiding, dus is het ook niet handig.
Nou die krijg je toch van je ouders als je 18 wordt?quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:35 schreef luckass het volgende:
Studenten met eigen auto's, hoe krijg je t betaald.
Toen ik rijlessen had wel met OV gegaan. Daarna heerlijk in de auto hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus je ging nooit met OV en je kon parkeren? Of zat je op de MTS?
Gewoon werken?quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:35 schreef luckass het volgende:
Studenten met eigen auto's, hoe krijg je t betaald.
Ik weet niet is ook niet zo'n bekend straattaalwoord die. Maar ik ken het verder ook niet echt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe kun je nou mbo doen en geen straattaal kennen
Sowieso is autorijdenquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Toen ik rijlessen had wel met OV gegaan. Daarna heerlijk in de auto hoor.
k ben van de straat ouders hebben geen doekoes joh.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou die krijg je toch van je ouders als je 18 wordt?
Tijd hebben om (veel) te werkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Toen ik rijlessen had wel met OV gegaan. Daarna heerlijk in de auto hoor.
[..]
Gewoon werken?
Leer je dat niet bij Nederlands?quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik weet niet is ook niet zo'n bekend straattaalwoord die. Maar ik ken het verder ook niet echt.
okquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:37 schreef luckass het volgende:
k ben van de straat ouders hebben geen doekoes joh.
Wiens kant kies je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:42 schreef wimjongil het volgende:
Ah, het maandelijkse knorren vs. ledentopic.
gwn thuis chille in osso die boelers op de scorro ik maak gwn fatoequote:Op woensdag 18 januari 2012 00:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wejoooooooow hard doe eff normaal alé mattie we sitte op scorro jweeet
Vet chill so jwait.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:45 schreef luckass het volgende:
[..]
gwn thuis chille in osso die boelers op de scorro ik maak gwn fatoe
'vo voor de leden.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zit wat in... Maar dan moet ze eerst haar corpsballenvriend dumpen. Ach, ik lees binnenkort wel de pm met datesuggesties, of niet esperanza
Dit dus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:11 schreef Kutstudent het volgende:
Waarschijnlijk vooral dichtgetikte kutsjaarsch en autistische spoorknorren in dit topic.
Veritas schijnt wel leuk te zijn. Geen corporale vereniging, maar heeft geloof ik wel ontgroening. Albertus Magnus in Groningen heeft dat in ieder geval wel en dat is een zustervereniging van Veritas.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Als iemand deze spoorknoor even wat informatie zou willen verstrekken. Welke studentenvereniging in Utrecht is gewoon gezellig, met normale mensen en zit niet vol Diederickjes? Het USC ga ik sowieso niet bij, Veritas lijkt me echter wel wat.
Whaha feyenoordfan het balletjequote:Op woensdag 18 januari 2012 11:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Als iemand deze spoorknoor even wat informatie zou willen verstrekken. Welke studentenvereniging in Utrecht is gewoon gezellig, met normale mensen en zit niet vol Diederickjes? Het USC ga ik sowieso niet bij, Veritas lijkt me echter wel wat.
Ik zeg toch juist dat ik niet zoveel op heb met van die Diederickjes. Daarbij denk ik er bijvoorbeeld ook niet over om mijn haar langer te laten groeien. Gewoon een gezellige SV zonder van die ballerige, quasi-elitaire toestanden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:07 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Whaha feyenoordfan het balletje
En morgen weer de geharde havenboi spelen.
Tuurlijk Lodewijk-Janquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:11 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat ik niet zoveel op heb met van die Diederickjes. Daarbij denk ik er bijvoorbeeld ook niet over om mijn haar langer te laten groeien. Gewoon een gezellige SV zonder van die ballerige, quasi-elitaire toestanden.
Dit over jezelf zeggenquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]Don't feed the troll en zulks..
Je hebt vast wel een of andere alto vereniging.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:11 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat ik niet zoveel op heb met van die Diederickjes. Daarbij denk ik er bijvoorbeeld ook niet over om mijn haar langer te laten groeien. Gewoon een gezellige SV zonder van die ballerige, quasi-elitaire toestanden.
Dit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:11 schreef Kutstudent het volgende:
Waarschijnlijk vooral dichtgetikte kutsjaarsch en autistische spoorknorren in dit topic.
Ajax - feyenoord. Lijkt me top! :cheer:quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hy begint hoooorrr.Moettie klappe kome vange dan
Dat niet kennenquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Bekend zijn met dat soort termen
Oke, tot over anderhalve week dan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:23 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ajax - feyenoord. Lijkt me top! :cheer:
Als je dit echt hebt gedaan:quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:18 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een of andere alto vereniging.
Veel Studentenverenigingen zullen zeggen dat ze niet corperaal zijn en dat de ontgroening leuk is maar niets is minder waar. Trapte er zelf ook ooit in en deed mee naar de ontgroening maar had op de 1e dag al iemand gehoekt omdat hij mij kankerfeut noemde en mij een tik met een paraplu gaf. Kreeg wel mn geld terug
[ afbeelding ]
Dat lijkt me meer dan een logische reactie. Als je een beetje zelfrespect hebt laat jij je niet kleineren door een paar opgeschoten rijkelui jochiesquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:29 schreef luckass het volgende:
[..]
Als je dit echt hebt gedaan:. Geen bezwaar om die mongolen neer te hoeken inderdaad.
Als ze uitgezakte bierstudentes met flubberkont willen neuken mohen ze dat van mij hoor... Liever zij dan mij.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:39 schreef JoeyTenowii het volgende:
snap nog steeds niet al die haat, komt dat omdat ze zoveel sletjes neuken of is het iets anders?
Mensen die dit zeggenquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:39 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer dan een logische reactie. Als je een beetje zelfrespect hebt laat jij je niet kleineren door een paar opgeschoten rijkelui jochiesNeerhoeken die handel
Ja inderdaad veel werkgevers schelden hun werknemers dagelijks uit bij binnenkomst.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:02 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen![]()
Trieste pieten die de humor van zo'n ontgroening niet in kunnen zien en vernederd vinden terwijl ze zich wel in het dagelijks leven lekker laten vernederen en kleineren door hun baas op hun suffe kantoorbaan.
Echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |