Muppet je moet je ook niet elke dag wegen hequote:Op maandag 16 januari 2012 08:04 schreef Stormqueen het volgende:
mogge!
Anderhalve kilo zwaarder op de weegschaal, like a sukkel!!!
humpf how come, vocht vasthouden?quote:Op maandag 16 januari 2012 08:04 schreef Stormqueen het volgende:
mogge!
Anderhalve kilo zwaarder op de weegschaal, like a sukkel!!!
ooh maar dan heb je iig de redenquote:Op maandag 16 januari 2012 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
*veegt af*
oh, en rode klats, vandaar
Liefje, je weet toch wel dat dat samenhangt met ongesteldheid? /open deurquote:Op maandag 16 januari 2012 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
*veegt af*
oh, en rode klats, vandaar
daarom zeg ik het ookquote:Op maandag 16 januari 2012 08:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Liefje, je weet toch wel dat dat samenhangt met ongesteldheid? /open deur
Zow, even snel nagels gelakt (goed idee he, half uur voor je weg moet?) en 1 laagje Catrice White and Seek met 1 laagje OPI Happy Anniversary eroverheen is best cool
zodadelijk ook letterlijk, als ik zonder handschoenen op de fiets moet, het heeft gevroren hier
Ik dacht doorquote:Op maandag 16 januari 2012 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een boze poes die denkt dat ze naar buiten wil
Jij blijquote:Op maandag 16 januari 2012 09:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Morning!
Open ik facebook, allemaal statusupdates dat de treinen van en naar Almere niet rijden, honderden mensen op mijn station die met de bus moeten, etc, etc.
Gelukkig hoef ik pas om 4u tentamen te maken
ooh, dan is 't vast wel verholpenquote:Op maandag 16 januari 2012 09:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Morning!
Open ik facebook, allemaal statusupdates dat de treinen van en naar Almere niet rijden, honderden mensen op mijn station die met de bus moeten, etc, etc.
Gelukkig hoef ik pas om 4u tentamen te maken
quote:Bedankt voor de geweldige nacht!
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
kip maakt geld over voor stofzuigerfilter, staat er dit op je afschrift:
[..]![]()
[..]![]()
Wat had je gevraagd dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
delta negeert mijn vraag op haar blog gewoon
of het twitteren verplicht is bij die winacties, dat kan ik er niet helemaal uit halen maar ik twitter niet, dus dan heb ik twee weken voor jan lul mee zitten doen als het verplicht isquote:
Nee volgens mij had ze dat bij een van de eerste gereageerd op een comment dat het niet verplicht was. Ik heb ook geen twitterquote:Op maandag 16 januari 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of het twitteren verplicht is bij die winacties, dat kan ik er niet helemaal uit halen maar ik twitter niet, dus dan heb ik twee weken voor jan lul mee zitten doen als het verplicht is
Ze vind je niet liev!quote:Op maandag 16 januari 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
delta negeert mijn vraag op haar blog gewoon
Ja ik dacht eerst ook dat het verplicht was.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
dan moet ze dat er duidelijker bij zetten...
Ze heeft ons allemaal gedumpt, ze is ook ineens opgehouden met op fok posten, out of the bluequote:Op maandag 16 januari 2012 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe niet mee aan haar winacties. Ik volg haar ook niet meer
Moet ze mij maar niet verwijderen van facebook *stampvoet op de grond als een klein kind*![]()
En ohai
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe niet mee aan haar winacties. Ik volg haar ook niet meer
Moet ze mij maar niet verwijderen van facebook *stampvoet op de grond als een klein kind*![]()
En ohai
[..]![]()
Daar heb je toch heul geen blog voor nodig jongequote:Op maandag 16 januari 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik begin ook een bjoetieblog, dan kan ik ook ongestraft iedereen gaan haten, einz!
Hahahaquote:Op maandag 16 januari 2012 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Haar kapsel ja... Tjah als ze alleen maar positiviteit wil; had ze het alleen maar op haar blog moeten plaatsenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ken Delta ook niet echt, volgens mij is het hier ergens mis gegaan toen ze haar nieuwe kapsel postte
[..]
Daar heb je toch heul geen blog voor nodig jonge
Ik moet nog een blog voor m'n mannen-advies-bureau starten
Mompel mompel het zag er dan ook echt mompel mompel monsterlijk aaaahum uit.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ken Delta ook niet echt, volgens mij is het hier ergens mis gegaan toen ze haar nieuwe kapsel postte
[..]
en toen ik m'n haar afknipte vonden jullie het ALLEMAAL leuk! Of jokten jullie?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mompel mompel het zag er dan ook echt mompel mompel monsterlijk aaaahum uit.
Ik kende haar gezicht van haar blogquote:Op maandag 16 januari 2012 10:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel grappig ik ken delta helemaal niet van de sc alleen van het ruiltopic en haar blog. En toen kreeg ik ineens een vriendenverzoek op fb.
ik haat niet op d'r, ik voelde me gewoon genegeerdquote:Op maandag 16 januari 2012 10:43 schreef Joysa het volgende:
Haten op haar maar ondertussen wel meedoen met de winacties?
Wat ik van haar ken uit het ruiltopic vind ik haar wel aardig. Twitter heb ik nietquote:Op maandag 16 januari 2012 10:44 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik kende haar gezicht van haar blogNooit gesproken hier. Alleen dat ze zo irritant was op twitter
Toen voegde ze me toe op FB
Wie !quote:Op maandag 16 januari 2012 10:43 schreef Joysa het volgende:
Umad??quote:Op maandag 16 januari 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en toen ik m'n haar afknipte vonden jullie het ALLEMAAL leuk! Of jokten jullie?![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haar kapsel ja... Tjah als ze alleen maar positiviteit wil; had ze het alleen maar op haar blog moeten plaatsen
(kan ze de negatieve comments tenminste verwijderen; ga ik ook doen.. uiteraard... Want ik ben uber en de hip !
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]Ik lollerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My hovercraft is full of eel.
vaak heeft dat, hoe stom ook, dezelfde reden merk ikquote:Op maandag 16 januari 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het enkel jammer als mensen zo acuut verdwijnen hier... Dan ga je je toch afvragen waarom.
Is toch ook eigenlijk?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ken trouwens verder het heule mens niet en ze zal vast een heel leuk karakter hebben enzo. Vond alleen dat kapsel echt heul lelijk.
En ik vond het apart dat ze tegen Masja zat te twitteren dat Fok raar is, maar ondertussen hier mee praatte. Aan de andere kant was dat ook vermakelijk
Omdat wij een stel wijven zijn en dus enormen bitches?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vaak heeft dat, hoe stom ook, dezelfde reden merk ik
hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vaak heeft dat, hoe stom ook, dezelfde reden merk ik
neequote:Op maandag 16 januari 2012 10:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat wij een stel wijven zijn en dus enormen bitches?
Want we kunnen natuurlijk wel doen alsof wij lief en aardig zijn, maar denk dat we allemaal wel beter weten
Omdat zij niet baas genoeg zijn om ons bij te houden?quote:
Nouja, als je je afgekraakt voelt en je gaat weg sta je er toch aardig boven imo.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mensen zijn of voelen zich ineens te goed ofzo.
dat is de tendens die ik steeds opmerk
ZE HEEFT JE DR UIT GEDONDERD!quote:Op maandag 16 januari 2012 10:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Huh ik had gisteren Priems blog gefollowed en nu sta ik er niet meer bij
Shit dan had ik lang geleden moeten vertrekkenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, zo bedoel ik het niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nouja, als je je afgekraakt voelt en je gaat weg sta je er toch aardig boven imo.
MAAR WACHT ES FF!quote:Op maandag 16 januari 2012 10:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee ik ga maar in een hoekje huilen denk ikquote:Op maandag 16 januari 2012 10:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
ZE HEEFT JE DR UIT GEDONDERD!
Ik zou dr slaan
Dat zielig vindenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
we doen er allemaal even hard aan mee volgens mik, inclusief de mensen die ineens verdwijnenen hier valt het echt heel erg mee in vergelijking met sommige andere topics
de enige die een beetje structureel de lul was, was whoop, en dat vond ik zelfs een beetje zielig![]()
Nja, ik kan me daar soms wel wat bij voorstellen.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, zo bedoel ik het niet.
gewoon te goed voelen om hier nog te posten
ja dat idee heb ik ook wel een beetje maar ach. De leuken blijven welquote:Op maandag 16 januari 2012 10:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MAAR WACHT ES FF!
* Sharana_LV gaat hier ook niet meer posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
EN DAN GAAN WE OOK GEEN SUSHI ETEN WANT DAAR BEN IK OOK TE GOED VOORquote:
SUSHI!?!?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EN DAN GAAN WE OOK GEEN SUSHI ETEN
tsskquote:Op maandag 16 januari 2012 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EN DAN GAAN WE OOK GEEN SUSHI ETEN WANT DAAR BEN IK OOK TE GOED VOOR
Maar er is wel een verschil tussen kritiek en afkrakenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
en als je niet tegen kritiek kan ben je ongeschikt voor internet
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:52 schreef Joysa het volgende:
Echt kliekje vind ik het hier ook niet..
Meer een vaste groep die post en nieuwe laten we heus wel toe.
(alleen beetje jammer dat we unf en nagel toe hebben gelaten)
AgreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
minus de spoiler ! Bloedserieus i amz
Unffffff whyyyyy ! Ik heb niks gedaanI love you; come back to me babehhhhh
Dat idee heb ik ook wel een beetje.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, zo bedoel ik het niet.
gewoon te goed voelen om hier nog te posten
Uiteraard. Met mijn 6 followers; voel ik me ook veel te goed.
Ajuu
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dit wel, soms zijn het gewoon de bloggers die lopen te huilen om niets, maar soms gaat het hier ook wel wat te verquote:Op maandag 16 januari 2012 10:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar er is wel een verschil tussen kritiek en afkraken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
OMFG we zijn van priem af ... PARTY!quote:Op maandag 16 januari 2012 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Agree
[..]
Dat idee heb ik ook wel een beetje.
Ajuu
Kutjequote:Op maandag 16 januari 2012 10:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG we zijn van priem af ... PARTY!
Nu zijn alle tieten voor mijquote:Op maandag 16 januari 2012 10:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG we zijn van priem af ... PARTY!
Ik heb me er alweer tussen gezetquote:Op maandag 16 januari 2012 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Agree
[..]
Ajuu
Met jou altijd.quote:
Oeh ja goedmaakseksquote:Op maandag 16 januari 2012 10:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met jou altijd.Als we het dan maar wel weer goed maken op het eind
Maar vind je dan echt dat we Delta vreselijk hebben zitten afkraken toen ze hier nog meepostte? Volgens mij is er voornamelijk kritiek geweest toen ze ineens weg bleef en iedereen ging unfrienden. Maar misschien heb ik een heel vertekend beeld, dat kan bestquote:Op maandag 16 januari 2012 10:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar er is wel een verschil tussen kritiek en afkraken
modderworstelen! dat is vechten en goedmaken tegelijk!quote:Op maandag 16 januari 2012 10:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met jou altijd.Als we het dan maar wel weer goed maken op het eind
Toen met het nieuwe kapsel ging het aardig verquote:Op maandag 16 januari 2012 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar vind je dan echt dat we Delta vreselijk hebben zitten afkraken toen ze hier nog meepostte? Volgens mij is er voornamelijk kritiek geweest toen ze ineens weg bleef en iedereen ging unfrienden. Maar misschien heb ik een heel vertekend beeld, dat kan best
8! 8!quote:Op maandag 16 januari 2012 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Agree
[..]
Ajuu
Maar ze zat toch eerst ook nog bij de feestboekgroep? Toen had ze een discussie met kip ofzo en toen was ze weg. Was dat voor of na het unfrienden?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar vind je dan echt dat we Delta vreselijk hebben zitten afkraken toen ze hier nog meepostte? Volgens mij is er voornamelijk kritiek geweest toen ze ineens weg bleef en iedereen ging unfrienden. Maar misschien heb ik een heel vertekend beeld, dat kan best
Bwhehehequote:Op maandag 16 januari 2012 10:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
modderworstelen! dat is vechten en goedmaken tegelijk!
Queen of the bloggers I amquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik heb geen idee meer, ik weet wel dat ik toen gezegd heb dat ik het niet mooi vind, maar dat is mijn mening, ik zeg niet gelijk dat ik haarzelf niet aardig vind. Heb haar wel weggegooid op twitter, 80% waren hulie berichten die langskwamen, was daar klaar meequote:Op maandag 16 januari 2012 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Queen of the bloggers I am![]()
Nee ik zou jullie misschien mijn schatjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij begonquote:
GFC heeft geen zin meis, die stopt er mee in maart ..quote:Op maandag 16 januari 2012 11:01 schreef PriemGirl het volgende:
Hoe sneu is het als ik mijn eigen blog ga volgen met gfc?
I know.. maar dan heb ik er nu NEGEN !!! neeeeeeiiiinnnzz !quote:Op maandag 16 januari 2012 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GFC heeft geen zin meis, die stopt er mee in maart ..
in maart heb je er 0quote:Op maandag 16 januari 2012 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I know.. maar dan heb ik er nu NEGEN !!! neeeeeeiiiinnnzz !
Wat neem jij dan? Ik snap geen hol van google +quote:Op maandag 16 januari 2012 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
in maart heb je er 0
Je kunt beter gewoon al nieuwe app kiezen voor followers
O ja ik ging ook bloglovingcrapdinges toevoegen als widget...quote:Op maandag 16 januari 2012 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
in maart heb je er 0
Je kunt beter gewoon al nieuwe app kiezen voor followers
voor de klats? dat is toch niet zwak? pillenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
zow... toch maar ff een ibu er tegenaanZwak, ik ben het
ik heb google+ en bloglovinquote:Op maandag 16 januari 2012 11:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat neem jij dan? Ik snap geen hol van google +
Da's voor het eerst in mijn leven!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
voor de klats? dat is toch niet zwak? pillen
en terecht!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
mijn biologische klok straft mij omdat ik niks met mijn eieren doe en ik ben al dertig, dus nu maakt ze het extreem pijnlijk zodat ik wel ga jongen
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's voor het eerst in mijn leven!
neejoh, de een heeft er gewoon meer last van dan de ander... ik weet nog dat ik 11 was, en voor het eerst ongesteld werd. Een vriendin van me was het al een paar maanden en die lag elke maand krom van de pijn, ik voelde een half uur voor de rode zee een soort krampje en daarna niks meer. En da's altijd zo gebleven, tot een paar maanden terug. Nu wordt het met de maand ergerquote:Op maandag 16 januari 2012 11:14 schreef Loqi het volgende:
[..]ik kom die week niet door zonder pijnstillers, nu voel ik me zwak
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neejoh, de een heeft er gewoon meer last van dan de ander... ik weet nog dat ik 11 was, en voor het eerst ongesteld werd. Een vriendin van me was het al een paar maanden en die lag elke maand krom van de pijn, ik voelde een half uur voor de rode zee een soort krampje en daarna niks meer. En da's altijd zo gebleven, tot een paar maanden terug. Nu wordt het met de maand erger
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:17 schreef BGTes het volgende:
Ik voelde van mijn 9e tot mijn 19e niets, nou heb ik 2 dagen gruwelijke pijnWil mijn lichaam nou ook jongen?
dat lijkt me echt te matig gewoonquote:Op maandag 16 januari 2012 11:18 schreef Loqi het volgende:
[..]hemels. ik was voordat ik met de pil begon nooit regelmatig, lag ik als het dan kwam anderhalve week plat van de rugpijn en had ik 2 dagen kramp met m'n eisprong
nu met de pil (doorslikken
![]()
![]()
) is het gelukkig maar een week en 'handelbaar'
Da's zoooo erg hequote:Op maandag 16 januari 2012 11:12 schreef Dwyn het volgende:
70,1 kg.![]()
En ik heb echt kut geslapen.Eerst gewerkt tot 24u. Lag er om kwart voor 2 in en heb het nog 4 uur zien worden.
ik zal je thuis ook even followen via bloglovinquote:Op maandag 16 januari 2012 11:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo. Bloglovin-dinges toegevoegd like a bossEn al 1 follower via die meuk
![]()
hah, ja. Ik dacht altijd dat t normaal was, mn moeder had er ook altijd heel erg last van, en sommige vriendinnetjes ook. niemand was zo onregelmatig als ik tho,quote:Op maandag 16 januari 2012 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat lijkt me echt te matig gewoonArm ding!
Ik wil 'm dr uit laten halen denk ikquote:Op maandag 16 januari 2012 11:22 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moest 1 dag aan de paracetemol en toen was het voorbij.
Maar goed; op dat gebied hoef ik niks meer te zeggen![]()
(en ik moet nog steeds nieuwe afspraak maken.. ik durf niet)
dat onregelmatige is ook ruk.... dan kun je je nergens op instellenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
hah, ja. Ik dacht altijd dat t normaal was, mn moeder had er ook altijd heel erg last van, en sommige vriendinnetjes ook. niemand was zo onregelmatig als ik tho,![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat onregelmatige is ook ruk.... dan kun je je nergens op instellen
Nadat ik met de pil stopte ben ik in anderhalf jaar tijd vijf keer ongesteld geweest.... en dan zo extreem dat ik letterlijk 5 dagen lang elk half uur een nachtverband moest wisselen
Ik was echt bang dat het m'n levenslot zou zijn, maar nu ben ik precies elke 31 dagen, met af en toe een uitschieter naar 40 dagen
Ik lag al krom voor de pijn voordat ik voor de 1ste keer ongesteld moest wordenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neejoh, de een heeft er gewoon meer last van dan de ander... ik weet nog dat ik 11 was, en voor het eerst ongesteld werd. Een vriendin van me was het al een paar maanden en die lag elke maand krom van de pijn, ik voelde een half uur voor de rode zee een soort krampje en daarna niks meer. En da's altijd zo gebleven, tot een paar maanden terug. Nu wordt het met de maand erger
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die reageren op alles wat je eet
"zow, witte druifjes, lekker hoor!"
"zow, een appeltje erbij, doe maar gezond!"
"Zow, ben je op de gezonde toer ofzo?"
"Zow, lekker bammetje!!"
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat onregelmatige is ook ruk.... dan kun je je nergens op instellen
Nadat ik met de pil stopte ben ik in anderhalf jaar tijd vijf keer ongesteld geweest.... en dan zo extreem dat ik letterlijk 5 dagen lang elk half uur een nachtverband moest wisselen
Ik was echt bang dat het m'n levenslot zou zijn, maar nu ben ik precies elke 31 dagen, met af en toe een uitschieter naar 40 dagen
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die reageren op alles wat je eet
"zow, witte druifjes, lekker hoor!"
"zow, een appeltje erbij, doe maar gezond!"
"Zow, ben je op de gezonde toer ofzo?"
"Zow, lekker bammetje!!"
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil 'm dr uit laten halen denk ik
ik heb een week op bed gelegen na het zetten, boyoboy wat een pijn zegquote:Op maandag 16 januari 2012 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
maar jullie hebben toch allemaal al spiralen?
Is het zo'n traumatische ervaring?
Ja ik dus ook....quote:Op maandag 16 januari 2012 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn spiraal moet vervangen maar ik durf niet
Mijn mama was mee... En de dokter was ook maar 500meter ofzo; maar dokter had van te voren al gezegd dat ik niks mocht doen (niet lopen; niks.. Stil liggenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
ik had trouwens de dokter bij mij in de straat maar ben alsnog flauw gevallen toen ik van de dokter terug naar huis liep
oh ja ik stond op en hij zei nog gaat het goed? dus ik ja gaat wel! en toen ik de deur uit was draaide alles en na paar stappen lag ikquote:Op maandag 16 januari 2012 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn mama was mee... En de dokter was ook maar 500meter ofzo; maar dokter had van te voren al gezegd dat ik niks mocht doen (niet lopen; niks.. Stil liggen)
nou ik kon een week niet werken, buik van slag, om de drie sec kon ik naar de wc rennen en ik moest vet vaak overgevenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
maar je moet er dus een week vrij voor pakken?
Ik ookquote:Op maandag 16 januari 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
thanks, nu weet ik iig zeker dat ik nooit een spiraal hoef![]()
![]()
kwam die cyste door je spiraal?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ging nog naar school; en had het net in vakantie gedaan
Ik heb echt 3 dagen vreselijke krampen gehad (niet overgeven; maar echt pijn). Ik lag hiervan 2 dagen plat (hele tijd slapen en verder niks). 3de dag kon ik wel lopen; maar met nog veel medicijnen.
Dag 4 en 5 kon ik (mits medicijnen) wel gewoon alles doen.
Eigenlijk heb ik gewoon alles maar geslikt om die pijn niet te voelen; want die is best misselijk.
Maar goed; na die dagen was ik er ook meteen 5 jaar vanaf
(behalve die cyste dan.. Wellicht ook niet onbelangrijk![]()
)
nee die zijn te vertrouwenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ook. De internist begon er over. Dan zetten ze maar zo'n staafje in mijn arm als het echt nodig is
Mijn zus en de zus van mijn vriendin waren helemaal vernaggeld in hun buik, zat allemaal troep en volgens mij ook cystes in, dus ik wil eigenlijk gewoon wel doorverwijzing naar ZH vragen voor gynacoloog om dan ookg elijk keuring te laten doen dat alles in buik nog goed isquote:Op maandag 16 januari 2012 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ging nog naar school; en had het net in vakantie gedaan
Ik heb echt 3 dagen vreselijke krampen gehad (niet overgeven; maar echt pijn). Ik lag hiervan 2 dagen plat (hele tijd slapen en verder niks). 3de dag kon ik wel lopen; maar met nog veel medicijnen.
Dag 4 en 5 kon ik (mits medicijnen) wel gewoon alles doen.
Eigenlijk heb ik gewoon alles maar geslikt om die pijn niet te voelen; want die is best misselijk.
Maar goed; na die dagen was ik er ook meteen 5 jaar vanaf
(behalve die cyste dan.. Wellicht ook niet onbelangrijk![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb nog wel zo'n geile bannert gemaakt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O en wat spiraal betreft, ik vond het allemaal wel meevallen.
Het zette voelde even als een hele nare menstruatiekramp (waarbij je krom wil liggen, maar dat kan niet omdat je in de beugels ligt). De dag zelf heb ik in bed gelegen, daarna ben ik weer aan het werk gegaan. Bloedingen waren de eerste tijd wel irritant, was vrijwel dagelijks en steeds heel weinig. Maar dat is ook opgelost en nu hele lichte menstruatie, prima
.
Ik ga d'r hierna nog 1 doen
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Gaat niet om te vertrouwen want nu gebruikt ik condooms. Gaat er meer om dat alles wat die ellendige ijzer infusen er elke maand inpompen er weer niet elke maand weer uitgaat zeg maarquote:
Jup. Is een bekende bijwerking. Meestal lossen de cystes zichzelf op (is niet erg; komt door hormonen en worden meteen weer afgebroken. Echter kan het zijn dat de afbraak niet goed gaat; en er dan een cyste blijft groeien... En dat zorgt dus wel voor problemen...)quote:Op maandag 16 januari 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kwam die cyste door je spiraal?
oh, goed nieuws en yay!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en auto fixen kostte nog geen 40 euro, dus dat valt me heel erg mee gelukkig
Werd terwijl ik daar was gebeld door m'n nieuwe werk, dus daar ga ik straks even heen om contracten te tekenen en zulks
Brrrquote:Op maandag 16 januari 2012 11:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup. Is een bekende bijwerking. Meestal lossen de cystes zichzelf op (is niet erg; komt door hormonen en worden meteen weer afgebroken. Echter kan het zijn dat de afbraak niet goed gaat; en er dan een cyste blijft groeien... En dat zorgt dus wel voor problemen...)
Tampons smerig?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:49 schreef Diconnected het volgende:
ugh ik zou ook echt geen spiraal willen hebben hoor, het idee alleen al dat er 24/7 zo'n ding in je lijf zitdaarom gebruik ik ook geen tampons, vind ik ook zo smerig
Ben blij dat mijn pil gewoon z'n werk doet
Ja ik vind het gewoon geen prettig idee om iets in me te hebben zittenquote:
Dico neukt nietquote:Op maandag 16 januari 2012 11:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik vind het gewoon geen prettig idee om iets in me te hebben zitten
Hmm okay. Dat is meer ongemakkelijk dan smerig lijkt me dan. Smerig is als er 7 dagen achter elkaar bloed uit je sijpelt en je daarin ook nog moet zitten.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik vind het gewoon geen prettig idee om iets in me te hebben zitten
Op dit moment helaas nietquote:
Ja dat was best heftig... En daar stond ik zelf niet bij stilquote:
Gelukkig ben ik het maar 3-4 dagenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hmm okay. Dat is meer ongemakkelijk dan smerig lijkt me dan. Smerig is als er 7 dagen achter elkaar bloed uit je sijpelt en je daarin ook nog moet zitten.
Lekker schraalquote:Op maandag 16 januari 2012 11:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Op dit moment helaas niet![]()
Nee maar een piemol zit er toch geen 4u in
Dan nog. Als je tampons er goed in doet, voel je ze niet zitten.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik het maar 3-4 dagen
Tja dat is puur persoonlijk...quote:Op maandag 16 januari 2012 11:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hmm okay. Dat is meer ongemakkelijk dan smerig lijkt me dan. Smerig is als er 7 dagen achter elkaar bloed uit je sijpelt en je daarin ook nog moet zitten.
Er zijn grenzen hequote:
Weet ik ook wel, maar ik ga dan ieder half uur naar de wc omdat ik het gewoon geen prettig gevoel vind enzo. En maandverband werkt al jaren prima hier dus ik hou het ook lekker zoquote:Op maandag 16 januari 2012 11:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dan nog. Als je tampons er goed in doet, voel je ze niet zitten.
Ik wil ook niemand over halen hoor. Ik kan me van vroeger alleen herinneren hoe goor ik het vond. Nu word ik toch maar 2x per jaar ofzo ongesteld.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Er zijn grenzen he
[..]
Weet ik ook wel, maar ik ga dan ieder half uur naar de wc omdat ik het gewoon geen prettig gevoel vind enzo. En maandverband werkt al jaren prima hier dus ik hou het ook lekker zo
Ik heb een stel tieten waar je u tegen zegt. Ze kunnen wel zien dat ik een vrouw ben.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:00 schreef Loqi het volgende:
ongesteld zijn is sowieso goorwat je ook gebruikt
'ja maar het is zo wondermooi, het laat zien dat je vrouw bent![]()
![]()
' STERF!!!
![]()
zo..![]()
huuuu, mn herinneringen wat doe je! De eerste keer dat ik ongesteld was kwam mijn vader me feliciteren! Ik was laaaaaaiend op m'n moeder dat ze het hem gezegd hadquote:Op maandag 16 januari 2012 12:01 schreef Joysa het volgende:
of moeders die hun dochters taart geven als ze de 1e keer ongesteld zijn.. donder op
Dat is op die leeftijd ook heeeeeeel stom iddquote:Op maandag 16 januari 2012 12:01 schreef Loqi het volgende:
[..]
huuuu, mn herinneringen wat doe je! De eerste keer dat ik ongesteld was kwam mijn vader me feliciteren! Ik was laaaaaaiend op m'n moeder dat ze het hem gezegd had
jaquote:Op maandag 16 januari 2012 12:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is op die leeftijd ook heeeeeeel stom idd
Ik weet niet eens meer hoe oud ik wasquote:Op maandag 16 januari 2012 12:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja![]()
nu was ik een laatbloeier (hahahaha uuhja) maar toch..
dat doet me dan weer denken aan mijn 'bloemetjes en bijtjes' gesprekquote:Op maandag 16 januari 2012 12:05 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehe ik was 13 en toen ik het vertelde aan mijn moeder; zei ze: "Ok; had je het maandverband gevonden? Dan is het goed."
Zo. En toen ging de dag weer gewoon door![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
quote:Op maandag 16 januari 2012 12:05 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehe ik was 13 en toen ik het vertelde aan mijn moeder; zei ze: "Ok; had je het maandverband gevonden? Dan is het goed."
Zo. En toen ging de dag weer gewoon door![]()
Lotgenootquote:Op maandag 16 januari 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind tampons ook smerig dus dico is echt niet gek
Ik zei ook niet dat iemand gek was.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind tampons ook smerig dus dico is echt niet gek
quote:Op maandag 16 januari 2012 12:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
ohjee, dat is zo kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat heb je gedaan?
Knoei
Nee maar wij maandverbandgebruikers krijgen meer dan eens reacties als: IEUWWWW GATVERRRR enzo, dus daar heb ik nog lichte trauma's vanquote:
3 dagen zitten klooien met wcpapier en me enorm kut gevoeld.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
ohjee, dat is zo kutwat heb je gedaan?
quote:Op maandag 16 januari 2012 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee maar wij maandverbandgebruikers krijgen meer dan eens reacties als: IEUWWWW GATVERRRR enzo, dus daar heb ik nog lichte trauma's van
En met een vinger m'n ongestelde grot in gaan om een geperst staafje watten er in de proppen... nee, ik heb het geprobeerd maar ik krijg kippenvel van m'n kruin tot m'n tenen
Dat dus.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee maar wij maandverbandgebruikers krijgen meer dan eens reacties als: IEUWWWW GATVERRRR enzo, dus daar heb ik nog lichte trauma's van
En met een vinger m'n ongestelde grot in gaan om een geperst staafje watten er in de proppen... nee, ik heb het geprobeerd maar ik krijg kippenvel van m'n kruin tot m'n tenen
ja, da's ook het enige wat ik eventueel verdraag als ik ga zwemmen oidquote:Op maandag 16 januari 2012 12:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]Heb je wel eens met zo´n inbrengkokertje geprobeerd?
Zwemmen met tampons is sowieso niet ideaal. Dat ding zuipt zich helemaal vol met water.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, da's ook het enige wat ik eventueel verdraag als ik ga zwemmen oid
Goeden Engelsquote:Op maandag 16 januari 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
de afdeling communicatie gaat ook achteruit hier
in 1 alinea:
"An new program"
"A example"
Goeden Nederlands ookquote:Té grote omhuldsels vind ik erg irritant
Prutsersssssquote:OPI Nederland
Na het produceren van duizenden dan wel miljoenen nagellakflesjes is er bij de productie van Nicki Minaj Minipack iets mis gegaan. Wellicht heb je al opgemerkt dat de tekst op de Nicki Minaj Minipack niet klopt met de inhoud. Op de Minipack staat aangegeven dat de kleur Metallic 4 Life in de pack moet zitten maar de nagellak die daadwerkelijk is toegevoegd is Save Me.
Allereerst willen we melden dat wij dit ten zeerste betreuren maar zijn daarentegen ook meteen aan de slag gegaan met een oplossing.
Er is contact gelegd met OPI Amerika en samen met hen zijn we opzoek naar een passende oplossing. Houd Facebook in de gaten zodat je op de hoogte bent van de ontwikkelingen.
Onze dank voor jullie begrip!
OPI Nederland
Je gescheurde nagel is altijd belangrijker!!!!quote:Op maandag 16 januari 2012 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
Collega moest net iets tonen.. Kwam bij me staan.. Mijn wijsvingernagel breekt af... Heeft ie eerst 5min mijn gejank moeten aanhoren toen ie uiteindelijk zei "euh.. dit is toch echt iets belangrijker dan je nagel"mijn 'maar's' werden niet aanvaard
quote:Op maandag 16 januari 2012 12:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga contracten tekenen![]()
Tot later
Dat zei ik ookquote:Op maandag 16 januari 2012 12:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je gescheurde nagel is altijd belangrijker!!!!er op!
quote:Op maandag 16 januari 2012 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat zei ik ook![]()
Mannen... Tss..
... Ik word instant lesbo
![]()
Prrrr !quote:
Ja, dat moeten we zeker!!quote:Op maandag 16 januari 2012 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Prrrr !
Wij moeten trouwens sowieso nog een keer afspreken he ! Voor mijnen proefmake-up endezo
Ok ik heb komende weekenden eigenlijk allemaal volquote:Op maandag 16 januari 2012 12:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we zeker!!
Ik ben van de 21ste tot de 29ste jan weg, maar daarna heb ik alle tijd om te make-uppen
Dat is altijd prima babe, je bent altijd welkom, dè wittequote:Op maandag 16 januari 2012 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok ik heb komende weekenden eigenlijk allemaal vol![]()
Pas eind februari heb ik weer eens wat tijd.. Maar ik laat het je nog wel weten; anders kom ik wel gewoon een keer 's avonds langs ofzo
Laat ik nou deelcertificaten van den Havo hebben voor Engels en Nederlandsquote:Heb je havo- of vwo- deelcertificaten voor alle onderdelen en ben je 21+ dan kun je een volledige vrijstelling voor het examen aanvragen. Voor het aanvragen van een volledige vrijstelling vind je het aanmeldformulier op de website http://www.hva.nl/toelating/toelatingsexamens_21.htm Als je vrijstelling hebt voor alle onderdelen en een verklaring van toelaatbaarheid wenst te ontvangen, betaal je ¤ 30,- inschrijfgeld. Dit bedrag moet je zelf overmaken, zie de paragraaf „Deelnamekosten‟.
hoeraquote:Op maandag 16 januari 2012 12:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Laat ik nou deelcertificaten van den Havo hebben voor Engels en Nederlands![]()
is dat even mooiquote:Op maandag 16 januari 2012 12:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Laat ik nou deelcertificaten van den Havo hebben voor Engels en Nederlands![]()
Doe ook bewust niet mee aan haar winactiesquote:Op maandag 16 januari 2012 10:43 schreef Joysa het volgende:
samequote:Op maandag 16 januari 2012 12:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Doe ook bewust niet mee aan haar winacties
Je moet bloglovin aanmakenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Weet iemand waar de instelling bij wordpress staat waar ik mijn volgers op de pagina kan zien?
En ik heb 'm weer aangepast en een nieuwe blogpost gedaan!
http://puckzzz.wordpress.com/
oh misschien doe ik de mijne wel wegquote:Op maandag 16 januari 2012 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer.. kan geen info vinden over zonnebanken hier in de buurt...wat een gedoe.. Kan ik nie geoeikoop zelf 1 kopen? *gaat marktplaats afstruimen
*
euhh de watte? en dat kan ik dan weer op mijn sidebar zetten?quote:
ja, ga naar de site van bloglovin, maak een account aan, en volg daar de stapjes voor je blogquote:Op maandag 16 januari 2012 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
euhh de watte? en dat kan ik dan weer op mijn sidebar zetten?
doenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:58 schreef PriemGirl het volgende:
Wtf voor 15 euro kan ik al een enkelzijdige zonnebank kopen.. op nog geen 3 km van mijn huis af
Ja dat denk ik ook jaquote:Op maandag 16 januari 2012 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
doenklinkt wel raar trouwens :'') is het niet een mega oud stroomzuipend ding?
Zal ik 'm dan dinsdag wegbrengen voor je?quote:Op maandag 16 januari 2012 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ weet jij wanneer je de koffer op de bus doet? Want ik ben namelijk woensdag vrij, dus het zou wel fijn zijn als hij er adn iswant als hij do/vrijdag aangeboden wordt moet ik dat zware ding bij het postkantoor ophalen
koop gewoon aan abo'tje op het solarium johquote:Op maandag 16 januari 2012 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
Alisun.. Saint tropez.. Palm beach... Ik weet toch heul niet wat een goed merk is voor die dingen
Sjaannnnn help me
ik heb er een van philipsquote:Op maandag 16 januari 2012 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
Alisun.. Saint tropez.. Palm beach... Ik weet toch heul niet wat een goed merk is voor die dingen
Sjaannnnn help me
Graag thanksquote:Op maandag 16 januari 2012 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik 'm dan dinsdag wegbrengen voor je?
daarom moet ik hem eigenlijk wegdoenquote:Op maandag 16 januari 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
zonnebank moet je alleen kopen als je alreeds zonnebankverslaafd bent
vandaag gaat me soberzo niet meer lukken vrees ikquote:Op maandag 16 januari 2012 13:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Graag thanksvandaag mag ook dan is hij woensdag voor de tweede keer aangeboden, doe maar wat jou het beste uitkomt van die twee dagen
![]()
maakt niet uitquote:Op maandag 16 januari 2012 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vandaag gaat me soberzo niet meer lukken vrees ik![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 13:10 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lollerde
Wel zielig voor de kat
Maar ik zie nog steeds niet wie mij volgen? Al die kleine UI's bedoel ikquote:Op maandag 16 januari 2012 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja, ga naar de site van bloglovin, maak een account aan, en volg daar de stapjes voor je blog
Jaewl daarvoor moet je GFC installeren maar dat heeft al geen zin emer want dat stopt er toch in maart meequote:Op maandag 16 januari 2012 13:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar ik zie nog steeds niet wie mij volgen? Al die kleine UI's bedoel ik
Of heeft WP dat gewoon niet?
wat een mongolen vent dat hij met de kat gooitquote:Op maandag 16 januari 2012 13:10 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lollerde
Wel zielig voor de kat
En daar komt/is geen alternatief voor?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaewl daarvoor moet je GFC installeren maar dat heeft al geen zin emer want dat stopt er toch in maart mee
Ja google+quote:Op maandag 16 januari 2012 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En daar komt/is geen alternatief voor?
lekker handig....
quote:Op maandag 16 januari 2012 13:10 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lollerde
Wel zielig voor de kat
quote:Op maandag 16 januari 2012 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
En dan klik je op dat follow knopje krijg je dit:
Since this blog does not have any followers it won't get updated very often.
Ja ik ben net begonnen jonguh!!
Iedereen ff followen please?
Ja Google+ is de opvolgerquote:Op maandag 16 januari 2012 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
En dan klik je op dat follow knopje krijg je dit:
Since this blog does not have any followers it won't get updated very often.
Ja ik ben net begonnen jonguh!!
Iedereen ff followen please?
Watquote:Op maandag 16 januari 2012 13:24 schreef Dwyn het volgende:
Een van de uitspraken die ik moet kennen voor mijn tentamen heet ´Winterbewaarprei´.
In deze zaak had belanghebbende pas in beroep bewijsstukken aangevoerd ter onderbouwing van haar stelling dat zij winter-bewaar-prei verbouwde.quote:
ik volg jequote:Op maandag 16 januari 2012 13:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is de mijne
http://www.bloglovin.com/en/blog/3286638/spacelifethoughts/follow
Ja wat keihendig man dat bloglovin.quote:
Beter. Ik vond dat echt leukquote:Op maandag 16 januari 2012 13:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee toch met de trein, was stukje goedkoper
Wat kost dat grapske eigenlijk, met de trein?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee toch met de trein, was stukje goedkoper
Ja vind het ook wel tof, kan ik ook zeggen dat ik door de tunnel ben geweestquote:Op maandag 16 januari 2012 14:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Beter. Ik vond dat echt leuk. Ik zat wel eerst klas
92 euro retourquote:Op maandag 16 januari 2012 14:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat kost dat grapske eigenlijk, met de trein?
das nie duur zeg!quote:Op maandag 16 januari 2012 14:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja vind het ook wel tof, kan ik ook zeggen dat ik door de tunnel ben geweestIk zit tweede klas
[..]
92 euro retour
Oh, da's niet duurquote:Op maandag 16 januari 2012 14:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja vind het ook wel tof, kan ik ook zeggen dat ik door de tunnel ben geweestIk zit tweede klas
[..]
92 euro retour
quote:
Nee vond het ook meevallen! Vliegen was toch 30 euro duurder dus dan is de keuze snel gemaaktquote:
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik volg iedereen al![]()
En ik durf de trein naar Engeland nietGa altijd met vliegtuig of boot
![]()
O en ik heb nooit een kantoorbaan gehad, dus ik weet niet wat de norm is. Maar ik was net op het hoofdkantoor van mijn nieuwe werk en dat is dus op een bedrijventerrein. Was daar om 1 uur, einde van de lunchpauze en iedereen was daar massaal "een frissen neus aan het halen" ofzo.. Allemaal van die net iets te jonge bluffertjes in pak en hippe kantoormutsen, die dan met z'n allen gezellig gaan wandelen tussen de kantoren en de auto's door.
Hele stoep was vol jonge!
Is dat normaal in de wereld van de kantoorbaan?
Helaas wel ja, ik doe er niet aan meequote:Op maandag 16 januari 2012 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik volg iedereen al![]()
![]()
O en ik heb nooit een kantoorbaan gehad, dus ik weet niet wat de norm is. Maar ik was net op het hoofdkantoor van mijn nieuwe werk en dat is dus op een bedrijventerrein. Was daar om 1 uur, einde van de lunchpauze en iedereen was daar massaal "een frissen neus aan het halen" ofzo.. Allemaal van die net iets te jonge bluffertjes in pak en hippe kantoormutsen, die dan met z'n allen gezellig gaan wandelen tussen de kantoren en de auto's door.
Hoezo durf je niet met de trein?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik volg iedereen al![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |