Muppet je moet je ook niet elke dag wegen hequote:Op maandag 16 januari 2012 08:04 schreef Stormqueen het volgende:
mogge!
Anderhalve kilo zwaarder op de weegschaal, like a sukkel!!!
humpf how come, vocht vasthouden?quote:Op maandag 16 januari 2012 08:04 schreef Stormqueen het volgende:
mogge!
Anderhalve kilo zwaarder op de weegschaal, like a sukkel!!!
ooh maar dan heb je iig de redenquote:Op maandag 16 januari 2012 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
*veegt af*
oh, en rode klats, vandaar
Liefje, je weet toch wel dat dat samenhangt met ongesteldheid? /open deurquote:Op maandag 16 januari 2012 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
*veegt af*
oh, en rode klats, vandaar
daarom zeg ik het ookquote:Op maandag 16 januari 2012 08:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Liefje, je weet toch wel dat dat samenhangt met ongesteldheid? /open deur
Zow, even snel nagels gelakt (goed idee he, half uur voor je weg moet?) en 1 laagje Catrice White and Seek met 1 laagje OPI Happy Anniversary eroverheen is best cool
zodadelijk ook letterlijk, als ik zonder handschoenen op de fiets moet, het heeft gevroren hier
Ik dacht doorquote:Op maandag 16 januari 2012 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een boze poes die denkt dat ze naar buiten wil
Jij blijquote:Op maandag 16 januari 2012 09:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Morning!
Open ik facebook, allemaal statusupdates dat de treinen van en naar Almere niet rijden, honderden mensen op mijn station die met de bus moeten, etc, etc.
Gelukkig hoef ik pas om 4u tentamen te maken
ooh, dan is 't vast wel verholpenquote:Op maandag 16 januari 2012 09:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Morning!
Open ik facebook, allemaal statusupdates dat de treinen van en naar Almere niet rijden, honderden mensen op mijn station die met de bus moeten, etc, etc.
Gelukkig hoef ik pas om 4u tentamen te maken
quote:Bedankt voor de geweldige nacht!
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
kip maakt geld over voor stofzuigerfilter, staat er dit op je afschrift:
[..]![]()
[..]![]()
Wat had je gevraagd dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
delta negeert mijn vraag op haar blog gewoon
of het twitteren verplicht is bij die winacties, dat kan ik er niet helemaal uit halen maar ik twitter niet, dus dan heb ik twee weken voor jan lul mee zitten doen als het verplicht isquote:
Nee volgens mij had ze dat bij een van de eerste gereageerd op een comment dat het niet verplicht was. Ik heb ook geen twitterquote:Op maandag 16 januari 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of het twitteren verplicht is bij die winacties, dat kan ik er niet helemaal uit halen maar ik twitter niet, dus dan heb ik twee weken voor jan lul mee zitten doen als het verplicht is
Ze vind je niet liev!quote:Op maandag 16 januari 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
delta negeert mijn vraag op haar blog gewoon
Ja ik dacht eerst ook dat het verplicht was.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
dan moet ze dat er duidelijker bij zetten...
Ze heeft ons allemaal gedumpt, ze is ook ineens opgehouden met op fok posten, out of the bluequote:Op maandag 16 januari 2012 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe niet mee aan haar winacties. Ik volg haar ook niet meer
Moet ze mij maar niet verwijderen van facebook *stampvoet op de grond als een klein kind*![]()
En ohai
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe niet mee aan haar winacties. Ik volg haar ook niet meer
Moet ze mij maar niet verwijderen van facebook *stampvoet op de grond als een klein kind*![]()
En ohai
[..]![]()
Daar heb je toch heul geen blog voor nodig jongequote:Op maandag 16 januari 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik begin ook een bjoetieblog, dan kan ik ook ongestraft iedereen gaan haten, einz!
Hahahaquote:Op maandag 16 januari 2012 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Haar kapsel ja... Tjah als ze alleen maar positiviteit wil; had ze het alleen maar op haar blog moeten plaatsenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ken Delta ook niet echt, volgens mij is het hier ergens mis gegaan toen ze haar nieuwe kapsel postte
[..]
Daar heb je toch heul geen blog voor nodig jonge
Ik moet nog een blog voor m'n mannen-advies-bureau starten
Mompel mompel het zag er dan ook echt mompel mompel monsterlijk aaaahum uit.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ken Delta ook niet echt, volgens mij is het hier ergens mis gegaan toen ze haar nieuwe kapsel postte
[..]
en toen ik m'n haar afknipte vonden jullie het ALLEMAAL leuk! Of jokten jullie?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mompel mompel het zag er dan ook echt mompel mompel monsterlijk aaaahum uit.
Ik kende haar gezicht van haar blogquote:Op maandag 16 januari 2012 10:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel grappig ik ken delta helemaal niet van de sc alleen van het ruiltopic en haar blog. En toen kreeg ik ineens een vriendenverzoek op fb.
ik haat niet op d'r, ik voelde me gewoon genegeerdquote:Op maandag 16 januari 2012 10:43 schreef Joysa het volgende:
Haten op haar maar ondertussen wel meedoen met de winacties?
Wat ik van haar ken uit het ruiltopic vind ik haar wel aardig. Twitter heb ik nietquote:Op maandag 16 januari 2012 10:44 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik kende haar gezicht van haar blogNooit gesproken hier. Alleen dat ze zo irritant was op twitter
Toen voegde ze me toe op FB
Wie !quote:Op maandag 16 januari 2012 10:43 schreef Joysa het volgende:
Haten op haar maar ondertussen wel meedoen met de winacties?
Umad??quote:Op maandag 16 januari 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en toen ik m'n haar afknipte vonden jullie het ALLEMAAL leuk! Of jokten jullie?![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haar kapsel ja... Tjah als ze alleen maar positiviteit wil; had ze het alleen maar op haar blog moeten plaatsen
(kan ze de negatieve comments tenminste verwijderen; ga ik ook doen.. uiteraard... Want ik ben uber en de hip !
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]Ik lollerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My hovercraft is full of eel.
vaak heeft dat, hoe stom ook, dezelfde reden merk ikquote:Op maandag 16 januari 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het enkel jammer als mensen zo acuut verdwijnen hier... Dan ga je je toch afvragen waarom.
Is toch ook eigenlijk?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ken trouwens verder het heule mens niet en ze zal vast een heel leuk karakter hebben enzo. Vond alleen dat kapsel echt heul lelijk.
En ik vond het apart dat ze tegen Masja zat te twitteren dat Fok raar is, maar ondertussen hier mee praatte. Aan de andere kant was dat ook vermakelijk
Omdat wij een stel wijven zijn en dus enormen bitches?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vaak heeft dat, hoe stom ook, dezelfde reden merk ik
hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vaak heeft dat, hoe stom ook, dezelfde reden merk ik
neequote:Op maandag 16 januari 2012 10:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat wij een stel wijven zijn en dus enormen bitches?
Want we kunnen natuurlijk wel doen alsof wij lief en aardig zijn, maar denk dat we allemaal wel beter weten
Omdat zij niet baas genoeg zijn om ons bij te houden?quote:
Nouja, als je je afgekraakt voelt en je gaat weg sta je er toch aardig boven imo.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mensen zijn of voelen zich ineens te goed ofzo.
dat is de tendens die ik steeds opmerk
ZE HEEFT JE DR UIT GEDONDERD!quote:Op maandag 16 januari 2012 10:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Huh ik had gisteren Priems blog gefollowed en nu sta ik er niet meer bij
Shit dan had ik lang geleden moeten vertrekkenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, zo bedoel ik het niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nouja, als je je afgekraakt voelt en je gaat weg sta je er toch aardig boven imo.
MAAR WACHT ES FF!quote:Op maandag 16 januari 2012 10:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee ik ga maar in een hoekje huilen denk ikquote:Op maandag 16 januari 2012 10:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
ZE HEEFT JE DR UIT GEDONDERD!
Ik zou dr slaan
Dat zielig vindenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
we doen er allemaal even hard aan mee volgens mik, inclusief de mensen die ineens verdwijnenen hier valt het echt heel erg mee in vergelijking met sommige andere topics
de enige die een beetje structureel de lul was, was whoop, en dat vond ik zelfs een beetje zielig![]()
Nja, ik kan me daar soms wel wat bij voorstellen.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, zo bedoel ik het niet.
gewoon te goed voelen om hier nog te posten
ja dat idee heb ik ook wel een beetje maar ach. De leuken blijven welquote:Op maandag 16 januari 2012 10:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MAAR WACHT ES FF!
* Sharana_LV gaat hier ook niet meer posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
EN DAN GAAN WE OOK GEEN SUSHI ETEN WANT DAAR BEN IK OOK TE GOED VOORquote:
SUSHI!?!?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EN DAN GAAN WE OOK GEEN SUSHI ETEN
tsskquote:Op maandag 16 januari 2012 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EN DAN GAAN WE OOK GEEN SUSHI ETEN WANT DAAR BEN IK OOK TE GOED VOOR
Maar er is wel een verschil tussen kritiek en afkrakenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
en als je niet tegen kritiek kan ben je ongeschikt voor internet
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:52 schreef Joysa het volgende:
Echt kliekje vind ik het hier ook niet..
Meer een vaste groep die post en nieuwe laten we heus wel toe.
(alleen beetje jammer dat we unf en nagel toe hebben gelaten)
AgreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
minus de spoiler ! Bloedserieus i amz
Unffffff whyyyyy ! Ik heb niks gedaanI love you; come back to me babehhhhh
Dat idee heb ik ook wel een beetje.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, zo bedoel ik het niet.
gewoon te goed voelen om hier nog te posten
Uiteraard. Met mijn 6 followers; voel ik me ook veel te goed.
Ajuu
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dit wel, soms zijn het gewoon de bloggers die lopen te huilen om niets, maar soms gaat het hier ook wel wat te verquote:Op maandag 16 januari 2012 10:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar er is wel een verschil tussen kritiek en afkraken
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:52 schreef Joysa het volgende:
Echt kliekje vind ik het hier ook niet..
Meer een vaste groep die post en nieuwe laten we heus wel toe.
(alleen beetje jammer dat we unf en nagel toe hebben gelaten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
OMFG we zijn van priem af ... PARTY!quote:Op maandag 16 januari 2012 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Agree
[..]
Dat idee heb ik ook wel een beetje.
Ajuu
Kutjequote:Op maandag 16 januari 2012 10:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG we zijn van priem af ... PARTY!
Nu zijn alle tieten voor mijquote:Op maandag 16 januari 2012 10:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG we zijn van priem af ... PARTY!
Ik heb me er alweer tussen gezetquote:Op maandag 16 januari 2012 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Agree
[..]
Dat idee heb ik ook wel een beetje.
Ajuu
Met jou altijd.quote:
Oeh ja goedmaakseksquote:Op maandag 16 januari 2012 10:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met jou altijd.Als we het dan maar wel weer goed maken op het eind
Maar vind je dan echt dat we Delta vreselijk hebben zitten afkraken toen ze hier nog meepostte? Volgens mij is er voornamelijk kritiek geweest toen ze ineens weg bleef en iedereen ging unfrienden. Maar misschien heb ik een heel vertekend beeld, dat kan bestquote:Op maandag 16 januari 2012 10:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar er is wel een verschil tussen kritiek en afkraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |