Muppet je moet je ook niet elke dag wegen hequote:Op maandag 16 januari 2012 08:04 schreef Stormqueen het volgende:
mogge!
Anderhalve kilo zwaarder op de weegschaal, like a sukkel!!!
humpf how come, vocht vasthouden?quote:Op maandag 16 januari 2012 08:04 schreef Stormqueen het volgende:
mogge!
Anderhalve kilo zwaarder op de weegschaal, like a sukkel!!!
ooh maar dan heb je iig de redenquote:Op maandag 16 januari 2012 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
*veegt af*
oh, en rode klats, vandaar
Liefje, je weet toch wel dat dat samenhangt met ongesteldheid? /open deurquote:Op maandag 16 januari 2012 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
*veegt af*
oh, en rode klats, vandaar
daarom zeg ik het ookquote:Op maandag 16 januari 2012 08:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Liefje, je weet toch wel dat dat samenhangt met ongesteldheid? /open deur
Zow, even snel nagels gelakt (goed idee he, half uur voor je weg moet?) en 1 laagje Catrice White and Seek met 1 laagje OPI Happy Anniversary eroverheen is best cool
zodadelijk ook letterlijk, als ik zonder handschoenen op de fiets moet, het heeft gevroren hier
Ik dacht doorquote:Op maandag 16 januari 2012 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een boze poes die denkt dat ze naar buiten wil
Jij blijquote:Op maandag 16 januari 2012 09:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Morning!
Open ik facebook, allemaal statusupdates dat de treinen van en naar Almere niet rijden, honderden mensen op mijn station die met de bus moeten, etc, etc.
Gelukkig hoef ik pas om 4u tentamen te maken
ooh, dan is 't vast wel verholpenquote:Op maandag 16 januari 2012 09:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Morning!
Open ik facebook, allemaal statusupdates dat de treinen van en naar Almere niet rijden, honderden mensen op mijn station die met de bus moeten, etc, etc.
Gelukkig hoef ik pas om 4u tentamen te maken
quote:Bedankt voor de geweldige nacht!
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
kip maakt geld over voor stofzuigerfilter, staat er dit op je afschrift:
[..]![]()
[..]![]()
Wat had je gevraagd dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
delta negeert mijn vraag op haar blog gewoon
of het twitteren verplicht is bij die winacties, dat kan ik er niet helemaal uit halen maar ik twitter niet, dus dan heb ik twee weken voor jan lul mee zitten doen als het verplicht isquote:
Nee volgens mij had ze dat bij een van de eerste gereageerd op een comment dat het niet verplicht was. Ik heb ook geen twitterquote:Op maandag 16 januari 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of het twitteren verplicht is bij die winacties, dat kan ik er niet helemaal uit halen maar ik twitter niet, dus dan heb ik twee weken voor jan lul mee zitten doen als het verplicht is
Ze vind je niet liev!quote:Op maandag 16 januari 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
delta negeert mijn vraag op haar blog gewoon
Ja ik dacht eerst ook dat het verplicht was.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
dan moet ze dat er duidelijker bij zetten...
Ze heeft ons allemaal gedumpt, ze is ook ineens opgehouden met op fok posten, out of the bluequote:Op maandag 16 januari 2012 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe niet mee aan haar winacties. Ik volg haar ook niet meer
Moet ze mij maar niet verwijderen van facebook *stampvoet op de grond als een klein kind*![]()
En ohai
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe niet mee aan haar winacties. Ik volg haar ook niet meer
Moet ze mij maar niet verwijderen van facebook *stampvoet op de grond als een klein kind*![]()
En ohai
[..]![]()
Daar heb je toch heul geen blog voor nodig jongequote:Op maandag 16 januari 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik begin ook een bjoetieblog, dan kan ik ook ongestraft iedereen gaan haten, einz!
Hahahaquote:Op maandag 16 januari 2012 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Haar kapsel ja... Tjah als ze alleen maar positiviteit wil; had ze het alleen maar op haar blog moeten plaatsenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ken Delta ook niet echt, volgens mij is het hier ergens mis gegaan toen ze haar nieuwe kapsel postte
[..]
Daar heb je toch heul geen blog voor nodig jonge
Ik moet nog een blog voor m'n mannen-advies-bureau starten
Mompel mompel het zag er dan ook echt mompel mompel monsterlijk aaaahum uit.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ken Delta ook niet echt, volgens mij is het hier ergens mis gegaan toen ze haar nieuwe kapsel postte
[..]
en toen ik m'n haar afknipte vonden jullie het ALLEMAAL leuk! Of jokten jullie?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mompel mompel het zag er dan ook echt mompel mompel monsterlijk aaaahum uit.
Ik kende haar gezicht van haar blogquote:Op maandag 16 januari 2012 10:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel grappig ik ken delta helemaal niet van de sc alleen van het ruiltopic en haar blog. En toen kreeg ik ineens een vriendenverzoek op fb.
ik haat niet op d'r, ik voelde me gewoon genegeerdquote:Op maandag 16 januari 2012 10:43 schreef Joysa het volgende:
Haten op haar maar ondertussen wel meedoen met de winacties?
Wat ik van haar ken uit het ruiltopic vind ik haar wel aardig. Twitter heb ik nietquote:Op maandag 16 januari 2012 10:44 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik kende haar gezicht van haar blogNooit gesproken hier. Alleen dat ze zo irritant was op twitter
Toen voegde ze me toe op FB
Wie !quote:Op maandag 16 januari 2012 10:43 schreef Joysa het volgende:
Haten op haar maar ondertussen wel meedoen met de winacties?
Umad??quote:Op maandag 16 januari 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en toen ik m'n haar afknipte vonden jullie het ALLEMAAL leuk! Of jokten jullie?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |