Beter hadden ze iets hoger gezeten.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik kreeg 450 pijlen in me knie, dat was echt fantastisch.
Gefällt mir.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
ik noem dartrs geen sport.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
mensen die dartrs geen sport noemen
Om echt goed te kunnen darten heb je echt wel een goede combinatie van mentale en fysieke gesteldheid nodig hoorquote:
De grap. Jij snapt hem niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Om echt goed te kunnen darten heb je echt wel een goede combinatie van mentale en fysieke gesteldheid nodig hoor
Had dat wel gezien hoor, maar volgensmij vond jij sowieso dat darts geen sport isquote:Op zondag 15 januari 2012 21:46 schreef n00b13 het volgende:
[..]
De grap. Jij snapt hem niet.
Tip! Let op de typfout.
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
mensen die dartrs geen sport noemen
dwergwerpen een sport noemenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:11 schreef WH141 het volgende:
Darts een sport noemen!
Alsof het beter is als dwergwerpen en dat wordt ook geen sport genoemd.
Een sport kan omschreven worden als een fysieke krachtmeting (bijvoorbeeld zwemmen), fysiek spel (bijvoorbeeld voetbal) of denkspel (bijvoorbeeld schaken) dat op reglementaire wijze in competitieverband of recreatief gespeeld kan worden.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:11 schreef WH141 het volgende:
Darts een sport noemen!
Alsof het beter is als dwergwerpen en dat wordt ook geen sport genoemd.
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
maar wat is darten dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 12:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een sport kan omschreven worden als een fysieke krachtmeting (bijvoorbeeld zwemmen), fysiek spel (bijvoorbeeld voetbal) of denkspel (bijvoorbeeld schaken) dat op reglementaire wijze in competitieverband of recreatief gespeeld kan worden.
Een behendigheidsspel dat op regelementaire wijze in competitieverband gespeeld kan worden.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:53 schreef n00b13 het volgende:
[..]
maar wat is darten dan?
ik vind het ook een sport hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |