Spareribsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:14 schreef mazaru het volgende:
Spareribs, gebakken aardappelschijfjes en appelmoes.
Het leven is mooi!
Ok daar heb ik nu trek in! We hebben hier ook een toko en nog nooit geprobeerd dus ga ik es doenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:50 schreef golfer het volgende:
Even langs de Toko gereden voor een grote ramesmaaltijd voor mijzelf.
Dit was idioot lekker! Zelfgemaakte barbecuesaus was, op z'n zachtst gezegd, ge-ni-aal. Knoopjes moesten wel los na afloop: véél teveel gegeten..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:05 schreef minilot het volgende:
Vanavond volkoren tortilla's met geroosterde kip in zelfgemaakte bbq-saus en blue cheese cole slaw!
lekker, ook maar weer eens makenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:12 schreef mazaru het volgende:
Net het rundvlees op het plaatje gezet. Lekker de hele dag laten pruttelen. Maar eigenlijk is een kilo net te veel voor mijn pan. Toch maar eens naar de winkel voor nog een maatje groter.
Ooooh, lekker!quote:Op zondag 22 januari 2012 12:49 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik ga een hele grote appeltaart bakken!!
Lekker!!quote:
+ stokbrood aioli en salade. Taart was klein puntje worteltjestaart.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond op verjaardag krijg ik lasagne en vast nog wel een stukje taart.
Het werd de boerenkool, want thuisgebleven.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:40 schreef minilot het volgende:
Vanavond stamppot boerenkool indien thuis, maar mocht ik zo nog naar de Efteling gaan dan zal het wel een broodje kroket worden. :-)
Alleen voor mijn lief - ik hou zelf niet zo van rookworst..quote:Op zondag 22 januari 2012 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
En rookworst?
Kaasplankje toe met vijgen- rogge- en stokbrood was lekker.
Jaloers.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:17 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfgemaakte verse loempias met munt, taugé, wortel, kouseband en garnalen.
Hoe maak je dat?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:31 schreef minilot het volgende:
Nu: chips van boerenkool, met zeezout!![]()
toch niet die van bianca? (24 kitchen) lolquote:Op zondag 22 januari 2012 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
+ stokbrood aioli en salade. Taart was klein puntje worteltjestaart.
En straks nog wat kaasjes... Pfff
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:01 schreef LordLynx het volgende:
Ossehaasje met pepersaus, gebakken aardappeltjes met spekjes en kruidenboter en snijboontjes.
Jawelquote:Op maandag 23 januari 2012 18:03 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
toch niet die van bianca? (24 kitchen) lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |