Werd niet duidelijk, heb het ook niet meegekregen.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:31 schreef MissJ het volgende:
Heb het gekeken.
maar... waar woont hij nu eigenlijk? Dat heb ik dus gemist.
ik vind dat echt héél erg raar hoor. Juist daar gaat het toch om, dat hij een huis / vaste verblijfplaats krijgt? Leuk dat hij een opleiding kan doen en een stage, maar dat wordt nogal lastig zonder een basis en dat is een huis waar je kan wonen. Erg jammer en slecht dat dat niet duidelijk is geworden.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Werd niet duidelijk, heb het ook niet meegekregen.
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Goddomme wat heeft Patty toch een prachtig huis!
Ouderkerk aan de Amstel.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef computergirl het volgende:
Langs de Amstel, maar ik weet niet precies waar.
hier sluit ik mij bij aan. En de gesprekken komen ook niet natuurlijk overquote:Op zondag 22 januari 2012 21:09 schreef hexje het volgende:
Het programma boeit mij niet. Het is saai en geforceerd.
De eerste aflevering boeide mij niet, de aflevering van vandaag wel.Patty komt wat oprechter over, hoe goed Henny het vorige week ook bedoelde. Ik vond het echt een mooie aflevering vandaag.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:09 schreef hexje het volgende:
Het programma boeit mij niet. Het is saai en geforceerd.
ik kijkquote:Op zondag 29 januari 2012 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Kijkt er iemand vanavond?
Wel leuk met John de Wolf
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, dit zal hem wel goed doen, dat die man hem geprobeerd heeft te zoeken...
dus dat. Daarom wil ik bij potentiële dates (dus mannen die ik via het internet heb leren kennen) ook altijd eerst elkaar via de webcam zien voordat ik een irl date doequote:Op zondag 29 januari 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Na 8 maanden geen telefoonnummer, dan twijfel ik wel ja, niet zo zeer om de foto, maar als je niet elkaars nummer hebt...
Oh ja, dat is wel een goeiequote:Op zondag 29 januari 2012 20:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dat. Daarom wil ik bij potentiële dates ook altijd eerst elkaar via de webcam zien voordat ik een irl date doe
oh ja hoor, gaat mij om de uitstraling. En dat kan dan best een man zijn die objectief gezien niet altijd mooi gevonden zal worden.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel een goeieOok als ze niet eens heel erg knap zijn, gewoon standaard?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |