SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:
Meh, doe mij maar dit nummer:quote:
Ja iddquote:
Ja is wel leuk maar beetje sloomquote:
De intro van dat nummer van Justice (duurt tot 1:14 ongeveer) skip ik altijd, daarna wordt het awesome, geloof me.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja idd
[..]
Ja is wel leuk maar beetje sloom
Blijft trouwens epic:
Kan jij ook niets aan doenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:39 schreef Kutstudent het volgende:
Haten op mijn zuip bijdrage in dit topic.
Mis je nu een stukje wenkbrauw?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:40 schreef Kutstudent het volgende:
Barrie ik had trouwens inderdaad mijn bakkes verbrand gisteren
Succes!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:37 schreef Muisraket het volgende:
Ik heb écht geen zin in schoolwerk, blegh.
Ha zatlapquote:
Snelle lever danquote:
Ik, ik heb vandaag die chick van me aangesproken en ik heb aankomende woensdag een datequote:Op zondag 15 januari 2012 23:10 schreef DeJori het volgende:
Niemand hier nog sterke verhalen die niemand gelooft?
Tik 'm aan.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik, ik heb vandaag die chick van me aangesproken en ik heb aankomende woensdag een date
Ik geloof het nietquote:Op zondag 15 januari 2012 23:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik, ik heb vandaag die chick van me aangesproken en ik heb aankomende woensdag een date
quote:
Kan niet slapen en enige vermaak is mn tel die wifi heeftquote:
quote:
?quote:Op maandag 16 januari 2012 00:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan niet slapen en enige vermaak is mn tel die wifi heeft
fbquote:
ahaquote:
Trusten kroeliepoelie van me.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ben slapen, trusten home boys
trustepuste, knuistjepuistjequote:Op maandag 16 januari 2012 00:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ben slapen, trusten home boys
/çåřëquote:Op maandag 16 januari 2012 13:07 schreef Kutstudent het volgende:
Hoi. Weer eens veel te lang geslapen.
Kou.quote:
Kouquote:Op maandag 16 januari 2012 17:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kou.
Naar buiten moeten terwijl er geen sneeuw ligt.
Trein voor de 3793e keer missen en te laat zijn bij het practicum.![]()
Awesome gastcollege!
En hoe is het met mijn schattepatatjes?
Kou als je warm binnenzitquote:Op maandag 16 januari 2012 17:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kou.
Naar buiten moeten terwijl er geen sneeuw ligt.
Trein voor de 3793e keer missen en te laat zijn bij het practicum.![]()
Awesome gastcollege!
En hoe is het met mijn schattepatatjes?
Da's lang!quote:Op maandag 16 januari 2012 17:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kou![]()
Awesome Scrubs op CC
Leren van half 9 tot half 5![]()
Maar het gaat goed. En met jou, snoezepoes?
Moggel! Wat ben je vroeg op!quote:
Na zo'n dag lees ik niet alles meer even goedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 06:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Da's lang!En hoe het met mij gaat had ik al gezegd hè.
Ja, ga zo naar school toequote:[..]
Moggel! Wat ben je vroeg op!Kunnen we meteen DeJori even pesten.
Serieus? Heb je wel de goede ingang genomen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Ze zeggen dat die fietsenstalling onder het station nu gratis is, maar nu blijkt dat een brommer er neerzetten wel gewoon ¤4,50 kost. Kutzooi.
Hij is awesome! Barney is the new leader of the groupquote:Op dinsdag 17 januari 2012 06:54 schreef bijdehand het volgende:
O mijn god, DJ, nu weet ik weer waarom ik van HIMYM hou
How I Met Your Barneyquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hij is awesome! Barney is the new leader of the group
Het was een coole aflevering omdat Barney weer Barney was.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
How I Met Your Barney![]()
En die Russische
En hij zei weer legen...-quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het was een coole aflevering omdat Barney weer Barney was.
Geen carnavalshit hoor. Utrechtenaren zijn dat.quote:
Dit gebeurt steeds meer hoor, barry badpak en jos van oss zijn ook zulke mensen.quote:
Jos van Oss was ook 3x niks.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dit gebeurt steeds meer hoor, barry badpak en jos van oss zijn ook zulke mensen.Van die noorderlingen die "carnavals"hits proberen te maken. Kunnen beter gewoon thuis blijven in hun studentensteden.
Jos van Oss was nog wel te doen voor carnaval, maar de rest is allemaal prut.
Das standaard voor mijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:30 schreef DeJori het volgende:
Toen ik las op mijn rooster dat het tentamen vandaag om 16:10 was, dacht ik "relaxt!". Maar eigenlijk is dit best wel kut.
Nu zit ik hier alleen maar een beetje te wachten. Echt leren heeft nu toch geen zin meerquote:
HIMYB kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nu zit ik hier alleen maar een beetje te wachten. Echt leren heeft nu toch geen zin meer
How i met your your brother?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
HIMYB kijken![]()
Leren is nu funest, niet doen
Barneyquote:
How I met your Barneyquote:
Die intro zei al how i met your barney. Die russische was ook vet met die russische letters!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
How I met your BarneyMaar ik heb hem al gezien
Ik ga straks gewoon iets vroeger weg, dan weet ik ook zeker dat ik er op tijd ben.
De hele aflevering was AWESOME. Nou hopen dat ze dit niveau vast kunnen houden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die intro zei al how i met your barney. Die russische was ook vet met die russische letters!
Ik weet zeker van niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
De hele aflevering was AWESOME. Nou hopen dat ze dit niveau vast kunnen houden.
Waarschijnlijk niet neequote:
Ja, zo hoop ik nog steeds dat jij ooit een lekker wijffie wordt zodat we kunnen trouwen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet neeMaar een mens mag hopen, toch?
Dan trouw ik niet met jou, dan ga ik de hele dag met mijn eigen borsten liggen spelenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, zo hoop ik nog steeds dat jij ooit een lekker wijffie wordt zodat we kunnen trouwen.
Dat doe je nu ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dan trouw ik niet met jou, dan ga ik de hele dag met mijn eigen borsten liggen spelen
quote:
hoelaat is je tentamen afgelopen?quote:
17:50 officieel, maar ik ben meestal wel eerder klaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
hoelaat is je tentamen afgelopen?
sms mij dan even, kans dat ik dan nog op school zitquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
17:50 officieel, maar ik ben meestal wel eerder klaar.
Is goed. Zullen we dan iets gaan eten daarna?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
sms mij dan even, kans dat ik dan nog op school zit
Ja is goed. Maar geen pizza ofzo, ben wat misselijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Is goed. Zullen we dan iets gaan eten daarna?
Nee is goed, ik heb sowieso niets in huis voor twee dus we zullen iets buiten de deur moeten etenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja is goed. Maar geen pizza ofzo, ben wat misselijk
Ja, of magnetronvoer/salade bij de AHquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee is goed, ik heb sowieso niets in huis voor twee dus we zullen iets buiten de deur moeten eten
Dat is ook een optiequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, of magnetronvoer/salade bij de AH
Je kan ook bij mij eten, maar dan moeten we ook even naar de AHquote:
Dan is bij mij makkelijker denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan ook bij mij eten, maar dan moeten we ook even naar de AH
Ja iddquote:
Ah tilburg? Dan pakken we daarna gewoon de sprinter.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja iddff naar de arena vantevoren? Of ah in Tilburg?
Top. Bel of sms mij maar straks!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ah tilburg? Dan pakken we daarna gewoon de sprinter.
Iesh goet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Top. Bel of sms mij maar straks!
Jeej we hebben een datequote:
Succes, knapperd!quote:
Gerem dat is wel kut.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:27 schreef BlackLining het volgende:
* BlackLining woont overigens ook al een half jaar in Den Bosch
Alleen moet ik eind januari weer weg omdat ik mijn appartement uit moetGelukkig mag ik in maart weer terug. Mis ik godverdomme wel net Oeteldonk. En het is nu al zo pijnlijk als ik weer eens zo'n prachtige sjaal voorbij zie komen
Gerumquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:27 schreef BlackLining het volgende:
Alleen moet ik eind januari weer weg omdat ik mijn appartement uit moetGelukkig mag ik in maart weer terug. Mis ik godverdomme wel net Oeteldonk. En het is nu al zo pijnlijk als ik weer eens zo'n prachtige sjaal voorbij zie komen
Haha, dat laatste is wel lullig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:40 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh en bdh die ingang was er inderdaad net naast. Waar eerst die auto's geparkeerd konden worden. Maarja hij is alsnog niet voor brommers.
Deze smileyquote:
Wel import dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:27 schreef BlackLining het volgende:
Vraag me toch af wat er te zien is op de grond.quote:
quote:
Welk deel van 's-Hertogenbosch woon je?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]![]()
Ik ben in ieder geval wel een Brabander!
Schaam me alleen kapot dat ik geboren ben in Tilburg () en niet in Den Bosch
Oranje Nassaulaanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Welk deel van 's-Hertogenbosch woon je?
Hendig sjiekquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oranje NassaulaanOp krap 100 meter van de gouden draak en Oeteldonk Centraol
Zij kan de grond niet eens zien met die gruwelijke tetten ervoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vraag me toch af wat er te zien is op de grond.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zij kan de grond niet eens zien met die gruwelijke tetten ervoor.
Moet je ook maar van houdenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zij kan de grond niet eens zien met die gruwelijke tetten ervoor.
Lijkt me heerlijk om te motorboaten bij haar.quote:
Wel makkelijk om een schaaltje pinda's op te zetten als je naast haar zit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om te motorboaten bij haar.
Barrie, wtfquote:
Nee. Alleen een asbak als mn ouders op vakantie zijn en ik sigaren rookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zet jij nooit iets op je buik?
Ja dat is dan toch handigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Alleen een asbak als mn ouders op vakantie zijn en ik sigaren rook
Nee zoveel kan ik er niet op kwijtquote:
Waar heb je dan je sixpack voor?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee zoveel kan ik er niet op kwijt
Om op te drinken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waar heb je dan je sixpack voor?
Ik eigenlijk ook maar zelfs een dood topic is nog leuker dan schoolwerk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik heb het erg druk met school dus kan niet veel reageren
Heb voor de eerste keer in mijn leven stress om schoolquote:
Weet jij die site? Want dan hoop ik nu hard dat, dat dezelfde is.quote:
Van dat vak.quote:
Doe die bruine vriend maar de groeten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ga schijten, erg educatief
Je bent veilig thuis gekomenquote:
Barrie!quote:
Word je hard van.quote:
Wait what?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Op het Rodenborch vervelen de kinderen zich wel heel erg. Deobussen in de kut alles.
Watquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gaan verschillende foto's van rond.
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gaan verschillende foto's van rond.
Dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:45 schreef DeJori het volgende:
Is mijn anatomische kennis zo belabberd, of zit 'ie in d'r anus?
Inderdaad, ik verwachtte fapmapmateriaal.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:45 schreef DeJori het volgende:
Is mijn anatomische kennis zo belabberd, of zit 'ie in d'r anus?
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En dit is iemand die bij naam en toenaam bekend is op school, en nu dus nooit van dr leven zichzelf daar meer kan vertonen?
Awesome! Staat ze de rest van haar leven bekend als "dat vrouwke met die zweet-vrije anus.".quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Awesome! Staat ze de rest van haar leven bekend als "dat vrouwke met die zweet-vrije anus.".
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Awesome! Staat ze de rest van haar leven bekend als "dat vrouwke met die zweet-vrije anus.".
Ik vraag me af of we eens facebook kunnen krijgenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ze kunnen haar iig niet verwijten dat ze stinkt, want zelfs haar anus is voor de volle 100% gedeo'd
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:14 schreef bijdehand het volgende:
Wel een originele manier om eens lekker je kont vol te laten spuiten.
Ik ga wel mee uit, ben morgen toch vrijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Zit mijn stressende klasgenoten te smssen of ze mee uitgaan. Reacties uitlokken.
Kom je nu mee aanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ga wel mee uit, ben morgen toch vrij
Zit je al in je pyjama of zo?quote:
Is goed. Of een pyjamaparty?quote:
Wat jij wilquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Is goed. Of een pyjamaparty?
[ afbeelding ]
Ik laat je maar mooi die presentatie voorbereiden. Dinsdag kan wel wat mij betreft!quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik laat je maar mooi die presentatie voorbereiden. Dinsdag kan wel wat mij betreft!
Is goedquote:
9 uur terminus? Kunnen we daarna nog kijken of we zin hebben om te gaan stappenquote:
Is goeiequote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
9 uur terminus? Kunnen we daarna nog kijken of we zin hebben om te gaan stappen
Awesome! Komen er nog meer mensen?quote:
Jij zei komenquote:
quote:
Ik hoor het sarcasme door mijn beeldschermquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
DeJori trekt dan ook volle zalen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik hoor het sarcasme door mijn beeldscherm
Ben jij aanwezig?quote:
Tentamens.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
DJ jij bent wel veel vrij ofniet?
Ma-Do.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh anders wel iedere dag school?
Tsja, al die vrije uren moet je besteden aan "zelfstudie". Dat is modern onderwijs he, onder het mom van zelfstandigheid een excuus hebben om geen tijd te besteden aan de studenten.quote:
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Tsja, al die vrije uren moet je besteden aan "zelfstudie". Dat is modern onderwijs he, onder het mom van zelfstandigheid een excuus hebben om geen tijd te besteden aan de studenten.
Rapporten schrijven, en dat kost voornamelijk tijd door de stupiditeit van mijn groepsgenotenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mooi gezegdMoet je thuis nog veel aan school doen?
Zeker nog steeds dezelfde als een paar weken terug.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Rapporten schrijven, en dat kost voornamelijk tijd door de stupiditeit van mijn groepsgenoten
Vanaf heel binnenkort niet meerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zeker nog steeds dezelfde als een paar weken terug.
Oh nog even volhouden dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vanaf heel binnenkort niet meerMaar volgens mij zitten er meer domme dan slimme mensen bij mij op school, dus: "Different people, same story."
En dan te denken dat we volgende periode moeten gaan benchmarken bij een zorginstelling. Kunnen we ons belachelijk maken bij een zorgmanager in plaats van een leraar
Heb jij het druk op school?
Ik bedoel dat als die groepsgenoten zich dan net zo gedragen als nu...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh nog even volhouden dan.Hoop voor je dat je dan wat betere groepsgenoten treft. En hoezo zou je je eigen daar belachelijk maken?
Jawel, laatste paar dagen. Probeer alles voor vrijdag te hebben gedaan zodat ik volgende week vrij kan nemen.
Oh zo. Maarja wie weet vallen ze wel mee. Of dat ze in ieder geval maar gewoon hun werk doen. Heb je ook opdrachten die je alleen moet maken of is echt alles in groepjes?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als die groepsgenoten zich dan net zo gedragen als nu...
Druk door de presentatie? Of moet je nog meer doen?
Als je eenmaal bezig bent is het meestal niet zo erg hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh zo. Maarja wie weet vallen ze wel mee. Of dat ze in ieder geval maar gewoon hun werk doen. Heb je ook opdrachten die je alleen moet maken of is echt alles in groepjes?
Nog meer.2 presentaties, 7 toetsen, verder van alle vakken die ik heb moeten de opdrachten van worden ingeleverd, en project inleveren. Maar vind dit wel tof eindelijk het idee dat ik wat moet doen.
Nah. Komt wel weerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Mooiste vind ik nog dat we bijvoorbeeld 20 weken lang 1,5uur rekenen, nederlands etc. hebben ik dat gewoon in een ochtend helemaal heb gemaakt.
Ga je niet uit vanavond?
Da's waarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Ach scheelt je weer geld en een kater
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Da's waarIk hoef ook niet elke dag te gaan stappen hoor
Ik heb hier thuis een uitgebreide drankkast.
Ik mag toch zeker wel thuis van een lekker glaasje whisky genieten zonder een alcoholist te zijnquote:
Jawel hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker wel thuis van een lekker glaasje whisky genieten zonder een alcoholist te zijn
Welterusten en veel succes met je presentatie!quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel hoor.Valt nog mee. Ben slapen, weltruste alvast.
Shifto!quote:
Ik ben ook niet erg actief geweest (Op deze avond na.), dus ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:32 schreef shifto het volgende:
[..]
DJ!
Heb ik nog iets gemist afgelopen 2 dagen?
Ah, dan ga ik de nieuwe HIMYM maar even kijkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben ook niet erg actief geweest (Op deze avond na.), dus ik zou het niet weten
Die is AWESOME!quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik de nieuwe HIMYM maar even kijken
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die is AWESOME!En het is HIMYB dit keer!
WEEKENDquote:
Heb je je presentatie al gehad?quote:
Ja, heb hem gehaald. Voor een vrije dag ben je trouwens nog best vroeg wakker.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja, heb hem gehaald. Voor een vrije dag ben je trouwens nog best vroeg wakker.
Carnavalquote:
G'navond! Goeie dag gehad?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:46 schreef Muisraket het volgende:
Goedenavond dames en heren!
Ik heb alles teruggelezen en dat had ik niet moeten doen.En wat zijn jullie eng stil!
Ik zou bijna wensen dat Tuxxx terug komt, bijna...
Jawel. Eindelijk klaar met practicum.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:46 schreef Muisraket het volgende:
Goedenavond dames en heren!
Ik heb alles teruggelezen en dat had ik niet moeten doen.En wat zijn jullie eng stil!
Ik zou bijna wensen dat Tuxxx terug komt, bijna...
Jij en A_T zijn stil, ik heb een leven gekregen (schoolquote:
Vrij hequote:Op woensdag 18 januari 2012 18:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jawel. Eindelijk klaar met practicum.![]()
En jij?
Geen referentie naar de geweldige DJquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij en A_T zijn stil, ik heb een leven gekregen (school), TFM spamt niet meer en KK is ook iets stiller. BDH en BB daarentegen.
Ik heb vakantie dus ben super druk met niks doen enzoquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij en A_T zijn stil, ik heb een leven gekregen (school), TFM spamt niet meer en KK is ook iets stiller. BDH en BB daarentegen.
ouch...quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Geen referentie naar de geweldige DJ
Inderdaadquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Geen referentie naar de geweldige DJ
Met je vriendin batsen zul je bedoelenquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb vakantie dus ben super druk met niks doen enzo
Daar gaat ook erg veel tijd naartoe de laatste tijd jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Met je vriendin batsen zul je bedoelen
Ik ben wel teleurgesteld dat je onze FAC hebt verlatenquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Daar gaat ook erg veel tijd naartoe de laatste tijd ja
Het was ongeplandquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben wel teleurgesteld dat je onze FAC hebt verlaten
Jaja...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |