Ik dacht dat internet iets Nederlands wasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:19 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Daar hebben ze gewoon internet hoor....
eenschquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Justice, Deadmau5, Beirut, Wolfmother op Werchter. Stuur maar door naar Lowlands.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:25 schreef WeezerButler het volgende:
Het zou toch te gek zijn als New Order op LL zouden komen.... Gaan v/d zomer wat in Europa doen.
True. Maar toch meer dan de moeite waard... Specials zonder Dammers was ook supervetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maarja, zonder Peter..is toch niet helemaal wat het wezen moet.
vorige keer (en ik neem aan dat het deze keer weer zo gaat) zaten we met de groep waarmee we altijd gaan op MSN en dan gewoon wie er door komt bestelde 8 kaarten en zo tot iedereen had.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:13 schreef AMDB het volgende:
Bij mij mailde er iemand: "ik wil wel proberen kaartjes te kopen".
No fucking way dat ik dat uit ga besteden
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Graag! Alles beter dan Skunk Anansie.
quote:
Luie flikkers, kopieer dat lijstje gewoonquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik gok 111 maar denk dat de werkelijke verkooptijd korter is en dat er momenten zijn dat niemand kan bestellen
Pfff, dit jaar al weer Depeche Mode....kunnen we niet eens een jaartje zonder?quote:
Was voor mij een zeer aangename verrassing inderdaad, had geen must-see gevoel bij Skunk Anansie maar toen ik in de Alpha stond heb ik me toch het volledige uur zeer goed vermaakt bij Skin en wannabe Clarence (E-Street-Band) en hun band.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volle Alpha die uit z'n dak gaat is natuurlijk absoluut geen reden om SA een succes to noemen?
vorig jaar nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pfff, dit jaar al weer Depeche Mode....kunnen we niet eens een jaartje zonder?
Echt wel. Je hebt dat kleine deurtje, rechts van de Grolsch, voor het Hennie's Surprise-minipodium zeker over het hoofd gezien?quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:52 schreef leeell het volgende:
[..]
vorig jaar niet
2 jaar geleden niet
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt wel. Je hebt dat kleine deurtje, rechts van de Grolsch, voor het Hennie's Surprise-minipodium zeker over het hoofd gezien?
We gaan dit jaar 2 subfora voor Lowlands aanmaken. Een hipster- en een veteranenforum. Roellio wordt mod van de laatste. Samen met 1 van de modderbabes.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |