Ze checken het bij de organisatie, is maar net wie het sneller meldt dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:47 schreef leeell het volgende:
als we op 3fm gaan vertrouwen is het eind zoek
Daar is ook niets mis mee, maar als je geld verdient moet je ook niet zeiken dat je belasting moet betalen. Voor luxe producten hebben we in Nederland een 19% btw tarief, en dat is een bezoek aan Lowlands natuurlijk ook gewoon. (Het is dan wel weer typisch voor dit laffe kutkabinet om het dan maar half te doen en de btw voor bioscopen, voetbalwedstrijden en circussen op 6% te houden)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:27 schreef AMDB het volgende:
Waarom die (rechtse) fobie voor mensen die geld verdienen in de cultuurwereld? Mag iemand daar geen geld verdienen? Past toch precies in de neoliberale denkwijze?
En die pure willekeur van alleen op de cultuur hakken is waar iedereen zich over opwindt. Lekker met dieren in kleine hokjes slepen bij een circus houden we lekker op 6%quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:51 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee, maar als je geld verdient moet je ook niet zeiken dat je belasting moet betalen. Voor luxe producten hebben we in Nederland een 19% btw tarief, en dat is een bezoek aan Lowlands natuurlijk ook gewoon. (Het is dan wel weer typisch voor dit laffe kutkabinet om het dan maar half te doen en de btw voor bioscopen, voetbalwedstrijden en circussen op 6% te houden)
quote:Doordat het vorig jaar op een vrijdag onverwacht zo vroeg uitverkocht was ben ik bang dat het dit jaar nog veel sneller uitverkocht is. (Als de servers dat trekken)
rubbereend: 127 minuten
leeell: 168 minuten
AMDB: 65 minuten.
FrankRicard: 23 minuten.
Ik probeer mb vakantie zo te plannen dat ik voor 17e terug benquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:39 schreef MaJo het volgende:
Ik ga definitief niet naar Lowlands. Zit dan in VietnamJammer van Lowlands maar fuck that, ik ga naar Vietnam
inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik gok 111 maar denk dat de werkelijke verkooptijd korter is en dat er momenten zijn dat niemand kan bestellen
Ik hoop dat je computer een pijnlijke dood sterft om 09.59 op de dag van de verkoopquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:05 schreef PiRANiA het volgende:
Ik hoop dat ING niet bereikbaar is als de kaartjes in de voorverkoop gaan.
Dan heb ik nog backupquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik hoop dat je computer een pijnlijke dood sterft om 09.59 op de dag van de verkoop
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Omdat het zo makkelijk is om te posten:
Die ook
Daar hebben ze gewoon internet hoor....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..].
Ik moet volledig op vrienden vertrouwen overigens voor kaarten, ik zit op 4 februari in België.
Ik dacht dat internet iets Nederlands wasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:19 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Daar hebben ze gewoon internet hoor....
eenschquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Justice, Deadmau5, Beirut, Wolfmother op Werchter. Stuur maar door naar Lowlands.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:25 schreef WeezerButler het volgende:
Het zou toch te gek zijn als New Order op LL zouden komen.... Gaan v/d zomer wat in Europa doen.
True. Maar toch meer dan de moeite waard... Specials zonder Dammers was ook supervetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maarja, zonder Peter..is toch niet helemaal wat het wezen moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |