Nog even een slag om de arm tot 4 februariquote:Op maandag 16 januari 2012 15:12 schreef Cyntiaa het volgende:
Da's goed nieuws Gerberaatje
Zal ik al mijn jongensspul naar je mailen?
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:13 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Nog even een slag om de arm tot 4 februarimaar ik reserveer het vast, oké?
![]()
Nou idd!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:17 schreef Kuukske het volgende:
Fijn dat je er nog geen last van hebt Gerb. Als ik het zo lees klinkt het inderdaad allerminst fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Denk NTS/DF hadden een kind in stuit als ik me goed herinerquote:Op maandag 16 januari 2012 16:11 schreef klavertje-4 het volgende:
Ja dames, daar ben ik ook weer eens! Lekker weekendje weg geweest dus niet echt bijgelezen
Net terug van de liggingsecho ivm stuitligging bij 32 wk echo en we hebben nu al een eigenwijs kind, nog steeds in stuit dus, morgen gesprek met de vk over welke stappen nu mogelijk zijn. Iemand hier ervaring met wel/geen draaipoging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |