abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106870816
Leuk Gerbera! :D Ennuh.. hydro? :@.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_106870838
Ik heb dit keer (nog) nergens last van O+ alleen mijn blaas, maar dat is sowieso inherent aan het zwanger zijn!! Voel me helemaal top, ben een voorbeeldige patient dit keer :D

Ik vroeg de gyn of ik een brutale vraag mocht stellen en of hij even wilde kijken, en hij geeft geen garanties, uiteraard, maar het zou toch wel heel goed eens een Luke kunnen zijn :D dus ik kan stiekem alvast een beetje aan het idee wennen :D (hij heeft als specialiteit echoscopie gekozen bij zijn opleiding, dus ik hang wel een beetje aan zijn woorden ;) maar aangezien de vorige foto ook al het vermoeden op een Luke gaf :o O+ )

Whaaaa!
pi_106870900
Kuuk: hydro
pi_106871009
Oh dat zou wel tof zijn Gerb. Van elk eentje dan toch? :)
En het hydroverhaal gaat nog even duren voor het landt. Al die Engelse moeilijke termen.

Edit: oh wacht! Het kwartje valt.
pi_106871118
:+ Da's goed nieuws Gerberaatje ;) Zal ik al mijn jongensspul naar je mailen?
pi_106871143
Mijn eileiders hebben verklevingen en daartussen zit vocht... in 2004 zijn ze afgeklemd want het vocht kán schadelijk zijn voor een embryo.. toen was ook gelijk duidelijk: alleen ivf om mij zwanger te krijgen!

Vorige zwangerschap heb ik héél veel last gehad van die hydro.. die zat op meerdere plekken verkleefd in mijn buik aan o.a. blaas, buikvlies e.d. en dat geeft een soort trap tegen je scheenbeen pijn, constant. :)

Nu gelukkig (nog) geen last van, doordat het de vorige keer zo uitgerekt is geweest.. misschien dat het tegen het einde wel komt als ik groter en dikker wordt dan bij de muppet :P

En ja van elk één :o zou toch bizar zijn!
pi_106871160
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 15:12 schreef Cyntiaa het volgende:
:+ Da's goed nieuws Gerberaatje ;) Zal ik al mijn jongensspul naar je mailen?
Nog even een slag om de arm tot 4 februari :+ maar ik reserveer het vast, oké? :D O-)
pi_106871293
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 15:13 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Nog even een slag om de arm tot 4 februari :+ maar ik reserveer het vast, oké? :D O-)
8-) Komt helemaal goed!
pi_106871298
Fijn dat je er nog geen last van hebt Gerb. Als ik het zo lees klinkt het inderdaad allerminst fijn.
  maandag 16 januari 2012 @ 15:18:00 #135
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106871342
Oooh Gerbera, dat zou wel heel leuk zijn als je van allebei eentje had zeg! O+
En fijn dat je tot dusver nog nergens last van hebt. Oja en vaak piesen heb ik ook hoor. Zeker in het 1e trimester. Daarna wordt het wat minder en daarna weer iets meer.
  maandag 16 januari 2012 @ 15:45:18 #136
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106872300
quote:
14s.gif Op maandag 16 januari 2012 15:17 schreef Kuukske het volgende:
Fijn dat je er nog geen last van hebt Gerb. Als ik het zo lees klinkt het inderdaad allerminst fijn.
Nou idd!

En mooie echo, Gerberaatje! Zou leuk zijn, een knulletje :).
pi_106872546
Ik geloof dat mijn meneer het allerblij-st is! :D we zijn blij met beide hoor, maar volgens mij zit er in iedere mans hart wel een wens voor een zoon :D O+
  maandag 16 januari 2012 @ 16:07:26 #138
30252 Soempie
Procreating
pi_106873194
Dag dames. Even heel aso alleen wat foto's. Ik ga zo snel mogelijk alles bijlezen. En wat uitgebreider reageren. Sinds vanmiddag eindelijk weer uit het ziekenhuis namelijk en in het ziekenhuis was er geen internet beschikbaar en op de mobiel van m'n man kan ik niet goed werken...

Hoop dat hier alles goed gaat! Even een dikke :*

Kijk, ik ben mama van zo'n lief schattig jongetje O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106873226
Oooooh doe es niet Soemp!! :o O+

Die haartjes, die oogjes O+ O+ O+

Klapppeerrrrrrrrrr
  maandag 16 januari 2012 @ 16:09:03 #140
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106873249
Soemp O+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106873274
Wat een mooie bos haar. Je hebt een knapperd gebakken Soemp O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106873313
Mooie fotos Soempie
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 16 januari 2012 @ 16:11:02 #143
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_106873318
Ja dames, daar ben ik ook weer eens! Lekker weekendje weg geweest dus niet echt bijgelezen :@

Net terug van de liggingsecho ivm stuitligging bij 32 wk echo en we hebben nu al een eigenwijs kind, nog steeds in stuit dus, morgen gesprek met de vk over welke stappen nu mogelijk zijn. Iemand hier ervaring met wel/geen draaipoging?
  maandag 16 januari 2012 @ 16:11:53 #144
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_106873354
Wat een mooie Mattis heb je daar Soemp! O+
pi_106873394
Oi Klavertje! Ik heb er geen ervaring mee, maar mijn gevoel zegt altijd niet doen... ja als het lukt is het mooi en heb je kans op een 'gewone' vaginale bevalling.. maar ik denk altijd dat kindjes met een reden anders liggen... dus ik zou het niet doen, maar dat is persoonlijk :)

Ik ken wel een aantal mensen die een kindje in stuit hadden, en daar is het bij allemaal niet gelukt. En die geven ook aan dat bij een volgende nooit meer te zullen laten doen..
pi_106873422
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 16:11 schreef klavertje-4 het volgende:
Ja dames, daar ben ik ook weer eens! Lekker weekendje weg geweest dus niet echt bijgelezen :@

Net terug van de liggingsecho ivm stuitligging bij 32 wk echo en we hebben nu al een eigenwijs kind, nog steeds in stuit dus, morgen gesprek met de vk over welke stappen nu mogelijk zijn. Iemand hier ervaring met wel/geen draaipoging?
Denk NTS/DF hadden een kind in stuit als ik me goed heriner
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106873465
Goede echo van Nanadu, fijn!

Gerbera waarschijnlijk een jongetje, wat leuk!

Soempie, wat een enorm mooi mannetje hebben jullie gemaakt, gefeliciteerd!!!

Hier ook weer thuis na het werk, nog een boel pijn van gisteren. En ik wilde de laatste restjes behang van de muur afhalen :') Na het bukken richting emmer ging het al mis. Dus ik zit nu op de bank met een stuk pizza en een kaassouffle. En een jankbui want het lukt niet. Leuk zeg, zwanger zijn :')
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106873537
Oh wat leuk Gerb, straks van ieder eentje! Ik denk dat die man gelijk heeft :Y

En Soemp! Wat een mooierd!!! Smelt! Wat een haartjes! O+
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 16 januari 2012 @ 16:16:39 #149
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106873567
Marjolijntje :*

Soemp, wat een mooierd! O+

klavertje, leuk weekend gehad?
En wat een eigenwijsje heb je. Ik sluit me qua mening aan bij Gerberaatje.

Foei wat is Huubke vandaag druk! En ik heb alweer de zoveelste harde buik :X
  maandag 16 januari 2012 @ 16:19:52 #150
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_106873709
Heerlijk weekend Asy, wel gesloopt nu maar t was erg gezellig :)

Ik word heen en weer geslingerd tussen 'hij/zij ligt niet voor niets zo' en 'misschien lukt een versiepoging wel en kan ik een ks afwenden'. Thnx voor jullie meningen iig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')