Idd, want een hele week alleen is wel heel zwaar lijkt me.... Zit je trouwens nu helemaal ziek thuis of ga je zo nu en dan nog wel naar je werk.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:50 schreef Gerberaatje het volgende:
Heb je wel wat hulptroepen eventueel Fluug?
De oppas komt elke dag even helpen met Willem z'n avondritueel, voor de rest laat Martijn me achter met (hoop ik) voldoende boodschappen....quote:Op maandag 16 januari 2012 11:50 schreef Gerberaatje het volgende:
Heb je wel wat hulptroepen eventueel Fluug?
quote:
Nou zeker, al ben ik nog een stuk minder ver..quote:Op maandag 16 januari 2012 11:53 schreef sproet-je het volgende:
[..]
Idd, want een hele week alleen is wel heel zwaar lijkt me.... Zit je trouwens nu helemaal ziek thuis of ga je zo nu en dan nog wel naar je werk.
Pfff, als ik Asy, Zoe en Fluugs zo lees ben ik weer extra blij dat ik me gewoon prima voel en gewoon nog huppelend de trap af kan (bij wijze van spreke)
Haha. Ja nu je het zegt valt het me pas op. Maar hij mag ondertussen een hele keuken eruit slopen, ik zie mezelf dat nog niet doenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:31 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat is nog eens emancipatie. Meestal is dat precies andersom.
Hahaha of dat kan? Check even het buikentopicquote:Op maandag 16 januari 2012 11:43 schreef Kwisted het volgende:
KatyM, wat leuk een jongen!! En de echo is echt super mooi, zo te zien heeft hij een heel mooi gezichtje![]()
Vandaag precies 5 weken. De eerste echo heb ik met 6wkn3 Gerberaatje, dus dan hoop ik wel iets te zien.
Ik heb het idee dat mijn buik nu al opgeblazen is, kan dat? Verder nog nergens last van, niet misselijk ofzo. Alleen hele zere borsten, ik moet ze zelfs vasthouden als ik de trap af loop. Wordt dat minder?
Verder ga ik proberen te volgen wie hier allemaal meeposten! Ik vind het in ieder geval al gezellig
Als ik meega sta ik er ook alleen met Willem voor, iedereen gaat skien en dan zit ik met Willemquote:Op maandag 16 januari 2012 12:10 schreef Asyniur het volgende:
Maar flugel, waarom werk je dan volgende week dan toch gewoon terwijl je eigenlijk vakantie zou hebben? Dan kun je toch net zo goed mee op vakantie?
Ben je er in elk geval even uit.
Ander zou ik toch echt wat vrije tijd nemen en lekker niksen op de dagen dat Willem naar de opvang is.
sproet-je, heerlijk toch dat je nergens last van hebt! Ik hou erg van die verhalenEcht!
Kwisted, die gevoelige borsten kán wel minder worden, hoeft niet. Ik heb er nu meer last van dan in het begin. En opgeblazen gevoel hoor je wel vaker
Ow en ik krijg zojuist een mailtje met een aantal voorzetjes voor het geboortekaartje van Huubke! Ik word er helemaal blij van!
Dat herken ik wel asyquote:Op maandag 16 januari 2012 11:39 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Dan gaat het overdag redelijk en dan denk ik: oeh vanavond misschien toch nog eens een gezellig onderonsje, maar tegen de avond kan ik al niet meer fatsoenlijk bewegen en dan hoeft het niet meer van mij.
Ach jee
Benen omhoog dan maar...
Mooie echo inderdaad! Die van mij ligt nu nog steeds overdwars trouwensquote:Op maandag 16 januari 2012 12:59 schreef Fee-nix het volgende:
Mooie echo! Grappig om te zien, dat hoofdje naar beneden. Op die termijn lagen mijn beide babies nog helemaal overdwars, hihi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |