quote:Op maandag 16 januari 2012 09:08 schreef Gerberaatje het volgende:
En anders gewoon toch maar aan de breinaald
Jij hebt tenminste een buikquote:Op maandag 16 januari 2012 09:09 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh en voor wie wel van een shock momentje houdtbuikfoto in het buikentopic
quote:
Dat is nog eens emancipatie. Meestal is dat precies andersom.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:56 schreef Xanteh het volgende:
dus dan kunnen schoonmoeders en ik eindelijk aan de babykamer beginnen. Mannetje lief heeft de kleuren al uitgekozen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow bijtje.. Verhuizen lijkt me pittig, zeker nu! Gelukkig denkt je lief goed om je zo te lezen![]()
Nanadu spannend
Zo naar de fysio & dan boodschappen doen (weer een x in m'n eentje!) haha
Weinig mensen die het gaan geloven vreesch ik, maar ik heb momenteel ook niet echt zin hoor. De behoefte is er wel, maar de pijn neemt de zin al weg voor we goed en wel begonnen zijn...quote:Op maandag 16 januari 2012 10:42 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd momenteel helemaal geen zin in sex. Sowieso vanwege pijn maar ik heb ook geen zin in alternatieven. Daar heb ik gewoon de fut niet voor.
Mijn man is dus maar heel zielig
Gelukkig weet hij dat het na de bevalling wel weer goed komt
Ik wil ook boodschappen doen maar ik moet dus verplicht de hele dag binnen zitten omdat ze komen kijken voor de keuken (wat er nog vervangen moet worden en wat nog ontbreekt en zulks). Alleen konden ze dus geen enkele indicatie geven wanneer (ook niet ochtend of middag), waarop mijn man dan antwoord: nou ja, geeft niks. Mijn vrouw is toch de hele dag thuis.
Aaargh, das toch geen reden om helemaal niks te verwachten aan planning? Zo kan ik niet eens naar bed...
Heel herkenbaar. Dan gaat het overdag redelijk en dan denk ik: oeh vanavond misschien toch nog eens een gezellig onderonsje, maar tegen de avond kan ik al niet meer fatsoenlijk bewegen en dan hoeft het niet meer van mij.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:35 schreef flugeltje het volgende:
Weinig mensen die het gaan geloven vreesch ik, maar ik heb momenteel ook niet echt zin hoor. De behoefte is er wel, maar de pijn neemt de zin al weg voor we goed en wel begonnen zijn...
Ik heb net boodschappen gedaan, had ik beter niet kunnen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |