Volgens mij is dat van babydump.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:31 schreef KatyM het volgende:
Ik ga hem plaatsen zo.
Willen jullie misschien even meekijken naar deze babykamer:
http://kind-baby.marktpla(...)plete-babykamer.html
Heeft een van jullie een idee welke babykamer dit is? De verkoper zei iets van Mix en Match? Maar dat is geen merk opzich lijkt me.
Bedankt! Dan lijkt het wel een goeie deal voor rond de 200 euro. Eens even kijken.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:39 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van babydump.
Hmm daar zie ik het zo gauw even niet staan maar even googlen maakt dat ik uit kom dat de fabrikant Bopita is...
Thanksquote:Op zondag 15 januari 2012 18:46 schreef Marjolijntje het volgende:
Mooie echo KatyM!![]()
Dat kamertje is ook erg leuk
Nou iddquote:Op zondag 15 januari 2012 20:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zo huis is hier weer op orde.
Huiskamer gedweild, zolder gestofzuigd, eerste verdieping gestofzuigd. Alle was die er nog lag in de kasten gedaan, aantal wassen gedraaid, opgeruimd. Floris zn kast.leeggeruimd. mn koffer is zo goed als ingepakt.
En nu ga k niks meer doen
Scheelt me.van de week weer een hoop werk. Nog wat kleine wasjes wegwerken en tis helemaal op orde.
Nationale schoon- en opruimdag ofzo hier![]()
Argento, fijn dag midas weer aan de betere hand.is. En pff wat een bloedverlies voor Kyara, lekker rustig.aan doen dus voor dr.
Katy, wat een mooie echo
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb juist geen drol uitgevoerd vandaagbeetje bijgeslapen, stuk gefietst. C'est tout!
Katy, mooie echoje ZOON!
Kyara, je krijgt het wel voor je kiezen.. Hopelijk zijn jullie snel weer thuis!
Ja joh, maar jij doet standaard al genoegquote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb juist geen drol uitgevoerd vandaagbeetje bijgeslapen, stuk gefietst. C'est tout!
Katy, mooie echoje ZOON!
Kyara, je krijgt het wel voor je kiezen.. Hopelijk zijn jullie snel weer thuis!
Leuk hè!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef KatyM het volgende:
[..]Mijn zoon
! Soms besef je het ineens he. Ik word moeder. En krijg een zoon. Wauw.
.
Ja goed hoor. Momenteel is mijn enige zorg gelegen bij moeder en kind en ik ben hartstikke trots op beide met betrekking tot hun kracht en strijdvaardigheid. Gelukkig is het medisch allemaal niet al te ernstig maar het vergt zowel in het geval van Kyara als in het geval van Midas erg veel van hun energie. En ik drentel daar zon beetje tussendoor, hopend dat ik de ondersteuning kan bieden die ze nodig hebben. Ik wil ze gewoon allebei thuis hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |