abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106837725
2012

28 januari: IslaBonita (meisje)
29 januari: Fee-nix (jongen)

11 februari: CrazyMoon
14 februari: klavertje-4
*** 17 februari: Tha_Duck en Ivetje ***

12 maart: Webkim
20 maart: PureEvil
***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
06 mei: Soohr (papa)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra
26 juni: KatyM
26 juni: Marjolijntje
29 juni: bijtje84
30 juni: clauwheee

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes
17 juli: Sonnetje85
21 juli: Gerberaatje
24 juli: Tante_Soesa
26 juli: Troeta

1 augustus: Nanadu
13 augustus: SupremeEvil

1 september: Sopho
13 September: Frups

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106837745
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:31 schreef Marjolijntje het volgende:
Katy, een jongetje! Wat leuk!!

Verder ben ik een zeef momenteel, heb geen belangrijke dingen gemist toch? Zo wel, sorry en :*!
Oh, en ik zag Kwisted weer hier, fijn! Succes met je echo binnenkort!

Ik heb non-stop 6 uur lang behang af staan halen, ben kapot nu. En flink wat pijn overal. Misschien was het toch teveel.. En het is nog niet klaar, daar baal ik van. Nog een klein stukje bij de grond, maar dat lukte echt niet meer.. Maar of het er nou beter op geworden is.. Niet bepaald, helaas. We hebben er nog flink werk aan ben ik bang..
Oh en als er nog dingen in de OP aangepast moeten worden, even roepen!
pi_106837812
Ahw sterkte Marjolijntje, is ook wel een nare klus dat behang afhalen. Had je wel zo'n stoomgeval?

Oh enne Phaidra, begin februari dus O+. Ik ben benieuwd! Heb je zelf een gevoel?
  zondag 15 januari 2012 @ 17:35:11 #4
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106837841
:o Ik sta tweede!!!

Jemig, Marjolijntje, wat ben jij bezig geweest! Nu wel ff rustig aan hoor!! En balen dat er nog zoveel werk aan is. Maar als je net begonnen bent, lijkt het vaak erger dan het is hoor. Het wordt eerst een enorme bende en dan gaat het vast snel de goede kant op! :*
pi_106837990
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:35 schreef Fee-nix het volgende:
:o Ik sta tweede!!!

Jemig, Marjolijntje, wat ben jij bezig geweest! Nu wel ff rustig aan hoor!! En balen dat er nog zoveel werk aan is. Maar als je net begonnen bent, lijkt het vaak erger dan het is hoor. Het wordt eerst een enorme bende en dan gaat het vast snel de goede kant op! :*
Minder dan 2 weken :o.

Wow *O*
pi_106838020
Fee-nix, je gaat hard nu ja!

Ik had een emmertje water met behang afweek spul, werkt op zich ook wel, maar tis gewoon een rotklus. Heb het idee dat ik wel de baby voel nu, een soort van 'geborrel' oid in mn buik, op de plek waar ik ook het hartje hoor met de angelsound :D
Ik doe vandaag verder niks meer! :P Maar de muren zijn echt bagger. Op een hoop plaatsen is de stuclaag eraf en het beton valt uit elkaar als je ertegen blaast.

https://twitter.com/#!/ma(...)698770833409/photo/1 werkt dat? Een fotootje vanaf Twitter. Alle donkere plekken zijn beton. En verder is het net een maanlandschap met alle gaten zo.
pi_106838023
@fee-nix
M'n schoonouders begrepen t wel :) ze hadden gebak meegegeven aan m'n lief
zodat ik ook een gebakje had haha
Das wel lief

KatyM, Een jongetje! Leukleuk O+

Gerberaatje, Wat n lieve opmerking van je lief :D

Marjolijntje, kan me voorstellen dat je kapot bent :o
pi_106838080
Oei Marjolijntje... heb je een bad? Anders even lekker in een warm bad en je spieren laten ontspannen??

Goed, na al het namen gesteggel hebben we ineens tóch de jongensnaam.. benieuwd of we hier nu bij blijven :P
pi_106838137
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:34 schreef KatyM het volgende:
Ahw sterkte Marjolijntje, is ook wel een nare klus dat behang afhalen. Had je wel zo'n stoomgeval?

Oh enne Phaidra, begin februari dus O+. Ik ben benieuwd! Heb je zelf een gevoel?
Haha, nee eigenlijk helemaal niet! Ik laat me verrassen :)

Marjolijntje, drukke dag gehad :o
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106838178
Geen bad hier, alleen een douche. Daar ga ik zo lekker onder staan als mn rug weer recht aan voelt ;) En vanavond mn lief even laten smeren met van dat spul wat warm wordt. Komt wel weer goed.
Morgen niet teveel meer doen op mn werk :P Dinsdag controle bij de verloskundige, vind ik wel weer fijn!
  zondag 15 januari 2012 @ 17:51:26 #11
250838 Fee-nix
pi_106838358
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:40 schreef KatyM het volgende:

[..]

Minder dan 2 weken :o.

Wow *O*
Laten we het hopen! (Ik ben daar een beetje sceptisch in, aangezien Jesper mooi tot 42 wk bleef zitten ;). Maar ik voel me nu volgens mij al zoals toen met 42 wk en ik ben denk ik ook al zwaarder.... Dus duimen dat deze gewoon wat eerder komt!)

Lief van je schoonouders Zoë! En nu wil ik ook taart :9 .

Gerberaatje een jongensnaam! *O* Goed zeg. Ik hoop dat jullie niet net zo erg zijn als wij... Honderd duizend keer van mening veranderen :P.

Marjolijntje je twitter is afgeschermd, dus ik kan de foto niet zien. Maar ik geloof je hoor! Balen zeg!
pi_106838510
Nou ben ik koppig en dan maar via tinypic :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 15 januari 2012 @ 17:56:56 #13
250838 Fee-nix
pi_106838553
Oei... dat ziet er niet heel best uit inderdaad... Hoewel ik ook weer niet zo'n geoefend oog heb hoor... misschien valt het reuze mee ;).
pi_106838565
:W

Meer actieve dames zie ik! Wij hebben ook het hele huis van boven naar beneden schoon en netjes gemaakt. En alle was weggewerkt. En net nog een uur gelopen. En nu doet werkelijk alles zeer! O+ vroeg net al of ik zo nog weer omhoog kan komen om z'n boerenkool op te eten.. :')

Katy een jongetje! Leuk! Ik ben ook zo benieuwd of wij echt een meiske krijgen zoals ze zeggen of dat het stiekem toch een jongen is. We waren het gisteren ineens eens over een jongensnaam :D

Gisteren de 16 weken aangetikt! Voel nog niks helaas. Ik wacht ongeduldig af ;).
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_106838568
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:51 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Laten we het hopen! (Ik ben daar een beetje sceptisch in, aangezien Jesper mooi tot 42 wk bleef zitten ;). Maar ik voel me nu volgens mij al zoals toen met 42 wk en ik ben denk ik ook al zwaarder.... Dus duimen dat deze gewoon wat eerder komt!)

Lief van je schoonouders Zoë! En nu wil ik ook taart :9 .

Gerberaatje een jongensnaam! *O* Goed zeg. Ik hoop dat jullie niet net zo erg zijn als wij... Honderd duizend keer van mening veranderen :P.

Marjolijntje je twitter is afgeschermd, dus ik kan de foto niet zien. Maar ik geloof je hoor! Balen zeg!
Het erge is dat we steeds weer terugkomen bij dezelfde naam :') degene die we een paar jaar geleden al hadden. En net zeiden we tegen elkaar: nou ik zie ons straks weer bij die eindigen.. en toen zei meneer: ja dat denk ik ook. Dus ik zei: houden we het daar dan maar bij?

Dus :')

Zal je zien dat het toch een meid is. Na alle moeite voor een naam :') :D
  zondag 15 januari 2012 @ 17:59:47 #16
250838 Fee-nix
pi_106838643
Clauwhee gisteren 16 weken! Nog even jompelen hoor *O* . En ook al een jongensnaam! ^O^

Wij eten trouwens ook boerenkool vanavond. Het ruikt hier al heeeeerlijk. Ik heb zo'n hongerrrrrr.

Gerberaatje zoiets hadden wij ook: de naam die we nu hebben is de eerste naam die we verzonnen toen we wisten dat ik zwanger was van de tweede. Haha!
pi_106838674
Mijn meneer is Peking eend rolletjes en dim summetjes en meer van zulks halen :9 en ik heb nog een heerlijke rijpe avocado liggen die vanavond nog wel opgaat.. ik geloof dat mijn eetlust terug aan het komen is :D
pi_106838697
Normaal vind ik het heerlijk, boerenkool, Fee. Maar ik heb me toch al de hele dag zin in patat! Helaas gaat dat feest niet door :P
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 15 januari 2012 @ 18:01:56 #19
250838 Fee-nix
pi_106838698
Eet smakelijk allemaal!! Ik ga manlief helpen met het eten klaarmaken nu.

In het buikentopic heb ik foto's geplaatst!
  zondag 15 januari 2012 @ 18:17:33 #20
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106839060
Wij hebben het eten al op. We hadden nasi. Had ik al gezegd hoe blij ik ben met onze nieuwe keuken? O+

Huubke is na een paar rustige dagen weer heerlijk druk.

Katy, wat leuk! Een jommetje! O+

Marjolijntje, rustig aan hoor!

Hmm, ik wilde nog iets zeggen maar dat ben ik dus weer vergeten...
pi_106839081
Gister boerenkool gehad nu is manlief om patat :D
pi_106839123
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:57 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Het erge is dat we steeds weer terugkomen bij dezelfde naam :') degene die we een paar jaar geleden al hadden. En net zeiden we tegen elkaar: nou ik zie ons straks weer bij die eindigen.. en toen zei meneer: ja dat denk ik ook. Dus ik zei: houden we het daar dan maar bij?

Marjolijntje, jeminee, wat een klus. :o

Dus :')

Zal je zien dat het toch een meid is. Na alle moeite voor een naam :') :D
Oh wat fijn dat jullie eruit zijn! Wij waren ook snel uit de meisjesnaam, de jongensnaam is problematisch. Ik heb allemaal leuke opties die manlief vervolgens afschiet. Dus nu moet hij met een lijstje komen, kijken of ik daar iets tussen vind zitten :).

Oh Asy, heb ik de keukenfoto gemist? Ben benieuwd :)
  zondag 15 januari 2012 @ 18:23:07 #23
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106839216
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2012 18:19 schreef KatyM het volgende:

Oh Asy, heb ik de keukenfoto gemist? Ben benieuwd :)
Nee je hebt hem niet gemist. Heb hem niet gepost. Er moeten nog wat afwerklijsten op en nog tegeltjes tegen de muur. Als dat klaar is, dan zal ik eens een foto posten. Helpen jullie me wel herinneren?

Ow enne... heb jij geen pica's van jouw jommetje? O+
pi_106839450
Ik ga hem plaatsen zo O+.

Willen jullie misschien even meekijken naar deze babykamer:

http://kind-baby.marktpla(...)plete-babykamer.html

Heeft een van jullie een idee welke babykamer dit is? De verkoper zei iets van Mix en Match? Maar dat is geen merk opzich lijkt me.
  zondag 15 januari 2012 @ 18:33:32 #25
250838 Fee-nix
pi_106839532
Geen idee, Katy. Wel mooi!
En kom maar op met die echofoto O+ .

Asy, wat heerlijk dat je zo blij bent met de keuken! Ben ook benieuwd hoe het er uit ziet :).
  zondag 15 januari 2012 @ 18:39:12 #26
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106839689
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2012 18:31 schreef KatyM het volgende:
Ik ga hem plaatsen zo O+.

Willen jullie misschien even meekijken naar deze babykamer:

http://kind-baby.marktpla(...)plete-babykamer.html

Heeft een van jullie een idee welke babykamer dit is? De verkoper zei iets van Mix en Match? Maar dat is geen merk opzich lijkt me.
Volgens mij is dat van babydump. :Y
Hmm daar zie ik het zo gauw even niet staan maar even googlen maakt dat ik uit kom dat de fabrikant Bopita is...
pi_106839702
Dit is hem, hij lijkt een beetje bol! O+

pi_106839785
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2012 18:39 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Volgens mij is dat van babydump. :Y
Hmm daar zie ik het zo gauw even niet staan maar even googlen maakt dat ik uit kom dat de fabrikant Bopita is...
Bedankt! Dan lijkt het wel een goeie deal voor rond de 200 euro. Eens even kijken.
pi_106839927
Mooie echo KatyM! O+
Dat kamertje is ook erg leuk :)
pi_106840044
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 18:46 schreef Marjolijntje het volgende:
Mooie echo KatyM! O+
Dat kamertje is ook erg leuk :)
Thanks O+. En de echoman kon ook al zeggen dat hij geen hazenlip heeft, dat is toch fijn, O+.
pi_106840128
Inderdaad mooie, duidelijke echofoto!
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 15 januari 2012 @ 18:57:54 #32
250838 Fee-nix
pi_106840468
Ahhhh mooi Katy!

Argento, hoe is het nu met Midas? En met Kyara?
pi_106840599
Thanks allemaal O+

Argento, hoe is het bij jullie met die kleine man? En met Kyara? En met jou natuurlijk.
pi_106841140
Ahw, wat een mooierd Katy! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106841337
Naar omstandigheden goed. Hij hoeft niet meer aan het infuus. Krijgt nu driemaal daags een injectie (nog wel via het infuusslangetje). Temperatuur is het afgelopen etmaal netjes laag in de 37 gebleven. Voor nu is het ritme veel slapen, verschonen, flesje, knuffelen, veel slapen, verschonen, flesje, knuffelen etc. etc. Hij is ook al weer bijna terug op zijn geboortegewicht. En omdat ie op dit moment niet meer van de apparaten afhankelijk is, kan het wiegje ook een paar keer per dag naast mama's bed staan. Dus dat is al heel fijn.

Kyara krabbelt ook weer langzaam op. Het is gebleken dat ze een zogenaamde 'fluxus' heeft gehad. Acuut en veel bloedverlies (1600 cc) en dat gaat je niet in de koude kleren zitten.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 15 januari 2012 @ 19:18:13 #36
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106841455
Oei, das veel Argento! Arm vrouwke! :*
En hoe is het met jou dan?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_106841647
Het klinkt wel alsof het absoluut de goede kant uit gaat O+. Maar jeetje wat een impact voor Kyara ineens zoveel bloedverlies. Ik hoop dat jij het ook een beetje volhoudt (vast veel heen en weer gereis). Over een paar weekjes zijn jullie vast al helemaal gewend thuis met z'n drietjes, hopelijk is dit snel achter de rug :).
  zondag 15 januari 2012 @ 19:26:28 #38
250838 Fee-nix
pi_106841905
Ja heftig is het geweest zeg, voor Kyara. Fijn om te horen dat ze alweer wat aan de beterende hand is. En het kleine ventje ook!

Kan me heel goed voorstellen dat het niet echt het begin van de kraamperiode is die jullie voor ogen hadden... Doe lekker rustig aan met z'n drietjes. En lekker genieten van het mannetje O+ .
pi_106844421
Wat n mooie foto katyM!!

Argento: fijn dat t beter gaat met jullie kleintje :*
en kyara..pff :*
pi_106844451
Zo huis is hier weer op orde.
Huiskamer gedweild, zolder gestofzuigd, eerste verdieping gestofzuigd. Alle was die er nog lag in de kasten gedaan, aantal wassen gedraaid, opgeruimd. Floris zn kast.leeggeruimd. mn koffer is zo goed als ingepakt.
En nu ga k niks meer doen :')
Scheelt me.van de week weer een hoop werk. Nog wat kleine wasjes wegwerken en tis helemaal op orde.
Nationale schoon- en opruimdag ofzo hier :P

Argento, fijn dag midas weer aan de betere hand.is. En pff wat een bloedverlies voor Kyara, lekker rustig.aan doen dus voor dr.

Katy, wat een mooie echo O+
  zondag 15 januari 2012 @ 20:28:33 #41
250838 Fee-nix
pi_106844834
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 20:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zo huis is hier weer op orde.
Huiskamer gedweild, zolder gestofzuigd, eerste verdieping gestofzuigd. Alle was die er nog lag in de kasten gedaan, aantal wassen gedraaid, opgeruimd. Floris zn kast.leeggeruimd. mn koffer is zo goed als ingepakt.
En nu ga k niks meer doen :')
Scheelt me.van de week weer een hoop werk. Nog wat kleine wasjes wegwerken en tis helemaal op orde.
Nationale schoon- en opruimdag ofzo hier :P

Argento, fijn dag midas weer aan de betere hand.is. En pff wat een bloedverlies voor Kyara, lekker rustig.aan doen dus voor dr.

Katy, wat een mooie echo O+
Nou idd :D. Ook goed bezig geweest zeg!
pi_106845805
Ik heb juist geen drol uitgevoerd vandaag :P beetje bijgeslapen, stuk gefietst. C'est tout!

Katy, mooie echo O+ je ZOON! O+

Kyara, je krijgt het wel voor je kiezen.. Hopelijk zijn jullie snel weer thuis!
pi_106845935
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb juist geen drol uitgevoerd vandaag :P beetje bijgeslapen, stuk gefietst. C'est tout!

:o Mijn zoon O+! Soms besef je het ineens he. Ik word moeder. En krijg een zoon. Wauw. O+.
  zondag 15 januari 2012 @ 20:55:09 #44
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106846450
Mooie echo Katy O+

Ik ben weer terug van m'n weekendje weg...

Dames met bekkenklachten, ik heb 1 woord voor jullie... SAUNA!!!

Ik heb zaterdag de hele dag vrijwel pijnloos rondgelopen O+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 15 januari 2012 @ 20:59:25 #45
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_106846758
@ Kuukske, ik heb alle knuffels die ik nog had van de jongens gewoon in de wasmachine en droger gedaan. Ook die 'knisper knuffel doekjes', ze hebben het overleefd ;)

@ KatyM, leuke babykamer, maar ik vind het wel een erg kleine kast....Of heb je er nog 1 extra? Want anders vind ik het best wel prijzig eigenlijk ....

En Mooie echo foto trouwens ! Heel duidelijk O+

@ Argento, fijn dat het weer goed gaat met de kleine man, en ook dat het met Kyara beter gaat.

Over opruimen gesproken....gisteren heb ik dus al die wasmanden met babykleertjes in de kast gelegd, blijkt dat een aardig groot deel daarvan 74/80/86 is. een plank vol iig....Maar als we morgen tijd over hebben gaan we nog ff gauw shoppen ;)

En morgen nog ff de rest van de hydrofielluiers ed. opruimen, zijn ook weer 2 wasmanden vol, (hydrofiel, lakens, dekens etc.)...
pi_106847901
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef Gerberaatje het volgende:

Ja joh, maar jij doet standaard al genoeg
Ik niet, dus was nodig :D
pi_106849024
Katy! Een jongetje..wat leuk :) mooie echo ook
En gelukkig gaat het weer beter met Kyara en Midas.
Flugel, hoe was je weekendje? Of alleen maar in de sauna gezeten ;)
Fee-nix tweede op de lijst!

Hier ook beetje grote schoonmaak, hele huis gestofzuigd. Lekker schoon bedje, wat zal ik lekker slapen straks :Z. Zal vrijdag de verloskundige weer eens bellen, lijkt me dat ik nu wel weer een keer langs mag komen haha. 3 februari 12 weken echo, zus gaat n keer mee. Arme (8>, hij dacht dat hij dan niet mee kon, aww. Dus maar even uitgelegd dat er twee mensen mee mogen bij een echo.

Net trouwens een positiebroek besteld bij wehkamp, van miss etam was nu 12 euro... Zal'm toch een keer nodig gaan hebben toch :@ :+
pi_106849259
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef KatyM het volgende:

[..]

:o Mijn zoon O+! Soms besef je het ineens he. Ik word moeder. En krijg een zoon. Wauw. O+.
Leuk hè! :D O+ *insert roze wolk*
pi_106849770
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:36 schreef covie het volgende:

[..]

Leuk hè! :D O+ *insert roze wolk*
Ja zo onwijs leuk O+.
pi_106852164
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:18 schreef Susie het volgende:
En hoe is het met jou dan?
Ja goed hoor. Momenteel is mijn enige zorg gelegen bij moeder en kind en ik ben hartstikke trots op beide met betrekking tot hun kracht en strijdvaardigheid. Gelukkig is het medisch allemaal niet al te ernstig maar het vergt zowel in het geval van Kyara als in het geval van Midas erg veel van hun energie. En ik drentel daar zon beetje tussendoor, hopend dat ik de ondersteuning kan bieden die ze nodig hebben. Ik wil ze gewoon allebei thuis hebben.
pi_106852188
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef KatyM het volgende:

[..]

Ja, zonen zijn supergaaf.
pi_106852274
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:22 schreef Argento het volgende:

[..]

Ja, zonen zijn supergaaf.
Yep,
Heb net gevoetbald met de.mijne, auto's keihard laten rijden (en lachen dat ie doet O+ en als ze botsten boem O+)
Hij wil niet.slapen :')
  zondag 15 januari 2012 @ 22:24:58 #53
250838 Fee-nix
pi_106852319
Ff onder spoiler, vanwege 'vies' praatje...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106852443
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:24 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Yep,
Heb net gevoetbald met de.mijne, auto's keihard laten rijden (en lachen dat ie doet O+ en als ze botsten boem O+)
Ja, om een of andere reden moeten auto's altijd botsen (weet ik van mn neefje). Gelukkig staan de mijne achter slot en grendel. Nu alleen nog de sleuteltjes verstoppen.
pi_106852570
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:27 schreef Argento het volgende:

[..]

Ja, om een of andere reden moeten auto's altijd botsen (weet ik van mn neefje). Gelukkig staan de mijne achter slot en grendel. Nu alleen nog de sleuteltjes verstoppen.
:D
Ja echt bizar hoe dat er al in zit...18 maanden *lol*
pi_106852691
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:24 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Yep,
Dat kannik straks ook met mijn zoon. Hoe gaaf! Al moet ie wel uit zichzelf aangeven dat ie wil slapen en braaf doorslapen dan natuurlijk :+

Fee :o Bloed! Nu nog steeds?
pi_106852712
Die van mij kiest altijd blauw uit. Hoezo jongen? :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 15 januari 2012 @ 22:34:16 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106852801
Fee-nix, wat spannend! :o

Argento en Kyara, jullie krijgen het wel even voor de kiezen zeg. Dat jullie maar snel samen thuis mogen cocoonen O+

Katy, mooi plaatje hoor! O+

Ow en jommetjes zijn O+
  zondag 15 januari 2012 @ 22:35:13 #59
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106852855
En ook dat Brrrrrrrr geluidje maken als ze met auto's aan het rijden zijn... :D Waar dat ie dat geleerd heeft weet ik echt niet, sommige dingen zitten blijkbaar ingebakken...

Fee-Nix, kan me voorstellen dat het eng is, maar een klein beetje rood bloed na het vrijen kan niet echt kwaad. Zolang het niet aanhoudt dan, anders zou ik gewoon nog een keertje bellen...
pi_106853012
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:35 schreef flugeltje het volgende:
En ook dat Brrrrrrrr geluidje maken als ze met auto's aan het rijden zijn
en zelfs de versnellingen nabootsen.
pi_106853080
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:32 schreef KatyM het volgende:

[..]

Dat kannik straks ook met mijn zoon. Hoe gaaf! Al moet ie wel uit zichzelf aangeven dat ie wil slapen en braaf doorslapen dan natuurlijk :+

Fee :o Bloed! Nu nog steeds?
Ja is zo leuk O+

Ja.de.laatste dagen is t beetje jammer.s.avonds :')
Hij is wel gezellig, maar heb zelf.geen avond ;)
Mja hij is 18 maanden, geen baby ofzo he :')
Mja.hij sliep altijd vroeg dus mag niet klagen

En fluugd idd dat geluid bij auto's :D
  zondag 15 januari 2012 @ 22:40:31 #62
250838 Fee-nix
pi_106853108
Katy, ik bloed idd nog steeds wel wat. Het is niet superveel, maargoed... Ik moet het gewoon ff in de gaten houden.

Heb ook een beetje een onbestemd gevoel in m'n buik. Soort 'ongesteldheidsgevoel', maar heeeeeel licht.

quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:35 schreef flugeltje het volgende:

Fee-Nix, kan me voorstellen dat het eng is, maar een klein beetje rood bloed na het vrijen kan niet echt kwaad. Zolang het niet aanhoudt dan, anders zou ik gewoon nog een keertje bellen...
Inderdaad :).
  zondag 15 januari 2012 @ 22:42:29 #63
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106853199
Was het wél lekker trouwens? :7
pi_106853340
Echt? De mijne speelt pas sinds een maand met auto's, maar botsen heeft hij nog niet echt ontdekt. Hij heeft er nog niet zoveel mee. :+
En mijn neefje wilde Cars niet meer zien omdat ze alleen maar gingen botsen en dat vond hij maar niks.
Even een tegengeluid. :P

Maar Katy, zoons zijn heel erg leuk! O+
Vooral hoe hij tegenwoordig zijn armpjes om me heen slaat en zegt: mama is lief! Echt heel heel! O+

Vrijdag is de kraamzorg geweest voor de intake, lekker vroeg, er was blijkbaar nog steeds iets mis met mijn uitgerekende datum. Die hadden ze een maand te vroeg staan.
Jammer genoeg is de kraam van de vorige keer verhuisd naar het oosten des lands. Ze heeft een dochtertje gekregen, dat vind ik heel tof. O+
Maar ik ga haar wel missen, ze was lief!

Fee-nix, ehm, het is vast alleen een adertje dat gescheurd is. Hopelijk stopt het bloeden gauw!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_106853349
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:42 schreef flugeltje het volgende:
:+.

Ik wil nu eigenlijk niet gaan slapen, maar morgen om 6 uur gaat de wekker. Dus Fee, veel succes en sterkte mocht er iets gaan gebeuren O+. Het zou kunnen, wie weet gaat het zo rommelen!

Oh ik smelt helemaal bij jullie verhalen over zonen. Zo lief O+.
pi_106853438
quote:
Pfiew, daar is ie :D ik vond je vorige post al te netjes :')
  zondag 15 januari 2012 @ 22:49:07 #67
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106853502
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:47 schreef covie het volgende:

[..]

Pfiew, daar is ie :D ik vond je vorige post al te netjes :')
Ik kán het wel hoor... :Y

Hou het alleen niet zo lang vol :')
pi_106853887
Gelukkig maar, want anders zouden we ons zorgen gaan maken of er niet wat mis is :P

Fee-nix denk ook dat het een adertje is hoor. Zou leuk zijn als het de bevalling op gang heeft gebracht maar dat begint toch niet met bloed meestal? En anders idd even weer bellen als het blijft bloeden.

hèhè wel leuk idee dat de zwangerschap hetzelfde eindigt, als dat het begonnen is :D
  zondag 15 januari 2012 @ 22:59:33 #69
250838 Fee-nix
pi_106853983
quote:
Jazeker :9 .

Ik ga ook uit van een gesprongen adertje ofzo... Wij gaan nu ook naar bed. Als ik me morgen voor 10 uur niet meld, dan weten jullie hoe laat het is ;).

Welterusten!
  maandag 16 januari 2012 @ 06:09:10 #70
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_106860185
En, hoe gaat het fee?

Zoons zijn O+
  maandag 16 januari 2012 @ 08:37:55 #71
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106860834
Half negen Fee, je hebt nog anderhalf uur...
  maandag 16 januari 2012 @ 08:38:30 #72
250838 Fee-nix
pi_106860843
Meld :O . Met baby in de buik en zonder weeën.

Ik denk dat het bloedverlies gestopt is. Ben er wel midden in de nacht nog uit geweest. Ik moest plassen en toen kwam er nog wel bloed. En daarna zo'n zeurende pijn in buik en rug. Toen kon ik dus niet meer slapen, want zat heel erg te twijfelen of ik nu weer moest bellen. Ff beneden gezeten en toch besloten de ochtend af te wachten (aangezien ik de baby nog goed voelde en het bloed er niet uit kwam stromen ofzo). Gelukkig maar, want nu lijkt er niets meer aan de hand. Ben wel moe nu!
pi_106861034
Nou gelukkig is er niet aan de hand! Doe maar rustig aan vandaag.
  maandag 16 januari 2012 @ 08:57:48 #74
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106861059
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 08:38 schreef Fee-nix het volgende:
Meld :O . Met baby in de buik en zonder weeën.

Ik denk dat het bloedverlies gestopt is. Ben er wel midden in de nacht nog uit geweest. Ik moest plassen en toen kwam er nog wel bloed. En daarna zo'n zeurende pijn in buik en rug. Toen kon ik dus niet meer slapen, want zat heel erg te twijfelen of ik nu weer moest bellen. Ff beneden gezeten en toch besloten de ochtend af te wachten (aangezien ik de baby nog goed voelde en het bloed er niet uit kwam stromen ofzo). Gelukkig maar, want nu lijkt er niets meer aan de hand. Ben wel moe nu!
Ben je zelf klaargekomen fee? Daar kan dat zeurende gevoel ook wel een beetje van komen...
  maandag 16 januari 2012 @ 09:00:34 #75
250838 Fee-nix
pi_106861107
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 08:57 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ben je zelf klaargekomen fee? Daar kan dat zeurende gevoel ook wel een beetje van komen...
Jup :). Ja ik weet het hoor... Ik maak me er ook niet druk om. Was gewoon wel een onrustig nachtje zo. En eigenlijk wel jammer dat er verder niets heeft doorgezet ;).
  maandag 16 januari 2012 @ 09:01:52 #76
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106861139
Als de kleine er nog niet klaar voor is gaat klaarkomen ook niet helpen... Believe me I've tried :')

Als je tegen de 43 weken loopt en je bent nieuwsgierig pak je alles aan... :+
  maandag 16 januari 2012 @ 09:07:27 #77
250838 Fee-nix
pi_106861239
Hahaha, nee ik weet het ;). De avond voordat ik werd ingeleid hebben wij ook nog met de moed der wanhoop voor een orgasme en wat prostaglandine gezorgd ;). Hielp helemaal geen fluit.

Ik had gewoon nog nooit gehad dat ik bloed verlies tijdens een zwangerschap. Dus was erg verbaasd. En een beetje hoopvol :P.
pi_106861249
En anders gewoon toch maar aan de breinaald 8-)
pi_106861278
Oh en voor wie wel van een shock momentje houdt :') buikfoto in het buikentopic :+
  maandag 16 januari 2012 @ 09:10:34 #80
250838 Fee-nix
pi_106861301
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 09:08 schreef Gerberaatje het volgende:
En anders gewoon toch maar aan de breinaald 8-)
:D Ieuw! :X
pi_106861356
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 09:09 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh en voor wie wel van een shock momentje houdt :') buikfoto in het buikentopic :+
Jij hebt tenminste een buik :')
Je hebt de mijne gezien :')
pi_106861472
Mwah, het mag hier wel wat minder hoor :+ ben nu op een termijn dat het wel mag, maar het stond altijd zo knullig bij de 6-9 weken dat mensen dan vragen: ooooh je bent zwanger O+ hoever ben je? En dat je dan zegt: 6 (of 7, 8, 9) weken :') en dan die blik :o :')

Nou ja doe er weinig aan, hou alleen mijn weegschaal in de gaten... meer dan 25 wil ik dit keer echt niet...
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2012 @ 09:25:54 #83
309370 Nanadu
pi_106861571
Niet helemaal bijgelezen en wat ik heb gelezen ook niet echt onthouden :@

Wel zag ik Kwisted langs komen, nog een keer gefeliciteerd *O* En katy een jongetje *O*

ik ga zo met (8> op weg naar de echo, om 10.00 hebben we een afspraak, erg slecht geslapen vannacht en allemaal vreselijke dromen gehad. Verder geen reden om aan te nemen dat het niet goed zal zijn, maar op een bepaalde manier ben ik zo zenuwachtig :@
  maandag 16 januari 2012 @ 09:27:31 #84
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106861609
Zenuwen rond de echo heb ik ook nog steeds Nanadu... Succes straks!
pi_106861666
Ik heb geklikt en geliked Fluug.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_106861688
Spannend Nanadu!! En dat gevoel is heel herkenbaar!! :Y ik had het bij deze baby zelfs nog meer dan bij mijn eerste...
  maandag 16 januari 2012 @ 09:48:39 #87
250838 Fee-nix
pi_106862034
Succes Nanadu! Is ook heel spannend!
  maandag 16 januari 2012 @ 09:49:42 #88
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106862056
quote:
14s.gif Op maandag 16 januari 2012 09:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb geklikt en geliked Fluug.
O+
pi_106862180
Echo's zijn lief, maar wel spannend O+ Mijn laatste echo was alweer 6 weken geleden. Soms kan ik het nog niet bevatten dat ik 26 weken zwanger ben haha. Over 3 dagen de sleutel van ons nieuwe (koop)huis, dus dan kunnen schoonmoeders en ik eindelijk aan de babykamer beginnen. Mannetje lief heeft de kleuren al uitgekozen *O*
pi_106862202
Spannend Nanadu!! Ik duim voor je!
pi_106862337
Zo daar ben ik ook weer eens! Sorry dames, ik ga vanaf nu proberen frequenter mee te schrijven.
Wij zijn in de afgelopen weken verhuisd, tussen kerst en oud & nieuw alle spullen overgebracht. Man wat een hels karwei zeg... ik verhuis nooit meer! (was ook pas de 5e keer in 7 jaar tijd.... 8)7 )
Maar goed, het is klaar! Huis is klaar, alle klussen zijn klaar, alles is uitgepakt en opgeruimd. Oke het logeerbed moet nog in elkaar gezet worden. En de kapstok ophangen. Maar thats it!

Verhuizen terwijl zwanger van een tweeling is trouwens niet aan te raden. Zeker niet als je al een historie hebt van bekkeninstabiliteit... au! Ik heb nagenoeg niks gesjouwd, echt alleen maar lichte dingen gedragen. Maar alleen al het vele lopen, bukken, traplopen en al dat soort ongein heeft geen goed gedaan. Nu dus maar flink rust pakken, savonds heb ik 'bank-arrest' en mag ik niets meer doen van O+ behalve naar toilet gaan ;)

Verder gaat het eigenlijk hartstikke goed, baby & baby doen het uitstekend, vorige week controle gehad bij de gyn, twee springende baby'tjes op de echo met ferm kloppende hartjes :)
Ik groei de pan uit, niet te houden die buik! Ik zal van de week eens een behoorlijke buikfoto maken.
  maandag 16 januari 2012 @ 10:28:14 #92
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106862777
bijtje, dan kun je nu lekker bjikomen met de benen omhoog!

Jammer Fee, dat er niks heeft doorgezet -O-

Nanadu, spannend hoor! Komt vast helemaal goed...
pi_106862862
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 09:56 schreef Xanteh het volgende:
dus dan kunnen schoonmoeders en ik eindelijk aan de babykamer beginnen. Mannetje lief heeft de kleuren al uitgekozen
Dat is nog eens emancipatie. Meestal is dat precies andersom.
pi_106862961
Spannend fee-nix, vandaag maar rustig aan doen/bijkomen na zo'n onrustige nacht :*

SPOILER
Wow bijtje.. Verhuizen lijkt me pittig, zeker nu! Gelukkig denkt je lief goed om je zo te lezen :)

Nanadu spannend :*

Zo naar de fysio & dan boodschappen doen (weer een x in m'n eentje! :9) haha
  maandag 16 januari 2012 @ 10:42:33 #95
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106863175
Ik heb eerlijk gezegd momenteel helemaal geen zin in sex. Sowieso vanwege pijn maar ik heb ook geen zin in alternatieven. Daar heb ik gewoon de fut niet voor.
Mijn man is dus maar heel zielig ;)
Gelukkig weet hij dat het na de bevalling wel weer goed komt ;)

Ik wil ook boodschappen doen maar ik moet dus verplicht de hele dag binnen zitten omdat ze komen kijken voor de keuken (wat er nog vervangen moet worden en wat nog ontbreekt en zulks). Alleen konden ze dus geen enkele indicatie geven wanneer (ook niet ochtend of middag), waarop mijn man dan antwoord: nou ja, geeft niks. Mijn vrouw is toch de hele dag thuis.
Aaargh, das toch geen reden om helemaal niks te verwachten aan planning? Zo kan ik niet eens naar bed...
  maandag 16 januari 2012 @ 11:01:06 #96
250838 Fee-nix
pi_106863695
bijtje jemig, zwanger van een tweeling en verhuizen! Nu kun je gelukkig je rust gaan nemen. Fijn te horen dat alles met de babies in ieder geval nog goed gaat! Ben wel benieuwd naar je buik :).

O Asy, dat is inderdaad niet fijn, als je niet weet wanneer ze komen... Balen!
  maandag 16 januari 2012 @ 11:35:46 #97
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106864684
quote:
2s.gif Op maandag 16 januari 2012 10:42 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd momenteel helemaal geen zin in sex. Sowieso vanwege pijn maar ik heb ook geen zin in alternatieven. Daar heb ik gewoon de fut niet voor.
Mijn man is dus maar heel zielig ;)
Gelukkig weet hij dat het na de bevalling wel weer goed komt ;)

Ik wil ook boodschappen doen maar ik moet dus verplicht de hele dag binnen zitten omdat ze komen kijken voor de keuken (wat er nog vervangen moet worden en wat nog ontbreekt en zulks). Alleen konden ze dus geen enkele indicatie geven wanneer (ook niet ochtend of middag), waarop mijn man dan antwoord: nou ja, geeft niks. Mijn vrouw is toch de hele dag thuis.
Aaargh, das toch geen reden om helemaal niks te verwachten aan planning? Zo kan ik niet eens naar bed...
Weinig mensen die het gaan geloven vreesch ik, maar ik heb momenteel ook niet echt zin hoor. De behoefte is er wel, maar de pijn neemt de zin al weg voor we goed en wel begonnen zijn...

Ik heb net boodschappen gedaan, had ik beter niet kunnen doen ;(
  maandag 16 januari 2012 @ 11:39:20 #98
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106864786
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:35 schreef flugeltje het volgende:

Weinig mensen die het gaan geloven vreesch ik, maar ik heb momenteel ook niet echt zin hoor. De behoefte is er wel, maar de pijn neemt de zin al weg voor we goed en wel begonnen zijn...

Ik heb net boodschappen gedaan, had ik beter niet kunnen doen ;(
Heel herkenbaar. Dan gaat het overdag redelijk en dan denk ik: oeh vanavond misschien toch nog eens een gezellig onderonsje, maar tegen de avond kan ik al niet meer fatsoenlijk bewegen en dan hoeft het niet meer van mij.

Ach jee :*
Benen omhoog dan maar...
pi_106864906
KatyM, wat leuk een jongen!! En de echo is echt super mooi, zo te zien heeft hij een heel mooi gezichtje :Y

Vandaag precies 5 weken. De eerste echo heb ik met 6wkn3 Gerberaatje, dus dan hoop ik wel iets te zien.

Ik heb het idee dat mijn buik nu al opgeblazen is, kan dat? Verder nog nergens last van, niet misselijk ofzo. Alleen hele zere borsten, ik moet ze zelfs vasthouden als ik de trap af loop. Wordt dat minder?

Verder ga ik proberen te volgen wie hier allemaal meeposten! Ik vind het in ieder geval al gezellig :)
  maandag 16 januari 2012 @ 11:44:21 #100
250838 Fee-nix
pi_106864932
Vervelend al die pijn, dames! Ik heb er tot nu toe het meest last van als ik in bed lig. Dan wordt alles zo stijf. Overdag zorg ik dat ik rustig blijf bewegen en ik zit regelmatig in kleermakerszit. Dat helpt bij mij.

En qua seks is er ook niet veel meer mogelijk hoor, haha. Heel beperkt repertoire zeg maar ;). Maar dat wel zonder pijn, gelukkig. (Al weet ik niet of ik na gisteravond zo snel weer ga durven...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')