SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook. Maar hij heeft daar een hele andere persoonlijkheid; positieverquote:Op zondag 15 januari 2012 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kracht van Fok is altijd elkaaren
Klappertjesvolk natuurlijk....quote:Op zondag 15 januari 2012 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat dan.
Zondag over de kaasmarkt struimen?
kindjes gaan allemaal rotjes afsteken dikke tifo met papiersnippers en fristiquote:Op zondag 15 januari 2012 17:52 schreef Chillerd het volgende:
Wie gaat er kijken donderdag om half 3? Word een heksenketel in de arena!
Die is er niet. De beker is minder belangrijk, maar finale halen is altijd leuk. Die sfeer is vaak magnifiek.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:05 schreef msnk het volgende:
Is er een reden om anders te denken dan?
Overigens kan de beker mij, zoals ieder jaar, geen ene ruk schelen
Vorig seizoen ook toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Net op NL1. Iedereen verwacht PSV als kampioen, mooi
Ik denk dat ik stiekem een stream aan doe op mijn werk.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:52 schreef Chillerd het volgende:
Wie gaat er kijken donderdag om half 3? Word een heksenketel in de arena!
quote:Open brief aan bestuursraad Ajax
Na de oud-spelers, jeugdtrainers, leden en de grootaandeelhouder hebben ook de supporters het vertrouwen in Steven ten Have en zijn medecommissarissen officieel opgezegd. In een open brief, die hieronder te lezen is, aan de Bestuursraad roept de Ajax Supporters Delegatie (de SVA, afca Maluku, vak 410, afca supportersclub, ouwe garde en afca.nl) voorzitter Hennie Henrichs onder meer op ’druk te zetten op Ten Have & co om het hoger beroep te laten varen, alsnog vrijwillig op te stappen en volledige medewerking te verlenen aan hun opvolging’.
Open brief Ajax Supporters Delegatie, aan Bestuursraad <> voorzitter Hennie Henrichs
Geachte bestuurders, voorzitter,
Donderdag 22 december 2011, is op de Algemene Leden Vergadering unaniem besloten Johan Cruijff te behouden voor Ajax. Daarnaast is besloten om Plan Cruijff waar Wim Jonk en Dennis Bergkamp met alle trainers en staf al een half jaar invulling aan geven, verder uit te rollen. Bij monde van de net gekozen voorzitter Hennie Henrichs werd dat door de vers benoemde Bestuursraad bekrachtigd. Inmiddels zijn we een kleine maand verder en merken wij niets van deze vastgelegde belofte.
Het uitspreken van een belofte brengt verplichtingen met zich mee. De Bestuursraad heeft zich dus verplicht om direct zaken te gaan aanpakken, welke die uitgesproken belofte gestalte geven. De Bestuursraad zou dus ons inziens direct en openlijk alles uit de kast moeten halen, teneinde de RvC ( Raad van Commissarissen ) te bewegen vrijwillig op te stappen en volledig mee te werken aan hun opvolging. Om zodoende de weg vrij te maken voor het ongedaan maken van de aanstellingen van Danny Blind en Martin Sturkenboom, alsmede de intentie Louis van Gaal aan te stellen. Deze aanstellingen zijn namelijk geheel in strijd met de Cruijff-visie en in strijd met de werkwijze van het Plan Cruijff, dat al maanden wordt uitgevoerd op de Toekomst.
Voorzitter Hennie Henrichs blinkt vooralsnog echter vooral uit in het optrekken van rookgordijnen, en in het vertellen van halve waarheden. Hiermee wordt niet alleen de unanieme wens van leden, supporters, en aandeelhouders massaal genegeerd, maar ook verregaande afspraken ten aanzien van de voordracht van een stakeholder vanuit de supporters voor een positie in de Bestuursraad geschonden. Maar hiermee wordt vooral ook het dissidente deel van de RvC ruimte geboden om de boel dusdanig te rekken, dat Ajax geremd wordt in de vernieuwingen en veranderingen, op de weg die al was ingeslagen volgens de Cruijff-visie. Ajax staat stil en ondervindt schade aan deze gijzeling door Steven ten Have & co, die door bestuurlijk Ajax gedoogd en zelfs gefaciliteerd wordt.
De Ajax-directie op de Arena, krijgt volop de gelegenheid om het team op de Toekomst tegen te werken, en is overduidelijk van zins om een aanstelling van Louis van Gaal er mede helpen door te drukken en daarmee de verdere uitwerking van de Cruijff-visie en het daaruit voortvloeiende plan te ondergraven. Dat is geheel tegen de wens in van 99 % van alles wat Ajax is, en staat dus haaks op die Cruijff-visie en het Plan Cruijff. Daarbij verschuilen de voorzitter van de RvC alsmede de voorzitter van de Bestuursraad zich met name ook achter de motie-Geestman. Ons is allang duidelijk dat die motie is uitgevoerd, het is nog duidelijker dat Cruijff en Van Gaal niet nader tot elkaar gaan komen, en dat we dus klaar zijn met die motie. Henrichs heeft gesproken met Cruijff en met Van Gaal, Henrichs weet dat dit uit de weg moet, en Henrichs moet daar nu dus zo snel mogelijk openheid van zaken over geven.
Duidelijk moet ook zijn dat de komst van Louis van Gaal nu uiterst ongewenst is en leidt tot het vertrek van Johan Cruijff. Dat kan en mag niet gebeuren!
Na het nodige contact met de Bestuursraad zijn wij niets wijzer geworden, en maken ons meer dan ooit zorgen over de toekomst van ons Ajax. Daarom dringen wij bij voorzitter Hennie Henrichs ten stelligste aan op de volgende zaken:
- Geef openheid van zake mbt de uitvoering van de motie-Geestman
- Laat merken dat er druk gezet wordt op ten Have & co om het hoger beroep te laten varen, alsnog vrijwillig op te stappen en volledige medewerking te verlenen aan hun opvolging
- Zorg in navolging van het opstappen van de huidige, dus ook voor een volledig Cruijff-gezinde nieuwe RvC
- Zorg voor een spoedige aanvulling van de Bestuursraad, geheel in lijn met de belofte de Cruijff-visie te volgen, dus met Cruijffianen
- Laat Johan Cruijff onvoorwaardelijk invulling geven aan zijn bemoeienissen met Ajax, zoals Johan Cruijff dat zelf in wil vullen
- Laat zien dat de Bestuursraad inderdaad zoals beloofd, onvoorwaardelijk in lijn met de visie-Cruijf wil besturen
Geheel Ajax heeft zich uitgesproken vóór het volgen van de Cruijff-filosofie, mét Johan Cruijff. Wij willen Ajax in rustig vaarwater, en onvoorwaardelijk aan de hand van Johan Cruijff terug richting top. Wij willen Ajax en het Ajax-Voetbal terug. De Bestuursraad heeft zich via de uitgesproken belofte op de laatste ALV verplicht hier volledig aan mee te werken. Daar roepen wij hierbij dus dringend toe op. Met klem wijzen we er op dat wanneer Cruijff en de Cruijff-visie voor Ajax verloren gaan als gevolg van het niet nakomen van genoemde beloften, wij voorzitter Hennie Henrichs daarvoor verantwoordelijk zullen houden.
We hebben gesproken met de RvC (Ten Have, Davids) de Bestuursraad (Henrichs , Buskermolen Schoenaker) en met het team-Cruijff (Jonk, Roy, Bergkamp, Jongkind, De Kloet, Van der Moot ) zodat wij de posities van alle betrokkenen hebben kunnen horen om te komen tot een afgewogen oordeel. Zoals al algemeen bekend was zitten wij geheel op één lijn met Cruijff en de Cruijff-visie, persoonlijk contact met Johan Cruijf zelf heeft dat ondubbelzinnig bevestigd.
Aldus namens een vol Ajax stadion :
Ajax Supporters Delegatie bestaande uit: Supporters vereniging Ajax, afca Maluku, vak 410, afca supportersclub, ouwe garde, afca.nl.
quote:Samenwerking met Van Gaal van de baan
Johan Cruijff legt in zijn column duidelijk uit dat een samenwerking tussen hem en Louis van Gaal bij Ajax wat hem betreft van de baan is.
"Er zijn binnen Ajax nog altijd mensen die aandringen om Louis van Gaal en mij samen te laten werken. Hoewel ik tijdens de laatste ledenvergadering een brief voor heb laten lezen, waarin ik met duidelijke argumenten heb aangegeven dat dit een gepasseerd station is, proberen bepaalde figuren binnen de club dit toch door te drukken."
"Daarbij wordt nogal gegoocheld met een motie die ook tijdens dezelfde vergadering is aangenomen. Alle mensen die ik heb gesproken en ook bij de stemming aanwezig zijn geweest, zeggen dat dit voorstel een soort van symbolisch gebaar was, maar nooit als opdracht is bedoeld."
quote:’Komst van Van Gaal ongewenst’
Na de oud-spelers, jeugdtrainers, leden en de grootaandeelhouder hebben ook de supporters het vertrouwen in Steven ten Have en zijn medecommissarissen officieel opgezegd. In een open brief aan de Bestuursraad roept de Ajax Supporters Delegatie (de SVA, afca Maluku, vak 410, afca supportersclub, ouwe garde en afca.nl) voorzitter Hennie Henrichs onder meer op ’druk te zetten op Ten Have & co om het hoger beroep te laten varen, alsnog vrijwillig op te stappen en volledige medewerking te verlenen aan hun opvolging’.
In de brief – hier volledig te lezen – wordt verwezen naar de algemene ledenvergadering van 22 december, waarin unaniem is besloten Johan Cruijff te behouden voor Ajax. ’Daarnaast is besloten om het plan-Cruijff, waar Wim Jonk en Dennis Bergkamp met alle trainers en staf al een half jaar invulling aan geven, verder uit te rollen. Bij monde van de net gekozen voorzitter Hennie Henrichs werd dat door de vers benoemde Bestuursraad bekrachtigd. Inmiddels zijn we een kleine maand verder en merken wij niets van deze vastgelegde belofte’, aldus de ASD, die actie eist.'
quote:Ajax heeft oogje op Cicinho
Tijdens de wedstrijd Palmeiras-Ajax (1-0) maakte de nummer 2 van de thuisclub – Cicinho – grote indruk op Frank de Boer. "Of ik hem naar Ajax zou willen halen? Ik weet niet of dat reëel is”, aldus de trainer.
"Maar het is een type rechtsback waar wij van houden", vervolgt De Boer. "Als een transfer haalbaar is, wordt dit een zeer interessante optie”, vond de trainer, die serieus rekening moet houden met een vertrek van Gregory van der Wiel naar Valencia. "Onze scout Hans van der Zee had al aangegeven dat ik op Cicinho moest letten. Zijn aanvallende intenties waren nadrukkelijk aanwezig”, zei de Ajax-coach over de 25-jarige verdediger.
quote:Scan van rug Derk Boerrigter
Frank de Boer heeft voor de duels met AZ nog geen streep door de naam van Derk Boerrigter gezet. "Het is belangrijk dat hij speelt”, aldus de trainer, die de aanvaller opnieuw zag afhaken met rugklachten.
"Ik kan niet in zijn hoofd kijken wat hij voelt. Vandaag wordt een scan gemaakt. Aan de ene kant hoop je dat er iets wordt gevonden en Derk eindelijk weet wat er aan de hand is. Aan de andere kant betekent dat waarschijnlijk dat hij er lang uit is. En dat willen we natuurlijk ook niet. Ik hoop dat hij er zo snel mogelijk weer bij is. Maar momenteel gaat het met vallen en opstaan.”
quote:Spelletjes zonder bal
Voordat het eredivisievoetbaljaar 2012 vrijdag met ADO - Roda JC van start gaat, zullen juist smetjes van 2011 alle aandacht opeisen. Woensdag dient in Amsterdam de beroepszaak, die vier Ajax-commissarissen hebben aangespannen tegen het opschorten van de benoemingen van Louis van Gaal en Martin Sturkenboom per 1 juli als respectievelijk directievoorzitter en algemeen directeur.
Terwijl alle geledingen binnen Ajax tabak hebben van de zittende rvc, worden er vrolijk op kosten van Ajax, over de rug van Ajax nog even wat privé-oorlogjes en achterhoedegevechten gevoerd met slechts peperdure advocaten als winnaars. Vooral advocaat Peter Wakkie zal Steven ten Have, zijn vriend en collegacommissaris bij ABN Amro Bank, dankbaar zijn voor zijn eerste inkomsten in 2012.
Allemaal zonder dat aan het onvermijdelijke valt te ontkomen: de ontmanteling van de rvc van Ajax.
Intussen proberen diverse partijen binnen Ajax een motie – aangenomen tijdens de ledenvergadering op 22 december – naar eigen inzicht en voordeel uit te leggen. Zelfs in de notulen van de vergadering. De motie hield de wens in om Johan Cruijff en Louis van Gaal samen aan tafel te krijgen. Bestuursraadvoorzitter Hennie Henrichs slaagt daar niet in en inmiddels wordt de motie onder meer door president-commissaris Ten Have vertaald al zouden de leden onderzoek willen naar samenwerking tussen Cruijff en Van Gaal bij Ajax. Ook Van Gaal doet inmiddels mee aan het bevestigen van dat beeld door tegen de uitspraak van de voorzieningenrechter het gesprek te zijn aangegaan met de ondernemingsraad van Ajax.
Ogenschijnlijk zonder het door te hebben, worden de clubmensen bij Ajax zo steeds verder tegen elkaar uitgespeeld om de lijn Cruijff alsnog te kunnen verlaten. Opvallend is dat supporters – getuige de open brief op deze pagina – haarfijn doorzien welke spelletjes er gespeeld worden. En dat bestuursraadvoorzitter Henrichs nog niet heeft geleverd.
Ajax-AZ donderdag – ook zo’n vuiltje uit 2011 – draait met 20.000 kinderen op de tribune wel om voetbal. De winnaar plaatst zich voor de kwartfinales van de KNVB-beker tegen de amateurs van GVVV. Hoewel de achterliggende reden (veldbestorming en aanval op AZ-doelman Esteban) niets met voetbal van doen heeft. Trouwens, misschien kan Ajax die dreigende leerplichtambtenaren uitnodigen voor de begeleiding van de kinderen. Dan kan Ajax nog meer kinderen toelaten en is iedereen gelijk verlost van de aangekondigde heksenjacht van deze ziekelijke plichtsdragers. Laat de bal alstublieft snel rollen.
quote:
Wordt dat niet geblokkeerd?quote:Op maandag 16 januari 2012 00:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik denk dat ik stiekem een stream aan doe op mijn werk.
Is het lang doorlopen van een soap geen kenmerk van een soap?quote:Op maandag 16 januari 2012 12:53 schreef Stevenzenl het volgende:
Hoelang is deze hele soap ondertussen al wel niet bezig?
Co zit toch nog niet bij ajax?quote:Op maandag 16 januari 2012 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]Dat is weer een goed begin van de maandag, wel goed om de druk weer wat op te voeren op Henrichs en Ten Have & Co
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Net op NL1. Iedereen verwacht PSV als kampioen, mooi
Ik dacht dat Ajax en PSV gingen strijden om de titel.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:58 schreef Stevenzenl het volgende:
Niet meer dan logisch, zijn er uberhaupt Ajacieden die kampioen denken te worden? Kampioen worden lijkt prioriteit 2 zijn geworden, prioriteit 1 is zoveel mogelijk kankeren op elkaar, en allemaal lekken aan de media.
Uiteindelijk zal het daar wel op neerkomen, ook zonder die 2, wie weet kan Twente er zich nog in mengen, McClaren won zijn wedstrijdjes wel, was niet om aan te zien verder maar daar zullen ze zich in Enschede niet zo druk om maken.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ajax en PSV gingen strijden om de titel.
Maar ik lees laatst dat Sigthorson en Boerrigter pas op z'n vroegst in maart terug zijn.
Gaat nog moeilijk worden.
dit dus...quote:Op maandag 16 januari 2012 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat Ajax betreft, we weten na de wedstrijd tegen Feijenoord wel of we nog een serieuze kandidaat zijn
Niet dus..quote:Op maandag 16 januari 2012 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat Ajax betreft, we weten na de wedstrijd tegen Feijenoord wel of we nog een serieuze kandidaat zijn
Que? Welke bekerwedstrijd is dit?twitter:AjaxFoundation twitterde op maandag 16-01-2012 om 12:33:08Voor de bekerwedstrijd op 19/2 zijn voor kids t/m 12jr nog rolstoelplekken beschikbaar, begeleiding 1 op 1! Meld je via http://t.co/hMmiiagS reageer retweet
op 19 februari?quote:
Ja man, ik ben dat nep voetbal echt zat.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:56 schreef roepdeman het volgende:
Eindelijk weer echt voetbal deze week
Nou, na 50 minuten tegen Palmeiras was ik redelijk ingedut hoor. Vanaf nu gaat het echt weer ergens over.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja man, ik ben dat nep voetbal echt zat.
Ik ookquote:Op maandag 16 januari 2012 15:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nou, na 50 minuten tegen Palmeiras was ik redelijk ingedut hoor. Vanaf nu gaat het echt weer ergens over.
quote:Tijdens de Algemene ledenvergadering van 22 december 2011, hebben de aanwezige leden van de AFC Ajax, in overgrote meerderheid, de bestuursraad bij motie verzocht te onderzoeken of een gesprek tussen Johan Cruijff en Louis van Gaal kon worden bewerkstelligd, met als doel om in samenwerking te komen tot overeenstemming omtrent het technisch beleid.
Vanuit de leden bereiken de bestuursraad veel vragen over de stand van zaken met betrekking tot deze motie. Daarover kan nu het volgende worden meegedeeld: In de afgelopen weken heeft de bestuursraad onderzocht of het bovenstaande realiseerbaar is. Daartoe heeft de bestuursraad een aantal vertrouwelijke gesprekken met beide clubiconen gevoerd. Op basis van die gesprekken heeft de bestuursraad nu de conclusie getrokken dat het bovenstaande momenteel niet realiseerbaar is.
Hiermee meent de bestuursraad zowel aan de motie als aan de verantwoording daarover aan de leden te hebben voldaan. Gelet op de vertrouwelijkheid van de gesprekken met de heren Cruijff en Van Gaal zal de bestuursraad over de inhoud van de gesprekken geen verdere mededelingen (kunnen) doen.
Amsterdam
16 januari 2012
De bestuursraad
Gaan ze nu Cruijff en Von Gahl niet iets opleggen waar ze beiden totaal niet op zitten te wachten?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Bestuursraad reageert gelijk, van de ajax website:
[..]
Nee.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gaan ze nu Cruijff en Von Gahl niet iets opleggen waar ze beiden totaal niet op zitten te wachten?
Daar komt het wel op neer, de lijn Cruijff is gekozen, dus exit Van Gaalquote:Op maandag 16 januari 2012 17:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gaan ze nu Cruijff en Von Gahl niet iets opleggen waar ze beiden totaal niet op zitten te wachten?
alles hangt ervan af of de rechter zijn aanstelling goedkeurtquote:Op maandag 16 januari 2012 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer, de lijn Cruijff is gekozen, dus exit Van Gaal
Het is voor mijn gevoel wel weer een externe bemoeienis. Als die twee willen praten, gaan ze toch wel praten. Waarom zou daar een motie voor moeten worden ingediend?quote:
Omdat de voorstanders van Van Gaal niet meer kunnen fappen als hij niet komt.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is voor mijn gevoel wel weer een externe bemoeienis. Als die twee willen praten, gaan ze toch wel praten. Waarom zou daar een motie voor moeten worden ingediend?
Omdat de Ajax zaterdag 3 kliek(Cees van Oevelen, Marc Stuut, Dennis Bogaard, Richard Louwers, Reinier van Dantzig, Mark Geestman en Piet Keizer.) iets onmogelijk proberen te realiseren en die domme leden daarmee instemde.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is voor mijn gevoel wel weer een externe bemoeienis. Als die twee willen praten, gaan ze toch wel praten. Waarom zou daar een motie voor moeten worden ingediend?
Nee nu niet meer, er is door de ledenraad voor de lijn Cruijff gekozen, die verzoeningspoging Cruijff-Van Gaal is achter de rug en kan het dus nog maar 1 kant opquote:Op maandag 16 januari 2012 17:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
alles hangt ervan af of de rechter zijn aanstelling goedkeurt
Ach ja dan komen ze er nog wel vanaf door een RvC aan te stellen die Cruijff steunt, kost alleen flink wat geld dan.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
alles hangt ervan af of de rechter zijn aanstelling goedkeurt
Maar dat zei Keje Molenaar al weken voor de jaarwisseling. Ik geloof in de VI uitzending met van Rossem. Hij lachte nog een beetje toen Wilfred die vraag stelde, zo van: gast, wat denk je nu zelf?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee nu niet meer, er is door de ledenraad voor de lijn Cruijff gekozen, die verzoeningspoging Cruijff-Van Gaal is achter de rug en kan het dus nog maar 1 kant op
in die RVC gaan ook mannetjes zitten die van Gaal gezind zijn hoor. Vooral als Henrichs het voor het zeggen heeft .quote:Op maandag 16 januari 2012 17:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja dan komen ze er nog wel vanaf door een RvC aan te stellen die Cruijff steunt, kost alleen flink wat geld dan.
Het probleem was en is dat de RVC zich tot nu toe niets heeft aangetrokken van de ledenraad ondanks de verzoeken terug te treden, maar uiteindelijk is dat vechten tegen de bierkaai, het kost alleen wel tijd en uiteraard geldquote:Op maandag 16 januari 2012 17:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dat zei Keje Molenaar al weken voor de jaarwisseling. Ik geloof in de VI uitzending met van Rossem. Hij lachte nog een beetje toen Wilfred die vraag stelde, zo van: gast, wat denk je nu zelf?
Ja, dat krijg je er gratis bij als je van die hyper gedreven mensen op zo'n post neerzet. Die zijn niet gewend te verliezen, en opgeven is al helemaal uit den boze.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het probleem was en is dat de RVC zich tot nu toe niets heeft aangetrokken van de ledenraad ondanks de verzoeken terug te treden, maar uiteindelijk is dat vechten tegen de bierkaai, het kost alleen wel tijd en uiteraard geld
Tja... Henrichs doet lekker geheimzinnig, erg jammer dat die man nou voorzitter is geworden. Ik denk alleen dat Henrichs ook wel inziet dat ie maar beter kan meegaan met deze plannen, anders eindigt ie net zoals Coronel.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
in die RVC gaan ook mannetjes zitten die van Gaal gezind zijn hoor. Vooral als Henrichs het voor het zeggen heeft .
Coronel bepaalt anders nog alles daar hoor . je onderschat volgens mij hoeveel er van die misselijke mannetjes er zittenquote:Op maandag 16 januari 2012 17:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja... Henrichs doet lekker geheimzinnig, erg jammer dat die man nou voorzitter is geworden. Ik denk alleen dat Henrichs ook wel inziet dat ie maar beter kan meegaan met deze plannen, anders eindigt ie net zoals Coronel.
Maar ik denk ook dat die misselijke mannetjes in ieder geval voorlopig Cruijff zijn zin moeten geven, al is dat uit eigen belangquote:Op maandag 16 januari 2012 17:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Coronel bepaalt anders nog alles daar hoor . je onderschat volgens mij hoeveel er van die misselijke mannetjes er zitten
Voorlopig ja..quote:Op maandag 16 januari 2012 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar ik denk ook dat die misselijke mannetjes in ieder geval voorlopig Cruijff zijn zin moeten geven, al is dat uit eigen belang
BRON AJAX.NLquote:Derk Boerrigter zal nog enkele weken extra rust moeten nemen. Een scan heeft maandag aangetoond dat een vermoeidheidsbreukje in een botuitsteeksel van één van de wervels in de onderrug nog onvoldoende is hersteld.
Hoe lang Boerrigter precies nodig heeft om volledig fit te worden, is niet bekend.
Bronquote:'Ook Sampdoria aast op Ajacied El Hamdaoui'
Door Robin in het Hout | 16 Jan 2012 om 10:53 | Bron: Calcio Mercato | Gratis live voetbal kijken
Mounir El Hamdaoui en Ajax hopen deze winterstop uit elkaar te gaan. Eerder werd al duidelijk dat Fiorentina de Marokkaan graag wil aantrekken, maar nu zou ook het Italiaanse Sampdoria er wat voor voelen hem binnen te halen. Dit weet Calcio Mercato.
El Hamdaoui voetbalt al een half jaar met de beloften van Ajax mee, omdat hij al diverse malen een aanvaring heeft gehad met hoofdtrainer Frank de Boer. De Marokkaan is niet meer welkom bij de training van de hoofdmacht en hoopt deze winterstop een transfer te realiseren.
El Hamdaoui wordt de afgelopen dagen in verband gebracht met diverse clubs. Naast Fiorentina en Sampdoria zou ook Red Bull Salzburg interesse hebben in de oud-speler van onder meer AZ en Tottenham Hotspur. Ook Olympique Marseille en Espanyol worden genoemd.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)mdaoui#ixzz1jdw1B55K
Bronquote:Volgens de Duitse krant Munchener Merkur heeft Bayern officieel geboden op de Belgische aanvoerder van Ajax.
In de papieren versie van de krant wordt geclaimd dat Vertonghen de hoogste prioriteit is van Bayern om deze winterstop binnen te halen. De Duitse krant schreef vandaag dat Der Rekordmeister 15 miljoen euro zou over hebben om tot een overeenstemming te komen met Ajax, de club die eveneens volgens Munchener Merkur op het punt staat Christian Chivu aan te trekken als vervanger van Vertonghen.
Tot nu toe wordt er in de media nog niets bevestigd met betrekking tot dit gerucht.
Andere clubs lachen ons hierom uit.. en terecht. Waardeloze medische staf.quote:
"Hee Derk heeft nog steeds last van z'n rug, anders zullen we gewoon niks doen en pas op het einde van de winterstop een test doen?"quote:Op maandag 16 januari 2012 18:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Andere clubs lachen ons hierom uit.. en terecht. Waardeloze medische staf.
ja en die raken ook weer geblesseerd. zo kan je bezig blijvenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:29 schreef S0nic het volgende:
Haal godverdomme nu dan wat versterkingen Frank!
Deze selectie is gewoon subtop zeker met alle blessures.
Onder Jol en Lindeman waren er echt nauwelijks blessures, ik mis die tijdquote:Op maandag 16 januari 2012 19:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja en die raken ook weer geblesseerd. zo kan je bezig blijven
Jol mis ik niet , Lindeman wel. Maar wat doen ze ? ze halen die zooi terug waar Bassie ook blessures mee hadquote:Op maandag 16 januari 2012 19:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Onder Jol en Lindeman waren er echt nauwelijks blessures, ik mis die tijd
Gaat Frank niet over. Scholletje Blind heeft het voor het zeggen. Frank kan hoog en laag springen als Daley's papa nee zegt blijft het nee.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:29 schreef S0nic het volgende:
Wat voor een plekken in de selectie moeten volgens jou versterkt worden?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:29 schreef S0nic het volgende:
Alles waar een blessure isquote:Op maandag 16 januari 2012 19:51 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wat voor een plekken in de selectie moeten volgens jou versterkt worden?
Het enige wat Ajax in mijn ogen nodig heeft is een goede spits en een echte nummer 6.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Alles waar een blessure iswat eigenlijk helemaal geen zin heeft
het enige wat ze nodig hebben is Raymond Verheijenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:55 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Het enige wat Ajax in mijn ogen nodig heeft is een goede spits en een echte nummer 6.
Een Kluivert en Johan Cruijff typ is ook welkom.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:57 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het enige wat ze nodig hebben is Raymond Verheijen
Die nummer 6 hebben wel al in mijn ogen en dat is Anita. Maar omdat we behalve Boilesen geen linksbacks hebben moet Anita daar nu steeds spelen. Dit vind ik wel Frank zijn schuld , je kan toch niet verwachten van Boilesen dat hij een heel seizoen door zou kunnen gaan?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:55 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Het enige wat Ajax in mijn ogen nodig heeft is een goede spits en een echte nummer 6.
Een buitenspeler erbij zou erg fijn zijn, zeker nu Boerrigter blijft sukkelen met zijn rug. Ja we hebben Özbiliz en Lukoki en andere jeugdspelers maar als je nog wat wil gaan bereiken dit seizoen in mijn ogen zullen ze wat versterkingen moeten halen. En een linksback zoals ik al eerder zei.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:51 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wat voor een plekken in de selectie moeten volgens jou versterkt worden?
De Jong en Bulykin zijn niet Ajax waardigquote:Op maandag 16 januari 2012 20:01 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die nummer 6 hebben wel al in mijn ogen en dat is Anita. Maar omdat we behalve Boilesen geen linksbacks hebben moet Anita daar nu steeds spelen. Dit vind ik wel Frank zijn schuld , je kan toch niet verwachten van Boilesen dat hij een heel seizoen door zou kunnen gaan?
Ik verwacht Sigthorsson niet meer terug, dat kan opgevuld worden met De Jong of desnoods Bulykin. Ook Lodeiro doet het daar erg goed.
.
[..]
Een buitenspeler erbij zou erg fijn zijn, zeker nu Boerrigter blijft sukkelen met zijn rug. Ja we hebben Özbiliz en Lukoki en andere jeugdspelers maar als je nog wat wil gaan bereiken dit seizoen in mijn ogen zullen ze wat versterkingen moeten halen. En een linksback zoals ik al eerder zei.
Als middenvelder vind ik De Jong ook niet Ajax waardig maar als spits vult hij het aardig vind ik. Bulykin is gewoon prima als pinchhitter en is volgend jaar weer weg en kan hopelijk dan worden opgevolgd door Castillion. En anders wie zou jij nu gaan halen dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:02 schreef vincerusso het volgende:
[..]
De Jong en Bulykin zijn niet Ajax waardig
Opleiden... en ze moeten eens stoppen met van die halve buitenlanders te halen die zogenaamd goed zijn als pinchhitter . Koop dan een versterkingquote:Op maandag 16 januari 2012 20:07 schreef S0nic het volgende:
[..]
Als middenvelder vind ik De Jong ook niet Ajax waardig maar als spits vult hij het aardig vind ik. Bulykin is gewoon prima als pinchhitter en is volgend jaar weer weg en kan hopelijk dan worden opgevolgd door Castillion. En anders wie zou jij nu gaan halen dan?
Anita zou daar idd moeten staan maar die wordt aan alle kanten "misbruikt". Ik denk niet dat daar ooit nog verandering in komt. Hij heeft in dat opzicht een beetje de rol van Emanuelson overgenomen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:01 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die nummer 6 hebben wel al in mijn ogen en dat is Anita. Maar omdat we behalve Boilesen geen linksbacks hebben moet Anita daar nu steeds spelen. Dit vind ik wel Frank zijn schuld , je kan toch niet verwachten van Boilesen dat hij een heel seizoen door zou kunnen gaan?
Ik verwacht Sigthorsson niet meer terug, dat kan opgevuld worden met De Jong of desnoods Bulykin. Ook Lodeiro doet het daar erg goed.
De positie van buitenspeler is wel een positie die je makkelijk in kunt laten vullen door een jeugdspeler.quote:Een buitenspeler erbij zou erg fijn zijn, zeker nu Boerrigter blijft sukkelen met zijn rug. Ja we hebben Özbiliz en Lukoki en andere jeugdspelers maar als je nog wat wil gaan bereiken dit seizoen in mijn ogen zullen ze wat versterkingen moeten halen. En een linksback zoals ik al eerder zei.
Ben je al 12+?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:12 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil ook naar de wedstrijd donderdag![]()
Volgens het FOK profiel ben ik 4quote:
Geldt een FoK profiel bij Ajax?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:15 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Volgens het FOK profiel ben ik 4
ik denk het nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geldt een FoK profiel bij Ajax?
yup op sopcast ga ik kijkenquote:
Ajax wil ik altijd zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:25 schreef Dagkaart het volgende:
Pfff, dat mensen deze kapotgemaakte wedstrijd nog willen zien of daar de moeite voor nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |