Ik heb op een Vrije School gezeten ja.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:56 schreef Regilio_ het volgende:
![]()
En dat gaat dan naar iets wat ze de "Vrije School" noemen. Nou nou, vrijheid blijheid, not
Ik bedoel dat in relatie met die hippies hè. Dat je nou niet bepaalt vrij wordt gelaten in je keuze van cola bijv.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb op een Vrije School gezeten ja.
Waar?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent vrij met keuzes maken, zolang het maar de "juiste"keuze is. En ander helpen ze je met de juiste keuze maken.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:58 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat in relatie met die hippies hè. Dat je nou niet bepaalt vrij wordt gelaten in je keuze van cola bijv.
Deeeeze man!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:59 schreef Hydrogeny het volgende:
Gewoon lekker aan je soepje beginnen en flink maggie gebruiken. Zeggen dat het niet smaakt en je het op een natuurlijke manier lekker wilt maken. Blik bier opentrekken en leegzuipen. Flink springen en dan de hele tafel onderkotsen met magiie-pompoen-schuimend bier!
Kom eens langs.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:58 schreef Levolution het volgende:
Lijken mij gezellige en zelfbewuste mensen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:59 schreef Hydrogeny het volgende:
Gewoon lekker aan je soepje beginnen en flink maggie gebruiken. Zeggen dat het niet smaakt en je het op een natuurlijke manier lekker wilt maken. Blik bier opentrekken en leegzuipen. Flink springen en dan de hele tafel onderkotsen met magiie-pompoen-schuimend bier!
Beter doe je jouw kinderen later op een Montessori school, zodat ze een flinke grote bek krijgen. Dat zal die familie van je leren.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent vrij met keuzes maken, zolang het maar de "juiste"keuze is. En ander helpen ze je met de juiste keuze maken.
Ik hoef geen kinderen.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:01 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Beter doe je jouw kinderen later op een Montessori school, zodat ze een flinke grote bek krijgen. Dat zal die familie van je leren.
Zo erg is het hopelijk nog net niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:01 schreef Barbapapamama het volgende:
hebben ze trouwens ook aluminium hoedjes op?
Ik kon het niet laten.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:05 schreef coban het volgende:
Ik had medelijden voor je en dacht ahww totdat je herders begon te bashen.
Geen probleem.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:06 schreef Skylark. het volgende:
Topic waar moeite voor is gedaan, zo zie ik ze graag.
Meestal scheren ze wat van hun eigen shag af en roken dat op.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:10 schreef Karzai het volgende:
Roken ze ook zelf gekweekte buitenwiet die naar poep ruikt?
Toch niet de Vrije school in Leiden?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:14 schreef magneetstrip het volgende:
Niet zeuren ik zit op een Antroposofische school en daar hebben ze in de kantine alleen maar biologisch voerMoet je weer in de rij staan bij de AH waar er maximaal 5 tegelijk in mogen...
Jawelquote:Op zondag 15 januari 2012 17:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toch niet de Vrije school in Leiden?
Wat leer je daar?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:14 schreef magneetstrip het volgende:
Niet zeuren ik zit op een Antroposofische school en daar hebben ze in de kantine alleen maar biologisch voerMoet je weer in de rij staan bij de AH waar er maximaal 5 tegelijk in mogen...
Een TV?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:32 schreef Dimens het volgende:
Een van die kinderen zit nu in mijn kamer filmpjes van Pippie Langkous te kijken.
Het is dan ook mijn televisie waar ze naar die filmpjes kijkt.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een TV?
Na, dan zijn jouw ouders helemaal niet zo erg antroposoof
Wat is hier het praktisch nut vanquote:
Maar zo een apparaat vol straling mag in huis staan?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is dan ook mijn televisie waar ze naar die filmpjes kijkt.
Denken dat je op de vrije school iets doet wat praktisch nut heeft is een vergissingquote:
Daar hebben mijn ouders niets over te zeggen.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar zo een apparaat vol straling mag in huis staan?
Maar de ramen wel dicht, ander vliegt je zieltje wegquote:Op zondag 15 januari 2012 17:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is goed voor je innerlijke ik, of zo.
Goedzo.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar hebben mijn ouders niets over te zeggen.
Zielen.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar de ramen wel dicht, ander vliegt je zieltje weg
Had een buurvrouw die lerares euritmie was aan een vrije school.quote:
Ik zou een van die vrienden kunnen zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Een aantal vrienden van mij is door hun ouders naar de vrije school gestuurd, ze haten die sofen tot op het bot.
Jaquote:Op zondag 15 januari 2012 17:44 schreef RichardHammond het volgende:
Laat me raden, die kinderen zijn kristal-, maan of nieuwetijdskinderen.
Met die kinderen heb ik het echt te doen, die ouders, die zijn ergquote:Op zondag 15 januari 2012 17:44 schreef RichardHammond het volgende:
En wat betekent dit? Ze zijn hierdoor "uniek" ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:44 schreef RichardHammond het volgende:
Ouders naar guantanamo deporteren en waterboarden.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:44 schreef RichardHammond het volgende:
Kristalkindquote:Op zondag 15 januari 2012 17:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
En wat betekent dit? Ze zijn hierdoor "uniek" ofzo?
Noooooooooooooooooooquote:Op zondag 15 januari 2012 17:53 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Kristalkind
Maankind
Nieuwetijdskind
Ik kreeg op de middelbare gewoon nog Euritmie. Mazzelaars dat jullie zijn, kut was dat zeg.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:52 schreef magneetstrip het volgende:
Dat euritmiefilmpje is voor klas 4, ook wel basisschool groep 6Ik zit in de 11de (= 5vwo, 5havo en 4havo voor zittenblijvers en doorstromers) en degenen die dans als examenvak hebben leren meer moderne dans en volgens mij ook wat jazz achtige toestanden... Dat rondlopen is gewoon een oefening om ritme te leren voelen denk ik.
Nah, veel leuker is om als zoon iets te gaan doen wat ze verschrikkelijk vinden, bankier worden of zo..quote:Op zondag 15 januari 2012 17:48 schreef WH141 het volgende:
[..]
Ouders naar guantanamo deporteren en waterboarden.
sterkte daarmee dan maar.quote:
Bij ons mag je kiezen waar je examen in wilt doen: Muziek, Dans of Beeldend (textiel, handarbeid en tekenen) dus als je er geen zin meer in hebt kap je er toch gewoon mee?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kreeg op de middelbare gewoon nog Euritmie. Mazzelaars dat jullie zijn, kut was dat zeg.
Gewoon stoned dit alles doen. Is het nog leuk ook.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:17 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Bij ons mag je kiezen waar je examen in wilt doen: Muziek, Dans of Beeldend (textiel, handarbeid en tekenen) dus als je er geen zin meer in hebt kap je er toch gewoon mee?
Gewoon stoned dit alles doen. Is het nog leuk ook.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:22 schreef Regilio_ het volgende:
Bij ons mag je kiezen waar je examen in wilt doen: Muziek, Dans of Beeldend (textiel, handarbeid en tekenen) dus als je er geen zin meer in hebt kap je er toch gewoon mee?
Ik ook, kleuterklas. Waar?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Had jij dezelfde post gezet als TS over henk en ingrid ouders klaagde?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:37 schreef LXIV het volgende:
Ach, zo hebben alle mensen (dus ook ouders) wel wat. Het lijkt me tenminste dat de ouders van TS moeite doen om hun kinderen op een bepaalde manier op te voeden. Ouders genoeg die 60 uur per week van huis zijn.
Veel mensen zijn conformistisch, maar niet allemaal. Die mensen doen vaak net even anders dan wat de mainstream doet.
Aangezien praktisch alle kinderen extreem conformistisch zijn, is het voor hun dan wel lastig als hun ouders het niet zijn. Maar ja, daar komen ze wel overheen.
TS had ook een Henk en Ingrid op de bank kunnen hebben die met het joggingpak aan naar TVOH keken, chipjes en cola binnen handbereik. Dat wordt toch ook saai?
Nee, ook niet. TS moet zijn ouders gewoon binnen acceptabele normen nemen zoals ze zijn. Dat ze pompoensoep eten en zelfgemaakte kleren dragen valt wmb binnen die normen.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had jij dezelfde post gezet als TS over henk en ingrid ouders klaagde?
Grrr..quote:Op zondag 15 januari 2012 18:41 schreef grrrbeer het volgende:
En TS zelf is de kers op de macrobiotische faaltaart die zijn familie is.
Hoe ga jij ermee om?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
sterkte daarmee dan maar.
Terechte klacht, mijn ouders ook.![]()
Ik weet hoe je je voelt...
En die cola is zo goor.
Makkelijk lullen als je geen pompoen bent of kentquote:Op zondag 15 januari 2012 18:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, ook niet. TS moet zijn ouders gewoon binnen acceptabele normen nemen zoals ze zijn. Dat ze pompoensoep eten en zelfgemaakte kleren dragen valt wmb binnen die normen.
Aangegeven dat ze best antroposofisch en gestoord mogen zijn, zolang ze mij daarmee maar niet lastigvallen.quote:
Dit doen ze ook, maar dan met biologische chipjes, biologische wijn en biologisch bier.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:37 schreef LXIV het volgende:
TS had ook een Henk en Ingrid op de bank kunnen hebben die met het joggingpak aan naar TVOH keken, chipjes en cola binnen handbereik. Dat wordt toch ook saai?
Ja, de beste garantie dat je kinderen zich 'normaal' (lees burgerlijk) ontwikkelen is zelf zo gek mogelijk doen!quote:Op zondag 15 januari 2012 18:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Aangegeven dat ze best antroposofisch en gestoord mogen zijn, zolang ze mij daarmee maar niet lastigvallen.
Dus ik zit nu op een gewone school, drink gewone cola, heb een tv en laptop en draag gewone kleren.
Doe ik ook hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Aangegeven dat ze best antroposofisch en gestoord mogen zijn, zolang ze mij daarmee maar niet lastigvallen.
Dus ik zit nu op een gewone school, drink gewone cola, heb een tv en laptop en draag gewone kleren.
Biologisch bier heb ik wel eens op (bij de Kleine Aarde). Daar was niks mis mee.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit doen ze ook, maar dan met biologische chipjes, biologische wijn en biologisch bier.
Okeequote:Op zondag 15 januari 2012 18:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, de beste garantie dat je kinderen zich 'normaal' (lees burgerlijk) ontwikkelen is zelf zo gek mogelijk doen!
Net zoals je op je vingers kunt natellen dat je dochter met een Marokkaan thuiskomt als je altijd op Marokkanen zit te kankeren.
Die rommel moet je sowieso niet willen, ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst van die shit heb gehad. Gewoon veel water drinken en je multivitamine nemen, en wat vroeger gaan slapen.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:49 schreef Sinosappel het volgende:
Opzich hebben antroposofische ouders me op sommige vlakken wel hard gemaakt
Bv. omdat je nooit eens een asperientje ofzo kreeg als je pijn had, altijd alleen maar zalfjes en 'druppeltjes'
Ja zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die rommel moet je sowieso niet willen, ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst van die shit heb gehad. Gewoon veel water drinken en je multivitamine nemen, en wat vroeger gaan slapen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:49 schreef Sinosappel het volgende:
Opzich hebben antroposofische ouders me op sommige vlakken wel hard gemaakt
Bv. omdat je nooit eens een asperientje ofzo kreeg als je pijn had, altijd alleen maar zalfjes en 'druppeltjes'
Ik denk het niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:08 schreef Sinosappel het volgende:
Tering
TS, ben jij soms mijn broertje ofzo?
Die rommel slik ik sowieso bijna nooit. De laatste keer is misschien 5 jaar geleden, toen ik een oorontsteking had. Het voordeel is wel dat het dan ook echt goed werkt (als je het bijna nooit gebruikt).quote:Op zondag 15 januari 2012 18:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja zo denk ik er ook over.
Asperientjes is voor McDonaldsetende poesjes
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:51 schreef Dimens het volgende:
Het verhaal net toen ik aan het eten was.
"Ik vind het onzin dat ze bij die koeien de hoorns eraf halen. En dat alleen omdat ze elkaar anders zouden verwonden. Die koeien hebben ruimte nodig, dan verwonden ze elkaar niet.
Als je de koe zijn hoorns ontneemt, ontneem je hem zijn antennes. Zonder die antennes kunnen ze geen contact meer maken met de kosmische energie en dat is belangrijk."
[ afbeelding ]
Sukkel, toen had je dus druppeltjes in je oren moeten nemenquote:Op zondag 15 januari 2012 18:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die rommel slik ik sowieso bijna nooit. De laatste keer is misschien 5 jaar geleden, toen ik een oorontsteking had. Het voordeel is wel dat het dan ook echt goed werkt (als je het bijna nooit gebruikt).
Splutje ontmaskerd!!! LIVEquote:Op zondag 15 januari 2012 18:54 schreef Dimens het volgende:
Ik heb zo'n idee dat ik al weet wie Splutje is.
Ik moest het allemaal doen.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:17 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Blijkbaar krioelt het op FOK! van de macrobiotisch verantwoorde vrijeschool kindjesquote:Op zondag 15 januari 2012 18:54 schreef Dimens het volgende:
Waarom herkennen zoveel mensen op het forum dit?
Beter zeg je.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:55 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik wil mijn identiteit graag geheim houden
Allemaal verpeste kinderzieltjes die het hier goed met elkaar kunnen vinden.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Blijkbaar krioelt het op FOK! van de macrobiotisch verantwoorde vrijeschool kindjes
Ik denk dat jij flink wat klassen onder mij zat dus ik ken je sowieso nietquote:
Moet je ook echt gaan zeggen/vragen op welke school en jaar etc.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:55 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik wil mijn identiteit graag geheim houden
Ik ben al van die school af.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij flink wat klassen onder mij zat dus ik ken je sowieso niet
"Ik vind het onzin dat ze bij die koeien de hoorns eraf halen. En dat alleen omdat ze elkaar anders zouden verwonden. Die koeien hebben ruimte nodig, dan verwonden ze elkaar niet.
Als je de koe zijn hoorns ontneemt, ontneem je hem zijn antennes. Zonder die antennes kunnen ze geen contact meer maken met de kosmische energie en dat is belangrijk."
[ afbeelding ]
Waarom? Ik ben helemaal niet thuis in alternatieve geneeswijzen. De reden dat ik nooit zoiets neem is dat ik niet afhankelijk wil zijn van allerlei middelen en fabrikanten en dat ik geloof dat het verdragen van een zekere mate van pijn mijn karakter sterkt. Maar medisch gezien maakt het toch allemaal niks uit?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sukkel, toen had je dus druppeltjes in je oren moeten nemen
[ afbeelding ]
Wat maakt medische gezien allemaal niks uit?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben helemaal niet thuis in alternatieve geneeswijzen. De reden dat ik nooit zoiets neem is dat ik niet afhankelijk wil zijn van allerlei middelen en fabrikanten en dat ik geloof dat het verdragen van een zekere mate van pijn mijn karakter sterkt. Maar medisch gezien maakt het toch allemaal niks uit?
Doet er niet toe wie hij is.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:02 schreef Aliana het volgende:
Gaat splutje nog ontmaskerd worden of niet?
Ik heb niet eens op een vrije school gezeten maar ik herken die slappe architectuur vanaf hier gewoon. Niet teveel in rechthoeken want dat is slecht voor de ontwikkelingggggquote:
Hoe weet je dit zo goed?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb niet eens op een vrije school gezeten maar ik herken die slappe architectuur vanaf hier gewoon. Niet teveel in rechthoeken want dat is slecht voor de ontwikkelinggggg
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:05 schreef Life2.0 het volgende:
Het huis van je ouders, je moet ze op je blote knietjes dankbaar zijn
Of je af en toe wat aspirine pakt. (Wat bovendien een natuurproduct is van origine)quote:Op zondag 15 januari 2012 19:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat maakt medische gezien allemaal niks uit?
M'n beste vrienden hebben zowat wel allemaal op de vrije school gezetenquote:
Beter van niet. Zoals je zelf al aangeeft inderdaad.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Of je af en toe wat aspirine pakt. (Wat bovendien een natuurproduct is van origine)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |