Goede fit!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:04 schreef Ditty het volgende:
Ze zijn niet heel duidelijk nogal donker maar gaat om het idee, en ja ik heb een dikke kont
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:41 schreef Ditty het volgende:
Ja heel veel stretch zit echt super lekker, nu alleen hopen dat hij niet onwijs veel gaat uitlopen. En dat hij mooi gaat faden, heb net 10 min staan schrobben om het blauw van me handen te krijgen
Die krijg je dan nog wel. Of acne.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:57 schreef Danielle83 het volgende:
Ik vind deze éen van de mooiste jeans voor vrouwen:
[ afbeelding ]
Fit is goed iddquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:57 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
Nice! Die heeft mijn vriendin ook pas gekocht! Zal binnenkort ff stieken wat foto's maken!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:04 schreef Ditty het volgende:
Ze zijn niet heel duidelijk nogal donker maar gaat om het idee, en ja ik heb een dikke kont
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn echt jeans die ik echt aan zou moeten zien. Bij Levi's heb ik juist een kontquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:05 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Fit is goed iddWil je een dry/raw railcar heeft mooie denim
http://www.railcarfinegoods.com/SearchResults.asp?Cat=1477
Voor inspiratie:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:10 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dit zijn echt jeans die ik echt aan zou moeten zien. Bij Levi's heb ik juist een kont
Das leuk Ali, maar de Mrs. wil een broek wel kunnen passen. Voor haar is het een stuk lastiger als voor ons.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:17 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Voor inspiratie:
http://www.indigoroots.com/index.php?topic=146.0
Kont is juist goed tenminste bij vrouwen![]()
Goeie fit hee!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:04 schreef Ditty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga het wel even checkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:17 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Voor inspiratie:
http://www.indigoroots.com/index.php?topic=146.0
Kont is juist goed tenminste bij vrouwen![]()
Visueel zien hmm, kayodic kan je denk ook wel helpen ermeequote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das leuk Ali, maar de Mrs. wil een broek wel kunnen passen. Voor haar is het een stuk lastiger als voor ons.
Ik ben 7 maanden verder en m'n momo heeft het nog steeds.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:24 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb nooit last van blauwe handen. Wel van blauwe schoenen. Hoe lang zou dat ongeveer blijven want ik wil natuurlijk ook wel andere schoenen onder m'n sams aan.
Ach nee joh.. Best gewoontjes om eerlijk te zijn. Vaak een simpel overhemd of shirt en cardigan en echt veel sneakers heb ik ook alweer niet hoor.quote:
Leuke sale, maar het blijft echt totaal niet mijn ding.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:16 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Misschien voor de liefhebbers?
http://www.oipolloi.com/shop/brand/red-wing
Jah ik heb die linksboven besteldquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Leuke sale, maar het blijft echt totaal niet mijn ding.
Gisteren trouwens weer een keer m'n ALD aangehad (laatste paar weken fulltime Momo-time), met een avondje naar de kroeg. Ding meurt echt verschrikkelijk naar rook en bier enzo. Maar even in de vriezer binnenkort.
![]()
dat vind ik ook de mooiste, of die gewone hoge, maar daarvan is de kleur niet mooi, maar toch geen geld.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah ik heb die linksboven besteldMisschien is de boots meer iets voor jou? Caliroots heeft ook nog sale.
Vriezer time is dat voor het eerst dat je dat gaat doen? Of anders nog buiten hangen het is nog frisjes
Waar kun je die kopen, Levi's? Hoe heet deze ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:57 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |