Goede fit!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:04 schreef Ditty het volgende:
Ze zijn niet heel duidelijk nogal donker maar gaat om het idee, en ja ik heb een dikke kont
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:41 schreef Ditty het volgende:
Ja heel veel stretch zit echt super lekker, nu alleen hopen dat hij niet onwijs veel gaat uitlopen. En dat hij mooi gaat faden, heb net 10 min staan schrobben om het blauw van me handen te krijgen
Die krijg je dan nog wel. Of acne.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:57 schreef Danielle83 het volgende:
Ik vind deze éen van de mooiste jeans voor vrouwen:
[ afbeelding ]
Fit is goed iddquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:57 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
Nice! Die heeft mijn vriendin ook pas gekocht! Zal binnenkort ff stieken wat foto's maken!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:04 schreef Ditty het volgende:
Ze zijn niet heel duidelijk nogal donker maar gaat om het idee, en ja ik heb een dikke kont
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn echt jeans die ik echt aan zou moeten zien. Bij Levi's heb ik juist een kontquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:05 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Fit is goed iddWil je een dry/raw railcar heeft mooie denim
http://www.railcarfinegoods.com/SearchResults.asp?Cat=1477
Voor inspiratie:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:10 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dit zijn echt jeans die ik echt aan zou moeten zien. Bij Levi's heb ik juist een kont
Das leuk Ali, maar de Mrs. wil een broek wel kunnen passen. Voor haar is het een stuk lastiger als voor ons.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:17 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Voor inspiratie:
http://www.indigoroots.com/index.php?topic=146.0
Kont is juist goed tenminste bij vrouwen![]()
Goeie fit hee!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:04 schreef Ditty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga het wel even checkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:17 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Voor inspiratie:
http://www.indigoroots.com/index.php?topic=146.0
Kont is juist goed tenminste bij vrouwen![]()
Visueel zien hmm, kayodic kan je denk ook wel helpen ermeequote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das leuk Ali, maar de Mrs. wil een broek wel kunnen passen. Voor haar is het een stuk lastiger als voor ons.
Ik ben 7 maanden verder en m'n momo heeft het nog steeds.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:24 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb nooit last van blauwe handen. Wel van blauwe schoenen. Hoe lang zou dat ongeveer blijven want ik wil natuurlijk ook wel andere schoenen onder m'n sams aan.
Ach nee joh.. Best gewoontjes om eerlijk te zijn. Vaak een simpel overhemd of shirt en cardigan en echt veel sneakers heb ik ook alweer niet hoor.quote:
Leuke sale, maar het blijft echt totaal niet mijn ding.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:16 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Misschien voor de liefhebbers?
http://www.oipolloi.com/shop/brand/red-wing
Jah ik heb die linksboven besteldquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Leuke sale, maar het blijft echt totaal niet mijn ding.
Gisteren trouwens weer een keer m'n ALD aangehad (laatste paar weken fulltime Momo-time), met een avondje naar de kroeg. Ding meurt echt verschrikkelijk naar rook en bier enzo. Maar even in de vriezer binnenkort.
![]()
dat vind ik ook de mooiste, of die gewone hoge, maar daarvan is de kleur niet mooi, maar toch geen geld.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah ik heb die linksboven besteldMisschien is de boots meer iets voor jou? Caliroots heeft ook nog sale.
Vriezer time is dat voor het eerst dat je dat gaat doen? Of anders nog buiten hangen het is nog frisjes
Waar kun je die kopen, Levi's? Hoe heet deze ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:57 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:45 schreef ChicaChula het volgende:
Deze is mooi voor dames
http://www.railcarfinegoo(...)ductCode=RWJVIPER004
Dat helpt niet echt meer helaas.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:35 schreef don-diablo het volgende:
Indien droog, lekker buiten hangen. Het is lekker fris en het waait steeds zo nu en dan.
Kijk voor een Momotaro bij TdNquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:16 schreef Enchanted het volgende:
Welke winkel (niet online) zouden jullie aanraden voor mooie jeans voor vrouwen? *Curvy vrouwen :p
Zoiets vind ik echt niks voor vrouwen.. Maar heel weinig vrouwen die zoiets mooi of vrouwelijk kunnen dragen.quote:
Hmm ja, ik zat ook al te kijken en dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:21 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Zoiets vind ik echt niks voor vrouwen.. Maar heel weinig vrouwen die zoiets mooi of vrouwelijk kunnen houden.
Zou als vrouw beter voor een nudie of acné of iets gaan in een wat strakker model.
Is een curve id. Verkrijgbaar voor verschillende lichaamsvormen. M'n vriendin heeft de slight curve.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:14 schreef Enchanted het volgende:
[..]
Waar kun je die kopen, Levi's? Hoe heet deze ?
Budget = 100 euro.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:22 schreef M1stral het volgende:
Beetje flauw overigens, die Momotaro's raadde ik alleen aan vanwege de pink stitching
Wat is je budget? Ik denk dat het ongeveer een derde is van wat ik net aanraadde. Neem mijn Momotaro talk maar met een korrel zout.
Fixedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:22 schreef M1stral het volgende:
Beetje flauw overigens, die Momotaro's raadde ik alleen aan vanwege de pink stitching
Wat is je budget? Ik denk dat het ongeveer een derde is van wat ik net aanraadde. Neem mijn Momotaro talk maar met een vrachtschip zout.
Inderdaad..een skinny kan meestal heel bestquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:21 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Zoiets vind ik echt niks voor vrouwen.. Maar heel weinig vrouwen die zoiets mooi of vrouwelijk kunnen dragen.
Zou als vrouw beter voor een nudie of acné of iets gaan in een wat strakker model.
Ik heb alleen snel het gevoel dat een skinny jeans me dikker doen lijken omdat ik dus best curvy ben, heb het liefste straight..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Fixed
[..]
Inderdaad..een skinny kan meestal heel best
Wat zijn Copper Labels?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:24 schreef M1stral het volgende:
Overigens zijn de Copper Labels, degene zonder riveted patch, uitstekend voor vrouwen. Dat is namelijk dameslijn... Maargoed.
@ Don: BlueOwl krijgt binnrn nu en zeer korte tijd 0702's geleverd
Pink stitching is wel nice iddquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:22 schreef M1stral het volgende:
Wat is je budget? Ik denk dat het ongeveer een derde is van wat ik net aanraadde. Neem mijn Momotaro talk maar met een korrel zout.
Wil je een dry of liever gewoon 1 die je in de was kan mikken ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:24 schreef Enchanted het volgende:
[..]
Ik heb alleen snel het gevoel dat een skinny jeans me dikker doen lijken omdat ik dus best curvy ben, heb het liefste straight..
Ik heb 2 keer die test op de Levi's website gedaan, de eerste keer kwam er "Demi curve" uit, nu (de tweede keer) "bold curve". Reden is omdat ik twijfel tussen sommige antwoorden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Is een curve id. Verkrijgbaar voor verschillende lichaamsvormen. M'n vriendin heeft de slight curve.
Mee eens Atta.
Nog noooit van een "dry" gehoord..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:27 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wil je een dry of liever gewoon 1 die je in de was kan mikken ?
Check bijvoorbeeld deze linkquote:
Dan begin je met een donkere broek en je slijt hem lichter..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:29 schreef Enchanted het volgende:
[..]
Nog noooit van een "dry" gehoord..
Is dat een jeans die je nooit hoort te wassen?
Ik was mijn jeans liever wel...
Okquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:29 schreef M1stral het volgende:
[..]
Check bijvoorbeeld deze link
http://www.nordicdenimhou(...)ories&category_id=17
Let niet direct op de prijs, gewoon omwille van het feit dat je vroeg wat de vrouwenlijn van Momotaro inhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |