SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en LovelyLady.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
FOKking meeting 20 Januari[Radio 49] Meet op 20 januari
MEETING! 28 Januari
Onze eigenste kroegbaas stelt zijn kroeg beschikbaar voor een meeting op 28 januari. Wil jij ook een avondje zuipen in de kroeg van Royco, stuur dan even een PM naar arachide. of Royco1 dan zullen zij je meer informatie sturen! Komen!"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
3 daarvan zijn mijn oom, tante en nichtje op 3 computersquote:Op zondag 15 januari 2012 14:39 schreef Zokunen het volgende:
There are currently 13 listeners tuned into this station!
Whehe.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:40 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
3 daarvan zijn mijn oom, tante en nichtje op 3 computers
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:40 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
3 daarvan zijn mijn oom, tante en nichtje op 3 computers
frontpage?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
14 listeners, we schieten echt omhoog joh
Misschien ook dankzij die frontpage
Via facebook krijg ik nooit zo veel luisteraarsquote:Op zondag 15 januari 2012 14:45 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Check m'n twitter maar, mensen vragen soms dan nummertje aan hehe
Ik alleen soms mn nichtjequote:Op zondag 15 januari 2012 14:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Via facebook krijg ik nooit zo veel luisteraars
wat is je twitter?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:45 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Check m'n twitter maar, mensen vragen soms dan nummertje aan hehe
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik herken alle nummers
Nu nog jean michel jarre
I love deze mixquote:Op zondag 15 januari 2012 14:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah daar is JMJ al
Godver wat een mixIk heb al deze bagger op plaat gekocht 5 jaar geleden
Hij is vet jaquote:
Oxygene jmj ?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij is vet ja
Wat was die laatste, ik herkene het wel, ook JMJ toch? Of jan hammer?
nummer 7 als ik het goed hebquote:
Naar. Waar ging het om?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Aids. Iemand voorgelogen dat ik iets al gekocht had, en nu kan ik 't nergens vinden om te kopen -_-
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:03 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik ben in shock m'n tante van over de 50 zegt lekker muziek Paul op mijn facebook bij Limp Bizkit![]()
![]()
Jij hebt je tante op facebookquote:Op zondag 15 januari 2012 15:03 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik ben in shock m'n tante van over de 50 zegt lekker muziek Paul op mijn facebook bij Limp Bizkit![]()
![]()
M'n hele familie zit op facebook, misschien moeten ze maar een reallife soap makenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij hebt je tante op facebook?
Maarja wel een coole tante zo te zien
Ik heb bijna m'n hele familie op Facebookquote:Op zondag 15 januari 2012 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij hebt je tante op facebook?
Maarja wel een coole tante zo te zien
Ooit gezegd tegen m'n moeder hee waarom ga jij er niet op?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb bijna m'n hele familie op Facebook.
Legionellagriep of Pontiackoorts is een mogelijk gevolg van blootstelling aan de legionellabacterie die altijd voorkomt in de bodem en incidenteel in waterleidingenquote:
Mijn pa en ma gingen uit henzelfquote:Op zondag 15 januari 2012 15:05 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ooit gezegd tegen m'n moeder hee waarom ga jij er niet op?
Nog altijd zoveel spijt van he!!!!!!!!!
Ik doe echt geen familie op facebookquote:Op zondag 15 januari 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vader had een hyves aangemaakt, loopt een beetje achterquote:Op zondag 15 januari 2012 15:07 schreef Onorgineel het volgende:
Mijn ouders zitten (nog) niet op facebook
Hier welquote:Op zondag 15 januari 2012 15:07 schreef Onorgineel het volgende:
Mijn ouders zitten (nog) niet op facebook
M';n oma een CU2quote:Op zondag 15 januari 2012 15:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn vader had een hyves aangemaakt, loopt een beetje achter
ik heb een verzoekje op twitter gedaan voor je tantequote:Op zondag 15 januari 2012 15:07 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
M'n tante over Limp Bizkit!!!!!!!!:
Maar heerlijk tijdens de strijk. Deze is ook mooi.
Kan het nog steeds niet geloven
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het stomme is dat cu2 nog steeds bestaat en actieve leden heeft
Vreselijkquote:Op zondag 15 januari 2012 15:08 schreef mr-green het volgende:
Mijn ma zit ook op facebook. Maar daar heb ik een deal mee gesloten. Ik vind het best als ze alles leest op mijn FB als ze maar niet telkens erover praat met mij
Ja op het begin kreeg ik elke week als ik langs kwam om te eten allemaal vragen van mijn moeder over mijn social lifequote:Op zondag 15 januari 2012 15:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vreselijk
Kreeg bij familiedag ook een opmerking over een facebookbericht... wat moet ik daar nou op zeggen. Resterende familie die middag nog gedeponeerd
je kan testen om 16.00quote:Op zondag 15 januari 2012 15:11 schreef Onorgineel het volgende:
is er nog ruimte vrij ergens vandaag overigens? kan ik even gaan proberen
Ik ook, maar wat is daarquote:Op zondag 15 januari 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een leuke familie, dus ben er wel blij mee eigenlijkquote:
ik wil ook zo'n schoonbroerquote:Op zondag 15 januari 2012 15:16 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Dit was een verzoekje van de vriend van m'n zusje
Dus je bent geadopteerd?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een leuke familie, dus ben er wel blij mij eigenlijk
ggggggggggggggggggoooooooooooooooooooooodddddddddvrrrrrrrquote:
Waar moet ie naartoe?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:32 schreef Karzai het volgende:
Goeiemiddag, wie wil er een shoarmaatje voor me halen?
voor een keertje sigarettenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:43 schreef Zokunen het volgende:
Duizend bommen ende granaten, m'n shag is bijna op en de snackbar hier heeft enkel gore drum shag
Ik vraag me af of ie ook mediaspelers meetelt.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:46 schreef Zokunen het volgende:
10, al geloof ik de info van die site niet volledig.
Heh ja dit is het enige bekende nummer van 'm hoor!quote:Op zondag 15 januari 2012 15:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee...dit liedje wel maar...
Ja is leuk joetoep filmpjequote:Op zondag 15 januari 2012 15:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh ja dit is het enige bekende nummer van 'm hoor!
En hij trad altijd met Heineken Night of the proms op!
af en toe val je er ff uit, 2 seconden.. das normaalquote:Op zondag 15 januari 2012 15:55 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Zit er serieus iemand door m'n show?
Knetter, in de muziekbot als je verbinding even wegvalt.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Volgens mijn facebookluisteraars zit/zat er iemand doorheen
en er praat soms ineens een vrouw doorheen
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Knetter, in de muziekbot als je verbinding even wegvalt.
Ja klopt, dat is knetterkrankjorumquote:Op zondag 15 januari 2012 15:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Volgens mijn facebookluisteraars zit/zat er iemand doorheen
en er praat soms ineens een vrouw doorheen
Ligt dat niet aan dat gup het nu hoort over te nemen?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:02 schreef ToT het volgende:
Je verbinding valt wel HEUL erg vaak weg, kerel!
Gup heeft ruzie met mijn computer?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan dat gup het nu hoort over te nemen?
Gup neemt het alleen over als de stream echt wegvalt, net als de Bot.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan dat gup het nu hoort over te nemen?
Ik weet het, een keer een half uur gedraaid terwijl Gup gewoon bezig was, draaide ik voor mezelfquote:Op zondag 15 januari 2012 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Gup neemt het alleen over als de stream echt wegvalt, net als de Bot.Alleen als Gup het ECHT overneemt, kom je er niet meer in.
Ja, van mij mag je doorgaan hoor, maar dan moet je dat ff PMen naar de roostermakerts en gupbeheerdersquote:
Gupbeheerders hoeven het niet te weten. Roostermensen is wel fijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, van mij mag je doorgaan hoor, maar dan moet je dat ff PMen naar de roostermakerts en gupbeheerders
Moet je ff PMen naar gupbeheerders/roostermakerts... je kan er nu niet zo maar inquote:
okeequote:Op zondag 15 januari 2012 16:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet je ff PMen naar gupbeheerders/roostermakerts... je kan er nu niet zo maar in
quote:
Heb je de inloggegevens?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:11 schreef Melting het volgende:
Gup staat nog steeds uit. Als Onorigineel de inlogcodes heeft, kan hij er zo in.
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Heb je de inloggegevens?
Dan kun je erin, zodra Paul eruit is.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:13 schreef Onorgineel het volgende:
maar ik ga ook niet echt lang ofzo, heb niks klaarstaan verder
gewoon shit er ingooien.. ik draai nooit met voorbereide lijstquote:Op zondag 15 januari 2012 16:13 schreef Onorgineel het volgende:
maar ik ga ook niet echt lang ofzo, heb niks klaarstaan verder
Als het goed is....quote:Op zondag 15 januari 2012 16:15 schreef Onorgineel het volgende:
jahoor, gewoon direct broadcast drukken en dan doettie 't?
DAN GA IK ER AF NA DIT NUMMER DE SPANNING MENSEN DJ ONORIGINEEL GAAT DRAAIENquote:Op zondag 15 januari 2012 16:15 schreef Onorgineel het volgende:
jahoor, gewoon direct broadcast drukken en dan doettie 't?
m'n computer is heel gaar opeens aan het inladenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:15 schreef Melting het volgende:
Trouwens Paul.... dit is wel van slechte kwaliteit, volgens mij.
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:15 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
DAN GA IK ER AF NA DIT NUMMER DE SPANNING MENSEN DJ ONORIGINEEL GAAT DRAAIEN
met je ooms en tantesquote:Op zondag 15 januari 2012 16:18 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Zo jongens dat was me het showtje wel
Ging superquote:Op zondag 15 januari 2012 16:18 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Zo jongens dat was me het showtje wel
Had je de instellingen wel goed staan dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:22 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Joh! Dat heb ik dus ook helaas, ik heb net gewoon dingen van te voren opgenomen
OPquote:Op zondag 15 januari 2012 16:22 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Hee hoe kom ik aan die radio49 jingles#durftevragen
OP.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:22 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
kijk eens in de OPquote:Op zondag 15 januari 2012 16:22 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:24 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Geen idee, dit was eerder om te testen
Ik heb laatst jaren 60 en 70 gedraaid.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:26 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Volgens mij draai ik als 1 van de weinige gouwe ouwe
Paul in the Dark de radio 2 dj van Radio 49
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:27 schreef Onorgineel het volgende:
godsamme wat is die plaatjesbrowser in VDJ KUT
Nee iets over halfquote:
toevalquote:Op zondag 15 januari 2012 16:31 schreef Paul het volgende:
Hoi hoe was Paul in the Dark, heb het gemist
Ga je niet zelf lezen dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee iets over half
en ook maar 1 bericht want het ANP is heel duur
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee iets over half
en ook maar 1 bericht want het ANP is heel duur
Microfooninstellingen zijn nog niet goed enzo, niks lukt atmquote:
We horen nu Adele.quote:
Jaquote:Op zondag 15 januari 2012 16:33 schreef Melting het volgende:
[..]
We horen nu Adele.
Ben je van de stream af?
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:33 schreef Onorgineel het volgende:
godverdomme, wat zit m'n broadcast nou te kutten
Daar kots jij toch op?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:38 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik draaide Michiel Veenstra
Sensation theme 2003 Rank 1quote:Op zondag 15 januari 2012 16:37 schreef Onorgineel het volgende:
doe ondertussen maar plaatjes aanvragen ofzo, had niks klaarstaan
zn nek omdraaien?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:40 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik maakte ook een garpje, hoe kan je nou hem draaien
nee ik heb door wat er mis isquote:
Ow..... heb jij de trialversie van VDJ.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
nee ik heb door wat er mis isheel erg verborgen dat ik maar 10 minuten kan broadcasten
VDJ Home, kan je alles behalve broadcasten schijnbaarquote:Op zondag 15 januari 2012 16:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ow..... heb jij de trialversie van VDJ.
mic + VDJ = no go, gebruik het zelf en heb er een uur voor moeten sleutelen en alles.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:46 schreef Onorgineel het volgende:
Maargoed, belangrijkste is dat het werkt, nu even met m'n mic kutten
Traktor dan? heb ik ook nog op mn laptopje staanquote:Op zondag 15 januari 2012 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mic + VDJ = no go, gebruik het zelf en heb er een uur voor moeten sleutelen en alles.
Ik 5 minuten.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mic + VDJ = no go, gebruik het zelf en heb er een uur voor moeten sleutelen en alles.
Ik heb echt geen idee wat je gedaan hebt. Het is plug mic in, zet met drie muisklikken een andere configuratie aan en klaar. Je loopt dit wel vaker te verkondigen maar het zegt meer over jou dan over VDJquote:Op zondag 15 januari 2012 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hey daar ga ik ook heen!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:49 schreef Tchock het volgende:
Woensdag maar Mission: ImpossibleIemand hier 'm al gezien?
VDJ is echt niet moeilijk. Druk op 'config', dan input, selecteer mic, druk op OK. Klaar!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:48 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Traktor dan? heb ik ook nog op mn laptopje staan
Good, good.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een Dave Grohl-special gemaakt, die doe ik binnenkort wel. En gewoon draaien ook
Ik ben niet de enige die er last van had hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat je gedaan hebt. Het is plug mic in, zet met drie muisklikken een andere configuratie aan en klaar. Je loopt dit wel vaker te verkondigen maar het zegt meer over jou dan over VDJ
Alleen heb je dan een extra programma nodig om te broadcasten.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:31 schreef Onorgineel het volgende:
Oke zit nu in Traktor en daar kan je wel normaal je mic gebruiken
Hehe lekker dan, hoe staan ze nu?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sparta heeft even Zwolle voetballes gegeven
Volgens mij niet hoor, maar ik kan nu niks door gupquote:Op zondag 15 januari 2012 17:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Alleen heb je dan een extra programma nodig om te broadcasten.
Butt of edcast iirc.
Samzz, bed en scharrelen in 1 zinquote:Op zondag 15 januari 2012 18:03 schreef Samzz het volgende:
Zo, Samzz schoon en fris, bed schoon en fris, straks eens wat te eten scharrelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |