quote:Op zondag 15 januari 2012 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat radio DJ je meer ligt Helpmefok. Dat hele vak draait ook om none stop dom kunnen lullen waar het zelfs bij lange niet altijd grappig hoeft te zijn zolang je sidekick maar heeeel hard lacht (Die rol wil ik dan zelfs wel invullen) en dat voor paar ton op jaarbasis.
http://piraten-muziek.lin(...)nders-Groningen.htmlquote:Op zondag 15 januari 2012 14:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ik ben ooit op auditie gevraagd bij een middelgroot radiostation. Omdat ik echter een permanente verkoudheid heb klink ik te nasaal
.
Was. Het is hem helaas nooit gelukt.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:25 schreef Helpmefok het volgende: Maar zoals een bepaalde docent van mij die gewoon een jaar lang bezig was om in een Mexicaans drugskartel te infiltreren... Bril-jant
![]()
Dan ben je ook niet bijster slim bezig. Ze worden daar samengebonden per dozijn om afgeknald te worden.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:28 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Was. Het is hem helaas nooit gelukt.
Op het moment dat hij binnenkwam werd het netwerk opgeroldquote:Op zondag 15 januari 2012 14:28 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Was. Het is hem helaas nooit gelukt.
Echt he, wederopstanding Feyenoord na jaren pleuris, halen ze enkel Guidetti eruitquote:Op zondag 15 januari 2012 14:27 schreef Helpmefok het volgende:
Wat een teringonzin dat WIJ weer GEEN compilatie krijgen.
Jammer dat hij niet opgepakt was.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op het moment dat hij binnenkwam werd het netwerk opgerolddaar gaat een jaar van je werk.
En juist dat geeft weer hoe goed hij bezig was, daar ze hem niet door haddenquote:Op zondag 15 januari 2012 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet bijster slim bezig. Ze worden daar samengebonden per dozijn om afgeknald te worden.
En jij bent ook wel weer de kers op de taart wat dat betreft met die apen-posts van je heel de tijd.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:30 schreef De_kromme het volgende:
Wat is dit een verpauperd topic geworden zeg.Constant één of andere idioot (ik zal geen namen noemen) die verzonnen levensverhalen ophangt en slowchat over alles behalve Feyenoord. En dan ook nog een paar kiddo's die er blind achteraan lopen, maar waar het overgrote gedeelte hier zoiets heeft van: wtf gebeurt er met ons topic.
Zijn er nog aankopen/huurovereenkomsten voor jullie in de winter trouwens? Om het een beetje ontopic te houden.
Ja want met jouw komst hier zijn ze blijquote:Op zondag 15 januari 2012 14:30 schreef De_kromme het volgende:
Wat is dit een verpauperd topic geworden zeg.Constant één of andere idioot (ik zal geen namen noemen) die verzonnen levensverhalen ophangt en slowchat over alles behalve Feyenoord. En dan ook nog een paar kiddo's die er blind achteraan lopen, maar waar het overgrote gedeelte hier zoiets heeft van: wtf gebeurt er met ons topic.
Zijn er nog aankopen/huurovereenkomsten voor jullie in de winter trouwens? Om het een beetje ontopic te houden.
Mertens is geen spits.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En juist dat geeft weer hoe goed hij bezig was, daar ze hem niet door hadden. Dat zijn dus echt goede journalisten.
Ubrigens zulln we de discussie staken?
WAT vinden jullie de top 3 spitsen in Nederland?
Moi:
1) Mertens
2) Guidetti
3) Dost
Als Guidetti alle wedstrijden gespeeld had was hij nu gewoon topscoorder jongens.
Verander het wel naar ''aanvaller'', beter gespecificeerd als ''speler met aanvallende intenties puur om goals te scoren, niet om het veld opener te maken'' (zoals een Schaken dat doet) Dat bedoelde ik nl. ook.quote:
Alsof jij van zulke toegevoegde waarde bent. Laatst beweerde je nog dat ADO binnen nu en een paar jaar over Feyenoord heen gaat walsen.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:33 schreef De_kromme het volgende:
Mertens de beste spits in Nederland.
Apenposts? Ik praat hier gewoon inhoudelijk over Feijenoord en probeer het gevoel over te brengen wat in dit topic heerst sinds de komst van een bepaalde user.
Kanker je lekker op naar het AZ-topic.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:30 schreef De_kromme het volgende:
ALS DIE TWEEDE RING ER IS JONGENS...quote:Op zondag 15 januari 2012 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof jij van zulke toegevoegde waarde bent. Laatst beweerde je nog dat ADO binnen nu en een paar jaar over Feyenoord heen gaat walsen.Als je denkt dat we je dan hier serieus gaan nemen heb je het toch echt mis.
Een beetje opportunisme moet kunnen. Maar het gaat hier niet over mijn posts hier.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof jij van zulke toegevoegde waarde bent. Laatst beweerde je nog dat ADO binnen nu en een paar jaar over Feyenoord heen gaat walsen.Als je denkt dat we je dan hier serieus gaan nemen heb je het toch echt mis.
Beetje oppertunismequote:Op zondag 15 januari 2012 14:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een beetje opportunisme moet kunnen. Maar het gaat hier niet over mijn posts hier.
Hier heb je je tweede ring Kromme en nu optyfen met die apen-posts van je.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ALS DIE TWEEDE RING ER IS JONGENS...
Het blijft een schande dat een mongool van deze klasse de naam draagt van de beste Feyenoordspeler ooit.
Hij is nog voor AZ ookquote:Op zondag 15 januari 2012 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het blijft een schande dat een mongool van deze klasse de naam draagt van de beste Feyenoordspeler ooit.
Ik denk toch echt dat dat jullie Amsterdamse vriend is.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Rettekek AZ.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is nog voor AZ ookKlappervee
De speler die het meest voor Feyenoord heeft betekend.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat dat jullie Amsterdamse vriend is.
Als hij die ondersteunende functie had gekregen toen Been nog bij jullie zat, was het niet onvermijdelijk geweest dat Den Haag er binnenkort overheen dondert inderdaad.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:39 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
De speler die het meest voor Feyenoord heeft betekend.
Cruijff de beste Feyenoordspeler ooit? Dan begrijp je er dus echt helemaal niets van.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat dat jullie Amsterdamse vriend is.
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Cruijff de beste Feyenoordspeler ooit? Dan begrijp je er dus echt helemaal niets van.
Oh wacht, AZ-successupporter..
[Insert klapper .gif]
Trouwens, wat kom je hier nou doen paardenpijper. Serieus, mensen vinden mijn slowchat gedurende de winterstop over het algemeen niet storend. Logisch he, dat je je uitingen liever doet in een groepje Feyenoordersin plaats van het zure Fok!
.
Vanaf de wedstrijden ben ik gewoon weer 100% normaal aanwezig in discussies, dus wat lul je nou. Flikkerstraal gewoon lekker op met je onpopulaire reet, dan kan ik lekker de hipster uithangen
Als mijn tante een groot dik kloppend lid had en die in je had gestopt toen je 12 was was ze een pedofiel geweest.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als hij die ondersteunende functie had gekregen toen Been nog bij jullie zat, was het niet onvermijdelijk geweest dat Den Haag er binnenkort overheen dondert inderdaad.
Je kan dus ook al niet lezen.quote:Is topaankoop Goossens al binnen trouwens?
Wie zegt dat ik een kloon ben? Ga nou maar met je klapper spelen.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:42 schreef De_kromme het volgende:
Ben toch wel benieuwd van wie jij de kloon bent eigenlijk.![]()
![]()
Pas jij in zo'n lekkere skinny dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Cruijff de beste Feyenoordspeler ooit? Dan begrijp je er dus echt helemaal niets van.
Oh wacht, AZ-successupporter..
[Insert klapper .gif]
Trouwens, wat kom je hier nou doen paardenpijper. Serieus, mensen vinden mijn slowchat gedurende de winterstop over het algemeen niet storend. Logisch he, dat je je uitingen liever doet in een groepje Feyenoordersin plaats van het zure Fok!
.
Vanaf de wedstrijden ben ik gewoon weer 100% normaal aanwezig in discussies, dus wat lul je nou. Flikkerstraal gewoon lekker op met je onpopulaire reet, dan kan ik lekker de hipster uithangen
Gaat niet lukken met mijn 93 kilootjesquote:Op zondag 15 januari 2012 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pas jij in zo'n lekkere skinny dan?
Helaas ben jij degene die 100 posts per dag heeft.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:45 schreef Stokstaart het volgende:
Pics van werkelijke De Kromme:
[ afbeelding ]
Ja niet iedereen is 1 meter 65 veredelde lilliputter.quote:
Moet je naar Hansie Hansie Hansie Anders gaan, kan die je een brilletje aanmeten.quote:En nee, ik kan niet door al die verzonnen verhaaltjes van jou hier lezen of Goossens al binnen is.
en tussendoor nog genoeg tijd om je zusje te neuken ook manquote:Op zondag 15 januari 2012 14:45 schreef De_kromme het volgende:
Aardig op gewicht van 93kg.
En nee, ik kan niet door al die verzonnen verhaaltjes van jou hier lezen of Goossens al binnen is.
[..]
Helaas ben jij degene die 100 posts per dag heeft.
Duidelijk antwoord dus op je vraag.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja want met jouw komst hier zijn ze blij. Ja, ik slowchat de afgelopen twee dagen teveel, tussen de regels door ben ik echter fucking briljant.
Geen aankopen en huurovereenkomsten so far.
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:45 schreef Stokstaart het volgende:
Pics van werkelijke De Kromme:
[ afbeelding ]
Proud of you man. Stokstaart is er volgens sommige Fok!-ers wel al 80 kwijt. Het gewicht van Stokstaart is gewoon een urban myth geworden.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat niet lukken met mijn 93 kilootjes. Ben overigens wel 4 kilo kwijt sinds het begin van het nieuwe jaar en begin weer aardig op gewicht te komen
.
Stokstaart.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
en tussendoor nog genoeg tijd om je zusje te neuken ook man
Het ziet er allemaal heel heroïsch uit, maar vind het niet echt iets om stoer over te doen wanneer iemand gewoon doodgemaakt wordt omdat hij voor een andere club is. Dat is echt 3 stappen te ver voor mij. Overigens vind ik die filmpjes wel altijd interessant om te zien en is die neger natuurlijk een baas van jewelste.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:01 schreef Helpmefok het volgende:
Nog twee weken(bij gebrek aan winstpartijen in De Kuip maar een ander soort filmpje
)
Vond het ook ongepast, de editbutton werkt alleen lang niet altijd in Operaquote:Op zondag 15 januari 2012 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal heel heroïsch uit, maar vind het niet echt iets om stoer over te doen wanneer iemand gewoon doodgemaakt wordt omdat hij voor een andere club. Dat is echt 3 stappen te ver voor mij. Overigens vind ik die filmpjes wel altijd interessant om te zien en is die neger natuurlijk een baas van jewelste.![]()
Er is niks te beleven.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weet dat het winterstop is, maar laat het wel gewoon over Feyenoord gaan.
Volgens mij is die neger helemaal geen baas.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal heel heroïsch uit, maar vind het niet echt iets om stoer over te doen wanneer iemand gewoon doodgemaakt wordt omdat hij voor een andere club is. Dat is echt 3 stappen te ver voor mij. Overigens vind ik die filmpjes wel altijd interessant om te zien en is die neger natuurlijk een baas van jewelste.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
We kunnen het over De Guzman hebben hoe Feyenoord ooit een bod van 14 miljoen uitgebracht door Man City weigerde. Dat zal Paul89 ook nog leuk vinden
Jij was voor het seizoen dan ook per definitie niet serieus te nemen, vanwege je gedrag toen.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel grappig, Velen zeiden voor het seizoen (waaronder ik). Dat Feyenoord niet eens de top 10 zou halen.
Maar ik meende mijn voorspelling ook echt hoor. Was geen troll of zo.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij was voor het seizoen dan ook per definitie niet serieus te nemen, vanwege je gedrag toen.
Geen verstand van voetbal dus..quote:Op zondag 15 januari 2012 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik meende mijn voorspelling ook echt hoor. Was geen troll of zo.
Ik zie alleen in Clasie een potentiële toptransfer. Voor de rest zal het weer redelijk meevallen helaas.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor Feyenoord is het zaak om een mooie eindstand te forceren. Wat klappers maken op de verkoopmarkt met wat bonken uit de selectie en dan uit Categorie 3 te klimmen op naar het betere Financiele weer.
Al zo goed als zeker dat we naar categorie 2 gaan. Vorig meetmoment voldeden we al aan de eis, als dat nog een keer herhaald wordt is categorie 2 bereiktquote:Op zondag 15 januari 2012 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor Feyenoord is het zaak om een mooie eindstand te forceren. Wat klappers maken op de verkoopmarkt met wat bonken uit de selectie en dan uit Categorie 3 te klimmen op naar het betere Financiele weer.
Had iemand dan buiten Rotterdam verwacht dat Feyenoord het zo goed ging doen?quote:
quote:Blij dat je het zelf ziet.
Reden kijk bij Quote 1quote:Ik zag het al aan je naam.
De Guzman zit al aan zijn top nu.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vond het ook ongepast, de editbutton werkt alleen lang niet altijd in OperaEn had nu eindelijk een winstpartij in De Kuip gevonden
(Oh de pijn
).
Overigens: die paardenmongool Guzman had nu in de internationale top kunnen zitten in plaats van een beetje ballen voor Villareal. Zo zonde dat die gast ons wilde opnaaien kostte wat het kost..
Dat accent van die negert trouwens
Ik las ook iets over vermeende interesse in Cabral.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie alleen in Clasie een potentiële toptransfer. Voor de rest zal het weer redelijk meevallen helaas.
2013.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zit het trouwens met het contract met El Ahmadi? Die liep toch af in Juni?
Echt op de hoogte ben je ook niet he Ajacied422?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las ook iets over vermeende interesse in Cabral.![]()
![]()
![]()
Verder natuurlijk die Biseswar ergens slijten
Oh excuses aflopend contract?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt op de hoogte ben je ook niet he Ajacied422?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:50 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
2013.
En heeft al aangegeven niet geheel onwelwillig tegen contractverlenging te staan.
quote:
Biseswar is al vier weken weg ofzo.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja ik volg niet altijd het feyenoord nieuws hé
Dan doe ik het maar.quote:Feyenoord hoopt weer op Japans toptalent
Feyenoord gaat mogelijk opnieuw in zee met een talentvolle Japanner. Takumi Minamino is momenteel op proef in Rotterdam en kan in de voetsporen van Ryo Miyaichi treden.
Minamino wordt maandag zeventien en staat te boek als een groot talent in Azië. Met vijf doelpunten kroonde hij zich anderhalf jaar geleden tot topscorer van het Aziatische kampioenschap voor spelers onder zeventien, terwijl Minamino in clubverband uitkomt voor Cerezo Osaka.
Zaterdag deed de spits een helft mee met Feyenoord onder negentien tijdens een oefenpot tegen de leeftijdsgenoten van KV Mechelen en scoorde direct. Minamino tekende voor de tweede van de vijf treffers (5-0). Hij is opgeleid met de Wiel Coerver coaching-methode. Of Feyenoord een aanbieding voor de Japanse spits overweegt is nog onduidelijk.
Die snapten er dan ook niet veel van.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel grappig, Velen zeiden voor het seizoen (waaronder ik). Dat Feyenoord niet eens de top 10 zou halen.
Ja, ik vond het niet eens postenswaardig. De laatste keer dat zo'n proefspeler een succes is geworden kan ik me niet meer heugen.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die snapten er dan ook niet veel van.![]()
Eens. Probeert alleen maar de betweter uit te hangen en denkt dat hij de wetenschapsprijs gewonnen heeft.quote:Verder mag die Kromme wel een keer opkankeren, randmongool.
Word Koeman dan eindelijk wakker.quote:Trainer Ronald Koeman haalde Jerson Cabral zaterdag in de oefenwedstrijd tegen FC Basel (3-3) al in de rust naar de kant, omdat hij niet tevreden was over de aanvaller. Cabral zelf was niet ontevreden over zijn optreden. “Dan hebben we een aardig verschil van mening over deze wedstrijd,” aldus Koeman.
“Ik vond hem niet goed spelen en de anderen binnen de technische staf ook niet. Het gaat er niet om wie er gelijk moet hebben, maar Cabral deed te weinig. Als hij aan de bal was kwam er niets uit. Hij heeft niet gescoord, geen assist gegeven, hij speelde niet goed.”
Als Cabral van z'n tot nu toe vertoonde spel al gaat zweven is het maar goed dat we geen dak op de Kuip hebben. Zou z'n hoofd wel eens lelijk kunnen stoten, wanneer hij gewoon een Eredivisie niveau haalt.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo zit het nu niet. Koeman weet donders goed dat Cabral belangerijk kan worden. Hij moet alleen niet gaan zweven.
Dat moet je ook uit zijn spel halen door die Cabral aan het denken zetten. Wat doe ik zelf verkeerd enzovoort. Zelfinschatting/ Zelfkritiek.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo zit het nu niet. Koeman weet donders goed dat Cabral belangerijk kan worden. Hij moet alleen niet gaan zweven.
Dat is niet waar Cabeal heeft ons zeker 6 punten opgeleverd.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als Cabral van z'n tot nu toe vertoonde spel al gaat zweven is het maar goed dat we geen dak op de Kuip hebben. Zou z'n hoofd wel eens lelijk kunnen stoten, wanneer hij gewoon een Eredivisie niveau haalt.
Wanneer je de bal nooit fatsoenlijk afgeeft mag je er ook af en toe wel eens een binnenschieten. Je hebt dan immers zo lang de bal dat je automatisch ook meer kan shebt om hem er eens in te schieten.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is niet waar Cabeal heeft ons zeker 6 punten opgeleverd.
Zo slecht is hij niet.
Nee, serieus. Denken dat Feyenoord weer 10e gaat worden is gewoon te lachwekkend voor woorden. Alleen omdat ze dat vorig Dit Feyenoord kan gewoon bij de eerste 5 eindigen daar was ik voor het seizoen al van overtuigd, ZEKER toen Been ook nog eens vertrok. Dat Feyenoord het voetballend zo goed zou doen en iedere topploeg weg zou spelen had ik dan weer niet verwacht.. Maar dit Feyenoord met deze selectie is misschien kwalitatief echt beduidend minder dan PSV, Twente en Ajax al durf ik over die laatste ook nog wel te betwijfelen of dat verschil echt zo groot is dan men weleens wil beweren. Az acht ik minimaal gelijkwaardig. Als ik naar de eerste seizoenshelft kijk staan we met de 5e plaats eigenlijk nog te laag. Daarom zou het me niet eens verbazen als we nog één of twee plaatsjes stijgen of zelfs op de tweede plek eindigen. Maar dan moet de goede lijn wel worden voortgezet en moeten er absoluut nog dingen verbeterd worden. Al met al zal ik al tevreden zijn als we weer 'gewoon' Europees halen. En ben ik al lang blij dat we weer een beetje meedoen en serieus worden genomen. Toen ik voor het seizoen riep dat Feyenoord gewoon bij de eerste kon en moest eindigen werd ik door iedereen voor gek verklaard, en gelukkig bewijst Feyenoord nu hoogstersoonlijk dat ik daar gewoon gelijk in had..quote:
Ja dat is Koeman nu aan het doen.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet je ook uit zijn spel halen door die Cabral aan het denken zetten. Wat doe ik zelf verkeerd enzovoort. Zelfinschatting/ Zelfkritiek.
Het is op zich al uniek te noemen dat we zo weinig blessures hebben en daardoor praktisch alle wedstrijden met een nagenoeg gelijk elftal kunnen starten. Als we gewoon deze lijn vasthouden zie ik ons nog een plekje stijgen. Aan de andere kant kunnen we er ook makkelijk 1 of 2 dalen. Daar moet je ook niet van opkijken.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, serieus. Denken dat Feyenoord weer 10e gaat worden is gewoon te lachwekkend voor woorden. Alleen omdat ze dat vorig Dit Feyenoord kan gewoon bij de eerste 5 eindigen daar was ik voor het seizoen al van overtuigd, ZEKER toen Been ook nog eens vertrok. Dat Feyenoord het voetballend zo goed zou doen en iedere topploeg weg zou spelen had ik dan weer niet verwacht.. Maar dit Feyenoord met deze selectie is misschien kwalitatief echt beduidend minder dan PSV, Twente en Ajax al durf ik over die laatste ook nog wel te betwijfelen of dat verschil echt zo groot is dan men weleens wil beweren. Az acht ik minimaal gelijkwaardig. Als ik naar de eerste seizoenshelft kijk staan we met de 5e plaats eigenlijk nog te laag. Daarom zou het me niet eens verbazen als we nog één of twee plaatsjes stijgen of zelfs op de tweede plek eindigen. Maar dan moet de goede lijn wel worden voortgezet en moeten er absoluut nog dingen verbeterd worden. Al met al zal ik al tevreden zijn als we weer 'gewoon' Europees halen. En ben ik al lang blij dat we weer een beetje meedoen en serieus worden genomen. Toen ik voor het seizoen riep dat Feyenoord gewoon bij de eerste kon en moest eindigen werd ik door iedereen voor gek verklaard, en gelukkig bewijst Feyenoord nu hoogstersoonlijk dat ik daar gewoon gelijk in had..
Goeiemiddag!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:34 schreef Happel het volgende:
Hoi dan. Weer terug van 18 graden naar 5.
Mooi man.
Welke filmpjes en waar?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goeiemiddag!
Heb jullie nog zien staan op de filmpjes.
Zeker, een van de beste. Best vervelend om de hele dag in de zon te zitten en een leuke wedstrijd te zien. Training was ook wel kick. Veel beleving, fanatisme en inzet. Als ze zo ook de 22ste beginnen, dan kan het nog best een leuke tweede seizoenshelft worden.quote:
Achabar's vader is in een busje zijn zoon achterna geredenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:01 schreef Happel het volgende:
Achabar had zijn hele familie bij zich.
Marokkaans elftal was er ook, zoals je wel weet. Veel Marokkanen dus. Fanatiek volk hoor.
Ik zag ze voor de wedstrijd tegen IJsselmeervogels en zag toen al een erg gedreven en fanatieke training. Zelfs meer dan in de weken voor PSV/Twente. Alsof ze vier weken geen bal hadden geraakt en ze het veld weer op mochten. Heerlijk om te zien. Bovendien lijkt dit team veel meer een eenheid met de supporters. Veel meer gesprekjes etc. dan vorig jaar.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Welke filmpjes en waar?
[..]
Zeker, een van de beste. Best vervelend om de hele dag in de zon te zitten en een leuke wedstrijd te zien. Training was ook wel kick. Veel beleving, fanatisme en inzet. Als ze zo ook de 22ste beginnen, dan kan het nog best een leuke tweede seizoenshelft worden.
Talenten deden het ook leuk. Tonny Trindade De Vilhena is een goede. Perfecte balaanname en goede voorzet. Bij een oefening, met passes van de zijkant, kwam er geen foute voorzet uit naar voren.
Van Huijgevoort ook erg gedreven. Zat echt alles te vervloeken bij foute passes van hem. Achabar had zijn hele familie bij zich.
Marokkaans elftal was er ook, zoals je wel weet. Veel Marokkanen dus. Fanatiek volk hoor.
Goed om te horen, Champions League here we come!quote:Op zondag 15 januari 2012 17:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Welke filmpjes en waar?
[..]
Zeker, een van de beste. Best vervelend om de hele dag in de zon te zitten en een leuke wedstrijd te zien. Training was ook wel kick. Veel beleving, fanatisme en inzet. Als ze zo ook de 22ste beginnen, dan kan het nog best een leuke tweede seizoenshelft worden.
Talenten deden het ook leuk. Tonny Trindade De Vilhena is een goede. Perfecte balaanname en goede voorzet. Bij een oefening, met passes van de zijkant, kwam er geen foute voorzet uit naar voren.
Van Huijgevoort ook erg gedreven. Zat echt alles te vervloeken bij foute passes van hem. Achabar had zijn hele familie bij zich.
quote:Koeman niet tevreden over Cabral
15 januari 2012
Jerson Cabral werd tegen FC Basel al in de rust gewisseld. Voor de microfoon van RTV Rijnmond liet de aanvaller weten dat hij gewisseld was omdat hij in de ogen van Koeman niet goed functioneerde. Zelf vond hij juist een goede eerste helft gespeeld te hebben, zo liet hij vol onbegrip weten.
Geconfronteerd met de woorden van Cabral reageerde Koeman tegenover RTV Rijnmond. "Dan hebben we een aardig verschil van mening over deze wedstrijd. Ik vond hem niet goed spelen en de anderen binnen de technische staf ook niet. Het gaat er niet om wie er gelijk moet hebben, maar Cabral deed te weinig. Als hij aan de bal was kwam er niets uit. Hij heeft niet gescoord, geen assist gegeven, hij speelde niet goed."
Prachtig, wat een held, nog een half jaartje genietenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:13 schreef Merkie het volgende:
Op het eind Guidetti meezingen met het "Hand in hand".
En terecht. Het was tegen Basel, voor zover ik kan zien op de brakke stream, weer niet best hoor. Zeker met Guidetti in de spits heb je aan Cabral veel minder dan aan Schaken of zelfs Cisse (Manu).quote:
Vroeg het me gewoon af. Op Rotterdam had je bij Feyenoord gezeten. Sowieso is Malaga wel aardig goedkoop te bereiken met Ryanair en Transavia vanaf Eindhoven.quote:
Had ik je al veel eerder kunnen vertellen.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die jongen gaat het dus niet redden
Klopt. Waren heen met Ryanair, terug met Transavia. De selectie vloog op dezelfde tijd terug naar Rotterdam. Kleine ventjes zijn het allemaal, joh.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Vroeg het me gewoon af. Op Rotterdam had je bij Feyenoord gezeten. Sowieso is Malaga wel aardig goedkoop te bereiken met Ryanair en Transavia vanaf Eindhoven.
Jammer. Was wel benieuwd namelijk, haha. Maar heb al wat filmpjes/foto's gezien op het net en zie mezelf wel terugkomen.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Grapje man, ik weet toch niet hoe je er uit ziet.
Je bedoelt Xherdan Shaqiri? Zag en gedroeg zich een beetje verwijfd, dus werd hij zo bejegend.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
Happel, waarom liepen jullie allemaal zo te joelen en te fluiten naar die spelert van Basel op de rechterflank?
Ik dacht al zoiets. Heel de tijd dat "Joehoooeeewww''quote:Op zondag 15 januari 2012 21:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bedoelt Xherdan Shaqiri? Zag en gedroeg zich een beetje verwijfd, dus werd hij zo bejegend.
En waar is die moeder gebleven die hier kwam klagen dat ze het witte feyenoord-trainingsjack van haar zoon moest wassen.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
Die chick die mij hier vorige keer ''debiel ventje'' noemde omdat ik Bruins opteerde heb ik ook niet meer teruggezien sinds ik haar verbaal swaffelde.
Geen vrouwen in het Feyenoordtopic
geweldige troll was dat jaquote:Op zondag 15 januari 2012 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En waar is die moeder gebleven die hier kwam klagen dat ze het witte feyenoord-trainingsjack van haar zoon moest wassen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:20 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
En ook niet in jouw leven en die van je broertje amiright!?
Prachtig. Schaken hielp jullie wel evenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bedoelt Xherdan Shaqiri? Zag en gedroeg zich een beetje verwijfd, dus werd hij zo bejegend.
Actie van de maand idd.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Prachtig. Schaken hielp jullie wel even.
Als je irritant bent moet je gelijk maar weg?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:38 schreef Stokstaart het volgende:
Hopen dat Cabral snel weg gaat. Wat een irritant ventje is dat zeg.
Yes.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je irritant bent moet je gelijk maar weg?
Ben er ook geen groot fan van, maar in het verleden hebben we genoeg spelers uitgekotst vanwege hun ego, terwijl ze gewoon goed konden voetballen. Jammer is dat.quote:
Terwijl ze goed konden voetballen. Je zegt t zelf al..quote:Op zondag 15 januari 2012 22:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben er ook geen groot fan van, maar in het verleden hebben we genoeg spelers uitgekotst vanwege hun ego, terwijl ze gewoon goed konden voetballen. Jammer is dat.
Ze zijn op dreef in het Maasgebouw. Supporters verdedigen, Livestream regelen, in gespek over merchandising. Ze hebben daar een paar goede voornemens gehad.quote:Feyenoord en de Feyenoord Supportersvereniging zullen spoedig in overleg gaan om over de merchandising te spreken en te kijken naar een beter georganiseerde laatste training voor de altijd beladen wedstrijd tegen aartsrivaal Ajax, zo laat de FSV weten in haar supportersmagazine Hand in Hand. De Rotterdamse club en het vertegenwoordigende orgaan van de supporters hebben deze maand weer een bespreking gepland.
Feyenoord ziet dat er op het gebied van merchandising nog grote stappen gemaakt kunnen worden en kan hierbij rekenen op de hulp van de supportersvereniging. De FSV hoopt tot een plan te komen om de merchandising te verbeteren, waarbij er goed gekeken moet worden naar ideeën vanuit de supportersschare.
Ook de traditionele laatste training voor Ajax zal als onderwerp behandeld worden. In oktober werden de spelers met veel vuurwerk begroet door de supporters op de training. Het veld heeft hierdoor behoorlijke schade opgelopen en men tracht tot oplossingen te komen om dit te voorkomen. Wel wordt afgesproken dat de training altijd openbaar moet blijven om deze traditie in ere te houden.
Zoals wie?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben er ook geen groot fan van, maar in het verleden hebben we genoeg spelers uitgekotst vanwege hun ego, terwijl ze gewoon goed konden voetballen. Jammer is dat.
Cabral kan niet goed voetballen bedoel je?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Terwijl ze goed konden voetballen. Je zegt t zelf al..
In ieder geval niet goed genoeg dat het ook z'n verkeerde instelling compenseert.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Cabral kan niet goed voetballen bedoel je?
Van Persie was niet populair, de Guzman niet, Wijnaldum niet, S.Kalou ook niet geweldig volgens mij, nou vergeet ik er vast een paar.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zoals wie?
Cabral kan geen van beide helaas.
Hoe reageerde meneer eigenlijk na die wissel? Heb je daar nog iets van meegekregen of had je het te druk met bierdrinken?quote:
Salomon niet populair? Waarom niet?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Persie was niet populair, de Guzman niet, Wijnaldum niet, S.Kalou ook niet geweldig volgens mij, nou vergeet ik er vast een paar.
Cabral heeft best talent. Het komt er veel te weinig uit, maar om hem nu al op te geven vind ik te snel.
Ja foutje, Salomon wist ik niet zeker, hij ging ongelukkig weg maar dat had toch weinig te maken met het Legioen inderdaad.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Salomon niet populair? Waarom niet?Zijn broer, die lag moeilijk. Mede omdat hij zeer wisselvallig presteerde. Is na Feyenoord ook nooit meer serieus aan de bak gekomen bij een topclub of zo.
V Persie die had het deels te danken aan het feit dat hij in een thuiswedstrijd een vrije trap wegpakte voor de voeten van V Hooijdonk (DE specialist bij uitstek in die fase). Mot had met de enorm populaire V Marwijk en altijd liep te zaniken in de media.
Wijnaldum had met name vorig seizoen een periode waarin rendement 0 was en hij constant liep te dribbelen met de bal zonder enige gedachte of constructief iets te forceren.
En dan nog hebben we het in alle gevallen over terechte kritiek, niet dat ze uitgekotst worden door een overgroot deel van Het Legioen of zo.
Die Cabral is gewoon duidelijk geen teamspeler op dit moment. Begrijp best dat zowel Koeman als andere stafleden zich daar aan storen en hem er uit halen.
quote:Bonaventure Kalou begon zijn carrière bij de Ivoriaanse club ASEC Abidjan, maar hij werd in 1997 naar Europa gehaald door Feyenoord. Bij Feyenoord speelde hij zes seizoenen regelmatig in de basis en groeide uit tot de publiekslieveling van het legioen.
quote:Ongeduldige Lukaku hoopt dat Chelsea hem verhuurt
15/01/2012 15:26
Romelu Lukaku was aandachtig toeschouwer bij de Belgische topper tussen Anderlecht en Club Brugge. Voor de camera's van de Belgische televisie sprak hij zijn zorg uit over zijn situatie.
Lukaku gaf toe dat zijn start bij Chelsea niet zo verloopt als dat hij had gehoopt. 'Het begon goed met mijn debuut tegen Norwich City en ook in de League Cup speelde ik goed tegen Fulham', vertelde de van Anderlecht overgekomen spits. 'Maar ik maak simpelweg te weinig minuten.'
Lukaku is zich er van bewust dat hij geduldig moet zijn, maar denkt hardop na over zijn toekomst. 'Als mijn situatie niet verandert, is het misschien verstandig een jaar bij een subtopper te gaan spelen. Dat kan in Engeland, maar ook in Frankrijk zijn. Een jaartje ergens veel spelen en dan terugkeren naar Chelsea als volwaardige speler is een goede optie wellicht.'
Lukaku is van mening dat hij bij Chelsea het slachtoffer is geworden van de mindere prestaties van de ploeg. 'Toen het met de ploeg minder ging, was het voor mij ook moeilijker. Bij Chelsea krijgen de jongeren helaas minder kansen als de resultaten wat tegenvallen.'
Dacht eigenlijk dat ook hij met ruzie vertrokken was.quote:
Nee, ging op goede voet weg, hij 'beloofde' het legioen zelfs een betere versie van zichzelf achter te laten in de persoon van Salomon.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat ook hij met ruzie vertrokken was.
Welke spelert?quote:Op maandag 16 januari 2012 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooie voetballer was dit, alleen wat scheef op zijn tijd.
quote:Op maandag 16 januari 2012 01:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, er zijn wat bekende ajax usertjes die ik kom uitlachen, hard
Lekker wijf hequote:
Had geen zin om terug te zoeken.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bonaventure Kalou zoals in het gequote bericht staat.
Keek toen al een stuk minder Feyenoord in die tijd, maar heb wel mooie dingen van Bonaventure Kalou in mijn geheugen zitten vandaarquote:Op maandag 16 januari 2012 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had geen zin om terug te zoeken.Was sowieso meer fan van Slalom Kalou. Echt een geweldige speler was dat man.
Niks van meegekregen. Spelers gingen dan ook terug naar binnen in de rust. Bier werd er niet geschonken daar. Tot ongenoegen van veel supporters. Alle andere wedstrijden die er daar werden gehouden was dat wel het geval.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe reageerde meneer eigenlijk na die wissel? Heb je daar nog iets van meegekregen of had je het te druk met bierdrinken?
Voor de wedstrijd werd er nog geschonken, maar dat moest op last van de politie worden gestaakt. Gelukkig stond er een bierwagen buiten op de parkeerplaatsquote:Op maandag 16 januari 2012 08:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks van meegekregen. Spelers gingen dan ook terug naar binnen in de rust. Bier werd er niet geschonken daar. Tot ongenoegen van veel supporters. Alle andere wedstrijden die er daar werden gehouden was dat wel het geval.
Waren dus veel colaflesjes te vinden rondom het veld.
Ja, het was mooi. Tifo-actie ook spontaan bedacht enkele dagen eerder. We wilden nog fakkels kopen, maar die moest eerder besteld worden, omdat ze niet op voorraad gehouden mochten worden. Qas ook nog een gastoeter, maar die viel niet helemaal in aarde bij sommigen, haha.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:42 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.defeijenoorder.nl/
Baas
Zo mooi, die vent. Hij wilde net gaan zitten, toen wat maten van me hem spotte.quote:Adriaan (van Bassie) enthousiast over Feyenoord
Bijna tweehonderd supporters van Feyenoord doken zaterdag op om de ploeg te steunen. Onder de fans één speciale gast. Adriaan van Toor, de acrobatenhelft van het circusduo Bassie en Adriaan.
'Ik ben aanhanger van Feyenoord' legt Van Toor uit. 'Alleen kon ik zelden wedstrijden zien, omdat wij in de weekeinden altijd werkten. Nu ik in Spanje zit, is de kans helemaal klein. Tegen FC Basel een 3-3 gelijkspel, ik vond het prima. Dit jonge elftal heeft in mijn ogen heel veel potentie.'
En dat laat je niet even weten aan de rest?quote:Op maandag 16 januari 2012 09:49 schreef elCholo het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd werd er nog geschonken, maar dat moest op last van de politie worden gestaakt. Gelukkig stond er een bierwagen buiten op de parkeerplaats
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:01 schreef Happel het volgende:
Zo mooi, die vent. Hij wilde net gaan zitten, toen wat maten van me hem spotte.
"Adriaantje, foto!"
"Godverdomme, ik wil net gaan zitten jongens"
Zeer terechte constateringquote:Koeman schrikt van terugval Vlaar
Feyenoord sloot zaterdag het trainingskamp in Marbella af met een 3-3 gelijkspel tegen FC Basel. Gisteren landde de selectie weer in Rotterdam. Trainer Ronald Koeman keek met een tevreden gevoel terug op het weekje Spanje, maar was daarnaast bijzonder kritisch op spelers als Vlaar en Cabral na de laatste oefenwedstrijd.
Feyenoord was uiteraard aan de Costa del Sol neergestreken om zich optimaal voor te bereiden op de tweede helft van het seizoen. Na de geweldige maand december met overwinningen tegen FC Twente en PSV zijn de verwachtingen plotseling hooggespannen.
Wisselvallig
Koeman temperde dat verwachtingspatroon zaterdagmiddag in Marbella. In de Spaanse zon toonde Feyenoord zich in één wedstrijd nog net zo wisselvallig als eerder dit seizoen. De Rotterdammers begonnen indrukwekkend tegen de formatie van coach Heinz Vogel, maar vielen ook heel ver terug.
'Daar schrok ik wel even van,' zei Koeman na afloop tegenover het AD. FC Basel, dat in de groepsfase van de Champions League onder meer Manchester United uit het miljoenenbal wist te kegelen, deelde tot het rustsignaal de lakens uit. De Zwitsers, overigens zonder de broertjes Alex en Fabian Frei en topscorer Marco Streller, kregen na een sterke openingsfase van de Rotterdammers plotseling alle ruimte om op doelman Erwin Mulder af te stormen en daar was Koeman op zijn zachtst gezegd niet blij mee.
Kritisch op Vlaar
De coach wees met de beschuldigende vinger naar het centrum van zijn defensie en in het bijzonder naar Ron Vlaar. De aanvoerder slaagde er volgens Koeman niet in de organisatie op poten te zetten. 'Als een tegenstander tactisch iets anders speelt dan wij gewend zijn, komen wij meteen in de problemen,' zuchtte Koeman na afloop. 'De organisatie viel weg, de communicatie ontbrak.'
De coach vindt dat de spelers vaker zelf met oplossingen zouden moeten komen. 'Ron Vlaar deed gewoon niet wat hij moest doen. Ik heb zelf ook op centraal achterin gespeeld, weet wat er wordt gevraagd. En nee, dat ging tegen FC Basel niet goed.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)terugval-Vlaar.dhtml
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo mooi, die vent. Hij wilde net gaan zitten, toen wat maten van me hem spotte.
"Adriaantje, foto!"
"Godverdomme, ik wil net gaan zitten jongens"
Hij nam echter wel de moeite om even op de foto te gaan, haha. Prachtvent.
Niet opgevallen maar het is fijn dat we eindelijk vervangers hebben voor Vlaar / De Vrij als de nood hoog isquote:Op maandag 16 januari 2012 13:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeer terechte constatering, wat jullie?
Na de mooie wedstrijd tegen Ajax heeft hij denk ik wel geleerd dat deze groep teveel vleugels krijgt als ze positief bejegend wordenquote:Op maandag 16 januari 2012 13:32 schreef Muto het volgende:
Wel weer fijn dat Koeman elke keer de spelers weer op scherp zet. Nu Vlaar weer.
Inderdaad. De topper was toch echt:quote:Op maandag 16 januari 2012 13:38 schreef kapiteintje het volgende:
Was zaterdag overigens prachtig dat die microfoon recht naast Koeman z'n stoel stond. Kon alles horen, behalve wanneer hij heel erg zachtjes praatte.
quote:Trindade de Vilhena mogelijk bij selectie voor VVV-uit
Geschreven op 2012-01-16 om 11:51:23 | Bekeken: 3783 | Reacties: 33 | Foto: OrangePictures | Bron: Telegraaf.nl
Uit de talentenfabriek van Feyenoords jeugdopleiding dient het zoveelste talent zich aan in de vorm van B-junior Tonny Vilhena, die dit seizoen al zoveel indruk maakte dat trainer Ronald Koeman hem zaterdag in Marbella zijn opwachting liet maken tegen Champions League-deelnemer FC Basel (3-3). Er is een reële kans dat de linksbenige middenvelder komend weekeinde ook in de selectie zit bij de herstart van de competitie tegen VVV.
Gedwongen door de omstandigheden ziet het elftal van de Rotterdammers er na de winterstop misschien nog jonger uit dan mogelijk leek. Koeman moest in Spanje na het duel met de Zwitsers even nadenken over de vraag of hij ooit eerder een B-junior heeft opgesteld. „Ik geloof het niet. Maar op dit moment is de spoeling dun op het middenveld (Karim El Ahmadi bij Marokko, Ricky van Haaren uitgeschakeld, red.) en Vilhena is ook nog eens een linkspoot. Die kunnen we wel gebruiken”, aldus de coach, die de tien dagen geleden 17 jaar geworden Vilhena wel durfde op te stellen tegen FC Basel.
Tegen de ploeg die Manchester United uitschakelde in de groepsfase van de Champions League knokte Feyenoord zich met vier A-junioren en dus één B-junior terug van een 3-1 achterstand na een zwakke fase in de eerste helft met de eerste keus. De jonge garde kreeg complimenten van de trainer. Dat Koeman bij Feyenoord de aanstormende jeugdinternationals van de club meeneemt naar Spanje en ook durft te gebruiken, wordt gewaardeerd bij het legioen dat in Marbella stevig was vertegenwoordigd. De coach zeurt ook in een fase dat de nood hoog is door blessures niet om huurlingen of leenconstructies, maar blijft nog meer talenten een kans geven.
Tonny Emilio Trindade de Vilhena, die als voetballer Tonny Vilhena wil heten, is een fysiek sterke en agressieve middenvelder. De Maassluizer, zoon van een ooit in Angola geboren vader en Nederlandse moeder, werd al als 6jarige door Feyenoord-scouts ontdekt. Hij kwam uit in alle nationale jeugdelftallen en speelde afgelopen zomer als jongste speler in de basis op het WK onder 17 in Mexico. Op het Europees kampioenschap onder 17 in Belgrado werd hij topscorer en maakte hij twee goals tegen Duitsland in de finale.
Die was goed bezig op de training die ik zag. Geen enkele verkeerde pass kwam er van zijn voeten af.quote:
Hoorde inderdaad dat Tony een van de betere talenten is. Is het een erg fysieke speler of valt dat wel mee?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Die was goed bezig op de training die ik zag. Geen enkele verkeerde pass kwam er van zijn voeten af.
Qua fysiek komt hij op mij sterker over dan een Cabral.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoorde inderdaad dat Tony een van de betere talenten is. Is het een erg fysieke speler of valt dat wel mee?
Was dat die ene kerel die ook in die filmpjes voorbijkwam. Die begroette nog een speler (weet niet of het Tony was). Had een beetje een groot rond hoofd. Vond hem zelfs wat weghebben van Mokotjo.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Qua fysiek komt hij op mij sterker over dan een Cabral.
Zijn pa had trouwens een litteken op zijn hoofd wat leek op een kogelwond.
Aan de ene kant een klein rond litteken en precies aan de andere kant van zijn hoofd ook een iets kleiner rond litteken.
Die negert, ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was dat die ene kerel die ook in die filmpjes voorbijkwam. Die begroette nog een speler (weet niet of het Tony was). Had een beetje een groot rond hoofd. Vond hem zelfs wat weghebben van Mokotjo.
Cabral en Cissé zou hij wel uit de basis kunnen spelen.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
Zie je Tony iemand uit de basis spelen op termijn? Of is hij nog niet zo ver dat dit in dit seizoen/begin volgend seizoen al gaat gebeuren?
Cabral uit de basis voor Vilhena? Dan eerder Manu, denk ik?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Cabral en Cissé zou hij wel uit de basis kunnen spelen.
Mooi ook, een paar gasten die aan Cissé vragen of hij een foto kon nemen van hun groepje. Vervolgens bedankt zeggen en weer weglopen.
Komop man, er is een cruciaal verschil ondertussen: we spelen komend seizoen vrijwel zeker europees, we hebben weer toekomstperspectief EN Van Geel.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tony is idd een baas. Jammer dat zijn contract nog maar 2,5 jaar loopt. Voordat hij 20 is zal hij al wel niet meer bij ons spelen.
Ik heb ook het idee dat de generatie die nu komt misschien wat bewuster zal kiezen voor de carriere dan voor zo'n grote topclub. Kijk naar al die mislukte jeugdspelers. Zelfs een Lukaku komt daar niet aan de bak bij Chelsea. Ik heb het idee dat het tij wat dat betreft een beetje aan het keren is.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komop man, er is een cruciaal verschil ondertussen: we spelen komend seizoen vrijwel zeker europees, we hebben weer toekomstperspectief EN Van Geel.
Komt helemaal goed dus
Klopt, kijk ook maar eens daar de vele City huurlingen. Die mannen komen ook lang niet allemaal goed terecht.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat de generatie die nu komt misschien wat bewuster zal kiezen voor de carriere dan voor zo'n grote topclub. Kijk naar al die mislukte jeugdspelers. Zelfs een Lukaku komt daar niet aan de bak bij Chelsea. Ik heb het idee dat het tij wat dat betreft een beetje aan het keren is.
Of Arsenal. Hebben ook een bataljon aan mislukte talenten.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, kijk ook maar eens daar de vele City huurlingen. Die mannen komen ook lang niet allemaal goed terecht.
Achabar sowieso. Zijn vader zei dat Anas nog minimaal vier jaar voor de club zal blijven spelen, voordat hij overstapt naar een andere club.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat de generatie die nu komt misschien wat bewuster zal kiezen voor de carriere dan voor zo'n grote topclub. Kijk naar al die mislukte jeugdspelers. Zelfs een Lukaku komt daar niet aan de bak bij Chelsea. Ik heb het idee dat het tij wat dat betreft een beetje aan het keren is.
Nu Don Leo zich er niet mee bemoeit heb je goede kans dat dat sowieso gaat gebeuren. Ongeacht ontwikkelingen bij andere clubs.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leo stond idd nog net niet met een brandspuit bij de deur om ze met een straal koud water de Kuip uit te jagen.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nu Don Leo zich er niet mee bemoeit heb je goede kans dat dat sowieso gaat gebeuren. Ongeacht ontwikkelingen bij andere clubs.
Wie weet is het gewoon een conjunctuur:quote:Op maandag 16 januari 2012 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of Arsenal. Hebben ook een bataljon aan mislukte talenten.
Idd, net als met die Ake. Dankzij hem speelt een van de grootste talenten van de afgelopen jaren nu niet hier maar in Londen.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leo stond idd nog net niet met een brandspuit bij de deur om ze met een straal koud water de Kuip uit te jagen.
Maar Mario is toch een kind van de club? Wil alleen het beste voor de club. Het enige wat hij doet is gewoon Feyenoord verder uitmelken, terwijl hij gewoon weer een salaris heeft bij Genk. Dan kun je nog aanvoeren dat hij op vreemde wijze buiten is gewerkt, maar dan nog was dat te wijten aan zijn eigen onkunde.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd, net als met die Ake. Dankzij hem speelt een van de grootste talenten van de afgelopen jaren nu niet hier maar in Londen.
En Koeman een normaal contract aanbieden is ook lastig, omdat we die klote-Been nog steeds betalen.
Nee, echt een aanwinst geweest voor de club die 2 -ras-Feyenoorders
En achteraf het ook nog niet durven toegeven he- Flauw man.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar Mario is toch een kind van de club? Wil alleen het beste voor de club. Het enige wat hij doet is gewoon Feyenoord verder uitmelken, terwijl hij gewoon weer een salaris heeft bij Genk. Dan kun je nog aanvoeren dat hij op vreemde wijze buiten is gewerkt, maar dan nog was dat te wijten aan zijn eigen onkunde.
Ik blijf het vreemd vinden, hoe kan iemand die zelf opstapt nog zoveel salaris eisen, en sterker nog ook krijgen? Dan moet er toch meer aan de hand zijn?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En achteraf het ook nog niet durven toegeven he- Flauw man.
Uiteindelijk meer een groene haas dan een blauwe stokstaart die Been.
Ake is niet een ontzettend groot talent. Achahbar, Vilhena, Boetius zijn stuk voor stuk grotere talenten. Ake is fysiek sterk en daar scouten ze vaak op. Ake had/heeft qua stijl wel wat weg van Gullit. Rekik, daar moeten we rouwig om zijn. Ontzettend goede verdediger die nog maar 16 jaar is en al enkele malen heeft gespeeld voor Man City. Was ook onmin met Beenhakker geloof ik. Rekik staat over 3 jaar in Oranje, fysiek sterk, voetballend sterk en dus niet voor niets vaak bij de selectie van City en ook al enkele wedstrijden gespeeld.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd, net als met die Ake. Dankzij hem speelt een van de grootste talenten van de afgelopen jaren nu niet hier maar in Londen.
En Koeman een normaal contract aanbieden is ook lastig, omdat we die klote-Been nog steeds betalen.
Nee, echt een aanwinst geweest voor de club die 2 -ras-Feyenoorders
Vriendjespolitiek he. Zijn contract is geloof ik zelfs nog verlengd na die 10-0.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden, hoe kan iemand die zelf opstapt nog zoveel salaris eisen, en sterker nog ook krijgen? Dan moet er toch meer aan de hand zijn?
Maar op het moment dat Been wegging waren zijn vriendjes toch al weg? Maar goed, ik zou persoonlijk ook het geld niet weigeren, maar dan zou ik mij niet als kind van de club opstellen die een dolk in de rug had gekregen. Wees dan een vent...quote:Op maandag 16 januari 2012 14:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vriendjespolitiek he. Zijn contract is geloof ik zelfs nog verlengd na die 10-0.
Nu maar hopen dat Feyenoord alsnog geld kan ritselen om aan de demands van Koeman te voldoen. Geeft wel aan hoe erg de crisis nog steeds is trouwens. Ondanks de mooie resultaten.
Rekik wilde toch zelf koste wat kost naar City? Heeft daar ook een salaris gekregen van 8 ton per jaar en een huis, baan en auto voor papa en mama.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ake is niet een ontzettend groot talent. Achahbar, Vilhena, Boetius zijn stuk voor stuk grotere talenten. Ake is fysiek sterk en daar scouten ze vaak op. Ake had/heeft qua stijl wel wat weg van Gullit. Rekik, daar moeten we rouwig om zijn. Ontzettend goede verdediger die nog maar 16 jaar is en al enkele malen heeft gespeeld voor Man City. Was ook onmin met Beenhakker geloof ik. Rekik staat over 3 jaar in Oranje, fysiek sterk, voetballend sterk en dus niet voor niets vaak bij de selectie van City en ook al enkele wedstrijden gespeeld.
Jep, als Feyenoord het tot een rechtszaak had laten komen over dat salaris hadden ze nog een aardige kans gemaakt deze te winnen ook.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar op het moment dat Been wegging waren zijn vriendjes toch al weg? Maar goed, ik zou persoonlijk ook het geld niet weigeren, maar dan zou ik mij niet als kind van de club opstellen die een dolk in de rug had gekregen. Wees dan een vent...
In welke fabriek staat 'ie ploegendiensten te draaien?!?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rekik wilde toch zelf koste wat kost naar City? Heeft daar ook een salaris gekregen van 8 ton per jaar en een huis, baan en auto voor papa en mama.
Nee, hij wil toch bondscoach worden?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:03 schreef Nober het volgende:
Ik keek net Studio Voetbal en het ging over Koeman's contract en ineens dacht ik, die volgt Guardiola op...
Zijn papaquote:Op maandag 16 januari 2012 15:04 schreef Nober het volgende:
[..]
In welke fabriek staat 'ie ploegendiensten te draaien?!?
Haha, ik weet niet of Koeman bondscoach wil worden, misschien over een jaar of 10?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, hij wil toch bondscoach worden?
Zal dan wel Cruijff opvolgen als bondscoach van Catalunya.
Als ik 8 ton per jaar zou verdienen dan hoeven mijn ouders niet te gaan werken.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn papaHij mag zelf ook nog geen auto rijden he
Mag niet anders: Je mag zo'n jonge spelere enkel overnemen indien zijn huissituatie het toestaat.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ik 8 ton per jaar zou verdienen dan hoeven mijn ouders niet te gaan werken.
Ik ontvang je graagquote:Op maandag 16 januari 2012 00:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ik verheug me nu al op een eventuel overwinning en dan heerlijk 2 weken lang in het Ajax-topic terloops wat trolletjes plaatsen.
Feyenoord had moeten winnen in Amsterdam, spelen ze gelijk die kneuzen!!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je me nu uit een ander topic quoten?
Cool story bro.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Feyenoord had moeten winnen in Amsterdam, spelen ze gelijk die kneuzen!!
Zo rolt hijquote:Op maandag 16 januari 2012 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kom ook nog wel langs in dit topic als feyenoord wint. Zo sportief ben ik welquote:Op maandag 16 januari 2012 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goh, wat zal kapiteintje daar blij om zijn manquote:Op maandag 16 januari 2012 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom ook nog wel langs in dit topic als feyenoord wint. Zo sportief ben ik wel
Maar jullie lopen toch altijd weg?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom ook nog wel langs in dit topic als feyenoord wint. Zo sportief ben ik wel
Soms struikelen ze over hun neus. BAMquote:
Die gaf aan minder te gaan posten laatst. Was klaar met mensen, dingen, situaties. Of zoiets.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:49 schreef Happel het volgende:
Zou Caland nog in coma liggen van Marbella?
Die had morgen een tentamen. Maar het is wel onbeleefd om niet even Hoi te zeggen.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:49 schreef Happel het volgende:
Zou Caland nog in coma liggen van Marbella?
Waar?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die gaf aan minder te gaan posten laatst. Was klaar met mensen, dingen, situaties. Of zoiets.
Paar topics geleden zei die dat het niet over Feyenoord ging hierquote:
Dat was Caland heul niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Paar topics geleden zei die dat het niet over Feyenoord ging hier
Helemaal welquote:
Ik dacht Tomasso...quote:Op maandag 16 januari 2012 15:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal welIk ga het straks wel opzoeken.
Idd...je kan op z'n minst ff je neus binnen steken.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Die had morgen een tentamen. Maar het is wel onbeleefd om niet even Hoi te zeggen.
Tentamen... wat voor broekies zitten hier eigenlijk?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Die had morgen een tentamen. Maar het is wel onbeleefd om niet even Hoi te zeggen.
Het is dan ook winter stop dan mag dat zo nu en dan.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Paar topics geleden zei die dat het niet over Feyenoord ging hier
Middelbare schoolquote:Op maandag 16 januari 2012 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tentamen... wat voor broekies zitten hier eigenlijk?
Caland zit op de middelbare school?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:05 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Middelbare school
Maar OT: Ik heb gehoord datde B-lichting een stuk minder is dan de groep die nu in de A zit, weten jullie hier iets van?
Bedoel je de A-Jeugd ten opzichte van de B-jeugd of de A-lichting van de A-jeugd ten opzichte van de B-lichting van de A-jeugd? Het laatste zou begrijpelijk zijn, het eerste is iets meer zorgwekkend.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:05 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Middelbare school
Maar OT: Ik heb gehoord datde B-lichting een stuk minder is dan de groep die nu in de A zit, weten jullie hier iets van?
Nee, ikquote:Op maandag 16 januari 2012 16:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Caland zit op de middelbare school?
Nope, is meer leeftijdsgebonden.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is dat niet bij elke club zo. De grote talenten in de A de mindere in de B .
Tenzij je heel goed bent natuurlijk, dan sta je met je 16e al in het eerste te ballen.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nope, is meer leeftijdsgebonden..
Ik was altijd heel breed (niet te verwarren met DIK, maar breed). Als er dan zo'n technische speler me twee keer door de benen speelde had hij de derde keer een doodsschop voor zijn poten. Bleven al die modderfokkers uit mijn buurtquote:Op maandag 16 januari 2012 16:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tenzij je heel goed bent natuurlijk, dan sta je met je 16e al in het eerste te ballen.![]()
Het is inderdaad leeftijdsgebonden, ik weet nog dat ik in de C-Jeugd speelde met allemaal technische, maar relatief tengere mannekes in mijn team. Als we dan eens tegen zo'n echt boerenteam moesten, dachten we ook dat we tegen een veteranenteam speelden...
Dan was het standaard voor de wedstrijd:
Jij pakt die grote;
Nee, jij pakt die grote;
Ja maar hij heeft al een baard!
Trainer, ik voel me niet zo lekker...
Ik ging voor de wedstrijd al vriendjes makenquote:Op maandag 16 januari 2012 16:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was altijd heel breed (niet te verwarren met DIK, maar breed). Als er dan zo'n technische speler me twee keer door de benen speelde had hij de derde keer een doodsschop voor zijn poten. Bleven al die modderfokkers uit mijn buurtRenden nog net niet van de bal weg
Geen idee wat ik er van moet vinden. Volgens mij wordt dit een nieuwe De Teen.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
Goossens tekent voor 4 jaar.
Bron: www.feyenoord.nl
Mooiquote:Op maandag 16 januari 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
Cool, geen woorden maar daden!quote:Op maandag 16 januari 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
Mwoah. Als hij speelt doet hij het altijd wel goed. Bovendien een linksbenige speler. Daarnaast kun je hierdoor jeugd langzamer brengen via Excelsior ipv direct voor de leeuwen te gooien.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
Moeten we nou serieus blij zijn met Goossens? Is die gast niet serieus vaak geblesseerd?
We zullen het zien. Op zich heb ik wel het idee dat de huidige medische staf goed werk verricht. Zal ook wel te maken hebben met die nieuwe trainingsmethode. Misschien slaat die bij Goossens ook wel aan.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
Moeten we nou serieus blij zijn met Goossens? Is die gast niet serieus vaak geblesseerd?
Is niks over te zeggen.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
Dat is wel zo, onze medische staf is serieus koning, gasten van Arsenal kwamen hier kijken wat wij precies doenquote:Op maandag 16 januari 2012 16:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We zullen het zien. Op zich heb ik wel het idee dat de huidige medische staf goed werk verricht. Zal ook wel te maken hebben met die nieuwe trainingsmethode. Misschien slaat die bij Goossens ook wel aan.
Domste investering van de VvF ooit. Had verdomme die 2,9 in Dost gedouwd.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:42 schreef Stokstaart het volgende:
Nu nog een spits.
Of toch Dost ophalen voor 5 miljoen
Welke investering en welke 2,9 miljoen?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Domste investering van de VvF ooit. Had verdomme die 2,9 in Dost gedouwd..
Voor de Teen?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke investering en welke 2,9 miljoen?
Oh zo.quote:
Ik heb 'm vrijdag pas he. Succes straks.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is wel zo, onze medische staf is serieus koning, gasten van Arsenal kwamen hier kijken wat wij precies doen.
Hoe ging je tentamen dushi? Ik moet dalijk op.
Janmaat is geen goede verdediger.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:08 schreef Paul-89 het volgende:
Grootste noodzaak is nu toch wel een spits, en daarna eventueel nog een nummer 10.
Janmaat zou in principe ook niet verkeerd zijn voor erbij maar niet noodzakelijk.
Is dit een soort van running gag?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien is Søren Larsen wat voor in de spits volgend seizoen?
Ik vind het een van de beste backs op de Nederlandse velden.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Janmaat is geen goede verdediger.
Volgens Foppe laat hij met name verdedigend nogal wat steken vallen.En wij hebben Leerdam al voor die positie. Prioriteit 0,0 dus.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het een van de beste backs op de Nederlandse velden.
Dat geldt voor bijna alle NL-se backs... De meesten zijn omgeschoolde vleugelaanvallers.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jamaat is beter in aanvallen dan verdedigen aldus foppe.
Maar wat als Leerdam uitvalt?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens Foppe laat hij met name verdedigend nogal wat steken vallen.En wij hebben Leerdam al voor die positie. Prioriteit 0,0 dus.
Goede concurrentie is nooit verkeerd, maar het heeft i.i.g geen hoge prioriteit.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens Foppe laat hij met name verdedigend nogal wat steken vallen.En wij hebben Leerdam al voor die positie. Prioriteit 0,0 dus.
Onmogelijkquote:
Dat heb ik dus precies andersom. Foppe ziet die jongen, spreekt mensen binnen Heerenveen. Kan jij niet zeggen....quote:Op maandag 16 januari 2012 17:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Goede concurrentie is nooit verkeerd, maar het heeft i.i.g geen hoge prioriteit.
En wat Foppe allemaal zegt neem ik niet zo serieus.
Dat kan ik idd niet zeggen nee maar dan mag ik nog altijd een mening over hem hebben.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat heb ik dus precies andersom. Foppe ziet die jongen, spreekt mensen binnen Heerenveen. Kan jij niet zeggen....
Daaromquote:Op maandag 16 januari 2012 17:39 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij al jaren kindsoldaat is
Zijn Vormer en Goossens een beetje dezelfde type spelers? Gaan ze dan richting Clasie of El Ahmadi qua spelstijl?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:45 schreef Stokstaart het volgende:
Laten we vooral dure jongens qua salaris halen 'voor de breedte'
Spits en nummer 10 moeten we hebben. Als er geld overblijft, kans is klein als je de recente ontwikkelingen bekijkt zien we wel verder.
Gr Martin
Vormer wel zoals Clasie geloof ik. Veel power in zijn spel. Goossens weet ik niet, minder flegmatiek in ieder geval.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn Vormer en Goossens een beetje dezelfde type spelers? Gaan ze dan richting Clasie of El Ahmadi qua spelstijl?
Minder scorend vermogen.quote:
Meer een v Bommel.quote:
Ok, nu is het duidelijk...quote:
quote:De club die je altijd weer in de steek laat als je haar nodig hebt.
De club die als je denkt dat het niet erger kan het toch nog erger kan maken.
De club waar je elk seizoen weer duizenden euro's naartoe brengt.
De club die desondanks nooit wat weet te presteren.
De club met het meest trouwe legioen, maar zonder poen.
De club die elk jaar weer miljoenen euro's de Maas in gooit.
De club van Rotterdam.
Daarom is mijn klacht, Feyenoord. Waarom blijf ik van je houden?
Mooi, maar wat is er mis met Caland?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:15 schreef Muto het volgende:
Als herinnering aan Caland. Hij postte dit, een jaar geleden (23 januari 2011), in de Klaagbak.
[..]
Die gaat minder posten.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, maar wat is er mis met Caland?
RIP Caland.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:15 schreef Muto het volgende:
Als herinnering aan Caland. Hij postte dit, een jaar geleden (23 januari 2011), in de Klaagbak.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |