Ah cool! eens kijken wat de verzendkosten zijn, gaaf ding zeg!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.actionline.nl/(...)oduct&product_id=296
Die is alleen zonder ijsblokjes ding. dat is wel jammer. In amerika hebben ze leuke
Ja leuk hequote:Op zondag 15 januari 2012 13:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah cool! eens kijken wat de verzendkosten zijn, gaaf ding zeg!
Dank!quote:
Wat isser?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben zo ontieglijk boos dat ik er van moet janken
What's up?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
What's up babe?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
ooooh dat heb ik ook vaak als ik boos ben, en dan word ik nog bozer omdat ik moet jankenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
Kusje als je het nodig hebtquote:Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mannen zijn stomquote:Op zondag 15 januari 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik had geen alcohol moeten drinken gisteren, ik heb me twee weken fantastisch goed gevoeld en nu voel ik me verschrikkelijk. En bb is een man dus die kan alleen maar oplossingen aanbieden
graah
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik had geen alcohol moeten drinken gisteren, ik heb me twee weken fantastisch goed gevoeld en nu voel ik me verschrikkelijk. En bb is een man dus die kan alleen maar oplossingen aanbieden
graah
Mannen die voortdurend denken dat er een oplossing moet komenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
graah
Drink lots of fluids my dearquote:Op zondag 15 januari 2012 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
mijn relatie met alcohol is denk ik iets complexer dan die van de gemiddelde mensch
naja, ik zet mijn schouders er wel weer onder, we gaan zo naar mijn schoonouders, en da krijg ik haakles
was wel weer een pond lichter op de weegschaal!!!
Ja, dat!quote:
Moet je nog dingen revieuwen daarvoor? Ik zou van Bubs gratis lakjes vragen/eisenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben toch bezig met blog aan het maken
Als we het dan nu toch over suffe dingen hebben.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
HaaklesHaken is cool
Naaien ook trouwens, ik heb een tijd terug een goede naaimachine gekocht, geen spijt van gehad
OFCOZ !!!! ik heb masjhchajcha al een bericht gestuurd of ik gratisch dingen van haar sjop mag revieuwen want ik word een keigoeien blogsterterder....quote:Op zondag 15 januari 2012 13:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moet je nog dingen revieuwen daarvoor? Ik zou van Bubs gratis lakjes vragen/eisen
Ohhhh, dat moet je wel gaan doen. Alleen al voor de qualitats-reactiequote:Op zondag 15 januari 2012 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OFCOZ !!!! ik heb masjhchajcha al een bericht gestuurd of ik gratisch dingen van haar sjop mag revieuwen want ik word een keigoeien blogsterterder....![]()
Bij blokker en lidl enzo hebben ze ook vaak zulke goedkopies staan. Ze zijn op zich niet slecht, hangt er een beetje van af wat je er mee zou willen.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als we het dan nu toch over suffe dingen hebben.
Weet je misschien of die van Kruidvat wat is?
http://online.kruidvat.nl(...)eArmNaaimachine.html
-edit- oh laat maar...al uitverkocht zie ik
Ik ga denk ik eerst eens oefenen op het ouwe knarretje van mijn moeder bedenk ik me net. Ik kan namelijk helemaal niks op zo' machine.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bij blokker en lidl enzo hebben ze ook vaak zulke goedkopies staan. Ze zijn op zich niet slecht, hangt er een beetje van af wat je er mee zou willen.
Soms heb je voor hetzelfde geld een goede tweeentwintigstehands met meer vermogen en functies. Maar voor wat rechttoe- rechtaanwerk is het wel goed
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
mijn relatie met alcohol is denk ik iets complexer dan die van de gemiddelde mensch
naja, ik zet mijn schouders er wel weer onder, we gaan zo naar mijn schoonouders, en da krijg ik haakles
was wel weer een pond lichter op de weegschaal!!!
Je doet je ondertitel wel eer aan!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mag hier, ik heb 3 naaimachines in totaal![]()
Na-effect van de fysio?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:08 schreef Diconnected het volgende:
Ik loop helemaal scheef, linkerheup doet pijn en m'n rechterknie. Kneus I iz it
Hahahaha, hoe heb jij ze gemaakt dan? Tortilla's ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:35 schreef Puckzzz het volgende:
Naaien
ik heb zelfs mijn trouwjurk en het pak van mijn ex man gemaakt destijds.
Zou het weer eens op moeten pikken.
En over de roti, ja ik heb alleen de pannekoeken gemaakt. Dat recept van Kip is compleet nieuw voor me. Nooit van gehoord!
Ziet er wel interessant genoeg uit om eens te proberen tho...
Een naaidoos? Wat is dat?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb een naaidoos !!! Zo'n hele ouwe van mijn opa
Is een mooie decoratie
Waar de garen in zitten; en een kussentje bovenop voor de naaldenquote:
Dat was gewoon het recept ja. Geen woord gerept over vullen e.d.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahaha, hoe heb jij ze gemaakt dan? Tortilla's ofzo?
Ik heb eens voor de gein een heeeeeele tijd terug met een client matzes gemaakt, was nog best goed gelukt trouwens. Tortilla's ook weleens gedaan, is lekker. Zeker als je er zoveel energie in hebt gestopt, in het kneden en uitrollen enzo en dan lekker eten met Mexicaanse vulling
Telkens als ik jou nu zie posten; krijg ik zin in frietquote:
Oh geen idee, ik weet daar echt niks vanafquote:Op zondag 15 januari 2012 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waar de garen in zitten; en een kussentje bovenop voor de naalden
(hoe heet dat anders? i dunno...)
Yep, die zijn lekker zacht en smaken heerlijk apart, maar je hoort ze in je hand te nemen en daarmee de massala kip, aardappels, ei en kouseband op te eten. Ik neem er dan ook meestal 2, mits niet te groot, omdat ze zo lekker zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat was gewoon het recept ja. Geen woord gerept over vullen e.d.
Maar die gevulde roti's eet je die dan nog wel met die kip en aardappels enzo?
n00b voelt
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Telkens als ik jou nu zie posten; krijg ik zin in friet
Of in de muur ingemetseld toen ze de gaten aan het vullen wasquote:Op zondag 15 januari 2012 14:43 schreef Lindytje het volgende:
En ik ben een beetje boos...heeft mijn tweezerman kwijt gemaakt
was het zo rustig omdat het zo koud was ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ik heb toch weinig friet gebakken gisteren, ik was gisteren de snack-koningin![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of in de muur ingemetseld toen ze de gaten aan het vullen was
Ohhhhh en nu heb ik ook zin in friet....
Geen idee... zou kunnen!quote:Op zondag 15 januari 2012 14:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
was het zo rustig omdat het zo koud was ofzo?
......En nu heb ik zin in frikandel speciaal ! Ur not helping woman !!!quote:Op zondag 15 januari 2012 14:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ik heb toch weinig friet gebakken gisteren, ik was gisteren de snack-koningin![]()
Zo iemand ben ik normaal wel, ook bij winkels, nog net voor sluitingstijd wat willen kopen... en het erge is, ik weeeeet hoe irritant het isquote:Op zondag 15 januari 2012 14:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geen idee... zou kunnen!
Zelfs niet de 'we gaan bijna dicht dus laten we met zijn allen je hele friettent bevolken'-drukte...
Die tittysqueezes van jou he.... die zijn alleen maar voor je eigen bestwilquote:Op zondag 15 januari 2012 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
......En nu heb ik zin in frikandel speciaal ! Ur not helping woman !!!Kidding.. kusjekroel
tittysqueeze etc etc...
Dan zou ik je hard hatenquote:Op zondag 15 januari 2012 14:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo iemand ben ik normaal wel, ook bij winkels, nog net voor sluitingstijd wat willen kopen... en het erge is, ik weeeeet hoe irritant het is
De Knoepert??? Wat de neuk is dat nu weer voor iets ranzigs?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die tittysqueezes van jou he.... die zijn alleen maar voor je eigen bestwil
Weet je wat we tegenwoordig ook hebben? De Knoepert![]()
Ik zit dan echt de hele tijd in mijn hoofd met: 'Zonne grote vuurbal jonge!! Bam!'
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou, mijn schoonzusje is weer bij kennis gekomen. Hoop dat het goed afloopt en ze in behandeling wil... nou ja, afwachten maar.
Ze woont een end hier vandaan dus we kunnen ook niet even langs ofzo, niet dat dat handig is nu, dat snap ik.
Ja dat doe ik dan weer niet, even nog een pasje laten maken... da's hetzelfde als met sinterklaasdrukte in een speelgoedwinkel komen en dan op je dooie gemakkie allemaal informatie gaan vragen over productenquote:Op zondag 15 januari 2012 14:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan zou ik je hard haten![]()
Was ook altijd bij de videotheek....
Om 1 voor 9 aan komen kakken... op hun gemak een film uitzoeken, en dan: 'ik ben nog geen lid.. kan ik een pasje aanvragen?'
- Nee. Morgenochtend ben je de eerste(ja, echt... ik stuurde ze gewoon weg... flikker op zeg
)
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
De Knoepert??? Wat de neuk is dat nu weer voor iets ranzigs?![]()
Ik zou alleen maar aan een mega-piemel moeten denken met een enooooorme balzak eraan
Jaaaa, dat is ook zo kansloos idd...quote:Op zondag 15 januari 2012 14:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dan weer niet, even nog een pasje laten maken... da's hetzelfde als met sinterklaasdrukte in een speelgoedwinkel komen en dan op je dooie gemakkie allemaal informatie gaan vragen over producten![]()
KANS - LOOS
Hoe lomp ik nu ook weer ga klinken, het is geen familie van me en ik ben niet zo hecht met haar, bovendien zat het er wel behoorlijk aan te komen en naar nu blijkt loopt ze al een tijd hulp te weigeren en allerlei domme acties te doen...quote:Op zondag 15 januari 2012 14:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zijn kutsituaties...
Sterkte kippie!
DAMN! da's een grote snack!quote:Op zondag 15 januari 2012 14:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die donkere
Soort geplette gehaktstaaf op een stokje
Nou, zo lomp vind ik dat niet. Goed dat het jou persoonlijk niet raaktquote:Op zondag 15 januari 2012 14:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe lomp ik nu ook weer ga klinken, het is geen familie van me en ik ben niet zo hecht met haar, bovendien zat het er wel behoorlijk aan te komen en naar nu blijkt loopt ze al een tijd hulp te weigeren en allerlei domme acties te doen...
Maar goed, het is kut voor haar en haar vriend, voor mij valt het allemaal wel mee
Soort geplette gehaktstaaf op een stokjequote:Op zondag 15 januari 2012 14:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DAMN! da's een grote snack!
Wat voor spul is het? Soort van frikandelvleesch ofzo?
Het ruikt ook echt heel vreemd... Ik dacht laatst, ik probeer een hapje... maar toen ik er aan rook, dacht ik: 'Nah... laat maarquote:Op zondag 15 januari 2012 14:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ok ok geen tittysqueeze dan
Knoepert ! Die is hier al best langNog nooit geprobeerd; want ik vind het er maar weird uitzien op dat stokje
Precies, bovendien, het helpt haar toch niet verder als anderen gaan zitten janken ofzoquote:Op zondag 15 januari 2012 14:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, zo lomp vind ik dat niet. Goed dat het jou persoonlijk niet raakt
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn man stapte net naar buiten om naar de auto te lopen, want hij wilde nog even naar de bouwmarkt. En hoppa, "plots" staat de gluurvrouw buiten, "toevallig"...![]()
![]()
![]()
En nu staat hij al 10 minuten met haar te kletsen en hij durft haar nooit af te kappen![]()
Ik doe dat wel altijd, geen zin in dat bemoeierige met ons/mij, ben wel benieuwd hoe ze over mij/ons praten. Want ze lullen altijd over de hele buurt
True story, wijglas.gifquote:Op zondag 15 januari 2012 15:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies, bovendien, het helpt haar toch niet verder als anderen gaan zitten janken ofzo
Nope....quote:Op zondag 15 januari 2012 15:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Echt, die buren van jou!!
Die hebben echt geen hobby's he
Ja, die smaken ook een beetje raar... uit de mora snack-doos...quote:Op zondag 15 januari 2012 15:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Mexicano's vind ik ook zo vies ruiken (en smaken) en ook die gehakthapjes en kaashapjes uit de Mora-mix-doos ruiken raar, die laat ik dan ook altijd liggen
Ik snap dat echt niet...quote:Op zondag 15 januari 2012 15:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nope....
Iedere keer als ik in de keuken koffie sta te maken of ga koken ofzo en ze thuis zijn, gaan ze "toevallig" naar de schuur... (omdat ze dan kunnen gluren dus he) en ik snap echt werkelijk niet wat er boeiend aan ons is![]()
Omdat ik ze nu zoveel mogelijk negeer krijg ik dan als ik ze een keer spreek te horen dat we elkaar zo weinig spreken![]()
Ja klopt, en dat wens ik zo te houden ookdenk ik dan
Ohhhhhh, goeie UI!quote:Op zondag 15 januari 2012 15:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, die smaken ook een beetje raar... uit de mora snack-doos...
Ja echt... dat ze lekker dood gaan ofzo..quote:Op zondag 15 januari 2012 15:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik was een keer vrij, beide meteen aan mijn man vragen toen ze hem weer getackeld hadden, of ik ziek thuis was![]()
Ik hoop dat ze snel "verhuizen" eigenlijk
Ze kunnen als ze bij de schuur staan of in de schuur staan (raampje) in mijn hele woning (benedenetage) kijkenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet...
Waarom zouden ze willen zien hoe jij kookt??![]()
Kun je geen goeden schutting neerzetten ofzo?
83... ik bedenk me ook net dat we voor hun verjaardag waren uitgenodigd en dat we die beide keihard vergeten zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 15:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja echt... dat ze lekker dood gaan ofzo..
Hoe oud zijn ze inmiddels?
Zijn er geen hoogtes van schutting waar je geen vergunning of wat dan ook voor nodig hebt, maar die toch hoog genoeg zijn?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze kunnen als ze bij de schuur staan of in de schuur staan (raampje) in mijn hele woning (benedenetage) kijken![]()
En 1 keer raden waar de buren bezwaar tegen hadden![]()
Dus die schutting gaan we het dit voorjaar weer over hebben, want ik ben het echt zat en een schutting zal er gaan komen, vriendelijk of minder vriendelijk.
Goeden actiequote:Op zondag 15 januari 2012 15:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
83... ik bedenk me ook net dat we voor hun verjaardag waren uitgenodigd en dat we die beide keihard vergeten zijn![]()
![]()
![]()
![]()
OEPS!
Er is geen vergunning nodig maar omdat het op de erfscheiding is is het wel handig om het gezamenlijk te doen en er staat nu een lage heg die dan weg moet.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zijn er geen hoogtes van schutting waar je geen vergunning of wat dan ook voor nodig hebt, maar die toch hoog genoeg zijn?
Ik zou echt schijtziek worden van zulke mensen![]()
Goeden UI!quote:
Ja, buren moet je eigenlijk te vriend houden en tegelijk zo veel mogelijk op afstand houden. Moeilijke combinatiequote:Op zondag 15 januari 2012 15:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er is geen vergunning nodig maar omdat het op de erfscheiding is is het wel handig om het gezamenlijk te doen en er staat nu een lage heg die dan weg moet.
En we willen de lieve vrede wel bewaren, vooral mijn man. Van mij hoeft dat dan weer iets minder, ik ben ze inderdaad spuugzat. Je kunt ook vrij moeilijk zeggen " jullie gluren", dan nemen ze ook vast geen pakjes meer aan voor ons enzo en het zijn natuurlijk wel onze buren, we blijven toch een beetje aan elkaar verbonden.
Dat is zo kut met buren...quote:Op zondag 15 januari 2012 15:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er is geen vergunning nodig maar omdat het op de erfscheiding is is het wel handig om het gezamenlijk te doen en er staat nu een lage heg die dan weg moet.
En we willen de lieve vrede wel bewaren, vooral mijn man. Van mij hoeft dat dan weer iets minder, ik ben ze inderdaad spuugzat. Je kunt ook vrij moeilijk zeggen " jullie gluren", dan nemen ze ook vast geen pakjes meer aan voor ons enzo en het zijn natuurlijk wel onze buren, we blijven toch een beetje aan elkaar verbonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heul het fornuis gepoetst.
Verder vooral heel veel ambitieuze plannen om de keuken eens uit te mesten, maar laat ik eerst maar eens de reguliere bende opruimen
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
U vraagt, wij draaienquote:Op zondag 15 januari 2012 15:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden UI!![]()
Had wel wijnglas.gif als ondertitel verwacht
[..]
Ja, buren moet je eigenlijk te vriend houden en tegelijk zo veel mogelijk op afstand houden. Moeilijke combinatie.
Maar een normale schutting zou geen gekke vraag moeten zijn.
Was bij mij ook het eerste waar ik van schrok in de tuin, zo'n laag hegje met de buren. Maar mijn buren zijn liev
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga vaker nachtdiensten draaien, ik heb me toch schoonmaakwoede![]()
Net de afwas gedaanWij hebben hier ook net de afwas van een week weggewerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heul het fornuis gepoetst.
Verder vooral heel veel ambitieuze plannen om de keuken eens uit te mesten, maar laat ik eerst maar eens de reguliere bende opruimen![]()
Don't come closer, I might hurt you
Ik trek mensen met psychiatrische ziektebeelden aanquote:Op zondag 15 januari 2012 15:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is zo kut met buren...
Wij hebben ook een hele hetse gehad met onze buurman... incl politie 's nachts bij hem langs sturen en buurtbemiddeling. Dat wil je niet
Ik hoop dat ze een beetje mee gaan werken, of idd, snel 'verhuizen'....
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Vriendin van me heeft het trouwens veeeeel erger hoor, dit is echt niks.
Ze woont boven een oudere man, een oud militair die niet spoort en die steeds overlast heeft van haar, zegt hij, valt allemaal wel mee in het echt.
Maar het zijn hele oude woningen (eind 19e eeuw), dus super gehorig.
Maar zij woont er nu 3 jaar en die gast probeert iedere keer rechtszaken aan te spannen tegen haar, over allerlei lompe dingen, zoals welk bezoek er komt, schoonhouden van het portiek, geluidsoverlast, ze zou illegaal Polen verstoppen daar etc etc![]()
En nu heeft hij camera's opgehangen waarmee hij het hele portiek en alle 4 de straten om hem heen (ze wonen op een hoek) in de gaten kan houden en hij kijkt ook echt overdag alle banden van 's nachts terug enzo![]()
En dan komt hij dus aanbellen en tegen haar vertellen dat haar scharrel van die nacht te lang is blijven hangen etc etc.
Pretty creepy and annoying...
Jammer alleen dat zij zelf advocate is, dus zij is nu bezig hem goed terug te pakken![]()
![]()
![]()
Wat een sukkel die vent.
Ja!!! Doe eens, doe eensquote:Op zondag 15 januari 2012 15:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik trek mensen met psychiatrische ziektebeelden aan. Had ze in mijn vorige buurt en heb ze in mijn huidige portiek. Gek genoeg had ik daar nooit zo'n last van, had altijd meer last van de buren zonder diagnose
![]()
Zal ik mijn vorige buurt eens samenvatten?
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja ik vind het om die reden ook kut, Schaar en Lin... ik wil ze nog wel enigszins te vriend houden.
Maar verjaardagen enzo gaat me ook al te ver, dat hoeft voor mij gewoon niet.
Zo wilden ze ook onze trouwfoto's komen kijken, ik heb gewoon een kaartje in de bus gedauwd om 7 uur 's ochtends voor ik naar werk ging (dan is de kans dat ze naar buiten komen een stuk kleiner) met het adres van de website erop waar de foto's op staan
Het is vrij lastig aan te pakken, omdat het moeilijk te bewijzen is.... da's een beetje kut.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]Wat een engerd!!!
Is dat ook niet heul verboden, een camera op jouw voordeur zetten???
Jaaaaaaaaaaaaa, ik wil het ook horen!quote:
Precies, jij snapt me!quote:Op zondag 15 januari 2012 15:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]Goeden actie!!
Anders zitten ze in je huis en kom je nooit meer van ze af...
Ik wil een mini boerderijtje hier in midden delfland en dan lekker knus inrichtenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:21 schreef Lindytje het volgende:
En daarom, als ik later groot en rijk ben, wil ik een vrijstaand huisje![]()
Hoeft niet groot te zijn, maar in elk geval zonder dat onze muren grenzen aan muren van buren...
Dat is echt kut....quote:Op zondag 15 januari 2012 15:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het is vrij lastig aan te pakken, omdat het moeilijk te bewijzen is.... da's een beetje kut.
Maar goed, ze is er inmiddels een zaak van aan het maken, ben benieuwd
Koopwoningen allemaal he, da's ook weer lastiger dan huur ofzo.
Dat weet die man niet, hahahaquote:Op zondag 15 januari 2012 15:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is echt kut....
Ben ook wel benieuwd naar de zaak
Wel briljant dat ze zelf advocate is
Kijk, dat maakt het alleen maar beterquote:Op zondag 15 januari 2012 15:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat weet die man niet, hahaha![]()
Ze is van buitenlandse kom af, dus hij dacht dat ze een pauper was
Hoi zolderkamerautist!!quote:Op zondag 15 januari 2012 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Net de eerste stappen richting scriptie schrijven gezet. Ik vind het serieus doodeng. /zolderkamerautist spreekt
Wat een ontzettend leuk huisje!quote:Op zondag 15 januari 2012 15:23 schreef Lindytje het volgende:
en ik willen deze heeeeeel graag hebben:
http://www.funda.nl/koop/(...)7-provincialeweg-47/
Alleen de staat is niet echt geweldig en we zitten met een eigen koophuis dat dan verkocht moet worden...
Wel lekker dicht bijd'r werk
http://www.funda.nl/koop/(...)ncialeweg-47/fotos/#quote:Op zondag 15 januari 2012 15:23 schreef Lindytje het volgende:
Alleen de staat is niet echt geweldig en we zitten met een eigen koophuis dat dan verkocht moet worden...
Wat een lief leuk huisje!quote:Op zondag 15 januari 2012 15:23 schreef Lindytje het volgende:
Geen idee nog.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoi zolderkamerautist!!
Waar gaat je scriptie over gaan?
Dat is ook eng, maar als je het af hebt blijkt het toch wel reuze mee te vallen en de echte wereld is ook zo eng nog nietquote:Op zondag 15 januari 2012 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Net de eerste stappen richting scriptie schrijven gezet. Ik vind het serieus doodeng. /zolderkamerautist spreekt
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)ncialeweg-47/fotos/#
15e foto, die 2 bedden met 1 deken![]()
Wel super schattig huisje
Mja, de "echte" wereld heb ik juist ontzettend veel zin in. Ik ben alleen rampzalig in schrijven.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat is ook eng, maar als je het af hebt blijkt het toch wel reuze mee te vallen en de echte wereld is ook zo eng nog niet
Ja, hij is echt niet duur!!quote:Op zondag 15 januari 2012 15:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat een lief leuk huisje!
Waarom is de staat niet geweldig? Ik heb alleen foto's gekeken hoor, niet verder onderzocht.
Ik vind het geweldig, zeker voor dat geld
Spannend!!!quote:Op zondag 15 januari 2012 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee nog.
Eerste stapje was bepalen welke richting (in mijn geval toegepast, want toegepast is tof) en de bijpassende coördinator mailen. (Die gaat dan mensen aan begeleiders koppelen enzulks.)
Als het eenmaal loopt, zal het ook gerust goed gaan. Maar nu ik er voor sta enzo.. Brr.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Spannend!!!
Maar ik weet zeker dat dat uiteindelijk allemaal goed gaat komen
Al snap ik dat het nu een beetje eng is...
Buitenkant en voordeur enzoquote:Op zondag 15 januari 2012 15:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zou wel zoiets willen als op deze foto's, beetje opknappen boeit me niet zo, dat kunnen we inmiddels wel
Huisje links op de foto
[ afbeelding ]
Of deze, opknapperdje
[ afbeelding ]
En dan zo'n tafereeltje bij de voordeur![]()
[ afbeelding ]
Zo'n tuin
[ afbeelding ]
En dan zo aan de binnenkant![]()
[ afbeelding ]
En dat meen ik serieus, lijkt me echt geweldig![]()
![]()
He, ik heb dezelfde haarborstel als mevrouw!quote:
Het staat al meer als een half jaar te koop, de markt is nu super slecht en er moet en hoop aan gdaan worden dus je kunt lekker laag biedenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, hij is echt niet duur!!
Maar we zijn al een keer gaan kijken...
De schuur staat op instorten, de dakbalk lijkt scheef, er zat vocht in een muur, de dakkapel/dakramen moeten helemaal vervangen worden...
De slaapkamers boven zijn erg schuin en lopen door in elkaar..
Het is het allemaal nét niet...
MAAR HIJ IS ZO LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Damn, mooi weggewerkt wel door die mensenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, hij is echt niet duur!!
Maar we zijn al een keer gaan kijken...
De schuur staat op instorten, de dakbalk lijkt scheef, er zat vocht in een muur, de dakkapel/dakramen moeten helemaal vervangen worden...
De slaapkamers boven zijn erg schuin en lopen door in elkaar..
Het is het allemaal nét niet...
MAAR HIJ IS ZO LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Maar dan nog kosten zulke zaken zoveel, dat je wel heel laag moet bieden wil je het financieel kunnen trekken.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het staat al meer als een half jaar te koop, de markt is nu super slecht en er moet en hoop aan gdaan worden dus je kunt lekker laag bieden
Ja, dat dus....quote:Op zondag 15 januari 2012 15:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Damn, mooi weggewerkt wel door die mensen![]()
Maar dan zou ik het zeker niet doen. Je moet dan zoveel overhoop gaan halen, dat kost klauwen met geld en je kunt heel het interieur (wat praktisch af is), weer opnieuw gaan doen, incl. muren zetten, stucen, schilderen, plafonds, vloeren
Jammer wel..
Hahaha, daar vind ik dan weer helemaal niks aanquote:Op zondag 15 januari 2012 15:35 schreef Joysa het volgende:
Dat vind ik juist helemaal niks Kip![]()
Ik ben meer van dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het huis heeft eerst minstens een jaar leeg gestaan zelfs! Dus ze zullen wel een huurder hebben gevonden ofzo denk ik...quote:Op zondag 15 januari 2012 15:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
He, ik heb dezelfde haarborstel als mevrouw!
Ik zeg mevrouw, aan de spullen te zien. En ik zie maar 1 tandenborstel dus het huis staat vast te koop wegens scheiding/breuk
Dat gaat je wel lukken joh. Misschien met een klein beetje vertraging, maar who cares, als je er maar komtquote:Op zondag 15 januari 2012 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het eenmaal loopt, zal het ook gerust goed gaan. Maar nu ik er voor sta enzo.. Brr.
Klinkt als de perfecte positie als verkoperquote:Op zondag 15 januari 2012 15:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het huis heeft eerst minstens een jaar leeg gestaan zelfs! Dus ze zullen wel een huurder hebben gevonden ofzo denk ik...
Dat is zeker jammer ja...quote:Op zondag 15 januari 2012 15:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klinkt als de perfecte positie als verkoper![]()
Maar goed, jammer wel hoor... met zo'n lage prijs is de marge voor die mensen waarschijnlijk niet zo groot, dus kun je het niet voor 80.000 op de koop tikken en dan grondig laten verbouwen, ik noem maar even wat.
Zij hebben geld gestoken in afwerking en niet in constructieve problemen oplossen en da's een beetje jammer.
Och, met mijn vertraging maken een paar maanden extra ook geen reet uit.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat gaat je wel lukken joh. Misschien met een klein beetje vertraging, maar who cares, als je er maar komt
En dat ga je doen, go go gooooooooooooooooooooo!!!!
Oe inderdaad, dat voorspelt niet veel goeds...quote:Op zondag 15 januari 2012 15:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer ja...
Kijk bijvoorbeeld eens naar hoe scheef het dak is, en de 'knik' in het dak in het midden
[ afbeelding ]
Joh, gewoon een rijke vent van 96 met prostaatproblemen (dus hoef je geen sex te hebben) uitzoeken en daar snel mee trouwen in gemeenschap van goederenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, met mijn vertraging maken een paar maanden extra ook geen reet uit.
Goeden tipquote:Op zondag 15 januari 2012 15:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Joh, gewoon een rijke vent van 96 met prostaatproblemen (dus hoef je geen sex te hebben) uitzoeken en daar snel mee trouwen in gemeenschap van goederen
Je kunt ze makkelijk oppikken op de Urologie-afdeling in het ziekenhuis
All your troubles be goneeeeeeeeeeeeee
Ongeveer hetzelfde als waarvoor dat huisje te koop staat... en dan hebben we wel wat overwaarde enzo... maar dat gaat hem niet worden, als je ziet wat daar allemaal aan gedaan moet worden...quote:Op zondag 15 januari 2012 15:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oe inderdaad, dat voorspelt niet veel goeds...
Hoeveel zou jullie huis ongeveer (verwacht) opleveren?
Of gaan jullie het niet te koop zetten?
Pyjama aan, groot vest, en met een film op de bank ploffenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met prostaatproblemen![]()
Ik heb een dag dat niks leuks is, niks me staat en ik nergens zin in heb
Goeien tipquote:Op zondag 15 januari 2012 15:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Joh, gewoon een rijke vent van 96 met prostaatproblemen (dus hoef je geen sex te hebben) uitzoeken en daar snel mee trouwen in gemeenschap van goederen
Je kunt ze makkelijk oppikken op de Urologie-afdeling in het ziekenhuis
All your troubles be goneeeeeeeeeeeeee
Gewoon naakt lopen en met je tieten wobbelen terwijl je chocolade eetquote:Op zondag 15 januari 2012 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met prostaatproblemen![]()
Ik heb een dag dat niks leuks is, niks me staat en ik nergens zin in heb
Ik moet uit eten straksquote:Op zondag 15 januari 2012 15:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pyjama aan, groot vest, en met een film op de bank ploffen
Naakt rondlopen en dan alle striemen en vette buik en puttenkont zien no thnxquote:Op zondag 15 januari 2012 15:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon naakt lopen en met je tieten wobbelen terwijl je chocolade eet
Opgelost!
Neh da's niet slim dan.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als waarvoor dat huisje te koop staat... en dan hebben we wel wat overwaarde enzo... maar dat gaat hem niet worden, als je ziet wat daar allemaal aan gedaan moet worden...
Zonnebril op, gordijnen dicht en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op zondag 15 januari 2012 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naakt rondlopen en dan alle striemen en vette buik en puttenkont zien no thnx
Bwhehehehhee, goeden woordspeling!!quote:Op zondag 15 januari 2012 15:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neh da's niet slim dan.
En wachten tot jij je studie klaar hebt en een vettere baan hebt? (<---- snap je hem, je werkt nu als frituurkoningin.... whehehee)
Jammer, ik ben wel benieuwdquote:Op zondag 15 januari 2012 15:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Samenvatting van buurt komt later, sociaal leven enzulks
Gewoon bestellen voordat hij de kans krijgt.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Chinees.
Ik wil een indische rijsttafel maar dat moet met 2 personen en Nick wilde iets anders
En dan kan ik alles in mijn eentje opetenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon bestellen voordat hij de kans krijgt.
Die is wel heel lief aan de buitenkant hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 15:54 schreef Lindytje het volgende:
Kip, hier staat ons huis in de straat.
Bij streetvieuw 3x op pijltje naar links klikken en dan het huis waar alles rood geschilderd is, die is van ons
linkje weg, weet niet of je die vindbaar wilt houden
Schop 'm.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan kan ik alles in mijn eentje opeten
schrap de siroop en ik ben het met je eensquote:Op zondag 15 januari 2012 15:54 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit gewoon een heel bakje worteltjes op te kanen. En drink al veel minder cola, alleen nog maar water, thee en siroop overdag enzoIk ben goed bezig
Jij bent zeker goed bezig!!quote:Op zondag 15 januari 2012 15:54 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit gewoon een heel bakje worteltjes op te kanen. En drink al veel minder cola, alleen nog maar water, thee en siroop overdag enzoIk ben goed bezig
nope.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nasi rames is niet met vis endezo toch?
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 15 januari 2012 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik de link naar de menukaart posten, dan kunnen jullie mee kiezen![]()
![]()
![]()
Suikervrije enzo he, dus ook weinig calorieënquote:Op zondag 15 januari 2012 15:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
schrap de siroop en ik ben het met je eens
Ze nemen me mee uit eten, dan vind ik het een beetje asociaal om iets voor 2 pers te bestellen mwehehquote:Op zondag 15 januari 2012 15:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nope.
En gewoon bestellen inderdaad, anders de rest morgen lekker opeten
ah vandaar. Dat vind ik niet te zuipen en ben anti-zoetstof dus jaquote:Op zondag 15 januari 2012 15:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Suikervrije enzo he, dus ook weinig calorieën
jammerrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 15 januari 2012 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze nemen me mee uit eten, dan vind ik het een beetje asociaal om iets voor 2 pers te bestellen mweheh
Thanx van link!quote:Op zondag 15 januari 2012 15:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die is wel heel lief aan de buitenkant hoor
Maar je zit erg dicht op je buren als die kut zijn...
Wat wasser precies met die van jullie aan de hand dan eigenlijk?
In deze zit ook geen zoetstofquote:Op zondag 15 januari 2012 15:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah vandaar. Dat vind ik niet te zuipen en ben anti-zoetstof dus ja
No-one knowsquote:Op zondag 15 januari 2012 15:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Lin: rood tot halverwege de hemelwaterafvoer.... what were they thinking....
Mihoenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mihoen Speciaal ¤ 12,80
(2 stokjes saté en Indisch vlees)
Nasi Rames speciaal (met saté en kip)
Is ossenhaas lekker? Is dat dan rood van binnen? Want dan hoef ik het al niet
Nee die hadden ze niet bij de AHquote:
En waar is het dan wel van gemaakt dan?quote:
Welkon??quote:Op zondag 15 januari 2012 16:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee die hadden ze niet bij de AHdus toen heb ik een ander merk genomen, was wel 1 euro duurder maar deze is wel heel lekkor
tsja...quote:
Ik vind die schoenen echt helemaal geweldigquote:Op zondag 15 januari 2012 16:00 schreef Lindytje het volgende:
Goeden faal puckz!! Vooral de eerste 3 items
Ik zou voor de ossenhaas kantonese stijl gaan, da;s lekekr.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mihoen Speciaal ¤ 12,80
Ossehaas is heerlijk!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mihoen Speciaal ¤ 12,80
Hoezo wat men er van zegt? Das een prima dieetmethode.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind die schoenen echt helemaal geweldig
En voor de rest wat werkspul maar ook leuk op een vale spijkerbroek dingetjes en zomerspullies voor lekker makkelijk maar toch vrouwlijk
Morgen begin ik weer ff met wat strenger op mijn eten letten. Low carb, eiwitrijk. Ik blijf er gewoon bij, wat men er ook van zegt
Maar ik houd daar dus helemaal niet van hequote:Op zondag 15 januari 2012 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ossehaas is heerlijk!
En vlees moet een beetje rood vanbinnen zijn, zalig...alsof er een engeltje op je tong piest
Bij de Chinees is het niet rood schatquote:Op zondag 15 januari 2012 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik houd daar dus helemaal niet van he
Hee daar is het boxtel voor he. Het is geen sterrenchineesquote:Op zondag 15 januari 2012 16:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zou voor de ossenhaas kantonese stijl gaan, da;s lekekr.
En niet rood, is nooit rood, want het zijn kleine stukjes, kort en op hoog vuur gebakken, lekker
Het zijn verder wel heel veel van die crappy Nederlandse "Chinees" gerechten trouwens
Dankquote:Op zondag 15 januari 2012 16:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij de Chinees is het niet rood schat
Brabo-Chineesquote:Op zondag 15 januari 2012 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hee daar is het boxtel voor he. Het is geen sterrenchinees
quote:In China daar eet iedereen elke dag chinees
dat kan toch niet gezond zijn, altijd bami met wat vlees
daarom adviseer ik frietje met of broodje bal
want dat is wat wij eten hier tijdens carnaval
Vind ik wel en it works for me! Maar dan krijg je van: maar je moet toch ook brood en aardappels en rijst enzo eten?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoezo wat men er van zegt? Das een prima dieetmethode.
Het kan allemaal, maar ik vind low carb ook het beste werken. Alleen ben verslaafd aan brood, dus dat is altijd lastig. En lastig op mijn werk.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vind ik wel en it works for me! Maar dan krijg je van: maar je moet toch ook brood en aardappels en rijst enzo eten?
Ja klopt, maar niet zoveel als wat men hier de standaard vind. en al helemaal niet om 6 uur 's avonds! Voor 14.00 ongeveer je meeste carbs naar binnen werken, dan verbruik je die energie tenminste nog. tenzij je nog 40 Km gaat fietsen, dan moet je ff bordje pasta doen![]()
Aanmelden bij Blogger, ideaalquote:Op zondag 15 januari 2012 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
Kan iemand mij adviseren over een blog?
Ik moet mezelf even een project geven want ik zit vreselijk in te kakken en blijf het liefst heel de dag binnenshuis. Dat kan natuurlijk niet.
Dus ik wil mijn fotografie weer wat op gaan pikken. En dan had ik het idee om dat met een blogje te doen, elke week 2 of 3 foto's moet lukken.
Ik wil de eerste blogpost wat archiefwerk gaan plaatsen.
Ik heb dus geen idee waar te beginnen, hoe ik me aanmeld bij die blogdingessen, instellingen etc.etc.
Bl0gN00b
Dank!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Aanmelden bij Blogger, ideaalen is allemaal stapsgewijs en heel makkelijk zelf in te richten ook qua kleuren enzo. Zit er zelf ook op, en vind het erg fijn werken.
WORDPRESS aub. Works the best for mequote:Op zondag 15 januari 2012 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet mezelf even een project geven want ik zit vreselijk in te kakken en blijf het liefst heel de dag binnenshuis. Dat kan natuurlijk niet.
Dus ik wil mijn fotografie weer wat op gaan pikken. En dan had ik het idee om dat met een blogje te doen, elke week 2 of 3 foto's moet lukken.
Ik heb dus geen idee waar te beginnen, hoe ik me aanmeld bij die blogdingessen, instellingen etc.etc.
Bl0gN00b
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
Bl0gN00b
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
Bl0gN00b
Oh dat is ook wel handig ja want ik ben al twee jaar de ftp gegevens van mijn site kwijt.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WORDPRESS aub. Works the best for meOok handig als je je eigen site wilt gaan hosten. Gewoon wordpress installen en hoppa ready to go
Yes...you will be my victim!!quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben ik weer.
Was er nog interesse voor de samenvatting van mijn vorige kansrijke buurt?
Jaaa!!!!!!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben ik weer.
Was er nog interesse voor de samenvatting van mijn vorige kansrijke buurt?
Ik lees het straks als ik thuis benquote:Op zondag 15 januari 2012 16:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben hard aan het typen over m'n buurt, maar het is nogal een lang verhaal
alles gelezen, like a bossquote:Op zondag 15 januari 2012 17:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok.
Situatie:
Een flat met koopwoningen van 3 a 4 kamers aan de rand van het centrum, vlakbij het station, dus duur.
Op de onderste verdieping zit een rijtje met een stuk of 20 1-kamerwoningen die verhuurd werden door de woningbouw.
Deze woningen waren zo gebouwd dat je een voordeur had, dan een heel klein gangetje en dan twee voordeuren naar twee huizen. Je deelde het gangetje dus met je buur (en het muurtje tussen die twee huizen was bijzonder dun). De voordeur die je samen had kwam uit op de gedeelde tuin.
Er zaten behoorlijk wat normale mensen in dit rijtje, waar ik ook wel leuke contacten mee had, want aangezien je geen tuin had zat je vaak voor de deur, dus kwam je elkaar tegen. Maar op 1 of andere manier zaten de normale mensen niet bij mij in de buurt.
Wat ik wel had:
- De alcoholist. Hartstikke gezellige vent, maar neiging tot depressie waar hij mooie pilletjes voor had. Die deden het alleen niet zo goed in combinatie met alcohol. En soms nam hij wel eens een pilletje te veel, raakte in paniek en belde de politie om zichzelf op te laten nemen. 1 keer heeft de politie een raam ingeslagen om binnen te komen en hem af te voeren met een ambulance (binnen 2 uur was hij terug trouwens
). Dan werd hij weer even opgenomen en kon hij even door. Als hij een borrel op had was hij hartstikke gezellig, maar daarbuiten liep hij vaak met zijn ziel onder zijn arm. Op mooie zomerdagen heb ik wel eens uren met hem zitten praten voor de deur (gespreksvoering oefenen
). Hij had het algemeen moeilijk gehad en was teleurgesteld in waar hij was uitgekomen in het leven. Daarom kon ik het ook wel van hem hebben dat hij een beetje vreemd was.
- De Schizofreen. Ook hele leuke vent, zolang hij zijn pilletjes nam. Als hij die niet nam, ging hij in psychose en dan was hij de hele dag willekeurig naar mensen aan het schreeuwen. Vooral grappig als mensen daarop gingen reageren, want hij schreeuwde natuurlijk in de ruimte. Van zijn directe buur hoorde ik dat dit dag en nacht doorging. Uiteindelijk hebben ze hem maar opgehaald, weer aan z'n medicijnen gekregen en ging het weer goed. Hij kon er daarna hartelijk om lachen en kwam er ook rustig voor uit dat hij niet helemaal goed was.
- De Tokkie. Zat in de zomer met z'n blote dikke bierbuik voor de deur aardappelen te schillen. Type "eerst schreeuwen, dan kijken of we het op kunnen lossen". En dat is nog niet zo erg, maar in combinatie met bovenstaande niet echt handig.
- De stalkerbuur. Kwam er wonen toen ik er al een tijdje woonde. Gooide toen een briefje in mijn brievenbus, of ik het leuk vond om een filmpje te kijken om elkaar wat beter te leren kennen. Met telefoonnummer en email erbij. Ik had daar niet zo'n trek in, dus heb hem via de mail laten weten dat ik niet kon (voelde toen al ergens aan dat ik die jongen m'n telefoonnummer niet moest geven). Vervolgens kreeg ik allerhande mailtjes van hem, dat hij me leuk vond maar niet tegen me durfde te praten. Maar ook enge mailtjes als "ik zie dat je nog wakker bent, wil je wat komen drinken?
". Ging maar door. Ik nergens op gereageerd, maar creepy is het wel. O en ook leuk, ik had toen mijn hond nog. Ik moest langs zijn huis om de hond uit te gaan laten. Als ik 's avonds de hond had uitgelaten en ik kwam terug, stond hij altijd buiten te roken zodat ik er langs moest. Maakte niet uit of het 9 uur 's avonds of 1 uur 's nachts was. En nooit wat zeggen. Als mijn hond dan een nachtje bij mijn ouders was kreeg ik een mailtje met "heb je je hond gisteren niet uitgelaten?"
![]()
- Directe buur deel 1:
Degene waar ik het halletje mee delen. Dit is begonnen met een bejaarde alcoholist. Ergens tussen de 70 en 80, geen familie, enorm vervuild. Ging 's nachts nogal eens de kroeg in en raakte dan het spoor bijster. Zijn huis was zo smerig dat de vliegen aan het vechten waren om naar buiten te komen. Meerdere keren geklaagd bij de woningbouw omdat we de vliegen het huis niet uitkregen. Toen hebben ze daar helemaal opgeruimd en schoongemaakt, kwam een complete container troep uit die 30m2. Alles weer netjes en hij had er minder dan een jaar voor nodig om het weer compleet uit de hand te laten lopen. O en omdat hij vermoedde dat ik melding had gemaakt van zijn huis, heeft hij de woningbouw gezegd dat hij mijn konijn (dat met zijn hok voor de deur stond omdat ik hem nergens anders kwijt kon) zo zielig vond en dat het hem niet zou verbazen als er iets mee zou gebeuren. Woningbouw heeft mij gezegd dit op te vatten als een dreigement en te zorgen voor een ander onderkomen voor het konijn. Die heb ik dus weg moeten doen
.
Toen stond op een gegeven moment zijn zus bij mij voor de deur. De buurman had een tweelingbroer gehad en die was de dag ervoor overleden. De buur had tegen zijn zus gezegd dat hij er een eind aan zou maken en was sindsdien niet meer te bereiken. De deur deed hij niet open en die mensen wisten niet wat ze moesten. Vond ik sneu, dus ik ze binnengelaten, woningbouw en politie gebeld en boel uitgelegd. Zij de deur opengebroken, was hij niet thuis. Toen hebben ze hem gevonden in de kroeg. Binnen een kwartier had hij z'n zus weer het huis uitgewerkt. Hierna werd het steeds erger. Ik wilde 's eens ochtends naar m'n werk gaan en de hele gang lag vol met schijt. Daarna begon het verhaal dat hij continu zijn sleutels kwijt was als hij 's nachts van de kroeg thuis kwam. Dit was een keer eerder voorgekomen en ik vond het ook sneu om hem buiten te laten staan en heb toen de sleutelmaker voor hem gebeld. Nu gebeurde dat ongeveer 2 keer per maand en ik had er schoon genoeg van. Ik de politie gevraagd hier een melding van te maken om dossier op te bouwen, maar dit wilde ze niet. Toen heb ik de woningbouw gebeld (die inmiddels mijn maatschappelijk-werker-status in deze buurt wel een beetje kende) en gezegd dat het genoeg was geweest. Gezegd dat ik hem de volgende keer dat hij 's nachts aanbelde niet meer binnen zou laten. Ik heb alle verantwoordelijkheid voor hem bij hun gelegd. Daarna is hij nog een keer 's nachts wezen bellen, hij heeft zeker een kwartier gebeld en op de ramen geklopt. Hoe hij het daarna opgelost heeft weet ik niet. Toen heeft de woningbouw hem eindelijk uitgezet. Heerlijk, eindelijk van die ongein af.
- Directe buur deel 2
Of toch niet? De woningbouw heeft de woning op directe huur gezet, wat betekent dat je geen jaren hoeft op te bouwen, maar gewoon "eerst komt eerst maalt". Dus er kwam een antiliaan in het huis die mij eerst probeerde te versieren, maar daarna zijn vriendin en zijn kind het huis in haalde. Een 3jarige kind in een 1kamerwoning.
Die buurman zat heel joviaal te doen, maar ik vertrouwde hem en zijn vrienden voor geen cent. Hij wilde me van alles aanbieden, heb ik steeds geweigerd. Hij blowde zich gek daar (met dat kind in huis), heeft 2 keer bijna het huis in de hens gezet, had 100en vrienden over de vloer, is een keer met zijn vriendin in volle ruzie het huis uit gestormd (toen heb ik hun kind maar even opgevangen, die kan er ook niks aan doen). Ik had toen de deur vaak open voor de kat en dat kind van hem liep steeds bij mij naar binnen, kind was met stokken aan het gooien buiten, rende 's ochtends vroeg over het kale beton. Altijd herrie en gedoe, vrienden van hem die me versierde en vage verhalen. Uiteindelijk ook vermoeden dat er daar zwaardere drugs werden gehandeld en hij ging geld lenen van de sociaal zwakkere buren die ik eerder noemde. Hij dumpte zijn kind wanneer hij er zin in had bij de alcoholist en die ging er aan onderdoor. En ondertussen continu dreigementen. "Je gaat niet klagen bij de woningbouw he? Dan wordt ik echt boos, dat wil je echt niet".
Toen was het voor mij mooi geweest en heb ik gesloten het op te geven, ik wilde daar weg. De coördinator van de woningbouw is toen bij mij langsgekomen. Ze had vermoedens dat er iets mis was met de directe buur deel 2. Dat ik nu ging verhuizen versterkte dat (ik kende haar inmiddels wel door al die vage buren). Ik heb toen alles eruit gegooid wat die vent had gedaan, inclusief de dreigementen. Toen bleek dat hij meerdere buren, inclusief die van de koopwoningen had bedreigd. De alcoholist ging er al aan onderdoor en de Schizofreen had ook aangegeven dat hij zich niet meer veilig voelde. Die vent heeft in zijn eentje de hele buurt kapot gemaakt, eeuwig zonde.
Nou dat was het zo'n beetje.
O en ironie? Ik heb nu in het portiek ook een alcoholist en een schizofreen wonen en in de flat hiernaast (hoekhuis, dus ik kijk vanuit mijn zijraam op hun tuin zeg maar) woont een gezin Antillianen die ook bekenden van mijn oude directe buur deel 2 zijn.
Maar nu heb ik er gelukkig een stuk minder overlast van en meer eigen ruimte, dat scheelt
En nu wil ik roken
Goeden buurt had ik he?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:38 schreef Lindytje het volgende:
Schaar!! De tering, wat een verhalen joh!!
Wauw... daar is mijn buurman niks bij!!
Wel heel fijn dat je daar nu weg bent en een beter plekje hebt!!
IK VOLG JE MET BLOGLOVIN EINZquote:Op zondag 15 januari 2012 17:34 schreef PriemGirl het volgende:
http://priems-things.blogspot.com/![]()
Hoe lang ga ik het vol houden...![]()
Daarom post je hier ook meequote:Op zondag 15 januari 2012 17:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden buurt had ik he?.
En toch heb ik daar 4 jaar met heel veel plezier gewoond. Alleen het laatste half jaar werd het me te gortig.
Ik voel me gewoon thuis tussen de leipen joh
Wij hebben ook in een compleet geschifte buurt gewoond, maar onze directe buren waren gelukkig wel okquote:Op zondag 15 januari 2012 17:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden buurt had ik he?.
En toch heb ik daar 4 jaar met heel veel plezier gewoond. Alleen het laatste half jaar werd het me te gortig.
Ik voel me gewoon thuis tussen de leipen joh
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:45 schreef PriemGirl het volgende:
Le fu te laat: 4 jaar schaar??? WTF ! Dat heb je lang vol gehouden dan! Restecp![]()
Whaooooo 1ste volger en comment
Als ik honderd miljard miljoenen er aan verdien; krijgen julie een deel![]()
![]()
![]()
Jamaar ik ga je bij mijn urls zetten heur, da's op mijn blog! Dan mag ik later ook mee naar Jamaica toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:45 schreef PriemGirl het volgende:
Le fu te laat: 4 jaar schaar??? WTF ! Dat heb je lang vol gehouden dan! Restecp![]()
![]()
![]()
Ja wat ik zeg, ik had het daar prima naar m'n zin tot die laatste buur kwam. (ja en stalkerbuur was ook niet heel fijn)quote:Op zondag 15 januari 2012 17:45 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
Dan krijgen we allemaal een nagellakje zeker?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:45 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
Een essence colour&go lakjequote:Op zondag 15 januari 2012 17:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan krijgen we allemaal een nagellakje zeker?
Een sheer nudequote:Op zondag 15 januari 2012 17:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan krijgen we allemaal een nagellakje zeker?
Nee jonge, miss sportyquote:
Goffer dat klopt ja... had ik nog op tweakers gelezen.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe gaan jullie het nu doen met followers trouwens? Want Google Friend Connect stopt in maart.
Ik heb ook bloglovin aangemaakt, maar vind het wel balen
Alweer een antibioticakuur joh? Komt dat ook omdat je nog steeds bloedingen hebt? Dat je meer "prooi" bent voor vieze beestjes enzo?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:32 schreef Incantrix het volgende:
Topictitel
![]()
En hoi, ik ben vandaag een antibioticakuur rijker ivm blaasontsteking en ik heb ws een Helmer op de kop getikt voor ¤ 15
en gezellige buren schaar, vooral de stalker klinkt gezellig
Dat vind ik een goeie! Als ik op mezelf ben gaan we die ook instellen!quote:Op zondag 15 januari 2012 18:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goffer dat klopt ja... had ik nog op tweakers gelezen.
Hmm ga ook eens kijken of ik bloglovin kan activeren
Maar eerst: pizza's halen want koken doen we niet in het weekend. Tot zo
Jah, weer een blaaststekingquote:Op zondag 15 januari 2012 18:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alweer een antibioticakuur joh? Komt dat ook omdat je nog steeds bloedingen hebt? Dat je meer "prooi" bent voor vieze beestjes enzo?
En we gaan dus een Big Lebowski feestje doen hier, heb ik zo'n zin in
Binnenkort maar alvast melkpakken gaan sparen daarvoor
Ook in Den Haag?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij hebben ook in een compleet geschifte buurt gewoond, maar onze directe buren waren gelukkig wel okfijn dat je het nu beter hebt dan
He bah zeg... Waar liep jij nou bij de gyn? Brķnķvķ of Leykenburg ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, weer een blaaststekingzo fijn!
de bloeding is ondertussen weer erger geworden, dus ik ben ķf meteen aansluitend op m'n kraambloeding ongesteld (
) ķf ik hoor dinsdag bij de gyn dat het toch niet ok is en dan kan ik me ws. opmaken voor een curretage
En woah, dat is cool!! Allemaal in badjas naar de super
Ik follow jou!quote:Op zondag 15 januari 2012 17:34 schreef PriemGirl het volgende:
http://priems-things.blogspot.com/![]()
Hoe lang ga ik het vol houden...![]()
Overgebleven roti (naja de kip en aardappels dan he?)kort gesneden en in een plakje balderdeeg geklapt. HOPPA!! avondetenquote:
Goeie, ik moet ook nog koken... ik ga een rollade maken, die lag sinds gisteren uit de vriezer in de koelkast en sinds 2 uur daaruit om op temperatuur te komenquote:
Hmmmm, lekker hoor!quote:Op zondag 15 januari 2012 18:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Overgebleven roti (naja de kip en aardappels dan he?)kort gesneden en in een plakje balderdeeg geklapt. HOPPA!! avondeten
Haha, neej, snap ik jaquote:Op zondag 15 januari 2012 18:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ook in Den Haag?
Ik heb hiervoor eigenlijk vrij normale buren gehad. Behalve in mijn vorige huis (particuliere huurappartementen), daar hadden we direct naast ons een dementerende buurman die brandweerman was geweest en steeds 's nachts uitrukte voor "de brand"...
En een man die niet spoorde en in de gang/lift piste en scheet, met zijn gore tekkel Ollie (die later helemaal geen Ollie bleek te heten, dat had ik blijkbaar verkeerd in mijn hoofd gehaald) die tegen je been ging oprijden zodra die de kans kreeg.
En nog een buurman die als beveiliger werkte, met een afgekeurde blinde politiehond (herder), die alles wat bij hem in de buurt kwam aan probeerde te vallen![]()
En die man altijd heel droog als ik de lift niet in durfde vanwege dat beest "kom maar hoor, ik houd hem wel goed vast", ja daaaaaaaaaaaaaaaaag. Zo'n halve Cujo in mijn nek zekers![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vikingpakje is ook leukquote:Op zondag 15 januari 2012 18:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
He bah zeg... Waar liep jij nou bij de gyn? Brķnķvķ of Leykenburg ofzo?
Ja, met kledinginstructies, ik twijfel alleen of iedereen als The Dude moet of ook andere personages, ik heb al die instructies van internet gehaald, die liggen al tijden klaar
Jaaaaa, dat is wel een qualitätsbuurt ja!quote:Op zondag 15 januari 2012 18:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, neej, snap ik jaklinkt toch ook best debiel nog ja
En in Den Haag ja, we woonden in de Schilderswijk, en dan níet het relatief goede stuksterker nog, we woonden vlak achter het Hollands Spoor en onze letterlijke achterburen waren de hoeren van de Poeldijksestraat. En dan loop je hand in hand naar huis met je lief en dan wil je niet weten wat je naar je kop krijgt
begint bij 'wat kost het?' En dan nog de junks die meteen in de straat woonden als er een oude matras of bank op straat werd gesjankerd. Oeh, of dat je dan weer niet naar de super kon als alles af was gezet rondom het HS als er weer eens iemand was doodgeslagen met een ketting of zulks
Mooi zo, dat scheelt weer een klein beetjequote:Op zondag 15 januari 2012 18:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vikingpakje is ook leuk
En ik loop bij het Leyenburg/rode kruis, gaat heel fijn daar
Liefquote:Op zondag 15 januari 2012 18:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik follow jou!
Een wonder dat ik mijn wachtwoord nog wist
En ik moet ff een fotooke erop gooien maar dat moet weer op de pleecee want de iPad wordt niet ondersteund
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Priempje en consorten, ik ga jullie niet volgen
(i.v.m. nagellak die me niet zo boeit enzoniet vanwege jullie zelf
)
Hihi ja tuurlijk volg ik je! Ben ook wel heel benieuwd naar je ervaringen met dat merk.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ooooo debs volgt me ook![]()
Weet je wat ik zat te denken debs: Ik volg je al toen jij nog maar 20 members had ! Ongelooflijk hoe groot jij gegroeid bent (in het blogleven dan he )![]()
Restecp !
Hehe maar dat komt vast welquote:Op zondag 15 januari 2012 18:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi ja tuurlijk volg ik je! Ben ook wel heel benieuwd naar je ervaringen met dat merk.
Het gaat best aardig, ja. Maar het kan altijd beter!
Ik blog niet (alleen) over nagellak heurquote:Op zondag 15 januari 2012 18:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Priempje en consorten, ik ga jullie niet volgen
(i.v.m. nagellak die me niet zo boeit enzoniet vanwege jullie zelf
)
Jah, lief woonde er al en ik ben bij hem ingetrokken toen het huis dat ik met ex had verkocht was). Anderhalf jaar heb ik het volgehouden, toen was ik er helemaal klaar mee en zijn we weggegaan. Maar was ook het huis zat hoor, dat was zo miniscuul dat we ons kont niet konden keren en de aan het huis geplakte portocabin waarin badkamer en keuken zaten daar groeiden de planten zo door de kozijnen heenquote:Op zondag 15 januari 2012 18:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat is wel een qualitätsbuurt ja!Vooral dát stuk
![]()
Dat je daar gewoond hebt joh! Wow!
We hadden niet echt last van die buren allemaal, hebben er 8 jaar gewoond
Best wel naar ons zin, alleen voelde het niet echt als thuis. Dat hadden we bij dit huis wel dus hier gaan we ook voorlopig niet weg
(nu nog hopen dat mijn buren dat wel doen, maar zul je zien dat ze beide 120 worden in volle gezondheid/gluurheid)
Ik was wel altijd in ons vorige huis de zeikerd die dan overal briefjes op hing als er weer wat gebeurde, schijt in de gang of gekamde hondenharen ķveral in de gang. Meestal reageerden ze er wel goed op en zo ben ik er ook achter gekomen dat die vent van die tekkel die smeerlap was die in de gang zeet en scheet![]()
Die reageerde alleen niet op directe briefjes of aanspreken, want die man spoorde echt niet, kon ook niet praten enzo
Link ! Volgens mij kan ik die nergens zienquote:Op zondag 15 januari 2012 18:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik blog niet (alleen) over nagellak heuren ik heb er 2, dus je zou in theorie ook alleen over mijn persoonlijke gezeur kunnen lezen
![]()
[..]
Jah, lief woonde er al en ik ben bij hem ingetrokken toen het huis dat ik met ex had verkocht was). Anderhalf jaar heb ik het volgehouden, toen was ik er helemaal klaar mee en zijn we weggegaan. Maar was ook het huis zat hoor, dat was zo miniscuul dat we ons kont niet konden keren en de aan het huis geplakte portocabin waarin badkamer en keuken zaten daar groeiden de planten zo door de kozijnen heen
Nou, ik heb hier expres niet gezegd dat ik vandeweek een soort beautyblog-experiment ben begonnen want dan gaan jullie me allemaal uitlachenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Link ! Volgens mij kan ik die nergens zien
Nee joh !! Hoezo dat danquote:Op zondag 15 januari 2012 19:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, ik heb hier expres niet gezegd dat ik vandeweek een soort beautyblog-experiment ben begonnen want dan gaan jullie me allemaal uitlachen
Ik ga je wel een url sturen per PM, dat durf ik wel denk ik
Jaaaaa.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:06 schreef PriemGirl het volgende:
Wuuuut meer dan 5 volgers ! Zal ik een giveaway doen om het te vieren?![]()
Ik weet niet zo goed of ik nog wel iets toe te voegen heb op de bestaande blogs, maar ik het combineert 2 dingen die ik leuk vind, schrijven en verzorgingsshizzlequote:Op zondag 15 januari 2012 19:05 schreef PriemGirl het volgende:
Echt border security is zo hilarisch af en toeMensen die blijven volhouden dat het allemaal geen kwaad kon als ze bepaalde kruiden meebrengen in het land
[..]
Nee joh !! Hoezo dat danJe moet ergens beginnen
En graag pm
![]()
Nu ben ik sowieso benieuwd
Het enige wat boeit.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of ik nog wel iets toe te voegen heb op de bestaande blogs, maar ik het combineert 2 dingen die ik leuk vind, schrijven en verzorgingsshizzle
Mag ik ook een linkje?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of ik nog wel iets toe te voegen heb op de bestaande blogs, maar ik het combineert 2 dingen die ik leuk vind, schrijven en verzorgingsshizzle
Ben jij niet ook schoonheidsspecialiste ofzo? Of hoe kom ik daarbijquote:Op zondag 15 januari 2012 19:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat heb je goed onthoudenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben jij niet ook schoonheidsspecialiste ofzo? Of hoe kom ik daarbij
Wel weer een andere kijk dan "kijk-ik-heb-een-eigen-kantoor-en-film-mijzelf-daarom-liggend-op-de-vloer"-blogs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |