Ah cool! eens kijken wat de verzendkosten zijn, gaaf ding zeg!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.actionline.nl/(...)oduct&product_id=296
Die is alleen zonder ijsblokjes ding. dat is wel jammer. In amerika hebben ze leuke
Ja leuk hequote:Op zondag 15 januari 2012 13:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah cool! eens kijken wat de verzendkosten zijn, gaaf ding zeg!
Dank!quote:
Wat isser?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben zo ontieglijk boos dat ik er van moet janken
What's up?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
What's up babe?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
ooooh dat heb ik ook vaak als ik boos ben, en dan word ik nog bozer omdat ik moet jankenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
Kusje als je het nodig hebtquote:Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mannen zijn stomquote:Op zondag 15 januari 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik had geen alcohol moeten drinken gisteren, ik heb me twee weken fantastisch goed gevoeld en nu voel ik me verschrikkelijk. En bb is een man dus die kan alleen maar oplossingen aanbieden
graah
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik had geen alcohol moeten drinken gisteren, ik heb me twee weken fantastisch goed gevoeld en nu voel ik me verschrikkelijk. En bb is een man dus die kan alleen maar oplossingen aanbieden
graah
Mannen die voortdurend denken dat er een oplossing moet komenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
graah
Drink lots of fluids my dearquote:Op zondag 15 januari 2012 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
mijn relatie met alcohol is denk ik iets complexer dan die van de gemiddelde mensch
naja, ik zet mijn schouders er wel weer onder, we gaan zo naar mijn schoonouders, en da krijg ik haakles
was wel weer een pond lichter op de weegschaal!!!
Ja, dat!quote:
Moet je nog dingen revieuwen daarvoor? Ik zou van Bubs gratis lakjes vragen/eisenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben toch bezig met blog aan het maken
Als we het dan nu toch over suffe dingen hebben.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
HaaklesHaken is cool
Naaien ook trouwens, ik heb een tijd terug een goede naaimachine gekocht, geen spijt van gehad
OFCOZ !!!! ik heb masjhchajcha al een bericht gestuurd of ik gratisch dingen van haar sjop mag revieuwen want ik word een keigoeien blogsterterder....quote:Op zondag 15 januari 2012 13:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moet je nog dingen revieuwen daarvoor? Ik zou van Bubs gratis lakjes vragen/eisen
Ohhhh, dat moet je wel gaan doen. Alleen al voor de qualitats-reactiequote:Op zondag 15 januari 2012 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OFCOZ !!!! ik heb masjhchajcha al een bericht gestuurd of ik gratisch dingen van haar sjop mag revieuwen want ik word een keigoeien blogsterterder....![]()
Bij blokker en lidl enzo hebben ze ook vaak zulke goedkopies staan. Ze zijn op zich niet slecht, hangt er een beetje van af wat je er mee zou willen.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als we het dan nu toch over suffe dingen hebben.
Weet je misschien of die van Kruidvat wat is?
http://online.kruidvat.nl(...)eArmNaaimachine.html
-edit- oh laat maar...al uitverkocht zie ik
Ik ga denk ik eerst eens oefenen op het ouwe knarretje van mijn moeder bedenk ik me net. Ik kan namelijk helemaal niks op zo' machine.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bij blokker en lidl enzo hebben ze ook vaak zulke goedkopies staan. Ze zijn op zich niet slecht, hangt er een beetje van af wat je er mee zou willen.
Soms heb je voor hetzelfde geld een goede tweeentwintigstehands met meer vermogen en functies. Maar voor wat rechttoe- rechtaanwerk is het wel goed
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
mijn relatie met alcohol is denk ik iets complexer dan die van de gemiddelde mensch
naja, ik zet mijn schouders er wel weer onder, we gaan zo naar mijn schoonouders, en da krijg ik haakles
was wel weer een pond lichter op de weegschaal!!!
Je doet je ondertitel wel eer aan!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mag hier, ik heb 3 naaimachines in totaal![]()
Na-effect van de fysio?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:08 schreef Diconnected het volgende:
Ik loop helemaal scheef, linkerheup doet pijn en m'n rechterknie. Kneus I iz it
Hahahaha, hoe heb jij ze gemaakt dan? Tortilla's ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:35 schreef Puckzzz het volgende:
Naaien
ik heb zelfs mijn trouwjurk en het pak van mijn ex man gemaakt destijds.
Zou het weer eens op moeten pikken.
En over de roti, ja ik heb alleen de pannekoeken gemaakt. Dat recept van Kip is compleet nieuw voor me. Nooit van gehoord!
Ziet er wel interessant genoeg uit om eens te proberen tho...
Een naaidoos? Wat is dat?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb een naaidoos !!! Zo'n hele ouwe van mijn opa
Is een mooie decoratie
Waar de garen in zitten; en een kussentje bovenop voor de naaldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |