Ah cool! eens kijken wat de verzendkosten zijn, gaaf ding zeg!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.actionline.nl/(...)oduct&product_id=296
Die is alleen zonder ijsblokjes ding. dat is wel jammer. In amerika hebben ze leuke
Ja leuk hequote:Op zondag 15 januari 2012 13:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah cool! eens kijken wat de verzendkosten zijn, gaaf ding zeg!
Dank!quote:
Wat isser?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben zo ontieglijk boos dat ik er van moet janken
What's up?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
What's up babe?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
ooooh dat heb ik ook vaak als ik boos ben, en dan word ik nog bozer omdat ik moet jankenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
Kusje als je het nodig hebtquote:Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mannen zijn stomquote:Op zondag 15 januari 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik had geen alcohol moeten drinken gisteren, ik heb me twee weken fantastisch goed gevoeld en nu voel ik me verschrikkelijk. En bb is een man dus die kan alleen maar oplossingen aanbieden
graah
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik had geen alcohol moeten drinken gisteren, ik heb me twee weken fantastisch goed gevoeld en nu voel ik me verschrikkelijk. En bb is een man dus die kan alleen maar oplossingen aanbieden
graah
Mannen die voortdurend denken dat er een oplossing moet komenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
graah
Drink lots of fluids my dearquote:Op zondag 15 januari 2012 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
mijn relatie met alcohol is denk ik iets complexer dan die van de gemiddelde mensch
naja, ik zet mijn schouders er wel weer onder, we gaan zo naar mijn schoonouders, en da krijg ik haakles
was wel weer een pond lichter op de weegschaal!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |