Wanneer ben je in Bangkok?!quote:Op woensdag 15 februari 2012 02:41 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vertrek deze zomer voor een half jaar naar Bangkok (studie)!
En nu vroeg ik me af wat voor prijzen jullie hebben betaald voor vliegtickets? En hoe ik die het chillst/goedkoopst kan vinden?
makkelijk hoor, geen probleemquote:Op maandag 19 maart 2012 07:27 schreef TinyTuna het volgende:
Vraagje (ik zal 'm ook nog even in het vliegtopic stellen, maar ik denk dat de kans groter is dat iemand het antwoord hier weet): ik hoop midden april via Bangkok gelijk door naar Chiang Mai te vliegen, maar de enige redelijk geprijsde tickets die ik kan vinden geven me hooguit 2u40m om over te stappen van een internationale vlucht (van BA/Qantas vanuit Sydney) naar een binnenlandse vlucht van Thai Airways op Suvarnabhumi. Is dit haalbaar?
Idd. Ben er ook wel eens langsgeweest. Uit meelij van die 'handgemaakte' armbandjes gekocht waar bij thuiskomst bleek dat er 'made in china' op de binnenkant stondquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:47 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Geen nomaden, want ze wonen gewoon op een en dezelfde plek. Nog wel redelijk authentiek maar worden vreselijk uitgebuit door de organisatoren van die "aapjes kijken" trekkingtochten.
vanuit Nederland ?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:40 schreef Sosa het volgende:
[..]
Dit weekend vertrek ik voor 9 dagen naar PhuketWel het rustige gedeelte gelukkig. Voor maar 340 eurootjes via groupon
![]()
Uitverkocht nu zeker ?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:59 schreef Sosa het volgende:
alleen vlucht incl. toeslagen. Retour uiteraard. Phuket
Veel plezier met je enkels 11, 5 uur opgevouwen in je nek en 5 euro voor een drankje. En op de terugweg ook nog lekker sightseeing in Bangkok waar je 2,5 uur in een transfer ruimte mag wachten.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:59 schreef Sosa het volgende:
alleen vlucht incl. toeslagen. Retour uiteraard. Phuket
bullshit. Je zit net zo oncomfortabel als iedere andere economyclass...quote:Op maandag 19 maart 2012 21:05 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Veel plezier met je enkels 11, 5 uur opgevouwen in je nek en 5 euro voor een drankje. En op de terugweg ook nog lekker sightseeing in Bangkok waar je 2,5 uur in een transfer ruimte mag wachten.
Maar ja, alle waar naar z'n geld zullen we maar zeggen.
Ik vind het ook een goede deal, het scheelt best veel geld.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:07 schreef Sosa het volgende:
[..]
bullshit. Je zit net zo oncomfortabel als iedere andere economyclass...![]()
Terugweg is idd. via BKK. Wachten is 1 uur. Achja, voor 700,- euro ga ik 2x naar de zon in 3 maanden. Who cares. Ik niet.
dit is echt pure waanzin.. Ik heb dit vorig jaar ook via Groupon gedaan. Nix mis mee en beviel me prima!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:05 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Veel plezier met je enkels 11, 5 uur opgevouwen in je nek en 5 euro voor een drankje. En op de terugweg ook nog lekker sightseeing in Bangkok waar je 2,5 uur in een transfer ruimte mag wachten.
Maar ja, alle waar naar z'n geld zullen we maar zeggen.
Er is geen enkele fatsoenlijke intercontinentale lijnvlucht anders dan JetairFly (misschien het fiasco van airAsia) waar je een stoel pitch hebt van slecht 30 inch. Dat noem ik dus met je enkels in je nek zitten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:05 schreef p0wmia het volgende:
[..]
dit is echt pure waanzin.. Ik heb dit vorig jaar ook via Groupon gedaan. Nix mis mee en beviel me prima!
Is dat zo? Ik vlieg normaliter china airlines maar merk het verschil niet echt. Ja, dat 'ie langzamer vliegt en de faciliteiten 'poor' zijn. Maargoed, wat wil je voor zo'n prijs.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Er is geen enkele fatsoenlijke intercontinentale lijnvlucht anders dan JetairFly (misschien het fiasco van airAsia) waar je een stoel pitch hebt van slecht 30 inch. Dat noem ik dus met je enkels in je nek zitten.
Eva Air schijnt toch ook wel aardig te zijn?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Er is geen enkele fatsoenlijke intercontinentale lijnvlucht anders dan JetairFly (misschien het fiasco van airAsia) waar je een stoel pitch hebt van slecht 30 inch. Dat noem ik dus met je enkels in je nek zitten.
De laatste zes keer (zakelijk en privé) naar ZO-Azie met EMIRATES. Oké ticket prijzen rond de 600 euro voor een retour, maar dan vlieg je vanaf DXB ook wel in een A380.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:54 schreef Sosa het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vlieg normaliter china airlines maar merk het verschil niet echt. Ja, dat 'ie langzamer vliegt en de faciliteiten 'poor' zijn. Maargoed, wat wil je voor zo'n prijs.
Betaal liever de helft en neem mijn ipad mee, dan ik teveel betaal voor films die ik al gezien heb en ranzig gratis vliegtuigvoedsel.
maar als je 180+ mtr bent zal het inderdaad geen pretje zijn.. waar dan wel?
Ik ben erg enthousiast over EVA. Vooral de Elite klasse, zeg maar economy+, heeft perfecte stoelen en dito beenruimte.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Eva Air schijnt toch ook wel aardig te zijn?
Heb je dat verhaal van JetAirFly en die Belgische passagiers die 2 dagen vastgezeten hebben op Survarnabhumi Airport al gelezen .............quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:54 schreef Sosa het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vlieg normaliter china airlines maar merk het verschil niet echt. Ja, dat 'ie langzamer vliegt en de faciliteiten 'poor' zijn. Maargoed, wat wil je voor zo'n prijs.
Betaal liever de helft en neem mijn ipad mee, dan ik teveel betaal voor films die ik al gezien heb en ranzig gratis vliegtuigvoedsel.
maar als je 180+ mtr bent zal het inderdaad geen pretje zijn.. waar dan wel?
Uit een Belgische krant!quote:Tientallen Belgische reizigers hebben dit weekend vastgezeten in het Thaïse Bangkok, door een defect aan een vliegtuig van Jetairfly. Vanochtend landen ze twee dagen later dan gepland op Brussels Airport.
Voor een aantal reizigers begon de calvarietocht al zaterdagmiddag in Phuket. "Bij aankomst op de luchthaven bleek er vertraging op een tussenlanding richting Bangkok", vertellen enkele boze reizigers. "Het toestel van Jetairfly had 'technische problemen' en de maatschappij liet een vervangtoestel overvliegen. Het huurvliegtuig van het Portugese HiFly heeft ons circa zes uur later naar Bangkok gebracht. De crew kon echter niet verder vliegen omdat ze hun rusttijden moesten respecteren. Ze waren bijna langer aan het werk dan toegelaten. We zijn dan uitgestapt en moesten op de luchthaven van Bangkok twee uur wachten vooraleer iemand van Jetair zich over ons ontfermde. Al die tijd kregen we geen drinken of info. Voorlopig wachten we op nieuws in een hotel." Gisteren, rond 17.30 uur Belgische tijd, vertrokken de reizigers dan toch uit Bangkok. "We verwachten ze omstreeks 6.30 uur morgenochtend (vanochtend, red.)", aldus Jetair-woordvoerder Hans Vanhaelemeesch. "Onze medewerkers ter plaatse hebben hun best gedaan om de reizigers zo goed en snel als mogelijk op te vangen. De bijkomende kosten zijn voor onze rekening."
Wisselstukken
Een aantal reizigers wijst met beschuldigende vinger naar de Boeing 767 van Jetairfly. "Dat toestel heeft al meermaals technische problemen gekend, met úren vertraging tot gevolg." Volgens Vanhaelemeesch gaat het om toeval. "Het klopt dat dit vliegtuig enkele jaren geleden kort na elkaar een aantal problemen kende. Maar het feit dat het sindsdien nooit lang aan de grond heeft gestaan, zegt genoeg. Elk toestel heeft wel eens pech. Op sommige verre bestemmingen moet je eenmaal langer op een wisselstuk wachten. Het is inmiddels alweer vliegwaardig."
quote:16 roads around Sanam Luang to be closed for rehearsal of HRH Princess Bejaratana's cremation from Sat midnight-1pm on Sun /TANN
Thanks voor de info!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal van JetAirFly en die Belgische passagiers die 2 dagen vastgezeten hebben op Survarnabhumi Airport al gelezen .............![]()
![]()
![]()
[..]
Uit een Belgische krant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |