Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Dat is al geweest gelold ik.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:47 schreef MeneerBob het volgende:
Is er al bekend wanneer het volledige TOTY in pakjes komt?
De chick ofc!quote:Op zondag 15 januari 2012 11:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zie niet wat je hebt veranderd?
oo ik dacht dat je het over de openings post hadquote:Op zondag 15 januari 2012 11:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
De chick ofc!
En trouwens, Hernanes zn lage pace merk je niets van hoor. Dus ik zeg: doen!
kan die niet betalenquote:Op zondag 15 januari 2012 11:55 schreef DutchSL het volgende:
Braziliaanse CDM's was de vraag?
(SIF) Ramires zou dat wel kunnen, maar geboren voor die positie is (IF) Lucas.
Ver boven mijn budget helaasquote:Op zondag 15 januari 2012 11:55 schreef DutchSL het volgende:
Braziliaanse CDM's was de vraag?
(SIF) Ramires zou dat wel kunnen, maar geboren voor die positie is (IF) Lucas.
Hallonquote:
Ik weet wel hoe je er vanaf kan komen, door tegen mij potjes te spelen voor 2.5Kquote:Op zondag 15 januari 2012 12:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke. HAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
ik weet zelf niet eens meer hoe ik aan mijn coins ben gekomen![]()
haha inderdaad. Dus dat doe ik maar nietquote:Op zondag 15 januari 2012 12:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe je er vanaf kan komen, door tegen mij potjes te spelen voor 2.5K
Waarom if lucas?quote:Op zondag 15 januari 2012 11:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ver boven mijn budget helaasuiteindelijk zijn die 2 wel de spelers die ik wil op de posities.
Zo nog een wedstrijdje doen?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef Fuszy het volgende:
Pff, vannacht nog wel mijn tv aangekregen en mijn ps3, maar niet verder kunnen komen dan het playstation beginscherm. Daarna in slaap gevallen.
Ik heb 1 keer superwaus 10 minuten verwonderd naar het fifa beginscherm zitten kijkenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef Fuszy het volgende:
Pff, vannacht nog wel mijn tv aangekregen en mijn ps3, maar niet verder kunnen komen dan het playstation beginscherm. Daarna in slaap gevallen.
Nu even niet. Moet nog wakker wordenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo nog een wedstrijdje doen?
Ook altijd leukquote:Op zondag 15 januari 2012 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer superwaus 10 minuten verwonderd naar het fifa beginscherm zitten kijken
Niet bekend, maar ik gok op maandag 7 uur tot woensdag 7 uur.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:47 schreef MeneerBob het volgende:
Is er al bekend wanneer het volledige TOTY in pakjes komt?
Het is toch nog niet zeker dat het uberhaupt gaat gebeuren?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet bekend, maar ik gok op maandag 7 uur tot woensdag 7 uur.
volgens de webapp wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is toch nog niet zeker dat het uberhaupt gaat gebeuren?
EA kennende zal het wel gebeuren. Knallen ze er vast nog een happy hour met 100k packs er tegenaan om het af te sluiten.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is toch nog niet zeker dat het uberhaupt gaat gebeuren?
PS3 competitiequote:Op zondag 15 januari 2012 12:59 schreef vandermar het volgende:
OP chickik vind dat wel leuk van die brillen bij sommige meisjes
Maar is er animo voor FUT OSM competitie? Dan maak ik binnenkort even een aan.
Geef je op door mijn post te kopieren met je nick en je osm nick
vandermar (steef91)
...
...
...
Potje?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:59 schreef vandermar het volgende:
vandermar (steef91)
...
...
...
Ik zou wel mee willen doenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
PS3 competitieIemand zin om een nieuwe te origaniseren?
Gewoon, zonder inleg, voor de eer
Kan nietquote:
De ouwe is nog niet af.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
PS3 competitieIemand zin om een nieuwe te origaniseren?
Gewoon, zonder inleg, voor de eer
Misschien dat een excel expert weer wat in elkaar kan gooien. Heb zelf de komende tijd niet echt veel tijd om dingen bij te houden helaasquote:
Ik zie geen verschil tussen je twee linkjesquote:Op zondag 15 januari 2012 12:50 schreef xSoDx het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#iXZccDEybcyBY
edit;
zo ken opzich ook nog (betere chem)
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#doieeYlIbcyCa
zal ik if ruiz halen en park op links zetten ? (park is een rechtspoot btw)
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:59 schreef vandermar het volgende:
vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola (![]()
)
...
...
Is naar Zuid Amerika gevlucht met onze coins vermoed ik.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
De ouwe is nog niet af.Maar ik zie Omni hier nooit meer..
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is naar Zuid Amerika gevlucht met onze coins vermoed ik.
fuck hee, nostalgiequote:Op zondag 15 januari 2012 12:59 schreef vandermar het volgende:
vandermar (steef91)
...
...
...
hoeveel hadden jullie toen ingelegd?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is naar Zuid Amerika gevlucht met onze coins vermoed ik.
lol OSM. Ben daar 2 jaar geleden denk ik mee gestopt, was toen wel een nolifer met 50 teams ofzoquote:
ik geloof 1500quote:Op zondag 15 januari 2012 13:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
hoeveel hadden jullie toen ingelegd?
niet haten. Ik heb Sunderland naar een vierde plaats geloodst, de Graafschap naar de zesde plaats en Napoli naar de titelquote:
Wat denk je dat ik heb gedaanquote:Op zondag 15 januari 2012 13:07 schreef vandermar het volgende:
Ja godverdomme, qoute dat bericht van OSM en geef je op.
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:07 schreef vandermar het volgende:
Ja godverdomme, qoute dat bericht van OSM en geef je op.
heb ik ook wel weer eens zin in, 4-5-1, schieten van afstand allesquote:Op zondag 15 januari 2012 13:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]iemand wil graag een osm competitie houden...
Goeie ouwe tijd!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:07 schreef n0ir het volgende:
Fuck OSM, ik ga weer pokémonkaarten ruilen
nicequote:Op zondag 15 januari 2012 13:08 schreef Kamikazie het volgende:
Ik moet ff een OSM account aanmaken, maar ik doe wle mee hoor!
Jup. Rijstbal moet ook ff reageren...o wacht....quote:Op zondag 15 januari 2012 13:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nice
het lijstje is dus:
Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jup. Rijstbal moet ook ff reageren...o wacht....
En het topic daarvoor. Heb later die avond nog wel die jesper met 4-0 verslagenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:14 schreef vandermar het volgende:
Lol, staat dat in vorige topic? Even teruglezen
Daarna niet meer gezien hier, dus dat moet bijna wel, anders zou hij met vrienden iets leuks moeten zijn gaan doen, en dat lijkt me heel, heel sterkquote:
Hij had wel een lefuh jonguhhh. jwz!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarna niet meer gezien hier, dus dat moet bijna wel, anders zou hij met vrienden iets leuks moeten zijn gaan doen, en dat lijkt me heel, heel sterk
Ow, wacht, dat is waar.. WIJ hadden geen levenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hij had wel een lefuh jonguhhh. jwz!
Kan je niets aan verbeteren als je belgie met NL wil combineren.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:22 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#issV4iR3bcyDI
Met ongeveer 30k om uit te geven. Heeft er iemand suggesties voor verbeteringen?
Wel een foto van facebook hier neergezet van die kerelquote:Op zondag 15 januari 2012 13:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Rijst heeft blijkbaar prive gegevens gepost van die randdebiel, hij is 48 uur afwezig
Dat was ook de reden voor de ban.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel een foto van facebook hier neergezet van die kerel
Nou boehoe, ik kwam weleens op een forum waar je niet raar op meost kijken als je weer een foto van jezelf voorbij zag komenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat was ook de reden voor de ban.
Uhm, heel misschien if Mertens, maar zou sowiezo wachten tot het TOTY in zn geheel uitkomt, prijzen krijgen dan de laatste duw naar beneden..quote:Op zondag 15 januari 2012 13:22 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#issV4iR3bcyDI
Met ongeveer 30k om uit te geven. Heeft er iemand suggesties voor verbeteringen?
Dat is een goedequote:Op zondag 15 januari 2012 13:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kan je niets aan verbeteren als je belgie met NL wil combineren.
Al zou je Kompany en Vermealen om kunnen ruilen voor meer chem van Hart
Das kut. Kan ik mn eerste IF alweer verpatsenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:27 schreef Kamikazie het volgende:
SIF Falcao? 2 goals al...en tot nu toe de enige 2 goals tegen villareal!
Hij heeft nog 15 minuten om zijn derde te maken, dan is het wel zo goed als een zekerheidje dat ie SIF krijgt.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Das kut. Kan ik mn eerste IF alweer verpatsenAan de andere kant, het zou wel ultiem zijn, een SIF Falcao
daar was ie al weg dus valt wel mee.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:31 schreef vandermar het volgende:
DIe Jesper, wat een banaanhet vorige topic niet gelezen want vond het eerste al voldoende om hem een mongool te vinden. Of is het vorige wel garpig?
Heb m voor 156K gekocht, vorige keer kon ik m voor 175K weer slijten. Ga ik nu weer proberen. Als hij geen SIF krijgt, probeer ik m gewoon weer terug te kopen voor onder de 160Kquote:Op zondag 15 januari 2012 13:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij heeft nog 15 minuten om zijn derde te maken, dan is het wel zo goed als een zekerheidje dat ie SIF krijgt.
Ja als er genoeg animo isquote:Op zondag 15 januari 2012 13:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar was ie al weg dus valt wel mee.
ga jij de compo aanmaken trouwens?
Ik ajax en ga ik lekker laatste wordenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:32 schreef Kamikazie het volgende:
Welke competitie doen we dan? Als we eredivisie doen pak ik PSV
trololololol.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ajax en ga ik lekker laatste worden
ff rijst erbij hosselen dan.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja als er genoeg animo is12 man ofzo moet wel lukken toch. Dan doen we eredivisie.
volgens mij wel, www.m.osm.nlquote:Op zondag 15 januari 2012 13:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als OSM te spelen is op een iphone wil ik wel meedoen
Aaightt, binnekort ook maar een account aanmaken, is het wel leuk om te spelen ?quote:
er is zelfs een iphone appquote:Op zondag 15 januari 2012 13:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aaightt, binnekort ook maar een account aanmaken, is het wel leuk om te spelen ?
Dit. Wij deden het altijd met een groep van 20quote:Op zondag 15 januari 2012 13:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er is zelfs een iphone appja ik vond het altijd wel leuk, het is vooral leuk met vrienden
Ga ik denk ik maar spelen danquote:Op zondag 15 januari 2012 13:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er is zelfs een iphone appja ik vond het altijd wel leuk, het is vooral leuk met vrienden
ik nog wel eens met 8 man ofzo en dat was al leuk, zat er weer zo'n homo bij die aan tactiekabusen deedquote:Op zondag 15 januari 2012 13:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit. Wij deden het altijd met een groep van 20
das juist leuk, was ik ook eerstquote:Op zondag 15 januari 2012 13:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga ik denk ik maar spelen dan
Ben wel een newb erin
Dat kan niet geloof ik. Dan stelt de computer zelf de lege plekken in.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:45 schreef vandermar het volgende:
Ik vergeet het alleen wel altijd in te stellen dus soms speel ik maar met 7 man lol
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat kan niet geloof ik. Dan stelt de computer zelf de lege plekken in.
verkeerde smiley luie donderquote:Op zondag 15 januari 2012 13:48 schreef vandermar het volgende:
Lol, ik heb al bijna weer een week vrij. Omdat ik zo slim was om alles in 1 keer te halen heb ik geen hertentamens
WO/HBO/dat andere?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:48 schreef vandermar het volgende:
Lol, ik heb al bijna weer een week vrij. Omdat ik zo slim was om alles in 1 keer te halen heb ik geen hertentamens
Dat is toch chill.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:48 schreef vandermar het volgende:
HBO, makkelijk johquote:
24/7 op FOK! zitten en toch alles makkelijk halenquote:
Van FOK! leer je ook heel veel, dus zie geen reden waarom je het dan niet zou halen?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
24/7 op FOK! zitten en toch alles makkelijk halen
Snijders of Sneijder?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:52 schreef vandermar het volgende:
Is Snijder een goede CAM voor in 4-5-1? Zoek nog een substitute CAM voor Jovetic en Robinho
Wat denk jequote:
rerelease me thinksquote:Op zondag 15 januari 2012 13:54 schreef Kamikazie het volgende:
Wat zou EA eigenlijk doen als messi nou vanavond 5x scoort ofzo? Nog een IF messi uitbrengen?
Die van mij staat erop als CAM in 4-3-1-2... Haalde bij mij 8 chem in 4-3-3. Als je tradeoffer stuurt van een skrale bronze krijg je m.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:50 schreef Reemi het volgende:
Iemand een Goossens op de PS3? Óf als CM, óf in 4-3-3. Niet te vinden
Ben zelf totaal geen fan van hem, maar cr00k a.k.a n0ir gebruikt hem. Hij kan je vast meer vertellenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:56 schreef vandermar het volgende:
Is Sneijder een goede CAM? Ik heb nog nooit met hem gespeeld dus geen idee. Zijn longshots zijn wel nice.
Klopt, merk geen verschil. De IF deed het zelfs beter bij me, maar dat moet wel toeval zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 13:40 schreef vandermar het volgende:
Marchisio IF is trouwens echt ziek goed. Ik ga hem denk ik dus niet vervangen door de SIF, denk niet dat die veel beter zal zijn.
Ik zie hem nietquote:Op zondag 15 januari 2012 13:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die van mij staat erop als CAM in 4-3-1-2... Haalde bij mij 8 chem in 4-3-3. Als je tradeoffer stuurt van een skrale bronze krijg je m.
Misschien net een andere balans tussen zn stats, waardoor hij jou lekkerder ligt?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, merk geen verschil. De IF deed het zelfs beter bij me, maar dat moet wel toeval zijn
En welke heb je nu? De IF of de SIF?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, merk geen verschil. De IF deed het zelfs beter bij me, maar dat moet wel toeval zijn
Ik heb hem op CM en daar is hij sowieso gruwelijk. Zijn corners, vrije trappen en perfecte passing zijn echt een wapen. Op CAM kan je daar nog wat meer gebruik van maken door in schotpositie te komen.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:56 schreef vandermar het volgende:
Is Sneijder een goede CAM? Ik heb nog nooit met hem gespeeld dus geen idee. Zijn longshots zijn wel nice.
Ik heb de SIF wel gewoon gehouden.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
En welke heb je nu? De IF of de SIF?
Landen links zijn sterker dan teamlinks volgens mij.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:59 schreef Reemi het volgende:
Waarom krijgt Donk 9 chem en Marcelo 7 chem, terwijl ze evenveel links hebben?
Verkeerde formatie?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:59 schreef Reemi het volgende:
Waarom krijgt Donk 9 chem en Marcelo 7 chem, terwijl ze evenveel links hebben?
Nope: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eJg41fEWbcyFoquote:
ich auch, tallaquote:Op zondag 15 januari 2012 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben studeren, challaz straatsoldaten
Zou het ook kunnen komen door dat gekut met die market? Soms als ik zonder formatie zoek dan staat de helft er niet bij, terwijl als je dan specifieker zoekt hij dan wel erbij staatquote:Op zondag 15 januari 2012 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op de Xbox hebben ze nu ook ontdekt dat Ephraim heel zeldzaam is. Die DahAnimal heeft veel voor zijn Ephraim betaald, maar ik heb die van mij nog. En dit is best wel vreemd.. mijn IF Ritchie 4-3-3 is verkocht voor 31.500 terwijl er 1 met 4-3-3 die volgens mij ook fresh was niet werd verkocht voor 24k SP 26k BIN en nu staat er 1 4-4-1-1 voor onder de 20k BIN.
Nationaliteit stelt zwaarder. Maar Donk is ook beter dan Marcelo.quote:
leuke bank ookquote:Op zondag 15 januari 2012 14:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nope: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eJg41fEWbcyFo
Op de plek van Fer komt Anita, zodat Siggy 9 chem heeft, maar dat zal voor Marcelo geen verschil maken...
Maar ik heb ze allebeiquote:Op zondag 15 januari 2012 14:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nationaliteit stelt zwaarder. Maar Donk is ook beter dan Marcelo.
vooral die bronzesquote:Op zondag 15 januari 2012 14:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, vind je Verhoek/Gudmundsson/Ngconga leuk?
Die bronzes staan er alleen zodat ik wedstrijden kan spelen, daar komen gewoon nog silversquote:Op zondag 15 januari 2012 14:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vooral die bronzesje moet Ray nog hebben, ook van Crewe, 46 rating
Gelukkig zijn niet alle BraSilver users zo (ik in ieder geval niet) Ik schiet vaak van afstand en ik gebruik skills maar ik kijk nooit de herhalingen en ik doe ook geen irritante celebrations.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
haha heerlijk. Net even een ssssshhh'ende--alleherhalingenafkijkende-trucjesenafstandschotenspammende---BraSilver vernederd met 7-1
Of Hutchinson ipv Goossens..quote:Op zondag 15 januari 2012 14:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maar ik heb ze allebei
Enige oplossing zou zijn om die kneus Pieters als LB te nemen
Ik zoek gewoon naar LW Swindon Town max. BIN 30000 en ik kom die van 24k SP en die onder de 20k BIN gewoon tegen. Ik had gewoon geluk dat iemand die van mij voor 31500 kocht.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zou het ook kunnen komen door dat gekut met die market? Soms als ik zonder formatie zoek dan staat de helft er niet bij, terwijl als je dan specifieker zoekt hij dan wel erbij staat
YESSIRquote:
Kanu en Ferreira centraalquote:
Jou concentratie vermogen is net zoals dat van mij, heel slecht.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je Donk eruitzet, kom ik je persoonlijk opzoeken en discard ik die Kanu.
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan ga je daar lekker de hele dag zittenheb jij geen last van ons
Wil je me weghebben mienjong?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan ga je daar lekker de hele dag zittenheb jij geen last van ons
Grapje hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 14:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil je me weghebben mienjong?
jammer is dat hequote:Op zondag 15 januari 2012 14:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jou concentratie vermogen is net zoals dat van mij, heel slecht.
Pure concentratie ditquote:Op zondag 15 januari 2012 14:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jammer is dat hezoek Paul Collier op op YT, helpt best goed met concentreren. Nog vier hoofdstukken scheikunde jeuj
quote:
Wat ik dacht.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]_________________________________________________!!!!!
Werk je wel van doorquote:Op zondag 15 januari 2012 14:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]_________________________________________________!!!!!
Luister mijn Youtube muziekje danquote:Op zondag 15 januari 2012 14:24 schreef vandermar het volgende:
Ik vind alles wel lekker tijdens het leren als het maar lekker wegluistert
Ik ga binnenkort maar eens een team maken met kut chemistry en kijken of het wat isquote:Op zondag 15 januari 2012 14:19 schreef DjNivek het volgende:
Bweuh, de ene keer is die 'handicap' wel te merken, maar net kwam ik tegen een gast met een volledig goud team zonder chemistry en werd gewoon keihard weggespeeld. Wel vaker gezien nu, dat een team zonder chemistry beter weet te passen en samen te werken dan m'n eredivisie bronze team :/
nou ik niet, krijg er alleen maar hoofdpijn vanquote:Op zondag 15 januari 2012 14:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Werk je wel van door
Maar het is geen muziek te noemen
misschien bedoelt ie die muziek in combinatie met een nakki speedquote:Op zondag 15 januari 2012 14:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ik niet, krijg er alleen maar hoofdpijn van
Gegarandeerde psychosesquote:Op zondag 15 januari 2012 14:28 schreef n0ir het volgende:
[..]
misschien bedoelt ie die muziek in combinatie met een nakki speed
Zit er ook aan te denken, dit is echt irritant. Sowieso een beetje aan het orienteren of een silver Eredivisie mogelijk gaat zijn voor me, heb niet bepaald veel coins (~14k, verwacht ook niet dat het vandaag al klaar gaat zijn, maar zit te kijken hoeveel ik ong. kwijt zal zijn)quote:Op zondag 15 januari 2012 14:25 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort maar eens een team maken met kut chemistry en kijken of het wat is
Kapitaaalvernietiging! Je had hem wss beter door kunnen verkopen en dan goedkoper een 4-5-1 kunnen oppikken later.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:29 schreef vandermar het volgende:
Fuck it, ik smijt er een 4-5-1 formatie overheen
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kapitaaalvernietiging! Je had hem wss beter door kunnen verkopen en dan goedkoper een 4-5-1 kunnen oppikken later.
Echte feyenoord fan he....
Dan heb je misschien wel gelijk, als ik eerlijk ben let ik sowieso minder op prijzen als ik de speler zelf ga gebruiken. Dan wil ik hem gewoon hebbenquote:Op zondag 15 januari 2012 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alle Sneijder gingen voor rond de 36K weg, en ik had nog 4-5-1 kaartje. En goedkoopste 4-1-2-1-2 Sneijder op de markt was nu 39K bin.
Donk én Kanu dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je Donk eruitzet, kom ik je persoonlijk opzoeken en discard ik die Kanu.
Kanu heeft in mijn team dan al een link met Donk, Opare en een dubbele link met Canesinquote:Op zondag 15 januari 2012 14:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zet je Donk naast Tiendalli, Kanu daarnaast en Opare, Proto of Bolat ofzo GK... kan best.
Puik planquote:Op zondag 15 januari 2012 14:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kanu heeft in mijn team dan al een link met Donk, Opare en een dubbele link met CanesinDenk dat dat 'm wordt
Totaal geen pace achterinquote:Op zondag 15 januari 2012 14:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kanu heeft in mijn team dan al een link met Donk, Opare en een dubbele link met CanesinDenk dat dat 'm wordt
Bij mijn Brazilië ook Dedé, Luiz, Kanu, Ferreira, Marcelo, Rafinha etc. op 1 na alles 80 of hogerquote:
Dedé + Luiz, pure bazen.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij mijn Brazilië ook Dedé, Luiz, Kanu, Ferreira, Marcelo, Rafinha etc. op 1 na alles 80 of hoger
Eigenlijk gewoon cheatenquote:
Gewoon robinho,pato en neymar halen om Ronaldinho te ondersteunen.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon cheatenalleen heb ik voorin dan niet zoveel pace
Sobis, Ronaldinho, Maicosuel, d' alesandro, Leo Gago, Alex
Zo werkt het ook primaquote:Op zondag 15 januari 2012 14:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon robinho,pato en neymar halen om Ronaldinho te ondersteunen.
Rafinhaquote:Op zondag 15 januari 2012 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij mijn Brazilië ook Dedé, Luiz, Kanu, Ferreira, Marcelo, Rafinha etc. op 1 na alles 80 of hoger
Fernandinho en Wallyquote:Op zondag 15 januari 2012 14:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon cheatenalleen heb ik voorin dan niet zoveel pace
Sobis, Ronaldinho, Maicosuel, d' alesandro, Leo Gago, Alex
Ik haat 4* skill, heb liever 3* dan.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Fernandinho en Wallyonly 4* skills helaas
heb je tenminste wel een beetje pacequote:Op zondag 15 januari 2012 14:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik haat 4* skill, heb liever 3* dan.
lol?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik haat 4* skill, heb liever 3* dan.
zelfs je xbox weet dat je moet lerenquote:Op zondag 15 januari 2012 14:54 schreef Kamikazie het volgende:
Mijn xbox wil niet dat ik speel, ik krijg een freeze.
Wat is het toch een prachtapparaat he! Behoud mij voor de fouten in me levenquote:Op zondag 15 januari 2012 14:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zelfs je xbox weet dat je moet leren
Jaquote:
Oh, hij heeft ook nog eens een dubbele link met Opare, zelfde teamquote:Op zondag 15 januari 2012 14:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zet je Donk naast Tiendalli, Kanu daarnaast en Opare, Proto of Bolat ofzo GK... kan best.
alsof het zo bedoeld was... Prachtig.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh, hij heeft ook nog eens een dubbele link met Opare, zelfde team
^^ ik gebruik essien & vdv meer in andere teams dus hebben ze rust in dat teamquote:Op zondag 15 januari 2012 13:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen je twee linkjesje moet eerst weer op 'save' drukken.
Waarom niet gewoon Nani op links en Valencia op rechts?
Park op links en Walcott op RM. Moeten Essienen vdVaart
op de bank?
Ik snap er helemaal niks van
Ik heb altijd maar 1 goudenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb 't dan toch gedaan.El Shaarawy. In een opwelling.
[ afbeelding ]
Vandermarretje achterin, maar dat was nodig om Obi 9 chemistry te geven.
Anyway, alle spelers hebben dus 9 chemistry.
Estadio Aztecaquote:Op zondag 15 januari 2012 15:28 schreef Reemi het volgende:
Maar eens een nieuw stadion kopen, ik ken dat telkens zelfde gelul over m'n huidige stadion nu wel eens
Heb ik zojuist ook gedaanquote:Op zondag 15 januari 2012 15:28 schreef Reemi het volgende:
Maar eens een nieuw stadion kopen, ik ken dat telkens zelfde gelul over m'n huidige stadion nu wel eens
Lekker 50% van de tijd in de regen spelenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik zojuist ook gedaan
Stamford Bridge, shiny gouden = +8 moreel
Telt dat mee? ;Oquote:Op zondag 15 januari 2012 15:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker 50% van de tijd in de regen spelen
Estadio Aztecaquote:Op zondag 15 januari 2012 15:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Telt dat mee? ;O
Snel verpatsen maar weer dan
Noem eens een stadion met dat mooie groene gras met altijd zon
olympia stadionquote:Op zondag 15 januari 2012 15:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Telt dat mee? ;O
Snel verpatsen maar weer dan
Noem eens een stadion met dat mooie groene gras met altijd zon
Heeft die altijd dat mooie gras?quote:
Volgens mij heeft die dat vies lichte grasquote:Op zondag 15 januari 2012 15:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heeft die altijd dat mooie gras?
Maakt dat uit? Ik kies altijd stadion met minste kans op regenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heeft die altijd dat mooie gras?
Ik vind het gras het belangrijkste.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Ik kies altijd stadion met minste kans op regen
Speelt het daardoor ook fijner?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind het gras het belangrijkste.
Hey, m'n Kandji is geblesseerdquote:
Welk stadion gebruik jij dan?quote:
kan gebeuren.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey, m'n Kandji is geblesseerd
ik vind Bolat wel redelijk.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:44 schreef Reemi het volgende:
Wie is de beste keeper uit de Belgische league? De diving en reflexen van Proto zijn heel goed, maar z'n positioning is zo laag
Edit: en ook nog eens heel klein
Is Courtois een optie?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:44 schreef Reemi het volgende:
Wie is de beste keeper uit de Belgische league? De diving en reflexen van Proto zijn heel goed, maar z'n positioning is zo laag
Edit: en ook nog eens heel klein
Nope, die linkt dan met niemandquote:
Estadio del Puebloquote:
Jouw UIquote:Op zondag 15 januari 2012 15:55 schreef detennismaster het volgende:
Wat is de beste CDM uit de serie A voor naast Obi (4222)? Silver of course.
Oh die van jou volgens mij ookquote:Op zondag 15 januari 2012 15:55 schreef Fuszy het volgende:
Ik kap ermeevoor nu dan. Er lukt geen zak en mijn verdedigers worden omver gelopen door van die kleine mannetjes.
doe je mee met FOK OSM competitie?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jouw UI![]()
Vieze sssshhhhh'er
[..]
Oh die van jou volgens mij ook![]()
Que?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe je mee met FOK OSM competitie?
Dat heb ik niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Online Soccer Manager competitie met je matties van FOK
Het is Velaquote:
kan je toch makenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat heb ik niet.
Goede OP Chick trouwens.
Wie?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:55 schreef detennismaster het volgende:
Wat is de beste CDM uit de serie A voor naast Obi (4222)? Silver of course.
Greco en Gonzalez vond ik erg goed. Verder zie ik veel mensen met Ibarbo op CDMquote:
nee makkelijk, ik, vandermar, kamikazie en er moeten nog meer mensen komenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is het ingewikkeld/leuk/wie doet er mee?
wat hij zegtquote:Op zondag 15 januari 2012 16:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alvaro González. Die man heeft een longshot.
Veel goals heb je met serie A silvers gemaaktquote:Op zondag 15 januari 2012 16:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wat hij zegt
mijn serie a silvers
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fs5g7VX3bcyL1
Ik heb last van die disconnect issues. Daarnaast heb ik pas 1 wedstrijd met Pasquato gespeeld en ook maar 1 wedstrijd met Shaarawy.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Veel goals heb je met serie A silvers gemaakt
haha lol, 1 op 8 lopen met je spitsenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Veel goals heb je met serie A silvers gemaakt
Tnx, Ibarbo heb ik al op CAM.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Greco en Gonzalez vond ik erg goed. Verder zie ik veel mensen met Ibarbo op CDM
Kan me niet herinneren dat ik zo weinig doelpunten heb gemaakt. De keren dat ik er mee speelde won ik keer op keer met minimaal 4 doelpunten verschil. Raar! Wel een disconnect direct na de wedstrijd. Misschien dat die hem dan niet meeneemt met de statistieken?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha lol, 1 op 8 lopen met je spitsen
kan ook zijn dat ik gewoon niet goed kijkquote:Op zondag 15 januari 2012 16:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik zo weinig doelpunten heb gemaakt. De keren dat ik er mee speelde won ik keer op keer met minimaal 4 doelpunten verschil. Raar! Wel een disconnect direct na de wedstrijd. Misschien dat die hem dan niet meeneemt met de statistieken?
Dat heeft mijn Vela ookquote:Op zondag 15 januari 2012 16:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol, mijn Chong Tese baas heeft 70 doelpunten in 49 wedstrijden. Eat that.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jGAHXJo9bcyMJ
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
OSM ziet er wel moeilijk uit zeg
hahah zo simpel is hetquote:Op zondag 15 januari 2012 16:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
OSM ziet er wel moeilijk uit zeg
Pato!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heeft mijn Vela ookheldigste spits ooit hoewel Pato ook
is.
Ja.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hebben jullie ook dat als je vorige tegenstander leavede tegen je, je de volgende wedstrijd oneindig moet wachten bij het opponentscherm?
Ja.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hebben jullie ook dat als je vorige tegenstander leavede tegen je, je de volgende wedstrijd oneindig moet wachten bij het opponentscherm?
Ik ookquote:Op zondag 15 januari 2012 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee makkelijk, ik, vandermar, kamikazie en er moeten nog meer mensen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |