Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Dat is al geweest gelold ik.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:47 schreef MeneerBob het volgende:
Is er al bekend wanneer het volledige TOTY in pakjes komt?
De chick ofc!quote:Op zondag 15 januari 2012 11:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zie niet wat je hebt veranderd?
oo ik dacht dat je het over de openings post hadquote:Op zondag 15 januari 2012 11:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
De chick ofc!
En trouwens, Hernanes zn lage pace merk je niets van hoor. Dus ik zeg: doen!
kan die niet betalenquote:Op zondag 15 januari 2012 11:55 schreef DutchSL het volgende:
Braziliaanse CDM's was de vraag?
(SIF) Ramires zou dat wel kunnen, maar geboren voor die positie is (IF) Lucas.
Ver boven mijn budget helaasquote:Op zondag 15 januari 2012 11:55 schreef DutchSL het volgende:
Braziliaanse CDM's was de vraag?
(SIF) Ramires zou dat wel kunnen, maar geboren voor die positie is (IF) Lucas.
Hallonquote:
Ik weet wel hoe je er vanaf kan komen, door tegen mij potjes te spelen voor 2.5Kquote:Op zondag 15 januari 2012 12:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke. HAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
ik weet zelf niet eens meer hoe ik aan mijn coins ben gekomen![]()
haha inderdaad. Dus dat doe ik maar nietquote:Op zondag 15 januari 2012 12:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe je er vanaf kan komen, door tegen mij potjes te spelen voor 2.5K
Waarom if lucas?quote:Op zondag 15 januari 2012 11:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ver boven mijn budget helaasuiteindelijk zijn die 2 wel de spelers die ik wil op de posities.
Zo nog een wedstrijdje doen?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef Fuszy het volgende:
Pff, vannacht nog wel mijn tv aangekregen en mijn ps3, maar niet verder kunnen komen dan het playstation beginscherm. Daarna in slaap gevallen.
Ik heb 1 keer superwaus 10 minuten verwonderd naar het fifa beginscherm zitten kijkenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef Fuszy het volgende:
Pff, vannacht nog wel mijn tv aangekregen en mijn ps3, maar niet verder kunnen komen dan het playstation beginscherm. Daarna in slaap gevallen.
Nu even niet. Moet nog wakker wordenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo nog een wedstrijdje doen?
Ook altijd leukquote:Op zondag 15 januari 2012 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer superwaus 10 minuten verwonderd naar het fifa beginscherm zitten kijken
Niet bekend, maar ik gok op maandag 7 uur tot woensdag 7 uur.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:47 schreef MeneerBob het volgende:
Is er al bekend wanneer het volledige TOTY in pakjes komt?
Het is toch nog niet zeker dat het uberhaupt gaat gebeuren?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet bekend, maar ik gok op maandag 7 uur tot woensdag 7 uur.
volgens de webapp wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is toch nog niet zeker dat het uberhaupt gaat gebeuren?
EA kennende zal het wel gebeuren. Knallen ze er vast nog een happy hour met 100k packs er tegenaan om het af te sluiten.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is toch nog niet zeker dat het uberhaupt gaat gebeuren?
PS3 competitiequote:Op zondag 15 januari 2012 12:59 schreef vandermar het volgende:
OP chickik vind dat wel leuk van die brillen bij sommige meisjes
Maar is er animo voor FUT OSM competitie? Dan maak ik binnenkort even een aan.
Geef je op door mijn post te kopieren met je nick en je osm nick
vandermar (steef91)
...
...
...
Potje?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:59 schreef vandermar het volgende:
vandermar (steef91)
...
...
...
Ik zou wel mee willen doenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
PS3 competitieIemand zin om een nieuwe te origaniseren?
Gewoon, zonder inleg, voor de eer
Kan nietquote:
De ouwe is nog niet af.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
PS3 competitieIemand zin om een nieuwe te origaniseren?
Gewoon, zonder inleg, voor de eer
Misschien dat een excel expert weer wat in elkaar kan gooien. Heb zelf de komende tijd niet echt veel tijd om dingen bij te houden helaasquote:
Ik zie geen verschil tussen je twee linkjesquote:Op zondag 15 januari 2012 12:50 schreef xSoDx het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#iXZccDEybcyBY
edit;
zo ken opzich ook nog (betere chem)
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#doieeYlIbcyCa
zal ik if ruiz halen en park op links zetten ? (park is een rechtspoot btw)
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:59 schreef vandermar het volgende:
vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola (![]()
)
...
...
Is naar Zuid Amerika gevlucht met onze coins vermoed ik.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
De ouwe is nog niet af.Maar ik zie Omni hier nooit meer..
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is naar Zuid Amerika gevlucht met onze coins vermoed ik.
fuck hee, nostalgiequote:Op zondag 15 januari 2012 12:59 schreef vandermar het volgende:
vandermar (steef91)
...
...
...
hoeveel hadden jullie toen ingelegd?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is naar Zuid Amerika gevlucht met onze coins vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |